21.2.13

Θες να μάθεις 11 πράγματα για μένα??

Όχι, όχι! μην μπεις στον κόπο να απαντήσεις!

Γιατί, θες δεν θες, θα μάθεις! Και δεν φταίω καθόλου εγώ γι αυτό, να ξηγούμαστε! 

Υπαίτια είναι η φίλη Φωτεινούλα του Little Treasures Handmade, που από την μια έκανε την τιμή σε εμένα να με τιμήσει με ένα βραβειάκι και από την άλλη θα αναγκάσει όλους εσάς να διαβάσετε ντε και ναι 11 τυχαία πράγματα για εμένα! 

Το βραβείο μου λοιπόν:



Και αυτός είναι μόνο ο πρώτος όρος της παραλαβής του βραβείου!

Ο δεύτερος είναι να το χαρίσω με την σειρά μου σε 11 άλλες bloggers δίνοντας τους έτσι το δικαίωμα αλλά και την υποχρέωση να μοιραστούν 11 πραγματάκια για την αφεντιά τους!!

Πάμε λοιπόν για τα 11 random πράγματα για μένα (θα προσπαθήσω να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομα και ....ανώδυνα):

1. Είμαι κρυουλιάρα! πολύ όμως! ακόμα και όταν δεν κρυώνω, ε θα βάλω 5-6 ρουχαλάκια το ένα πάνω στο άλλο έτσι για σιγουριά βρε παιδί μου! και όχι δεν είμαι οπαδός του layering! Το καλοκαίρι δε, νομίζουν όλοι ότι αδυνατίζω αισθητά, αμ δε!! τα πολλά ρούχα αφαιρώ!

2. Δεν έχει χρειαστεί να κάνω ποτέ δίαιτα στη ζωή μου. Γενικά είμαστε ....αδυνατόσογο, οπότε είναι και θέμα γονιδίων, παρόλα αυτά η μόνη φορά που με είδα ''παχουλή'' ήταν όταν προσπαθούσαμε να βρούμε την σωστή δοσολογία φαρμάκου για τον θυρεοειδή μου. Πέρα τώρα από τα γονίδια, έχω και υπερθυρεοειδισμό (=θυρεοειδής που αδυνατίζεις) αλλά αυτό είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι, γιατί πολλοί πιστεύουν ότι η λεπτή σιλουέτα οφείλεται σε αυτή την πάθηση, έλα όμως που από την στιγμή που είσαι σε αγωγή (σχεδόν μόνιμα) αυτό δεν ισχύει, αλλά μάλλον το αντίθετο.

3. Δεν έχω κανένα θέμα με τις οικιακές δουλειές! ίσα ίσα που παλιότερα με χαλάρωναν κιόλας (αρχίζω και συνέρχομαι όμως). Το μόνο που με κουράζει είναι το μαγείρεμα και αυτό με την έννοια του ''τι μαγειρεύουν σήμερα?'' και κυρίως της λάντζας μετά!

4. Αγαπημένα μου συγκροτήματα είναι: James - Depeche Mode - U2! Και κάπου εκεί τελειώνει η μουσική... άντε υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις, απλά για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα!

5. Παλιότερα είχα κόλλημα με τα γυαλιά ηλίου. Είχα αρκετά ζευγάρια κάθε φορά. Τα τελευταία χρόνια πάλι ακριβώς το αντίθετο. Σχεδόν δεν έχω γυαλιά ηλίου και αυτό γιατί δεν βρίσκω κανέναν σκελετό να μου πηγαίνει, οπότε δοκιμάζω δοκιμάζω δοκιμάζω και τελικά δεν αγοράζω τίποτα (αν είσαι πωλήτρια σε οπτικά, ελπίζω να μην σου τύχω για πελάτισσα!)

6. Δεν είμαι γλυκατζού! Αν μου βάλεις μια πιατέλα με γλυκά και μια με αλμυρά, εεε θα κατασπαράξω τα αλμυρά! ίσως γι αυτό και σαν ανύπαντρη δεν ήξερα να φτιάχνω ούτε κεικ! (σωπάστε, τώρα ξέρω!)

7. Εγώ και η θάλασσα έχουμε καλές σχέσεις υπό προϋποθέσεις: καλοκαίρι, 40+ βαθμοί και για λίγο! Διαφορετικά, αραχτή στη σκιά (οπωσδήποτε) και από μακριά και αγαπημένες! Βέβαια, αυτό ισχύει για τις παραλίες εντός των τειχών γιατί στα νησιά μας μεταλλάσσομαι! εεε μα είναι να μην πάθεις μετάλλαξη σε τέτοιες παραλίες????

8. Αγαπημένα νησιά - αποκαλύψεις: Σέριφος και Κύθνος! απίστευτες παραλίες, απίστευτες ομορφιές απο εκεί που δεν το περιμένεις! Η δε Χώρα της Σερίφου απλά ...δέος, απερίγραπτο δέος!

9. Έχω ξενερώσει απίστευτα με την δουλειά μου! απίστευτα όμως! και δεν είμαι ούτε εγώ σε ηλικία και κατάσταση για πειραματισμούς ούτε η κατάσταση της χώρας σηκώνει μαγκιές! οπότε...βράζω στο ζουμί μου και κάνω ότι μπορώ για να χρωματίζω τις μέρες μου!

10. Έχω ξενερώσει και με αυτή την πόλη, επίσης απίστευτα! Όλο και πιο συχνά πυκνά, ''πιάνω'' τον εαυτό μου να αποδρά νοητά σε λιβάδια, επαρχίες, γάργαρα νερά.... και αν δεν είναι αυτά, τεσπά να είναι ένα περιβάλλον πιο ανθρώπινο, πιο προσιτό στην ανθρώπινη φύση! η κατάσταση μου γίνεται ακόμα πιο σοβαρή όταν σκέφτομαι πόσο ''σωστή'' είναι αυτή η πόλη για να μεγαλώσεις παιδί...

11. Αυτή την περίοδο περνάω φάση....ή μήπως αφασία?? τεσπά,  καταλάβατε! Οι αναρτήσεις έχουν μειωθεί, οι κατασκευές έχουν σταματήσει παντελώς...δεν έχω όρεξη ούτε στα αγαπημένα μου deco-sites να μπω....θα ανακάμψω το ξέρω...

Και τώρα πάμε στην εκπλήρωση του δεύτερου όρου, να παραδώσω το βραβείο σε 11 ιστολόγια. Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής: θα δώσω εντελώς τυχαία, επειδή δεν θέλω να αδικήσω κανένα ιστολόγιο αλλά ούτε και να φέρω σε δύσκολη θέση κανέναν, θα το δώσω στα έντεκα πρώτα ιστολόγια που θα μου ρθουν στο μυαλό!

Πάμε λοιπόν:

1. Στην Γιάννα του blogolicious editoriolista

2. Στην Ελεάννα του My boy's wonder mom

3. Στη Σοφία του Share your likes

4. Στην Ασπασία του Μy-lovable-baby

5. Στο Αθηνούλι του Craftaholic

6. Στην Μιράντα του mirantas little garden

7. Στην Βέρα του owl mommy

8. Στην Έλενα του elenas 1986

9. Στην Ελένη του home in love helen


11. Στην Μαρία του Parentsland-gr


Και μετά από παρατήρηση - επισήμανση της αγαπητής Ασπασίας να διευκρινίσω, ότι πέρα από την υποχρέωση να αναφέρετε 11 πράγματα για εσάς όπως έχω ήδη γράψει παραπάνω, θα πρέπει να παραδώσετε το βραβείο με την σειρά σας σε 11 ιστολόγια της επιλογής σας με τους ίδιους όρους που το παραλαμβάνετε, ήτοι: α) να αναφέρουν 11 πράγματα και β) να παραδώσουν το βραβείο σε 11 νέα ιστολόγια με τους ίδιους όρους!! Σμουτς λοιπόν!!

(υ.γ. Ασπασία εγώ να δεις συμβάσεις που έχω διαβάσει στη ζωή μου...και πόσες έχω υπογράψει να δεις...)






35 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι Μαχούλα μου και χαίρομαι ιδιαιτέρως γιατί έμαθα μερικά ακόμα πράγματα για εσένα!!! Σε φιλώ σμουτς και τρέχω γρήγορα για ύπνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου που το αξίζεις και φυσικά σε όλα τα κορίτσια που το χαρίζεις!!! Ωχ παναγία μου τι έχουμε να διαβάσουμε!!!!
    Μου τις πήρες όλες όμως άτιμη!!! Εγώ που θα δώσω το δικό μου βραβείο καλέ? (εντάξει, όχι όλες, έχω πολλές ακόμα φιλενάδες).
    Όπως βλέπεις ακόμα ξύπνια και ήρθα να διαβάσω περισσότερα πράγματα για σένα γλυκιά μου Μάχη! Ότι και να μάθω, σε συμπαθώ περισσότερο!!! Δεν γλυτώνεις από μένα και την πολυλογία μου.
    Depeche mode λατρεύω και έχω σκοπό να το γράψω και εγώ...τυχαίο????
    Κρυουλιάρα ήμουν, αλλά με τις εγκυμοσύνες άλλαξα τελείως και τώρα κυκλοφορώ στο σπίτι μονο με το άρωμά μου από τις κάψες(λέμε τώρα!).
    Οσο για τη φάση που περνάς, εύχομαι να περάσει και να σε καλωσορίζουμε συχνά πάλι στις οθόνες μας. Αλλά χωρίς άγχος. We will always love Machi:)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μας λες καλέ!!! Το έχω ήδη εμπνευστεί!! Μάχη ετοιμάσου, πάμε στη συναυλία στις 10 Μαίου!!!! Τα γέρικα κορμία μας θα λικνιστούν στο ρυθμό του Enjoy the silence:)

      Διαγραφή
    2. ποια γερικα κορμια καλε??? μια χαρα πιπινοπιπινια ειμαστε λεμε!

      Διαγραφή
    3. ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
      Ξέρεις εσύ:)

      Διαγραφή
    4. DIKO SAS!!!

      ΚΑΙ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ!!ΖΖΖΖΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  3. Πόσο μου άρεσαν οι απαντήσεις σου! Πολύ αβίαστες και τόσο χιουμοριστικές! Ξενέρωσες με τη δουλειά έ; Πόσο σε καταλαβαίνω... (άλλη πλευρά εγώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε που μοιράστηκες πράγματα για σένα και χίλια ευχαριστώ που με σκέφτηκες!Αυτό με την φάση το περνάμε πολλές και θα το αποδείξω και μαθηματικά!Σύντομα θα γραψω και εγω για μένα.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!Πολύ αυθόρμητες απαντήσεις,έτσι είναι ωραία να γράφουμε μπράβο!
    Depeche Mode & U2.. είσαι δικιά μας!!Θυμαμαι που είχες σχολιάσει σε μια ανάρτησή μου για την συναυλία των Depeche Mode τον Μάιο!Θα είναι φοβερή εμπειρία αν καταφέρεις να έρθεις! Εχω δει και τα δύο συγκροτήματα εδώ στην Αθήνα και ήταν..μαγεία!! ΕΛπίζω να ξεπεράσεις γρήγορα αυτή τη φάση και να πάρεις τα πάνω σου!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέρω τι μας κάνεις τώρα! Δεν ήρθες στην συνάντησή μας και επειδή δε σου δόθηκε η ευκαιρία να μας γνωρίσεις τότε, θέλεις να βγάλουμε τα σώψυχά μας τώρα. Αυτό είναι πιο δύσκολο παιχνιδάκι από ό,τι το Hi-5 της Γεωργίας :)

    Ενι γουει! Θα το υποστώ! Θενκς φιλεναδίτσα που με σκέφτηκες!
    Να σου πω...δεν αναφέρεις πουθενά ρητώς και κατηγορηματικώς ότι πρέπει να το παραδώσουμε και εμείς με τη σειρά μας κάπου ή πιο συγκεκριμένα ότι πρέπει να το παραδώσουμε με όρους. Το έψαξα ενδελεχώς το κείμενό σου και δεν αναφέρεται/υπονοείται πουθενά αυτό (δικηγόρος έπρεπε να γίνω. Το τι συμβάσεις έχουν περάσει από τα χέρια μου στη δουλειά, δε λέγεται. Τις ξεσκονίζω).

    Όσο για τα όσα μάθαμε για εσένα σήμερα, κάποια τα έχουμε καταλάβει :) Άσε που ταιριάζουμε και σε αρκετά (βλ. 8, 9, 11)

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sorry, τα 8, 9, 11 πήγαιναν στο ότι τα έχουμε καταλάβει όχι στο ότι ταιριάζουμε :)
      Δεν έχω πάρει ακόμη ούτε Σέριφο ούτε Κύθνο (και ας έχω οργώσει το Αιγαίο), δεν έχω ξενερώσει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ με τη δουλειά (μόνο λιγάκι - όπως οι περισσότεροι άλλωστε) και δεν περνάω αφασία. Χαχαχα :)

      Διαγραφή
    2. αχ θα μας τρελανει σημερα το Ασπασακι! καλε που ειχες καταλαβει το 8?? οτι δηλαδη εχω παει Σεριφο και Κυθνο?? και οτι μου αρεσουν πολυ κιολας??

      Διαγραφή
    3. Κυκλοφόρησε μία ηλιοκαμμένη φωτογραφία σου από Σέριφο στο FB, remember? Και δεν ήταν η φωτογραφία ηλιοκαμμένη, remember πάλι?

      Διαγραφή
  7. Και ξέχασα βρε να σου δώσω κονγκρατσουλεισιονς! Congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πάντα τέτοια! Θέλουμε να παίρνεις και άλλα τέτοια βραβειάκια για να μαθαίνουμε κατιτίς περισσότερο για εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε μη χολοσκας που ξεχασες!!! το συνηθιζουμε οι τοξοτες!! ομοιοπαθουσα και εγω!

      Διαγραφή
  8. Mάχη σε ευχαριστώ πολύ! Είναι περίεργο το πώς ξεδιπλώνεται η κάθε μια μέσα από εδώ και τελικά όπως ανέφερε και η Callie έρχεται η στιγμή που όταν βλέπεις και τον άλλον από κοντά νιώθεις λες και τον ξέρεις από πάντα. Ελπίζω και εγώ να τα καταφέρεις την επόμενη φορά (τα θέματα είναι ατελείωτα) και τρέχω να γράψω. Ερώτηση : πρέπει και εγώ να παραδώσω με τη σειρά μου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όπως επισημανε η αγαπητή (και ξεχασιάρα, τι μονο εγω θα ξεχνάω??) Ασπασία ναι έσφαλα το παραδέχομαι! Ξεχασα να γράψω ότι πρεπει να το παραδώσετε σε 11 ιστολογια αφου γραψετε 11 πραγματα για εσας και τα νεα 11 ιστολογια με την σειρα τους να κανουν τα ιδια! αλλα το διορθωσα, με κοκκινα γραμματα κιολας!!!

    σμουτς σε ολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα γενέθλιά μου λες, έτσι; Είδες που θυμήθηκα τι ξέχασα; Χαχαχα! Φιλιά

      Διαγραφή
    2. ναι ναι για τα γενεθλια σου λεω!!

      (πες μας τι πινεις και δεν μας δινεις!!!!)

      αντε βρε επειδη εισαι χαριτωμενο....ζμουτς και σε σενα!

      Διαγραφή
  10. οκ ναι το είδα και εγώ μετά αλλά μάλλον γράφαμε την ίδια ώρα με Ασπασία και δεν πρόσεξα το δικό της σχόλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα πραγματάκια μοίραστηκες μαζί μας!! Ημουν κ εγω κρυουλιαρα αλλα τώρα ο οργανισμός μου τα έχει παίξει ! Μια ζέστη μια κρύο τι να κάνει κ αυτός!!!! Φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για το υπέροχο βραβείο σου το αξίζεις!!!!!!
    Τα είπες πολύ όμορφα όλα!!!! Να δω που θα βρώ και εγώ 11 πραγματάκια για τον εαυτό μου χι χι!!!!
    Ευχαριστώ πολύ πολύ που με τίμησες με το βραβείο σου και ας είναι και τυχαία!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι, και σε ευχαριστώ θερμά που μου το προσέφερες. Πολύ ωραία πράγματα μοιράστηκες μαζί μας. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τις πλευρές αυτές του χαρακτήρα σου. Είχα βέβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε είχα μυριστεί βέβαια και είχα καταλάβει τι ζουζούνι είσαι... καλορίζικο το νέο βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαχούλα μου την απολαυσα πολυ αυτη την αναρτηση!!! Κι εγω ειμαι κρυουλιαρα... ετσι με αποκαλει η κορη μου που σκεπαζομαι με 2 παπλωματα... οκ βεβαια είμαστε και Γρεβενα εμεις... πλακα πλακα, αν θελεις μια αποδραση στην εξοχη, ελα να σε φιλοξενησω! ;)
    Για την αφασια μην ανησυχεις, θα βαρεθει και θα φυγει απο μονη της!!! :)
    Σε φιλω!! Καλο σου βραδυ!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φουλ αποκαλύψεις! Γυρνάω γύρω γύρω και διαβάζω εκμυστηρεύσεις! Και Depeche, James..μπράβο..τέλεια!
    Κι εγώ είμαι κρυουλιάρα..και ζηλεύω τις γυναίκες που ντύνονται με ωραία λεπτά μπλουζάκια με στυλ μες το καταχείμωνο..μα πώς μπορούν;!
    Βλέπω από πάνω συνενοηθήκατε με τη Δήμητρα και την Ασπασία..χαχαχα, λέμε τώρα!
    Φιλάκια Μάχη και θα επανέρθεις, το ξέρω εγώ ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χαχαχχαχα..........μα εισαι απλα καταπληκτικη...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για το καινούργιο σου βραβειάκι!Και οι απαντήσεις σου όπως πάντα απολαυστικές!Μ'αρέσει που μαθαίνω κι άλλα πραγματάκια για σένα.Στους Depeche θα έρθω και εγώ δεν ακούω τίποτα!Ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβειάκι με τιμάς ιδιαιτέρως!!!Σμούτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάχη! Εδωπέρα γίνεται Μάχη με τα σχόλια! Σου εύχομαι τα καλυτερα γενικώς... και εγώ ψηφίζω κυκλαδίτικες παραλίες... Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Μάχη!!! Πολλά πολλά ακόμη εύχομαι!! Όμορφα όσα μοιράστηκες μαζί μας! Ελπίζω στην γρήγορη ανάκαμψη από τη...φάση!! χιχι!
    Καλή εβδομάδα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να σε ευχαριστήσω και επίσημα για το βραβείο :))) Μάχη μου επιτέλους τα κατάφερα και ετοίμασα την ανάρτηση! χιχι Τα γλυκά άστα, θα τα τρώω εγώ και στον ήλιο εγώ θα κάθομαι! Μούρλια παρέα θα κάνουμε! Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...