3.12.12

Χριστουγεννιάτικο Στεφάνι και Λουλούδια Πομ πομς!

Ανάμεσα στα χριστουγεννιάτικα στολίδια που έχω, είναι και τα παρακάτω:


Πρόκειται για ένα σετ από μπολάκι, κηροπήγιο και κουπάκι που μου έχει δωρίσει η πεθερά μου! Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν πάρα πολύ αλλά δεν ταίριαζαν με τίποτα στον στολισμό που κάνω στο σπίτι, χρωματικά τουλάχιστον, επομένως κάθε χρόνο δεν ήξερα που να τα βάλω. 

Φέτος όμως σκέφτηκα να τα βάλω στο περβάζι πάνω από τον νεροχύτη, αλλά και πάλι δεν είχα τίποτα άλλο να τα ταιριάξω! Ευκαιρία  λοιπόν να έφτιαχνα κάτι γιατί μόνα τους θα έδειχναν πολύ φτωχά. Αφήστε που έχω τόσα πολλά στολίδια για ένα μικρό σπίτι που κάθε χρόνο δεν τα βγάζω όλα, επομένως η δυνατότητα να φτιάξω κάτι είναι περιορισμένη.

Αγόρασα ένα στεφανάκι από φελιζόλ και το έντυσα με λευκό νήμα που έχει ασημί λεπτομέρειες.


Στην συνέχεια έκοψα αστεράκια από χαρτόνι, και τα έντυσα με γαλάζια τσόχα. Πάνω από την τσόχα κόλλησα ένα τούλι με λευκά πουά που είχα!


Έτσι έφτιαξα κάτι σε γαλάζιο χρώμα για να βάλω πάνω στο στεφανάκι μου ώστε να ταιριάζει με το γαλάζιο του σετ.

Επόμενο βήμα: κάτι κόκκινο! και τι πιο ταιριαστό για τα χριστούγεννα από τα αλεξανδρινά λουλούδια? Βρήκα ένα σχέδιο από το διαδίκτυο, το τύπωσα και έκοψα πάνω σε τσόχα τα λουλουδάκια μου: πράσινη τσόχα για το φύλλωμα και κόκκινη για τα λουλούδια! Και έτοιμο το στεφανάκι μου!


Δεν τα κόλλησα πάνω στο στεφάνι. Σκέφτηκα ότι ενδεχομένως μετά τα Χριστούγεννα να θέλω να διακοσμήσω το στεφανάκι μου διαφορετικά, και επειδή η λευκή του κάλυψη ενδείκνυται για πολλές μεταμορφώσεις, δεν ήθελα να βάλω σιλικόνη ή άλλη κόλλα και να το χαλάσω. Επομένως καρφίτσωσα με καρφιτσούλες από αυτές που έχουν χρωματιστό κεφαλάκι, τόσο τα αστεράκια όσο και τα λουλούδια.

Τα έβαλα όλα πάνω στο περβάζι και το αποτέλεσμα ήταν αυτό:


Και πάλι όμως αισθανόμουν πως κάτι έλειπε. Για την μια γωνία είχα να βάλω κάτι στα ίδια χρώματα, για την άλλη όμως δεν είχα!

Έφτιαξα λοιπόν με νήματα πομ πομ, κόκκινα, λευκά και γαλάζια. Το γαλάζιο νήμα ήταν πολύ απαλό και δεν μου στέκεται καλά αλλά του έβαλα λίγη λακ και δείχνει να σταθεροποιείται καλύτερα. Πήρα και κλαδάκια από ένα δέντρο της αυλής, τους πέρασα γύρω γύρω, ταινία διπλής όψης και στήριξα τα πομ πομς.


Έτοιμα τα λουλουδάκια! Τα έβαλα σε ένα γυάλινο βάζο -θα πήγαινε περισσότερο λευκό αλλά δεν είχα- στο οποίο πέρασα μια κόκκινη washi tape. 


Έτσι λοιπόν στολίστηκαν ασορτί και οι δυο γωνιές!


Και με αυτήν την ανάρτηση  - με την κατασκευή του στεφανιού και των λέλουδων- θα συμμετέχω στον διαγωνισμό του Parentsland με τίτλο ''Το πιο όμορφο στολίδι'' αλλά και στον διαγωνισμού του Δελφινιού με τίτλο ''Γιορτινός Διαγωνισμός Δημιουργίας''. Τα μπάνερς για τους δυο αυτούς διαγωνισμούς μπορείτε να τα δείτε και στην δεξιά στήλη του μπλογκ μου και πατώντας πάνω στις εικονίτσες να μεταβείτε στα εν λόγω μπλογκς!



Καλές γιορτές να έχουμε όλοι με ηρεμία, ρεύμα, θέρμανση, ένα πιάτο φαγητό, πολύ αγάπη, περισσότερη υγεία και απεριόριστη κατανόηση!!

Update 4/12/2012: 
Η marilise του Stars and i-Cicles '''έκλεψε'' το στεφανάκι μου για το Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι που διοργανώνει! Όσο περίεργο και αν ακούγεται, ναι! θα την ευχαριστήσω από καρδιάς για την ''κλεψιά'' αυτή! Μακάρι όλες οι ''κλεψιές'' να ταν τόσο καλοπροαίρετες! Marilise μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Αν θέλετε και εσείς να συμμετέχετε στο Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι μεταβείτε είτε πατώντας τον σύνδεσμο είτε πατώντας πάνω στην εικονίτσα του πανηγυριού στην δεξιά στήλη του μπλογκ!


28 σχόλια:

  1. Τι ωραία πραγματάκια έφτιαξες πάλι! Το στεφάνι το χω κι εγώ στο πρόγραμμα, αγόρασα τα υλικά πριν καιρό αλλά δεν το παίρνω απόφαση γιατί δεν ξέρω πού να το βάλω!
    Τα αλεξανδρινά πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μάχη! Πολύ όμορφες οι νέες σου δημιουργίες. Ταίριαξαν και με τα δωράκια της πεθεράς. Φαντάζομαι χαρές που θα κάνει όταν δει ότι τα έχεις τοποθετήσει σε περίοπτη θέση στην κουζίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Σ ευχαριστώ για τις όμορφες δημιουργίες και την συμμετοχή. Πάω να τα βάλω με τις άλλες συμμετοχές. Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα!!! Και δύσκολο χρώμα το γαλάζιο σε χριστουγεννιάτικα!!! Μπράβο Μάχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οντως δυσκολο χρωμα! τα μπλιμπλικια αυτα ειναι απο το εξωτερικο, ισως εκει το συνηθιζουν το μπλε στα χριστουγεννιατικα! ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  5. τελικά το περβάζι έγινε super!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που τα συνδύασες και τα ανέδειξες.Ταιριάζουν υπέροχα με την εξαιρετική πλεκτή κουρτίνα.Γεια στα χέρια σου Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η κουρτινα ειναι εργο της μαμας και μου αρεσει τοσο πολυ που παρολο που εχω αλλες δυο, την κατεβαζω την πλενω και την ξαναβαζω! ευχαριστω Μιραντακι μου!

      Διαγραφή
  7. Υπεροχη γωνια.Πολυ ομορφοτο στεφανακι και οι οδηγιες σου θα βοηθησουν αρκετους να φτιαξουν παρομοια στολιδια. Ευχαριστουμε πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Μάχη με τις καλλιτεχνικές σου ανησυχίες! Η πεθερούλα σου θα είναι πολύ περήφανη για σένα!!! Την φώναξες να δει με τι καμάρι έχεις στολίσει το περβάζι???
    Όσο για τον συναγωνισμό στο διαγωνισμό της Μαρίας του Parents Land GR, θα είναι σκληρή η μάχη έχω να πω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πωπω! συμμετεχεις και εσυ στον διαγωνισμο?? φτουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

      Διαγραφή
    2. Οχι, προς το παρον δε συμμετεχω γιατι ειμαι ακαματρα οπως γνωριζεις! Θα προσπαθησω ομως!! Αρα σημερα μπορεις να κοιμηθεις ησυχη:)
      Εννοουσα ο συναγωνισμος με τα υπολοιπα κοριτσια!

      Διαγραφή
    3. Επειδή με προκάλεσες κακούργα....έστειλα συμμετοχή να ξέρεις στη Μαρία για το στολίδι!!!! Η αναμέτρηση θα είναι σκληρή...θα σε λιώσω!
      (αστειεύομαι εννοείται)

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα όπως τα αξιοποίησες!!'Αντε καλά Χριστούγεννα!! Είμαι η μόνη που δεν έχω στολίσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις χρονο ακομα Κατερινακι μου, μην αγχωνεσαι!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Μαχη!Τί όμορφες κατασκευές είναι αυτές!!Ταίριαξαν και με τα δωράκια της πεθεράς σου! Μπράβο σου!Καί τού χρόνου εύχομαι καί καλές εορτές!!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πωπώ πράγματα! 3 μέρες έλειψα 3 αναρτήσεις έκανες! Είδα τα βραβεία, τις αλλαγές, το δέντρο! Το δέντρο πολύ ροζο-φαντάστικ! Θα τρελάθηκε η μικρή!
    Και πολύ ωραία ταίριαξες τα μπωλάκια με το στεφάνι! Και καλά έκανες και τα καρφίτσωσες τα στοιχεία, θα μπορείς έτσι να το αλλάξεις εύκολα! Κι εμένα μου αρέσει να στολίζω την κουζίνα, γιατί να μένει παραπονεμένη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!!! τι όμορφα που τα σέταρες!!! μπράβο, ταίριαξαν φοβερά.. και η σκέψη που έκανες με τις καρφίτσες, πολύ καλή!!! του χρόνου άλλο!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο, Μάχη!!! Εξαιρετικές οι κατασκευές σου και ο τρόπος που τα συνδύασες!!
    Μου αρέσει φοβερά η κουρτίνα σου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    Υγ Σε ευχαριστώ πολύ που προωθείς τον διαγωνισμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χε χε, τι ωραία που τα έφτιαξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πωπω τι ομορφια ειναι αυτη!
    γεια στα χερακια σου, απλες κατασκευες μα τοσο τοσο εντυπωσιακες!
    αντε και του χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ήξερα που να σχολιάσω. Στην καινούρια ανάρτηση, σε αυτήν, τελικά σε αυτήν εδώ, το αποφάσισα! Πρώτον είσαι χρυσοχέρα και αν κάνω διαγωνισμό θα σου δώσω το πρώτο βραβείο. Δεύτερον. Μπράβο στην γιαγιά για τις γκέτες (αυτό αφορά την επόμενη ανάρτηση, αλλά στο γράφω εδώ!!! :))
    Τρίτον. Κάνει και το Δελφινάκι διαγωνισμό? Θα μπω να τον δω. Όσα έχεις φτιάξει μέχρι τώρα είναι πολύ όμορφα και σου εύχομαι να περάσετε τις πιο χαρούμενες γιορτές!! Πάω από την Βέρα τώρα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλέ τι όμορφο στεφάνι είναι αυτό! Ελπίζω να το χρησιμοποιείς ακόμη... φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω ακόμη αλλά δεν το έχω βάλει φέτος!

      Διαγραφή
  18. Αλήθεια Μάχη το έχεις ακόμα αυτό το όμορφο στεφανάκι (εννοώ όπως ήταν) ή το έχεις τροποποιήσει? Μ'αρέσει αυτό το υλικό, θέλω να το πάρω κι εγώ! Από "link party edition 5" σου έρχομαι... καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το έχω ακόμη όπως ακριβως το βλέπεις αλλά σκέφτομαι να το τροποποιήσω!

      Διαγραφή
  19. πομ πομ σε στικσ? καλα τελεια ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...