Σελίδες

4.12.12

Η δική μας εορταστική εβδομάδα!


Το τελευταίο πενθήμερο του Νοεμβρίου είναι για το δικό μας σπίτι άκρως εορταστικό! Την αρχή κάνει η ταλιμπανούλα στις 25/11 με την ονομαστική της εορτή για να ακολουθήσουν τα δικά μου γενέθλια και γιορτή με μόλις μια μέρα διαφορά!

Πριν έρθει η ταλιμπανούλα γιόρταζα φυσικά τα γενέθλια και την γιορτή μου. Συνήθως την μια μέρα έξω και την άλλη στο σπίτι με υποδοχή καλεσμένων. Από την στιγμή όμως που ήρθε το κοριτσάκι μου, πέρασα στο παρασκήνιο! Όχι, δεν με παραγκώνισε! Εγώ το διάλεξα και το επέβαλα κιόλας! 

Έτσι πλέον κάνω γιορτή την δική της μέρα και θέλω να περνάω τα δικά μου γενέθλια εντελώς χαλαρά και στο σιωπηρό! Αντιθέτως με την γεύση που ίσως σας άφησε ανάρτηση των γενεθλιων μου, δεν έχω κανένα απολύτως θέμα, ούτε με την ηλικία μου ούτε με τον χρόνο που περνάει. Η ανάρτηση ήταν απλά χιουμοριστική και όσοι με γνωρίζουν προσωπικά ξέρουν τι πειραχτήρι είμαι!  Απλά είμαι της άποψης ότι τα γενέθλια είναι μια πολύ προσωπική στιγμή στην οποία έχεις απόλυτο έλεγχο και λόγο εσύ και μόνο εσύ, άντε και η μαμά σου που σε έφερε στον κόσμο. Γιατί από όταν έγινα μαμά, συνειδητοποίησα ότι η πιο σημαντική μέρα στο ημερολόγιο είναι τα γενέθλια του παιδιού σου και όχι τα δικά σου! 

Και πραγματικά για σκεφτείτε το λίγο: όλες θυμόμαστε την μέρα που γίναμε μανούλες αλλά καμιά μας δεν θυμάται την μέρα που ήρθε σε αυτό το κόσμο. Φταίει το ανύπαρκτο θυμικό σε αυτό το πρώτο στάδιο ζωής;; Φταίει η συνειδητότητα που δεν είχαμε ακόμα αποκτήσει;;; Σίγουρα η φύση ξέρει καλύτερα και επιλέγει να είναι η μαμά αυτή που θα χαράξει για πάντα στην μνήμη της και στην καρδιά της την μέρα αυτή!

Με ένα τόσο εορταστικό κλίμα και με μια γιορτή που έπρεπε να ετοιμαστεί κυρίως για μεγάλους καθώς σε λίγους μόλις μήνες ακολουθούν τα ταλιμπανογενεθλια που θα ναι αποκλειστικά για λιλιπούτειους, καταλαβαίνετε ότι έτρεχα και δεν προλάβαινα! Κατάφερα όμως και τα έκανα όλα έτσι όπως ήθελα!

Οι μέρες γύρω από την γιορτή λοιπόν ήταν μια σκέτη τρέλα με εμένα να τρέχω να φτιάχνω το σπίτι, να αλλάζω διακοσμήσεις, να ψάχνω συνταγές για μπουφέ στο διαδίκτυο, να τρέχω σε σουπερ μαρκετς κλπ κλπ. Δυστυχώς κατάφερα και έχω ελάχιστες φωτογραφίες από όλη αυτή τη φρενίτιδα γιατί η κύρια αγωνία μου ήταν να περάσουν καλά οι καλεσμένοι μας και να το ευχαριστηθεί το κοριτσάκι μου!

Το τζάκι ανανεώθηκε κάπως με μια μικρή αλλαγή στη διακόσμηση... (ιδέα κλεμμένη από το pinterest φυσικά!)


Οι κατσαρόλες πήραν φωτιά, το ίδιο και ο φούρνος! Έφτιαξα μάφινς, σουβλάκια χοιρινά, σουβλάκια κοτόπουλο, σαντουιτσάκια, πιτσάκια, πατάτες ογκρατέν, σουφλέ, σαλάτες, πατάτες φούρνου και δεν θυμάμαι τι άλλο, αλλά δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες! Αυτό όμως που με στεναχώρεσα που δεν πρόλαβα να φωτογραφίσω είναι που είχα φτιάξει ταμπελάκια και τα είχα στολίσει με washi tape γράφοντας πάνω τι περιέχει η κάθε πιατέλα! (πολύ δούλεμα έφαγα γι αυτό!)


Στο μεταξύ το ταλιμπανούλι ευχαριστιόταν τα δώρα που πήρε και έκανε το μοντέλο! Μια οι γκέτες που της έπλεξε η γιαγιά, μια τα καινούργια της μποτάκια, μια το φορεματάκι με την καμηλοπάρδαλη που και οι δυο λατρέψαμε! (τα υπόλοιπα δεν της τα έδειξα ακόμα χεχε)



Μετά από όλο αυτό το τρέξιμο, νομίζω ότι στα γενέθλια μου μου άξιζε η ηρεμία και η ξεκούραση! Συμπτωματικά, μετά από 11 ολόκληρα χρόνια που είμαστε μαζί με τον άντρα μου, για πρώτη φορά μπορέσαμε και πήραμε άδεια και οι δυο τις μέρες των γενεθλίων και της γιορτής μου! 

Τα γενέθλια μου ήταν ακριβώς έτσι όπως τα ήθελα: 
με πολύ παιχνίδι με το παιδί μας, 
χωρίς να χρειαστεί να βγούμε από το σπιτάκι μας για κανένα λόγο, 
με μεσημεριανό αγαπημένο φαγητάκι (ναι μαγείρεψα) και ύπνο που μου είχε λείψει αφάνταστα, 
με τζάκι αναμμένο για πρώτη φορά φέτος,
και το βράδυ με ένα μικρό ζουζούνι να κοιμάται στην ασφάλεια και την ζεστασιά του διπλού μας κρεβατιού και για εμάς κρασάκι και χαλαρή κουβεντούλα! 


19 σχόλια:

  1. Τι ομορφότερο από έναν γιορτινό μήνα γεμάτο χαρά και αγάπη και ειδικά όταν υπάρχει το όμορφο ταλιμπανάκι στο σπίτι! Γι' αυτό δεν μπορούμε να σε βρούμε ούτε στο τηλέφωνο... Και καλά κάνεις εδώ που τα λέμε! Πάντα να διαβάζουμε γιορτινές αναρτήσεις γεμάτες ευτυχία!φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε χαμενο που μιλας κιολας????!!! που εισαι εσυ???
      την ειδα την κληση πολυ αργα γιατι η μικρη το ειχε χαμηλωσει απο τα πλαινα κουμπια και δεν το ειχα παρει χαμπαρι!! φιλακια πολλα εβιτακι μου!
      υ.γ. νομιζω οτι ΠΡΕΠΕΙ να σου θυμισω οτι εχεις και ενα μπλογκ κιουρια μου!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά στα όμορφα κορίτσια... Να σας χαίρονται αυτοί που σας αγαπούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Τόνια είμαι Τάλι μου! Εχουμε γίνει ένα ανάκατο πράγμα με τους λογαριασμούς του "αντρός" μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλα!!! Ωραίες ετοιμασίες!! Κρίμα που δεν προλαβες να τις φωτογραφήσεις! Ολοι ξέρουμε πως είναι να τρεχεις!! Την επόμενη φορά μη μας ξεχάσεις όμως!!
    Θέλω κ εγω τζακακι ! Ζήλεψα! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια σας πολλά!Πολύ χαριτωμένο τό κοριτσάκι σου!!Πολύ όμορφος ο στολισμός,αλλά καί οι πλεχτές γκέτες,φανταστκές!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!!! Όλα είναι υπέροχα! Πολύ ωραία ατμόσφαιρα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά λοιπόν στα γυναικεία μέλη της τρελο-οικογένειας αυτής!!! Γενέθλια, γιορτές, χαμός!
    Καταλάβαμε απολύτως την ανάρτησή σου για τα κεράκια που σβήνεις, μην ανησυχείς...σε 3-4 χρονάκια που θα κλείνουμε τα 40...δεν θα τα ανακοινωνουμε μάλλον καθόλου!
    Πολύ γέλασα με τα ταμπελάκια που στόλισες τα φαγητά! Να πω ότι δεν σε καταλαβαίνω??? Με τόση επιρροή από όλες τις food bloggers και τόσο σερφάρισμα στο ίντερνετ...οδεύουμε προς τον επαγγελματισμό! Πρέπει να μας φοβούνται! χα χα χα
    Να ζείτε πάντα τόσο ευτυχισμένες στιγμές, οικογενειακές, ξέγνοιαστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι ωραιες εικονες τι ωραια που περνατε!!!! καλες γιορτες να εχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χιλιόχρονες , υπέροχες εικόνες αλλά ακόμη πιο όμορφη η αφήγηση Μάχη μου , έκλεψα το στεφάνι σας για το χριστουγεννιατικο πανηγύρι του stars and icicles σας φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύχρωμες κι ευτυχισμένες να είστε κορίτσια!! Είναι όλα υπέροχα, και το φορεματάκι καμηλοπάρδαλη και οι γκέτες της γιαγιάς και όλα τα στολιδάκια σας!
    Να είστε πάντα καλά και να απολαμβάνετε τις γιορτές σας όπως σας αρέσει, με αγάπη
    και ζεστή θαλπωρή από το τζάκι!
    Φιλιά, καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια πολλα!!! Και η μικρη κουκλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια σας πολλά !!!!Εύχομαι να έχετε άπειρες ευτυχισμένες οικογενειακές στιγμές....Να την χαίρεστε και να απολαμβάνετε κάθε στιγμή της.....Φιλάκια πολλά στην μικρούλα σου Μάχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο βρε Μάχη! Καλά κάνατε και γιορτάσατε όπως θέλατε! Ε, και λίγη ξεκούραση επιβάλλεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πάρα πολύ όμορφες εικόνες!!! τα δωράκια της μικρούλας υπέροχα! μα τι τέλειο φορεματάκι καμηλοπάρδαλη??? και οι γκέτες όμως, τους έχω μια αδυναμία!!! πόσα πράγματα έφτιαξες!! σούπερ! και του χρόνου!! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτά είναι ευτυχισμένα γενέθλια με όλη τη σημασία της λέξης. Χρόνια πολλά και στις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θαυμάζω τις μαμάδες που τα προλαβαίνουν όλα με κέφι και αγόγγυστα ! Χρόνια Πολλά πολλα κι ευτυχισμένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άρωμα αγάπης και οικογενειακης θαλπωρης! Να ζήσετε να τα εκατοστησετε και πάντα με χαρές. Ζεστή και καλογουστη η διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άρωμα αγάπης και οικογενειακης θαλπωρης! Να ζήσετε να τα εκατοστησετε και πάντα με χαρές. Ζεστή και καλογουστη η διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...