9.12.12

Πώς να ''κεντράρετε'' το banner του blog σας!

Καλησπέρα!

Μια γρήγορα ανάρτηση σήμερα για το πώς ''κεντράρουμε'' το banner στο blog μας. Η ερώτηση ήρθε στο mail μου από μια φίλη blogger και σκέφτηκα να το γράψω μήπως ενδιαφέρει και κάποιον άλλο. Προφανώς πρόσεξε ότι είχα μικρύνει το banner μου (να σώσουμε όσο χώρο μπορούμε) και το είχα κεντράρει.


Είναι πολύ απλό να κεντράρετε το banner σας, αν και σε ελληνικά τέτοιας θεματολογίας ιστολόγια που έψαξα, δεν βρήκα κάτι τόσο εύκολο. Πέτυχε όμως οπότε ιδού πως γίνεται:

Καταρχήν θα πρέπει να ξέρετε τις διαστάσεις του banner σας. Αν χρησιμοποιείτε κάποιο από τα προκαθορισμένα ή αυτά που δίνονται δωρεάν, συνήθως είναι 650 με 750. Αν χρησιμοποιείται κάποιο δικό σας δημιούργημα, τότε σίγουρα ξέρετε το πλάτος του. Σε κάθε περίπτωση αν δεν το γνωρίζετε μπορείτε να ανεβάσετε την εικόνα του banner στο PicMonkey  ή στο ImageShack και να δείτε τις ακριβείς διαστάσεις!

Στην συνέχεια πηγαίνετε:

Blogger -> Πρότυπο - > Προσαρμογή -> Προηγμένη -> Προσθήκη CSS 

και κάνετε επικόλληση τον παρακάτω κωδικό:

#Header1 {width:650px;margin:0 auto}

Σε αυτό ακριβώς το σημείο είναι που χρειάζεστε το πλάτος του banner σας. Αν το πλάτος είναι 650 τότε θα δουλέψει μια χαρά ο κωδικός, διαφορετικά θα πάτε και θα αντικαταστήσετε το 650 με το πλάτος του δικού σας banner. Το δικό μου για παράδειγμα είναι 1038 και ήταν ακόμα μεγαλύτερο αλλά το μίκρυνα μέσω του PicMonkey.
Στην επισκόπηση του blog σας  που εμφανίζεται ακριβώς από κάτω από εκεί που βάζετε τον κωδικό μπορείτε να δείτε πως θα φαίνεται και να κάνετε τις απαραίτητες διορθώσεις. 

Πανευκολάκι, έτσι?? 






16 σχόλια:

  1. Πολυ ωραίο!! Την άλλη φορά είχα κάνει 1000 δοκιμές για να το κέντραρω με το μάτι! Εβαλες κ υπογραφουλα είδα!! Αυτο που με είχε μπερδέψει με την υπογραφή ήταν το απο που θα παίρνει την υπογραφή κάθε φορά γιατι κάπου έλεγε κάντε ανάρτηση με την υπογραφή κ βάλτε να παίρνει αυτή την ανάρτηση κάθε φορά σαν υπογραφη! Εσυ να φανταστώ οτι χρησιμοποιησες το photobucket ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι εβαλα υπογραφη αλλα δεν μ αρεσει γιατι μου κραταει το λευκο πλαισιο και εννοειται οτι ο τροπος που το εκανα ηταν ακριβως για να μην κραταει το λευκο πλαισιο, θα εκανα ξεχωριστη αναρτηση για την υπογραφη αλλα μιας και το εθιξες, το εκανα οπως ακριβως περιγραφεται εδω: http://thecutestblogontheblock.com/tutorials/how-to-add-a-signature-to-your-blog-posts-updated

    θα το ξανακοιταξω ομως γιατι οπως σου ειπα δεν μου αρεσει ετσι! επισης η υπογραφη ειναι ετοιμη μεσα στο κουτακι της αναρτησης, δηλαδη με το που ανοιγω να γραψω αναρτηση την εμφανιζει ηδη, επομενως δεν ''τραβαει΄΄ την υπογραφη απο καπου αλλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Μάχη μου!!! Για την υπογραφή, πρέπει στο φόντο να επιλέξεις "transparent"... την δική μου την έφτιαξα με το photoshop!

      Διαγραφή
  3. Για δοκίμασε και αυτό. Κεντράρει τα πάντα όλα!! Και επικεφαλίδα και κεφαλίδες των Post. Copy paste με προσθήκη css
    .widget{text-align:center;}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωω! ευχαριστουμε πολυ ωραια μου κυρια!

      Διαγραφή
  4. Πολυ χρησιμες αυτες οι αναρτησεις για μερικους σαν και μενα. Να μην ταραζω την αδερφουλα μου συνεχεια με ερωτησεις!Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραίο!! σκεφτόμουν κάποια στιγμή να βάλω κι εγώ banner στο δικό μου blog.. ^^
    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι η ελπίδα μας! Εσύ θα με βγάλεις από την άγνοια που τα διαβάζω αυτά και μου φαίνονται γοτθικά! Εγώ ούτε banner δεν ξέρω να φτιάχνω και δεν έχω φυσικά:(
    Μου φαίνεται θα σε δωροδοκήσω μια μέρα, να μου κάνεις ιδιαίτερα! Χρυσή ΑΜΕΧ δέχεσαι??? Δεν κρατάω "ψιλά" μαζί μου!
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμενα γοτθικα μου φαινονται καποια αλλα το προσπαθω γιατι ...πλεον δεν μου αρεσει το μπλοκ μου! θελω να το αλλαξω ολο, από την ονομασια μεχρι τα γραφικα....αλλα δεν εχω χρονο καρντια μου!
      οσο για το banner δεν ειναι δυσκολο ακομα και να φτιαξεις ενα εντελως δικο σου απο το να χρησιμοποιησεις καποιο απο τα δωρεαν
      για την δωροδοκια θα το σκεφτω σοβαρα, εχουμε και εξοδα κιουρια μου μπουαχαααχαχαχαα

      σμουτς!

      Διαγραφή
    2. Γειά σου βρε Μάχη! Και εγώ έχω μια φίλη (σαν την Αγγελική σου) που είναι γραφίστρια και με έχει πρήξει να κάτσουμε να φτιάξουμε logo, κλπ και όλο θα πάω και ακόμα πηγαίνω... Χρόνος μηδέν!
      Όσο για το σπιτάκι σου, το έχεις ήδη βελτιώσει πολύ, είναι πολύ γλυκό και πολύ...ροζ!!! Δεν ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου, αλλά γενικά εγώ είμαι υπέρ των αλλαγών. Και το όνομα όμως? Εσύ πας για γενικό ρεκτιφιέ δηλαδή!

      Διαγραφή
  7. πολύ καλό!! εύκολο! ;) ευχαριστούμε!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α βρε Μάχη , είναι τυχαίο που σε εσένα βρίσκω απαντήσεις σε ερωτήματα που με βασανίζουν;
    Από το πάρτυ έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή. Αυτές οι αναρτησεις σου ειναι θυσαυρός!Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάχη ευχαριστούμε για την χρήσιμη ανάρτηση, αλλά θα πάω ένα βήμα πιο πίσω και θα ρωτήσω: πώς φτιάχνουμε το δικό μας banner? Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμ πρεπει να σου κανω ιδιαιτερα μαλλον

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...