17.12.12

Η αποκάλυψη του δικού μου Secret Santa!

Σήμερα, γυρίζοντας από την δουλειά, με περίμενε μια ωραία έκπληξη: ένα δεματάκι είχε φτάσει για μένα!!!

Η αλήθεια είναι ότι περίμενα κάποια πράγματα αλλά το μυαλό μου πήγαινε σε κάποια πράγματα  που έχω παραγγείλει διαδικτυακά. Όμως όχι, δεν ήταν αυτά!!

Είχα λάβει μέρος στο παιχνίδι της Craftaholic Αθηνούλας με τίτλο Secret Santa! Είχε έρθει λοιπόν η ώρα να δω ποιος είχε επωμιστεί τον τίτλο του Άγιου Βασίλη για μένα!

Τα νταμ, τα νταμ, τα νταμ.......................................................

...................................η Ράνια του La Vita e Bella!!!!!

Ένας φάκελος είχε ταξιδέψει από την πανέμορφη Κρήτη με προορισμό εμένα! Το περιεχόμενο του φακέλου πανέμορφο! Ένα ροζ κουτάκι (καλέ που ήξερες ότι είμαι του ροζουλί??) με έναν πανέμορφο στολισμό (που βρήκες αυτό το δαντελωτό χαρτί που το ψάχνω σε μεγάλη διάσταση, πες μου!!) και συνοδεία μια καρτούλα!

Στο εσωτερικό του κουτιού ένα όμορφο γούρι να με συντροφεύει για το 2013!  Λες και η Ράνια το ξερε, το γούρι φτιαγμένο σε φυσικά χρώματα με μόνο το κόκκινο ρόδι να κάνει αντίθεση! Λιτό αλλά και επιβλητικό! Εντελώς του γούστου μου!

Η καρτούλα πλημμυρισμένη με τις ωραιότερες ευχές για το νέο έτος! Ράνια μου μακάρι οι ευχές σου να συντροφεύουν όχι μόνο εμένα, αλλά όλο τον κόσμο!


Το γούρι βρήκε ήδη την θέση του στο μικρό χρυσό δεντράκι που στολίζει το τζάκι μας!


Ράνια μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για το δωράκι σου και για τις ευχές σου! Να ναι τα Χριστούγεννα σας φωτεινά και πλούσια σε όλα τους αλλά κυρίως σε αισθήματα και η νέα χρονιά να σου χαρίσει ότι επιθυμείς για σένα και τους δικούς σου ανθρώπους αλλά κυρίως ασφάλεια και υγεία!


11 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαιρομαι πολύ που σου άρεσε!!!!
    όπως λέμε και στην Κρήτη "λιγο πράγμα και πολύ αγάπη"...να είσαι καλά !!!
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι το γουράκι σου να σου φέρει πολλή τύχη τη νέα χρονιά!
    Ανυπομονώ να δω ποιος είναι και ο δικός μου Secret Santa, αφού συμμετείχα και εγώ στο παιχνιδάκι της Αθηνάς :)
    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααααα τι καλά!!! Είσαι η πρώτη που το έλαβε!!! Τι όμορφο γούρι, ελπίζω να σας φέρει όλη την τύχη του κόσμου!!! Μπράβο κορίτσια!!!! Περιμένουμε με αγωνία και τους δικούς μας Secret Santa!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο δωράκι! Και του χρόνου!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι ναι! και μενα μου αρεσε πολυ! εχω ετοιμασει και εγω να στειλω το δικο μου δωρακι! πολυ χαιρομαι με αυτη την ανταλλαγη! να ναι καλα το Αθηνούλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία, το πρώτο δωράκι του παιχνιδιού!!! Πανέμορφο!! Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!!! Κι εγώ θα στείλω το δικό μου αύριο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο είναι!!!!! Και του χρόνου!!!! Οσο για το δαντελένιο χαρτάκι μου θυμίζει παλιές καλές εποχές από τα δικά μας παιδικά χρόνια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...