Σελίδες

1.2.13

Βάλε Χρώμα στα Έπιπλα!

Καλημέρα και καλό μας μήνα!

Καιρό έχουμε να μιλήσουμε για διακόσμηση εε???
Καιρό έχουμε να δούμε και να εμπνευστούμε από ωραίες εικόνες!

Τι θα λέγατε για λίγο χρώμα στη ζωή μας και συγκεκριμένα στα έπιπλά μας;



Η αλήθεια είναι ότι στη χώρα μας, παρότι ηλιόλουστη και φωτεινή (ίσως ακριβώς και γι αυτό!), δεν έχουμε συνηθίσει να έχουμε στα σπίτια μας έπιπλα σε τολμηρά και έντονα χρώματα. Περιοριζόμαστε συνήθως στο να βάφουμε έντονο χρώμα κάποιο κομμάτι του τοίχου ή πάνω από το τζάκι, να διαλέγουμε έντονα χρώματα για μικρά αξεσουάρ και διακοσμητικά, άντε και στο τσακίρ κέφι να   ''πετάμε'' λίγο χρώμα στα ντουλάπια της κουζίνας. Αλλά μέχρι εκεί..

Στα ξένα blogs ωστόσο το μάτι σου γεμίζει με χρώμα ΚΑΙ στα έπιπλα. Είναι καταπληκτικό πως ένα έπιπλο βαμμένο σε ένα έντονο και όμορφο χρώμα, αποκτά το ίδιο προσωπικότητα που την αντανακλά σε όλο τον περιρρέοντα χώρο!

Έπιπλα που είναι κυριολεκτικά για πέταμα,  που όταν τα βλέπεις στο αρχικό -συνήθως μαύρο ή καφέ- χρώμα τους,  σου περνούν εντελώς απαρατήρητα και που με λίγη μπογιά μεταμορφώνονται σε πραγματικά έργα τέχνης!

Φαντάζομαι ότι ένα σπίτι πλαισιωμένο από έπιπλα όλα βαμμένα σε τόσο έντονα χρώματα θα ήταν πολύ κουραστικό για το μάτι, ωστόσο ένα ή δυο έπιπλα βαμμένο με έντονο χρώμα σίγουρα θα δίνουν προσωπικότητα στον χώρο.

Για να δούμε μερικά τέτοια παραδείγματα:


Ένα κλασσικότατο καφέ κομό μεταμορφώνεται σε σύγχρονο και μοντέρνο με την βοήθεια του έντονου κίτρινου χρώματος! Οι πινελιές του κίτρινου χρώματος στα κάδρα και τις φώτο ακριβώς από πάνω δημιουργούν ένα αρμονικό και όμορφο αποτέλεσμα!

Εντάξει, το ομολογώ! Θα το πετούσα αμέσως και χωρίς δεύτερη σκέψη! Ούτε που θα μου πέρναγε από το μυαλό ότι θα μπορούσε να γίνει τόσο όμορφο μέσα στην απλότητα του εξαιτίας και μόνο του χρώματός του!


Χμμμ! πολύ ενδιαφέρον αποτέλεσμα! Και η διατήρηση των γήινων χρωμάτων στους τοίχους καθώς και τα γυάλινα διακοσμητικά ενισχύουν ακόμα περισσότερο την χάρη του!


Η μεταμόρφωση αυτής της συρταριέρας μου άρεσε τόσο πολύ που σκέφτομαι να κάνω όλα τα έπιπλα του δωματίου της ταλιμπανούλας σε χρωματισμούς άσπρους φούξια! Βασικό βήμα βέβαια είναι τα έπιπλα να μπουν στο δωμάτιο της........


Κάτι σε πρασινάκι? οκ, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής το συγκεκριμένο χρώμα δεν μου αρέσει.


Το εντελώς αδιάφορο κομοδίνο που θυμίζει κομοδίνο δωματίου ξενοδοχείου στην Αράχωβα προ δεκαετίας αποκτά ενδιαφέρον και πολύ χαρακτήρα μόνο και μόνο με ένα βαψιματάκι! Εντυπωσιακό!


Αυτό σας παρακαλώ πολύ, να μην το δει η μάνα μου γιατί προ δεκαετίας (και βάλε) την έβαλα να πετάξει μια παρόμοια τραπεζαρία και να αγοράσει μια μοντέρνα.......... 

Αυτό το γαλαζοπράσινο χρώμα πολύ μου αρέσει! το θέμα είναι τι χρώμα πρέπει να έχουν τα υπόλοιπα έπιπλα του δωματίου για να μην φαίνεται...καρακιτς?

Σαν να είχα δει κάπου στο εξοχικό θαμμένη μια τέτοια πολυθρόνα.....




Και αυτή η αλλαγή είναι από τις αγαπημένες μου! Κομψό, λειτουργικό και ότι πρέπει για την είσοδο!

Εσείς τι λέτε? Θα τολμούσατε μια τέτοια αλλαγή σε κάποια από τα έπιπλά σας?
Εγώ πάντως θα ήθελα να το δοκιμάσω....(σε παλιά έπιπλα πρώτα εννοείται!!)

Αν θέλετε να δείτε περισσότερες μεταμορφώσεις, μπορείτε να επισκεφθείτε το απόλυτο, για μένα, site: www.betterafter.net

ΚΑΛΟ ΣΚ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!







34 σχόλια:

  1. τρελαινομαι για χρωματα, εχω αρκετο χρωμα στο σπιτι μου και συνεχως θελω κι αλλο!
    πολλα φιλια κ ευχες για ενα καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μάχη! Όλες οι ιδέες σου είναι υπέροχες!!!!! Πραγματική μεταμόρφωση!

    (σκέφτηκες ότι ίσως οι ξένοι - μιλάμε για κεντροδυτικοευρωπαίους- βάζουν χρώμα στα σπίτια τους γιατί είναι μουντή η καθημερινότητά τους; Είναι και αυτό μία εκδοχή που μπορεί να ισχύει. Λέω εγώ...)

    Μακάρι να έπεφτε στην κατοχή μου παλιό σαραβαλάκι έπιπλο και θα του έδινα να καταλάβει με τις μπογιές.

    Φιλάκια και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως την Ασπασία
      γι αυτο ακριβως γραφω οτι στη δικη μας ηλιολουστη χωρα -ισως ακριβως επειδη είναι ηλιολουστη- δεν εχουμε την αναγκη να δωσουμε τοσο εντονα χρωματα στα επιπλα μας!

      Εγω εχω κατα νου καποια παλια επιπλακια, το θεμα ειναι οτι πρεπει να ψαξω για το τι μπογιες χρησιμοποιουνται...

      Διαγραφή
  3. Τέλεια τα χρώματα...ειδικά το πρώτο το κίτρινο...φανταστικό!
    .....αλλά ποιός τολμάει....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ τώρα τι να πω; Λατρεύω τα χρώματα στο σπίτι και τα παλιά έπιπλα είναι μικροί θησαυροί!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου. Έχω σε μια γωνιά του σπιτιού μου ένα επιπλάκι για το τηλέφωνο το οποίο θέλει πλήρη μεταμόρφωση. Μου έδωσες ιδέες Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eίναι όλα τέλεια!Τρελαίνομαι για χρώμα μες το σπίτι!
    Σε φιλώ εσένα και τη μικρή ταλιμπανούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει το χρώμα στο σπίτι γι΄αυτό το τζάκι και μια στρόγγυλη κολόνα μέσα στο σαλόνι είναι βαμμένα με μια τεχνοτροπία σε χρώμα κόκκινο.Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καιρό είχες να μας μορφώσεις φιλεναδίτσα μας!
    Πεθαίνω για χρωματιστά έπιπλα και στο σπίτι μου έχω ένα κόκκινο πάγκο και πορτοκαλί καρέκλες όπως και πορτοκαλί ψυγείο! Μες το χρώμα δηλαδή.
    Λάτρεψα λάτρεψα λάτρεψα το κίτρινο κομό και άνετα το έβαζα στο σαλονάκι μου...αν χώραγε φυσικά.
    Αγαπώ τα χρώματα (δεν φαίνεται ε???) και όπου μπορώ να χρησιμοποιώ.
    Καλό μήναααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελειες οι μεταμορφωσεις..δεν ξερω αν θα το τολμουσα βεβαια γιατι πρεπει ολο το στυλ του σπιτιου να ειναι ετσι μοντερνο κ εγω ειμαι πιο κλασικη...ισως σε καποιο δωματιο να το εκανα ομως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χμμμ... Εναλλακτικές προτάσεις!!!
    Όμορφα όσα μοιράστηκες μαζί μας!!!
    Καλό μήναααα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίες ιδέες, κάποιες από αυτές
    μου άρεσαν πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ που δεν ήμουν τόσο του χρώματος, με τον ερχομό μου στη Σουηδία έγινε..φταίει το σκοτάδι βλέπεις.. Πολύ όμορφες ιδέες και κάποιες δεν θέλουν πολύ κόπο.. Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελικά λίγη τόλμη κι έμπνευση χρειάζονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικές ιδέες συμφωνώ απόλυτα με την αισθητική της έντονης διακόσμησης και συγκεκριμένα με έντονα χρώματα σε μικροέπιπλα γιατί τραβάνε το μάτι και τα κάνει ξεχωριστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικές ιδέες μας έδωσες Μάχη μου!!! Κι εγώ αγαπώ πολύ τα χρώματα!!! Βέβαια, πρέπει να κρατήσουμε τις ισορροπίες για να μη βγει υπερβολικό (κιτς) το αποτέλεσμα!!! Οπως λες, στην ηλιόλουστη χώρα μας δεν νιώθουμε την ανάγκη για πολύ χρώμα...

    Υ.Γ. Αν θελήσεις να βάψεις ένα παλιό έπιπλο, να ξέρεις ότι αν είναι ήδη βαμμένο, θα χρειαστεί ένα πέρασμα με γυαλόχαρτο για να πιάσει το χρώμα που θα του περάσεις, αλλιώς θα φαίνονται οι πινελιές! (Εκτός αν χρησιμοποιήσεις σπρέι...)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα!! Πολύ ωραίες προτάσεις! Έχεις δίκιο στην Ελλάδα δεν τολμούμε να βάλουμε έπιπλα σε τόσο έντονα χρώματα!Πολλά από αυτά θα μου άρεσαν..Αλλά ξέρεις να υπάρχουν σε έναν χώρο το πολύ δύο έπιπλα με έντονα χρώματα και τα άλλα πιο ουδέτερα για να ηρεμεί και το μάτι σου..
    Στην συνάντηση στις 10/2 θα έρθεις;; Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μ' αρέσουν τα έντονα χρώματα στα έπιπλα και τον τελευταίο καιρό τα βλέπουμε σε πολλά σπίτια και στην Ελλάδα!!!
    Εξυπνες οι προτάσεις σου!!!
    Καλό μήνα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου αρέσουν τα έντονα χρώματα αλλά μου θυμίζουν περισσότερο εργένικο σπίτι. Τώρα με τα πιτσιρίκια βγάζω το άχτι μου στα δωμάτια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γειά σου Μάχη! Μου άρεσε πάρα πολύ η μεταμορφωμένη πορτοκαλί πολυθρόνα και ναι, είμαι και εγώ υπέρμαχος της άποψης ότι ένα παλιό έπιπλο μπορεί να μεταμορφωθεί σε κάτι πολύ ενδιαφέρον δίνοντας άλλη πιο ευχάριστη νότα στα ήδη υπάρχοντα έπιπλα. Από τέτοια...ουουου να δεις τι κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να σου πω την αλήθεια, τα έπιπλα μου αρέσουν στο κλασικό χρώμα του ξύλου! Δύσκολα θα ήθελα κάτι σε χτυπητό χρώμα!! Αλλά οφείλω να ομολογήσω πως οι περισσότερες από τις αλλαγές που είδα ήταν ευχάριστα ανέλπιστες!! Μεταμορφώθηκαν τόσο υπέροχα, που δεν θυμίζουν σε τίποτα τον παλιό εαυτό τους!!!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το πρώτο κίτρινο τραπέζι το λάτρεψα! Έχεις δίκιο, πρέπει να γίνουμε πιο τολμηροί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Κόλλησα με τις αλλαγές που μας έδειξες...ειδικά με τον σιελ μπουφέ στην αρχή και την γαλαζια συρταριέρα στο τέλος..(μ'αρέσει το σιελ,φαίνεται,ε;;)
    Αχ, χρόνο να έχουμε και τόλμη..(και εγώ έχω πετάξει παλιά πράγματα γιατί πάντα τα κράταγα με την προοπτική να τα μετατρέψω, ποτέ δεν προλαβαινα και απλά μου έπιαναν χώρο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εντυπωσιακό το πως μπορεί να αλλάξει ένα έπιπλο με ένα απλό βάψιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ έχω τολμήσει και "ξανοίγω" πολλά από τα έπιπλα του σπιτιού μου ... προς το παρόν κινούμαι προς το λευκό αλλά και τα έντονα δείχνουν πολύ ωραία. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωχ ωχ ωχ... τι μάς κάνεις τώρα βρε Μάχη;;;!!! Έχω βάλει στο μάτι ένα παλιό μπαούλο που έχουμε δίπλα στην είσοδο που χρησιμοποιούμε και όλο το σκέφτομαι σε κάποιο ζωντανό χρωματάκι!! Ακόμα δεν το έχω πάρει απόφαση όμως αν και έχω βάψει τα κομοδίνα μας, ένα μικρό τραπεζάκι και μία μικρή βιβλιοθήκη... χρυσά :) Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι δύο τελευταίες φωτογραφίες θα έλεγα πως είναι οι αγαπημένες μου. Μου αρέσουν τόσο να τα βλέπω, αλλά φοβάμαι πως δεν θα ήμουν αρκετά τολμηρή για να τα βάλω στον χώρο μου. Ποιός ξέρει; Ίσως μια μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είμαι τρελά υπέρ της αλλαγής!Ειδικά σε χρώματα,αλλάζει τελείως το mood και το δικό σου και του σπιτιού ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μάρθα έχω ένα κομοδίνο παλιό... Μιας θείας που το κρατάω για αυτό το λόγο! Μοιάζει αρκετά με το λαχανί της ανάρτησής σου αλλά λέω να το κάνω γαλαζοπράσινο! Ωραία ανάρτηση :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μου άρεσε πολύ το κίτρινο...το γαλάζιο και φυσικά το άσπρο -φούξια όπως λες και εσύ...έχω ήδη άσπρα τα έπιπλα των παιδιών, αλλά μου αρέσει που στο εξωτερικό ο χρησιμοποιούν σε όλο το σπίτι!...
    Ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ενώ μου αρέσουν τόσο οι ανανεώσεις και όλα αυτά που βλέπω στα ξένα site όταν φτάνει η ώρα να πειράξω τα δικά μου το σκέφτομαι διπλά και δε το αποφασίζω!!
    Καλησπέρα Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. υπεροχες ιδεες! ειδικα το λαχανι τραπεζακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...