Σελίδες

13.1.13

Λιτά και Απέριττα!

Πάνε και οι γιορτές!
Τα κεφαλάκια μέσα για τα καλά!

Κάποιες μέρες στην δουλειά και ήταν παραπάνω από αρκετές για ανώμαλη προσγείωση στην πεζή πραγματικότητα και φυσικά στα προβλήματα! Δεν θα το αρνηθώ... πέρασα μια φάση κατάπτωσης αλλά κυρίως βαρεμάρας! Ανήλεης βαρεμάρας! Και αναποφασιστικότητας!

Είχα ξεστολίσει και μαζέψει τα χριστουγεννιάτικα από την Πέμπτη μετά την Πρωτοχρονιά αφενός γιατί θα ξεκινούσα δουλειά και ήθελα να τα έχω μαζέψει και αφετέρου γιατί είχα στολισμένα από της Αγίας Αικατερίνης και όσο να ναι είμαι και άνθρωπος που βαριέται πολύ εύκολα να βλέπει τα ίδια και τα ίδια! 

Και ενώ θα έλεγε κανείς ότι λογικά θα πέταγα την σκούφια μου για νέους στολισμούς και διακοσμήσεις.... το απόλυτο τίποτα! Δεν μου ερχόταν τίποτα! Ή μάλλον μου ερχόντουσαν διάφορα αλλά δεν είχα ούτε τα υλικά ούτε την ώρα και κυρίως την όρεξη να τα υλοποιήσω (πρέπει να κόψω τα σούρτα φέρτα στα ξενικά diy ''σπιτάκια'').

Έτσι λοιπόν για αρκετές μέρες όλο το σπίτι ήταν ξεστολισμένο. Τα πάντα άδεια. Το κοιτούσα και ήταν σαν να ατένιζα το απόλυτο κενό! Αλλά δεν με ένοιαζε! Μάλιστα τις περισσότερες φορές το σπίτι μου θύμιζε μετακόμιση αλλά και πάλι δεν μου ερχόταν αυτό το κλικ!

Και επειδή μας έβλεπα να ξεχειμωνιάζουμε σε στυλ ''υπό μετακόμιση'', ξαφνικά είπα θα βάλω πέντε πράγματα και ότι γίνει! Είχα πάθει overdose από το πολύ χριστουγεννιάτικο χρώμα και τα μπλιμπλίκια και αποφάσισα ότι όλα θα ναι λιτά και απέριττα: λευκό-ασήμι-γυαλί και τέλος! άντε και καμιά φωτογραφία για χρώμα! Μόνο στο τραπεζάκι του σαλονιού έκανα παρασπονδία στο χρώμα και αυτό γιατί ήθελα να σώσω τα γούρια μου από τα χέρια της ταλιμπανούλας αλλά δεν ήθελα να της στερήσω να τα βλέπει κιόλας! 

Και ιδού τι προέκυψε:

ΤΖΑΚΙ

ΡΑΦΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ TV

 ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΣΑΛΟΝΙΟΥ
΄
Ελπίζω σιγά σιγά να ξεμπουχτίσω από το χριστουγεννιάτικο overdose και να επιστρέψω με περισσότερη διακόσμηση. Προς το παρόν, δεν σας κρύβω ότι θα ήθελα να είμαι εισοδηματίας σε άλλη χώρα και να απολαμβάνω μια κούπα καυτή σοκολάτα μπροστά στο τζάκι ενός σαλέ σε μια κατάλευκη βουνοκορφή! Όνειρα θα μου πείτε....


....Και αν σου κάτσει????


15 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μαχούλα μου. Όπως το΄πες, μέσα τα κεφάλια!! Και εγώ ξεστόλισα, άδειο μου φαίνεται και το δικό μου και μόλις χθες συνειδητοποίησα ότι ξέχασα να μαζέψω αυτά που είχα έξω από την πόρτα. Το παιδί μου το θύμισε...φαντάσου! Δεν πειράζει πάντως. Λιτά όπως είπες, μέχρι να έρθει η διάθεση. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αχ περνάω ακριβώς την ίδια φάση βαρεμάρας και μπουχτίσματος και... ω τι σύμπτωση, κάνω ακριβώς τα ίδια όνειρα. Στα σαλέ θέλω να την βγάζω και να μην με νοιάζει καθόλου η διακόσμηση... Να χαζεύω τα χιόνια (που δεν είδα καθόλου φέτος) και ν' απολαμβάνω τη ζεστούλα της φωτιάς.
    Τέλος πάντων. Πάντως εσύ ξεκίνησες και τα πας μια χαρά!
    Καλή χρονιά σου είπα; Καλή χρονιά με υγεία κοριτσάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωχ την ξέρω καλά αυτή την φάση.. εχω περάσει κι εγώ ουκ ολίγες φορές, αλλά πέρασε με τον πιο γλυκό τρόπο. Τα γελάκια και παιχνιδάκια των παιδιών μου. Και μετά ως δια μαγείας μου έρχονταν ιδέες η μία πίσω απο την άλλη. Δε πειράζει χαλάρωσε και απόλαυσε το μωρό σου. Έτσι κι αλλιώς αυτά τα μικρά και αθώα ματάκια, δεν πολυσκοτίζονται για την διακόσμηση του σπιτιού. Εμείς έχουμε την τρέλλα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα φωτεινή.Σε καταλαβαίνω γιατί ζω το ίδιο.Η περίοδος μετά τα Χριστούγεννα είναι ημέρες χωρίς λάμψη.Ομως εσύ καλά τα κατάφερες με τις διακοσμητικές σου αλλαγές βλέπω!!! Η απλότητα, όπως κι εσύ λες, είναι πάντα η λύση...φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωχ!!! Τι σύμπτωση!!! Και εγώ από 'αυτό' θα ήθελα να ήμουν. Εισοδηματίας :) Τελικά εμείς φιλενάδα ταιριάζουμε :)))))))

    Καλημέρα :) Εσύ τουλάχιστον ξεστόλισες. Εγώ έβαλα παππού/ γιαγιά να ξεστολίσουν (μόλις προχθές) καθώς αν δεν έκανα ανάθεση εργασιών, θα φτάναμε απόκριες με τα Xmas μπλιμπλίκια around. Το μπλογκόσπιτο, που πρέπει να το ξεστολίσω μόνη μου, (αφού εκεί δεν μπορώ να κάνω ανάθεση), έμεινε ακόμη στολισμένο. Χαχαχα :)

    Λιτή και απέρριτη η διακόσμηση σου! Τα πολλά πράγματα προκαλούν οπτικό θόρυβο που κουράζει πολύ. Και μετά από τόσο έντονη περίοδο λόγω γιορτών, έχουμε ανάγκη από ηρεμία. Η διακόσμησή σου μου αρέσει, γιατί προκαλεί μία ηρεμία.

    Καλή εβδομάδα και πολλά ματς μουτς xxx
    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Έχωσες" τον παππού και την γιαγιά βρε άτιμη??? Μόνο εμείς την εχουμε γλυτώσει μέχρι στιγμή με τις αναθέσεις εργασιών:)

      Διαγραφή
  6. Τι γίνεται ρε κορίτσια όλες στο ίδιο τριπάκι είμαστε μετά τις γιορτές?Τι ανελέητη βαρεμάρα για υπέρλαμπρους στολισμούς είναι αυτή!Αχ πως σε νιώθω Μάχη μου!Μια πιατέλα με αποξηραμένα ρόδια - έτσι για το καλό - και έξω από την πόρτα!Η εικόνα του τζακιού στο σαλέ στην χιονισμένη βουνοκορφή φαντάζει στα μάτια μου παράδεισος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μάχη!Καλή εβδομάδα!!Πού θά πάη!Θά έρθη καί η διάθεση σιγά,σιγά!Πολύ όμορφες οι διακοσμητικές σου αλλαγές!!!Θά ήθελα καί εγώ,σαλέ,χιόνια,καί ένα ποτήρι κρασί!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ την πέρασα αυτή τη φάση της βαρεμάρας όμως τώρα έχω πάρει πάλι τα πάνω μου!
    Είναι λογικό νομίζω να το παθαίνουμε μετά τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ήρθα τελευταία για να κάνω εντύπωση! Η αλήθεια είναι ότι δεν την πέρασα τη φάση αυτή. Είχα στολίσει από νωρίς (όχι της Αγίας Αικατερίνης βεβαίως βεβαίως-εσύ του χρόνου Μάχη από του Αγίου Δημητρίου να στολίζεις!) και τα βαρέθηκα, οπότε ξεστόλισα εν μια νυκτί, καθάρισα εν δύο ημέρες και καμάρωνα το λιτό κ καθαρό μου σπιτάκι μέχρι να έρθει η επέλαση των βάρβαρων τέκνων μου και να ξαναγίνει πεδίο μάχης!
    Μου αρέσει πολύ το καινούριο (!) σου σπίτι Μάχη, έχει την πινελιά σου, ιδιαίτερη, προσεγμένη αλλά και αλανιάρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σου πω..μόνο φέτος δεν λυπήθηκα πολύ που ξεστολίσαμε.. είχα βάλει τόσα πολλά και χάρηκα που είδα λίγο το σπίτι καθαρό!
    Αλλά τώρα..κι εμένα όλο κάτι με τρώει..τι να κάνω, τι να κάνω..;
    Εσλυ πάντως μια χαρά σικάτη αρχή έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι το blog σου συγχαρητήρια!!!!!είναι υπέροχο!!!!!ίσως γίνει και ένα από τα αγαπημένα μου στο μέλλον!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Χρονιά! Καλή και δημιουργική συνέχεια, να μας χαρίζεις όμορφες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι ομορφες οι διαμοσμητικες σου πινελιες..συνεχισε κοριτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ καλά τα πήγες που λες δεν είχες έμπνευση! αυτό το ψαράκι κερί μέσα στη γυάλα τι σούπερ που είναι? επίσης πολύ μου άρεσε και το ασημί σετ τσαγιερί! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...