Σελίδες

7.12.12

Craftaholic!!

Είναι γεγονός πως η στήλη ''Πρόσωπα πίσω από blogs'' είχε παραμεληθεί τώρα τελευταία! Για το λόγο αυτό, ήθελα να κάνω ένα δυναμικό come back με μια blogger που -αν και την γνώρισα σχετικά πρόσφατα- την θαυμάζω πολύ!

Την θαυμάζω γιατί παρά το νεαρό της ηλικίας της είναι απόλυτα ώριμη, απόλυτα κατασταλαγμένη από το τι θέλει από την ζωή της και το κερασάκι στην τούρτα?? τα χεράκια της κάνουν θαύματα!!



Τι να πρωτοπώ για την Αθηνά του Craftaholic ?? To ''Αθηνούλι'' όπως την φωνάζω εγώ! Σε ηλικία μόλις 21 ετών έχει καταφέρει πράγματα που άλλες 21χρονες δεν φαντάζονται καν! 

Τα χεράκια της πιάνουν τις τσόχες και κυριολεκτικά τους δίνουν ζωή! Και οι δημιουργίες της με την σειρά τους δίνουν χαρά, απλόχερη χαρά, τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους! Γιατί πείτε μου ποιος δεν θα χαρεί, ιδίως στην σημερινή μουντή πραγματικότητα, να αποκτήσει μια από τις τέλειες κουκουβάγιες της?? Εμένα πάντως σίγουρα θα μου χρωμάτιζε τη μέρα!!

Το Αθηνούλι όμως δεν σταματά εδώ! Όχι! 
Έχει και άλλα όνειρα, και τα έχει δρομολογήσει ήδη!

Πάντα με γνώμονα την αγάπη της για το παιδί, το Αθηνουλι σπουδάζει δασκάλα! Σε λίγο καιρό θα είναι απόφοιτη και έτοιμη  -πανέτοιμη- να διδάξει τα δικά μας παιδιά! Ήδη στο blog της έχει δημιουργήσει την στήλη It's all about children αφιερωμένη αποκλειστικά στα παιδιά! 

Και σας το λέω με το χέρι στην καρδιά  θα θεωρούσα μεγάλη τιμή να πετύχαινε η ταλιμπανουλα μου μια τέτοια δασκάλα!!! Θα κοιμόμουν ήσυχη τα βράδια, αυτό είναι σίγουρο!!

Τον τελευταίο καιρό το Αθηνούλι κατάφερε και έκανε τις όμορφες κουκουβάγιες πέρα από διακοσμητικές και άκρως γλυκούτσικες ΚΑΙ χρηστικές! Και πώς το κατάφερε αυτό η πολυμήχανη;;; έφτιαξε κουκουβαγιούλες από ειδική τσόχα και τις γέμισε με ρύζι!! Βάζοντας τες για λίγο στο φούρνο μικροκυμάτων έχετε την δικιά σας ολόζεστη κουκουβάγια για να σας ζεσταίνει τις κρύες μέρες και νύχτες του χειμώνα! Μάλιστα έφτιαξε και ειδικές κουκουβάγιες που ζεσταίνουν τα μικρά χεράκια! Και όπως όλα τα ζωάκια της, και οι γεμιστές κουκουβάγιες της είναι απλά υπέροχες! Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ το βρίσκω ευφυέστατο! 




Αναλαμβάνει επίσης να σας φτιάξει υπέροχες μπομπονιέρες από τσόχα για την βάπτιση του ζουζουνιού σας!




Πριν αφήσω το ίδιο το Αθηνούλι να σας τα πει και μόνο του, θα ήθελα να της ευχηθώ να της έρθουν όλα καλά στην ζωή της και οπότε το θελήσει να αποκτήσει και δικά της παιδάκια γιατί έχω καταλάβει πόσο πολύ τα αγαπά και ποσό απόλυτα είναι δοσμένη τόσο στην διαπαιδαγώγηση τους  - με το επάγγελμα που επέλεξε-  όσο και στην ψυχαγωγία τους - με τις υπέροχες δημιουργίες που φτιάχνει!

Ας την αφήσω να μιλήσει όμως....

''Δε μπορώ να σας περιγράψω τη χαρά που ένιωσα όταν η Μάχη μου ζήτησε να με φιλοξενήσει στη στήλη της «Πρόσωπα πίσω από blogs”. Αφ’ ενός γιατί τη συμπαθώ πάρα πολύ και αφετέρου γιατί μπαίνοντας στη διαδικασία να γράψω λίγα λόγια για μένα και το blog μου κάνω ταυτόχρονα και τον προσωπικό μου απολογισμό!

Ας συστηθούμε λοιπόν! 

Είμαι η Αθηνά, είμαι 21 χρονών και ζω- σπουδάζω στη Θεσσαλονίκη! Σε μισό χρόνο από τώρα τελειώνω τη φοίτησή μου στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου! Είμαι δηλαδή μελλοντική δασκάλα!

Ζω το όνειρό μου! Από μικρή ήξερα ότι αυτό το μονοπάτι θα ακολουθούσα, ίσως γιατί οι γονείς μου είναι εκπαιδευτικοί και κόλλησα το.. μικρόβιο! Τα παιδιά είναι η μεγάλη μου αδυναμία, η έμπνευσή μου, όλος μου ο κόσμος! Ίσως γιατί κατά βάθος νιώθω κι εγώ παιδί…
Ανυπομονώ για τη στιγμή που θα έχω τη δική μου τάξη, που θα με φωνάζουν «κυρία» και θα με κοιτούν στα μάτια. Ονειρεύομαι ένα σχολείο τελείως διαφορετικό από το σημερινό και ελπίζω το όνειρό μου να πραγματοποιηθεί!

Εκτός όμως από δασκάλα είμαι και εθισμένη crafter, γι’ αυτό και ονόμασα το blog μου Craftaholic! Το πώς δημιουργήθηκε αυτό το blog ούτε κι εγώ δεν το κατάλαβα, έγινε εντελώς ξαφνικά και αυθόρμητα πέρυσι το καλοκαίρι! Ξεκίνησα δειλά δειλά να ανεβάζω φωτογραφίες από όσα έφτιαχνα, πίνακες ζωγραφικής κυρίως και κατασκευές με χάντρες. Και κάπου στην αρχή του Ιούνη ανακάλυψα την τσόχα και… ερωτεύτηκα! Όχι, δεν ήξερα να ράβω, μόνο σαν πιτσιρίκι κεντούσα καδράκια και μαξιλάρια… Στην αρχή πειραματιζόμουν με το υλικό, έφτιαχνα ζωάκια και μπρελόκ, όχι και πολύ καλοραμμένα για να είμαι ειλικρινής! Σιγά σιγά όμως η τεχνική μου βελτιώθηκε και άρχισα να ασχολούμαι πιο συστηματικά! Και κάπως έτσι μισό χρόνο μετά βρέθηκα εδώ, να είναι το Craftaholic ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου! Έχω γνωρίσει εξαιρετικούς ανθρώπους, έχω περάσει έντονες στιγμές χαράς, ενθουσιασμού αλλά και απογοήτευσης και απολαμβάνω την κάθε στιγμή!

Στο blog μου γράφω για την καθημερινότητά μου και μοιράζομαι με τους αναγνώστες τις δημιουργίες μου! Τα σχόλια που ο καθένας μου αφήνει είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση και χαίρομαι τόσο να γνωρίζω νέους φίλους και φίλες! Η αλήθεια είναι πως κάτι μαγικό συμβαίνει με τα blogs, διαβάζοντας για τη ζωή του άλλου νιώθεις σαν να τον ξέρεις χρόνια κι ας μην έχετε γνωριστεί ποτέ! Αυτό με έχει συναρπάσει!

Πρόσφατα το blog μου ανακαινίστηκε και αποφάσισα εκτός από τις αισθητικές αλλαγές να επέμβω και στο περιεχόμενο! Βλέπετε, η δασκάλα μέσα μου ήθελε κι αυτή ένα χώρο να εκφραστεί, να μιλήσει για όσα βλέπει, ακούει, έμαθε και μαθαίνει και αφορούν τα παιδιά. Έτσι δημιουργήθηκε η στήλη “Its all about children” όπου θα αναρτώ οτιδήποτε αφορά τα παιδιά, από ψυχολογικές θεωρίες για την ανάπτυξη του παιδιού μέχρι ιδέες για δημιουργικές δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες το παιδί μαθαίνει και πολλά άλλα!

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για μένα και γιατί με αποκαλούν «εκτροφέα χρωματιστών πλασμάτων» σας περιμένω στο blog μου!''


Και επειδή δεν χορταίνω να τα βλέπω, να και άλλα πολύχρωμα πλασματάκια από την εκτροφέα των χρωματιστών πλασμάτων:

Τα χρώματα είναι απλά ΑΠΙΘΑΝΑ!!! Και αυτή η δαντελιτσα στην πρώτη κουκουβάγια απλά ΤΕΛΕΙΑ!



Αν έπρεπε να διαλέξω δεν θα μπορούσα, ιδίως τα πουλάκια και τα μανιταράκια είναι η απόλυτη γλύκα!


Και χριστουγεννιάτικα, αμ πώς!!!

Cupcakes μούρλια! ακόμα και τα υφασμάτινα τσαντάκια είναι διακοσμημένα! Τόση λεπτομέρεια και λεπτοδουλειά!

Μα πόσο γλυκά!!!!

Αν θέλετε να δείτε περισσότερα από την δουλειά της Αθηνάς μας μπορείτε να επισκεφτείτε το blog της πατώντας Ε Δ Ω !!!!! 

Όλες οι φωτογραφίες είναι ιδιοκτησία του Craftaholic και αναρτήθηκαν στο παρόν κείμενο κατόπιν αδείας του! Γι αυτό προσοχή: ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΗΓΗΣ και ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ!

Αθηνούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου στην στήλη μου!

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μάχη! Η Αθηνούλα είναι ένα υπέροχο πλάσμα! Την γνώρισα πριν από 2 μήνες περίπου και είναι από τις μπλογκοφιλενάδες που θεωρώ από την πιο κολλητή παρέα μου! (είστε καμιά 10ρια εκεί έξω στην μπλογκογειτονιά με τις οποίες αισθάνομαι πολύ ζεστά και οικεία, λες και σας ξέρω χρόνια - μεταξύ αυτών και εσύ Μάχη).

    Η Αθηνά όντως κάνει θαύματα με την τσόχα. Τα πολύχρωμα πλάσματά της που "εκτρέφει" τα έχουμε γνωρίσει από κοντά, καθώς έχουμε υιοθετήσει 10 πολύχρωμα πουλάκια και 2 κουκουβάγιες (τις κουκάγιες μας). Πιο συγκεκριμένα, η μία είναι η κουκάγια μαμά (=η κουκουβάγια της μαμάς) και η άλλη η κουκάγια Δάειλας (=η κουκουβάγια της Δάειρας). Τις κουκουβάγιες τις "βάπτισε" (ποιος άλλος;), η κόρη μου :)

    Όσοι δεν γνωρίζετε ακόμη την Αθηνά, να πάτε οπωσδήποτε μία βόλτα στο υπέροχο μπλογκοσπιτάκι της και στο ακόμη πιο υπέροχο Etsy-μαγαζάκι της!

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο αφιέρωμα για το Αθηνάκι μας! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου Αθηνά!
    Γεια στα χέρια σου και σου εύχομαι τα καλύτερα.

    Άναμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αθηνουλα εισαι απιστευτη!σου ευχομαι υγεια και να μη σταματησεις να δημιουργεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικά τα πραγματάκια της!!! Μπράβο για την όρεξη παρά το νεαρό της ηλικίας της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ήξερα ότι είναι τόσο μικρούλα η Αθηνούλα. Μπράβο της για την ωριμότητα, τον χαρακτήρα και το ταλέντο της. Δεν είναι πολύ καιρός που την παρακολουθώ αλλά πραγματικά είναι απίθανη!!! Θα υιοθετήσουμε και εμείς μου φαίνεται κουκουβάγιες για να μεγαλώσει η 4μελής οικογένειά μας!
    Δεν ήξερα ότι φτιάχνει και μπομπονιέρες....κρίμα που δεν έχω καμία βάπτιση να πλησιάζει! Θα το έχω υπόψη μου όμως. Μπράβο και σε σένα Μάχη γλυκιά για την στήλη σου αυτή. Είστε both άξιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα ταλιμπανούλα! Καλώς σε βρήκα!
    Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον τίτλο-banner του blog σου!!! ^^
    Επίσης, πάρα πολύ ωραία αφιέρωση στην μικρή δασκάλα!
    υπέεεεροχες οι κουκουβάγιες!
    Καλό βράδυ! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλως ηρθες! ναι το αξιζει η μικρη δασκαλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η δουλεία της Αθηνάς είναι πραγματικά πανέμορφη και άκρως επαγγελματική! Μπράβο σε εκείνην για τις πανέμορφες - πολύχρωμες δημιουργίες της, μπράβο και σε εσένα που μοιράστηκες τη δουλειά της, για να τη γνωρίσει ακόμα περισσότερος κόσμος!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο στην δημιουργική Αθηνά!! Πανέμορφα όσα έχει φτιάξει!Σπεύδω να την επισκεφτώ!καλή εβδομάδα Μάχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Αθηνούλα αν και τη γνωρίζω λίγο είναι πολύ γλυκιά και φτιάχνει και υπέροχα πραματάκια!!!! αυτές οι κουκουβάγιες ειδικά έχουν ξετρελάνει κόσμο!!! :) Μπράβο σου για τo post αυτό!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πωωωωωωω.............έμεινα έκπληκτη!!! Τι υπέροχη δουλειά είναι αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...