23.12.12

Χριστουγεννιάτικα καδράκια και ένα Ευχαριστώ!

 Θυμάστε στην προηγούμενη ανάρτηση που σας έλεγα ότι βρήκα όλες αυτές τις εκτυπώσεις γιατί έψαχνα να βρω ένα ελαφάκι για την ταλιμπανούλα?

Τελικά, όπως είχατε δει και στην ανάρτηση, το τέλειο ελαφάκι βρέθηκε και ήταν καιρός να γίνει και καδράκι. Μαζί με το ελεφακι βρήκα και ένα σχέδιο από ένα δεντράκι και έφτιαξα και ένα σκουφάκι του Άγιου Βασίλη. Και όλα μαζί έγιναν καδράκια (φαίνομαι και εγώ θολά μέσα στο σκουφί γιατί το χαρτόνι αυτό καθρεπτίζει, σόρρυ για το φως της φωτ.μηχανής)


Μάζεψα λοιπόν τα υλικά μου και ξεκίνησα!
Χρειάστηκα καμβαδάκια από τα jumbo, τις εκτυπώσεις μου, χαρτί περιτυλίγματος, ένα δεύτερο χοντρό χαρτόνι που έτυχε να το έχω ήδη και να είναι σαν απομίμηση καθρέπτη και κόλλα σε σπρέι. 

Έντυσα τους καμβάδες με το χαρτί περιτυλίγματος. Στην συνέχεια και επειδή και εγώ δεν έχω έγχρωμο εκτυπωτή, ξεπατίκωσα με την βοήθεια ενός καρμπόν τα σχέδια στην πίσω όψη του χοντρού χαρτονιού.


Τα έκοψα περιμετρικά και τα στόλισα. Το ελαφάκι επειδή δεν χτύπαγε ωραία στο κόκκινο-λευκό φόντο λόγω του ότι ήταν κάπως μικρό το κόλλησα πάνω σε ένα λευκό οβάλ πλαίσιο, στην συνέχεια όλο μαζί το κόλλησα πάνω στον καμβά και περιμετρικά του οβάλ σχεδίου στερέωσα αυτά τα pipe cleaners κόκκινου χρώματος (τι σκέφτεσαι αν έχεις ξεμείνει από κόκκινη κορδέλα!!). Στο δεντράκι έβαλα στολίδια-μπαλίτσες από μικρά κομμάτια βαμβάκι!


Το δε σκουφί του Άγιου Βασίλη το έφτιαξα εντελώς στο χέρι γιατί αρχικά υπολόγιζα να κάνω δυο καδράκια και να τα ενώσω με κορδέλες και να τα κρεμάσω στην εξώπορτα αλλά τελικά όταν είδα ότι το πακέτο είχε και τρίτο καμβά μέσα σκέφτηκα ότι είναι κρίμα να μην τον φτιάξω και αυτόν. Επίσης το σχέδιο για την πόρτα ναυάγησε καθώς βαρέθηκα να την ξεστολίσω από αυτά που ήδη έχω βάλει και επίσης υπήρχε ένα μικρό επιπλάκι που ήταν άδειο (από χριστουγεννιάτικα!)

Και τα τρία καδράκια μαζί περιμένοντας να στεγνώσουν.


Και τελικά βρήκαν την θέση τους πάνω στο επιπλάκι!


Ήταν ένα πολύ εύκολο και γρήγορο project με πολύ ωραίο και πρωτότυπο αποτέλεσμα όμως!

Τέλος, θα ήθελα μέσα από την ανάρτηση αυτή να ευχαριστήσω πολύ την marilise του Stars and icicles που μου έστειλε ένα συμβολικό δωράκι για την συμμετοχή μου στο Πανηγύρι! Marilise μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το δωράκι σου που ήδη βρήκε την θέση του στο σπιτάκι μου!


Καλά Χριστούγεννα 
σε όλους 
με πολύ υγεία και αγάπη 
για όλο τον κόσμο!



20 σχόλια:

  1. Καλά Χριστούγεννα Μάχη μου με υγεία!!Να περάσετε τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρονια πολλα Κατερινιω μου! οτι επιθυμεις να στο φερει ο νεος χρονος!

      Διαγραφή
  2. Είσαι μια δημιουργική μανούλα και ότι φτιάχνεις αντικατοπτρίζει πολύ αγάπη. Αυτό που θέλω να σου ευχηθώ είναι τα φετινά Χριστούγεννα να γεμίσουν χαρά, εσένα και την οικογένεια σου. Καλά Χριστούγεννα, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σινα μου αγαπημενη, χρονια πολλα και καλα και στην δικη σου ομορφη οικογενεια! πολλα φιλια στα παιδακια σου και ιδιαιτερα στο αγορακι σου! να περασετε υπεροχα αν και με τετοια μαμα ειμαι σιγουρη οτι θα ειναι σουπερ!

      Διαγραφή
  3. πολύ ομορφούλικα!!! :) Καλά Χριστούγεννα εύχομαι με υγεία!!! να περάσετε πολύ πολύ όμορφα! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρονια πολλα και σε σενα! να περασεις υπεροχα!

      Διαγραφή
  4. Μαχη μου εισαι απιστευτη που εφτιαξες τετοιο εργο!!!! Μπραβο σου που κανεις τοσο ομορφα πραγματα για την μικρουλα σου κ αφιερωνεις τον χρονο σου για το βλασταρακι σου!!!
    Καλα χριστουγεννα κουκλαρα ομορφη!!! Να περασετε τελειες γιορτες και να ειστε παντα ετσι ευδιαθετοι, τρελουτσικοι και καλλιτεχνικοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καταρχην οντως ειμαι απιστευτη αφου κανω παρεα με σενα χοοχοχοχο!

      Καλα Χριστουγεννα και σε εσας! να περασετε σουπερ και να μας τα γραψεις οοοολα μαζι να τα εκτυπωσω για τις αργιες του Πασχα αχαχαχαχαχχαχα!! με σενα θα κανω οικονομια και στα βιβλια αμεεε!

      Διαγραφή
  5. Τι θα γίνει με εσάς τις μαμάδες ταλέντα που γέμισε η μπλογκογειτονιά;;; Όχι τίποτα άλλο, αλλά μου έχετε κολλήσει το μικρόβιο της χειροτεχνίας και το άλλο μικρόβιο της ζαχαροπλαστικής και κάθε μέρα απορεί που με βλέπει ο άντρας μου :)

    Καλά Χριστούγεννα Μάχη μου! Να χαίρεσαι την ταλιμπανούλα σου! Να τα περάσετε υπέροχα ό,τι και αν κάνετε! Φιλάκια πολλά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλα Χριστουγεννα και δημιουργικα.Πανεμορφα τα εκανες τα καδρακια.Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα καδράκια σου, καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και πολύ δημιουργικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα, Τάλι! Πάντα δημιουργική και χαρούμενη μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ήρθα και στο σπιτάκι σου να σου ευχηθώ από κοντά!! Χρόνια σας πολλά κι ευτυχισμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα βγήκαν τα καδράκια!! Μπράβο! ^^
    Καλά Χριστούγεννα! Να περνάς τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα έφτιαξες υπέροχα τα καδράκια Μάχη μου, η μικρή Ταλιμπανούλα σίγουρα θα ξετρελάθηκε!!!
    Σήμερα έφτασαν και τα δωράκια σου secret santa μου!!! Ηταν μια πολύ όμορφη έκπληξη!!!!! Σ'ευχαριστώ από καρδιάς για τα όμορφα πράγματα και για τις ευχές σου!!! Χάρηκα πάρα πολύ!!! Καλά Χριστούγεννα... υγεία σε σένα και στην οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντε βρε Φωτεινουλα και είχα σκασει! τα εχω στειλει αρκετες μερες και ειχα παραξενευτει και φοβομουν μηπως εγινε τιποτα και χαθηκαν! αφου ηρθαν ομως ολα καλα!
      ευχαριστω πολυ! Καλα Χριστουγεννα και σε σενα και στην οικογενεια σου!!

      Διαγραφή
  12. Τις καλύτερες ευχές μου στέλνω για όμορφες γιορτινές μέρες με την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αμέσως τώρα σε βάζω στα αγαπημένα μου για να μη
    χάνω τις όμορφες δημιουργίες σου !
    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΧΗ ΜΟΥ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ...ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάχη μου εγώ σε ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου καλες γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...