Σελίδες

16.12.12

Αλλιώτικα κουκουνάρια!

Τα κουκουνάρια είναι από τα υλικά που πολυχρησιμοποιούνται για τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές!

Έχουμε δει κουκουνάρια σε όλες τις εκδοχές: στην φυσική τους κατάσταση, χρωματισμένα, πασπαλισμένα με glitter!

Σήμερα θα σας δείξω κάποια διαφορετικά κουκουνάρια, πολύ chic κατά την άποψη μου και σίγουρα αν ήταν να φτιάξω κάτι για τα Χριστούγεννα, αυτά θα επέλεγα!

Όμως επειδή, αφενός είμαι κάτι παραπάνω από κομπλέ όσον αφορά τα χριστουγεννιάτικα στολίδια και αφετέρου η ταλιμπανούλα έχει αγριέψει και αποζητά όλη την προσοχή μου τον τελευταίο καιρό, σας τα δείχνω από την αυθεντική πηγή!

1η Εκδοχή: Κουκουνάρια από δαντέλα! απλά ονειρικά!


Θα χρειαστούμε μια μπάλα από αφρώδες υλικό και δαντέλα. Τα βήματα πολύ απλά: κόβουμε την δαντέλα σε κομμάτια και με την βοήθεια καρφιτσών την στερεώνουμε πάνω στην αφρώδη μπάλα.



2η Εκδοχή: Κουκουνάρια από ύφασμα!



Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι ένα πλαστικό αβγό (ή μια αφρώδη μπάλα όπως και πριν), ύφασμα, πιστόλι σιλικόνης και για πιο φυσικό αποτέλεσμα ένα κλαδί!



3η Εκδοχή: Κουκουνάρι από φέλτ! μαζί με την δαντέλα τα αγαπημένα μου!


Εδώ από άποψη υλικών τα πράγματα είναι ακόμη πιο απλά: θα χρειαστείτε μια χριστουγεννιάτικη μπάλα (από αυτές που δεν χωνεύεται και αδημονείτε να σπάσουν..), τσόχα σε χρώμα της επιλογής σας και κόλλα!


Όλες οι φώτο και οι ιδέες ανήκουν στο πολυαγαπημένο μου blog www.blissbloomblog.com. Κάντε ένα κόπο και επισκεφθείτε το, η κοπέλα έχει φτιάξει τόσο φανταστικά πράγματα για τα Χριστούγεννα που δεν ξέρω αν θα κρατηθώ και δεν θα πετάξω όλα τα στολίδια μου ώστε να φτιάξω νέα σαν τα δικά της!!!





22 σχόλια:

  1. Και οι τρεις ιδέες είναι υπέροχες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φοβερά!!! ειδικά αυτό με το φέλτ!!!! είδες τελικά, και κουκουνάρια να μη μπορείς να βρεις, φτιάχνεις πανεύκολα μερικά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ειναι!! αλλα να σου φερω την ταλιμπανουλα να την κρατησεις που με εχει ξεβιδωσει, για να τα φτιαξω?? αχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Απιστευτα ειναι. Θα τα βαλω στο αρχειο που κραταω αυτα που μου αρεσουν.Και αν δεν προλαβω φετος. Του χρονου που θα παει παιδικο ο μικρος σιγουρα θα τα φτιαξω!!!!Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ και σενα σε τρεχει εε;;; η δικια μου εχει ξεσαλωσει τις τελευταιες εβδομαδες! δεν με αφηνει ουτε δευτερολεπτο, την βαζω για υπνο, πεφτω διπλα της μεχρι να την παρει ο υπνος και μετα φευγω. Ε τις τελευταιες μερες ξυπναει και ερχεται στο σαλονι και με τραβαει απο το χερι να ξανακοιμηθουμε μαζι! καλα για το κατουρημα δεν το αναφερω καν, απο οταν μπουσουλησε απλα δεν ξανακατουρησα ποτε μονη μου αχααχα!

      Διαγραφή
  4. Πολυ πολυ ομορφα τα κουκουναρια!!! Να τα φτιαξω δεν παιζει:) Σου δινω την αδεια να τα δημιουργησεις κ θα ερθω να τα δω!!!!! Χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξεχωρίζω το 3ο! Πάντως όντως, είναι πολύ chic :)

    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ασχετο έως και πολύ άσχετο: που πουλάνε αυτά τα "πιστόλια" σιλικόνης; Να πω ότι μου άρεσαν οι μπαλίτσες έτσι καμουφλαρισμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. axaxaxaa
      τα πουλανε σε ειδη με χομπυ αλλα εκει μπορει να τα βρεις λιγο τσιμπημενα
      το δικο μου ειναι απο τα leroy merlin και κοστισε μονο 6 ευρω
      επισης και οι ραβδοι σιλικονης (τις χρειαζεσαι για να ''γεμισεις'' το πιστολι) ειναι αλλου τσιμπημενες και αλλου παμφθηνες
      για να σου δωσω μια εικονα αγοραζα το πακετο των 6 ραβδων απο καταστημα με ειδη χομπυ προς 4 ευρω και τελικα τα βρηκα στο ασχετο σε σουπεμαρκετ μολις 1 ευρω και κατι!

      Διαγραφή
  7. παρα πολύ ωραίες ιδέες...έπρεπε να μας τις παρουσιάσεις νωρίτερα!!!!
    τώρα χρόνος...μηδέν.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι ωραία,όλα μου άρεσαν!Λατρεύω τα κουκουνάρια(στην κανονική τους μορφή)και τα στολίζω πάντα όχι μόνο τα Χριστούγεννα αλλά οι συγκεκριμένες ιδέες είναι καταπληκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλησπέρα!Είναι πανέμορφα!Πήγα στό blog καί τρελλάθηκα μέ τίς φανταστικές ιδέες της!Καλή εβδομάδα Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία σχέδια!!! Γενικά το μπλοκ, όπως το έριξα μια ματιά, έχει καταπληκτικά πραγματα!!! Μου αρέσει να φτιάχνω διαφορα πράγματα οπότε ελπίζω να βρω το χρόνο να φτιάξω κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίες ιδέες! Ξεχώρισα αυτή με την τσόχα. Απλά φέτος μάζεψα μερικές αληθινές κουκουνάρες οπότε θα φτιάξω κάτι με αυτές. Τις ιδέες σου τις κρατάω για μελλοντική χρήση! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφα όλα τα στολίδια! και το τελευταίο ειδικά φαίνεται αρκετά εύκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάχη τέλειο!!!!Θα το δοκιμάσω στάνταρ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου άρεσαν πολύ, αλλά γιατί μου φαίνονται δύσκολα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mαλακά κουκουναράκια,αυτό κι αν είναι τέλεια ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...