2.12.12

Μικρές Αλλαγές και ένα Βραβείο!

Όπως ίσως θα έχετε παρατηρήσει, έχουν γίνει κάποιες μικρές αλλαγές στο blog! Δεν είναι τίποτα σημαντικό, απλά μέχρι στιγμής δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με τα τεχνικά του blog λόγω έλλειψης χρόνου. Τώρα που βρήκα λίγο χρόνο, είπα να κάνω κάποιες αλλαγές, ίσως ακολουθήσουν και μεγαλύτερες, επομένως αν μπείτε και τα δείτε όοολα αλλαγμένα, μη νομίζετε ότι μπήκατε σε λάθος ''σπιτάκι''. Μας έχει πιάσει ένας αέρας ανανέωσης οπότε όλα είναι ανοικτά!

Η πρώτη αλλαγή αφορά στα σχόλια! Αν και για να είμαι ειλικρινής μου αρέσει περισσότερο η pop up σελίδα με τα σχόλια - την βρίσκω πολύ πιο άμεση και προσβάσιμη -  εντούτοις είχε το μειονέκτημα ότι δεν έδινε την επιλογή της απάντησης, και πολλές φορές ήθελα να απαντήσω και τελικά ξεχνιόμουν και η ίδια να το κάνω. Έτσι λοιπόν, τώρα αν κάποιος θέλει να κάνει σχόλιο, θα πατάει πάνω στα σχόλια στο τέλος της ανάρτησης, θα του ανοίγει η σελίδα της συγκεκριμένης ανάρτησης και εκεί θα κάνει το σχόλιο του. Στην ίδια σελίδα θα μπορώ να απαντήσω και εγώ ή όποιος άλλος το επιθυμεί στο σχόλιο του (εννοείται πάντα η καλή προαίρεση των σχολίων...)

Η δεύτερη αλλαγή αφορά τα μέσα κοινωνική δικτύωσης και την εκτύπωση. Στο τέλος κάθε ανάρτησης βλέπετε πλέον τα εικονίδια που σας συνδέουν με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εφόσον βέβαια έχετε λογαριασμό σε αυτά. Επίσης, υπάρχουν ενεργοποιημένα πλέον τα εικονίδια της εκτύπωσης και της αποστολής μέσω e-mail. Επομένως αν σας αρέσει μια ανάρτηση μπορείτε πλέον να την αναρτάτε με την σειρά σας εύκολα στο facebook και στο Twitter, να την αποστέλλετε με e-mail αλλά και να την εκτυπώνετε (πχ. μια συνταγή ή μια κατασκευή). Τέλος, στην ίδια ομάδα εικονιδίων υπάρχει και ένας σταυρός (+) που σας ανοίγει πολλά άλλα δίκτυα σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε ένα από αυτά! Αξίζει από αυτά να αναφέρω το Pinterest του οποίου είμαι φανατική οπαδός. Αν θέλετε λοιπόν να κοινοποιήσετε μια ανάρτηση μου στο Pinterest, αυτό είναι το κατάλληλο κουμπί για εσάς! Σκέφτηκα να βάλω ξεχωριστό κουμπί για το Pinterest, αλλά προς το παρόν -και εφόσον ήδη υπάρχει έστω και έτσι- δεν ήθελα να φορτώσω άλλο τον blogger.

3. Η τρίτη αλλαγή είναι και πάλι μέσα στην ανάρτηση και αφορά και πάλι την προώθηση της ανάρτησης. Δεν ήμουν σίγουρη αν ήθελα να το βάλω αυτό το gadget, ίσως και να το βγάλω οπότε μην απορήσετε αν ξαφνικά χαθεί.
Κάτω από κάθε ανάρτηση λοιπόν εμφανίζονται 3 κωδικοί: url, html, bb (forums).
Ουσιαστικά λύνει τα χέρια σε κάποιον που θέλει να εμφανίσει κάποια ανάρτησή μου κάπου αλλού. Είτε θέλει να κοινοποιήσει σε άλλο μπλογκ, είτε σε φόρουμ είτε κάπου αλλού, αντί να κάνει copy paste, απλά επιλέγει τον κατάλληλο κωδικό! Έτσι και η αντιγραφή γίνεται ευκολότερη και η πηγή της ανάρτησης δεν εξαφανίζεται ως δια μαγείας (ο νοών νοείτο...)

4. Η τέταρτη αλλαγή αφορά στην σελίδα μου στο Facebook. Μέχρι πριν από λίγο καιρό είχα μόνο λογαριασμό στο fb ως Talibanoula Blogspot, στον οποίο μπορείτε να μεταβείτε πατώντας πάνω εδώ:

ΣΉΜΑ FACEBOOK



Λόγω του διαγωνισμού που έκανα πρόσφατα άνοιξα και σελίδα με την ονομασία Talibanoula προκειμένου να απλοποιήσω τις διαδικασίες του διαγωνισμού για τους συμμετέχοντες. Πλέον ενώθηκε και η σελίδα  μου στο fb με το blog, οπότε πατώντας πάνω στο εξής εικονίδιο μου δηλώνετε και ρητώς ότι ναί! σας αρέσω!!! (έλα μη ντρέπεστε!!) :

DO U LIKE ME???


Και τα δύο αυτά εικονίδια υπάρχουν στην δεξιά στήλη του blog!

5. Τέλος, αναφορικά με τα τεχνικά και τα χωροθετικά, τα ιστολόγια που παρακολουθώ σε περίπτωση που θέλετε να τα επισκεφθείτε, μετακόμισαν στο κάτω μέρος της σελίδας. Παρακολουθώ πάρα πολλά ιστολόγια και ελληνικά και ξένα, αλλά η αλήθεια είναι ότι τα παρακολουθώ μέσω του blogger ή του network bloggers, και σπάνια τα κοιτάω από την δική μου σελίδα. Επειδή ακριβώς είναι πάρα πολλά, έχω βάλει ρύθμιση να εμφανίζει τα 25 ιστολόγια στα οποία βέβαια έχει υπάρξει νέα ανάρτηση και μάλιστα με την χρονική σειρά της νέας ανάρτησής τους.

Και μετά από τα τεχνικά μας, περνάμε στα πιο ωραία: στο Βραβείο!!
Η (τρελλιάρα) Δήμητρα του blog FOR MY FRIENDS μου χάρισε την ημέρα των γενεθλίων μου ένα βραβείο που ξέρω ότι το έχω πάρει πολλές φορές και σας έχω πρήξει, αλλά αφού μου το ξανάδωσε, τι να κάνω?? να μην το δώσω??? E jamais!!!!

Δήμητρα σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και για τις ευχές αλλά περισσότερο από όλα σε ευχαριστώ για το κομμάτι των james που παίζει στην συγκεκριμένη σου ανάρτηση! που το ξερες βρε παλιοκόριτσο ότι είναι μέσα στα 3 top συγκροτήματα που μου αρέσουν;;; (τα άλλα δυο είναι U2 και φυσικά Depeche Mode)

Το βραβείο είναι αυτό:

Οι όροι που το συνοδεύουν είναι:
α) να το δώσω σε δυο άλλα blogs και να τα ενημερώσω σχετικά
β) να πω πέντε (μα μαρη πεντε???? ΠΕΝΤΕ?????? τς τς τς) αστεία/περίεργα πράγματα για μένα.

Θα ξεκινήσω αντίστροφα λοιπόν. Θα σας πω πέντε πράγματα για μένα, τώρα αν θα είναι αστεία ή περίεργα θα το αποφασίσετε εσείς:

1. Είμαι πολύ μικρή (γενικά αλλά και ειδικά όταν διαδραματίστηκε το επεισόδιο), αν θυμάμαι καλά, 6-7 χρονών, και παντρεύεται η αδερφή της μαμάς μου. Είναι η μέρα που στρώνουμε το κρεβάτι και με έχουν ''χώσει'' μαζί με άλλα δυο  κοριτσάκια να στρώσουμε το κρεβάτι. Κάποια στιγμή λοιπόν, πιάνει το αυτί μου που συζητάνε οι μεγάλοι και λένε ότι το κρεβάτι πρέπει να το στρώσουν παρθένες και πετάγομαι και εγώ το μυξιάρικο που έψαχνα ευκαιρία για λούφα και λέω όλο χάρη: ''αααα εγώ δεν είμαι παρθένος, τοξότης είμαι, να φύγω???'' ...... ακόμα γελάνε!

2. Είμαστε 3η γυμνασίου. Εγώ το σπασικλάκι (φαινομενικά) της τάξης: απουσιολόγος, πρώτο θρανίο κλπ κλπ. Παίζουν λοιπόν μπουγέλο όλα τα παιδιά στο προαύλιο και εγώ δεν βγαίνω να παίξω γιατί είμαι ''αδιάθετη''. Έλα όμως που δυο συμμαθητές μου δεν πείθονται με τίποτα για το πραγματικό γεγονός και με βουτάνε και με βάζουν ολόκληρη κάτω από την βρύση! Παω τρέχοντας στο σπίτι λοιπόν που είναι σχεδόν απέναντι απο το σχολείο, με βλέπει η μάνα μου η οποία εκείνη την ώρα αλευρώνει κάτι ψάρια για να τα τηγανίσει. Όπως με βλέπει έτσι παπί, την πιάνουν τα γέλια και αρπάζει το σακουλάκι με το αλεύρι και μου το δίνει. Τρέχω πίσω στο σχολείο, όλοι εντωμεταξύ είναι μούσκεμα και έχουν κάτσει σε ένα πεζούλι του σχολείου και τα λένε. Σταμπάρω τους δυο που με έβαλαν κάτω από την βρύση, πάω από πίσω τους και τους κάνω... ΤΟΥ ΑΛΕΥΡΙΟΥ!! Το μεγάλο γέλιο ήταν στο γραφείο του γυμνασιάρχη που αυτοί δεν έβλεπαν ότι ήταν μέσα στα αλεύρια γιατί τους το είχα ρίξει από πίσω και προσπαθούσαν να βγάλουν τον γυμνασιάρχη τρελό! το αποκορύφωμα βέβαια ήταν που φώναξε την άλλη τρελή (την μάνα μου) η οποία δεν κρατιόταν από τα γέλια, μέχρι που τελικά του ξεφούρνισε ότι αυτή μου έδωσε το αλεύρι και ο γυμνασιάρχης έμεινε κάγκελο. Για την ιστορία .... την αποβολή δεν την γλυτώσαμε!

3. Έχω βοηθήσει φίλη μου στο Πανεπιστήμιο να κλεφτεί με τον καλό της. Δίναμε μάθημα, η κοπέλα ήταν από επαρχία και σε στενό κλοιό από τους δικούς της που είχαν μάθει με ποιον έβγαινε και δεν τον ενέκριναν. Την είχε συνοδεύσει ο πατέρας της λοιπόν να έρθει να γράψει στην εξεταστική και είχε μπαστακωθεί έξω από το αμφιθέατρο που γράφαμε. Εμείς τα είχαμε κανονίσει όλα με τον νεαρό, της είχα στείλει κάτι σημειώσεις και καλά να διαβάσει που μέσα της είχα ραβασάκι με το τι και πως, είχε συμφωνήσει και έτσι - με την πρόφαση πως θέλει τουαλέτα- βγαίνει από την τάξη και ξεφεύγει και από τον πατέρα κέρβερο και μην τους είδατε! ο δε πατέρας περίμενε ώρες απέξω μέχρι που τον λυπηθήκαμε (γιατί εμείς τα αχαίρευτα) είχαμε πάει για καφέ απέναντι και παρακολουθούσαμε) και τον ειδοποιήσαμε να φύγει. Καθόλου αστεία κατάσταση αλλά πολύ περίεργη. Για την ιστορία και πάλι, τα παιδιά ζουν αγαπημένα σε επαρχία, έχουν δυο παιδιά και οι γονείς της κοπέλας τώρα τον λατρεύουν και φυσικά αναγνώρισαν το λάθος τους.

4. Μισώ τα κομμωτήρια, έτσι χωρίς εξήγηση και ναι είναι αστείο!! Έχετε δει γυναίκα να πηγαίνει κομμωτήριο μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και αυτό με το ζόρι??

5. Φιλενάδα δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, συγχωρα με, αλλά έτσι και αλλιώς είμαι εντός θέματος αφού είμαι και αστεία και περίεργη, αναλόγως ποια θα επικρατήσει: η λογική ή η άλλη??

Και ήρθε η ώρα να δώσω το βραβείο! Το δίνω λοιπόν:

1. Στην Αθηνούλα του Craftaholic αφενός γιατί την συμπαθώ ιδιαίτερα και αφετέρου γιατί λατρεύω ότι και αν φτιάχνει!

2. Στην Mommy D. του Σπίτι και Κήπος γιατί επίσης αγαπώ πολύ και εκτιμώ σαν άνθρωπο!

Τους όρους παραλαβής του βραβείου τους αφήνω ίδιους, δηλαδή:
1. Να παραλάβουν την εικονίτσα του βραβείου, να την αναρτήσουν και να αναφέρουν με link από που το πήραν
2. Να το παραδώσουν με την σειρά τους σε δυο blogs με λιγότερα από 200 μέλη
3. Να μας πουν 5 αστεία/περίεργα πράγματα γι αυτές!!

Και μετά από αυτήν την ανάρτηση κόλαφο... φιλάκια πολλά σε όλους!




18 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμες οι αλλαγές! Μπράβο!
    Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι και τα πολύ γλυκά σου σχόλια που πάντα με σκλαβώνουν βρε Μάχη! Παραλαμβάνω με δόξα και τιμή! :)
    Να σου πω, στο Craftaholic παίζουμε το Secret Santa, για ρίξε μια ματιά http://craftaholicgr.blogspot.gr/2012/12/secret-santa.html
    Θα χαρώ να συμμετέχεις! :) Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κυριότερο δε σχολίασα! Μα καλά "αααα εγώ δεν είμαι παρθένος, τοξότης είμαι, να φύγω???"
    Τι παιδί ήσουν εσύ! Χαχαχα! Τέλεια ατάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. axaxaxxaxaxa οντως και εγω γελαω τωρα που μου το λενε!
    χαιρομαι που τις βρηκες χρησιμες τις αλλαγες γιατι δεν ξερω αν θα τις κρατησω ολες ή αν τελικα θα κανω αλλες, μαλλον εχει σηκωσει κεφαλι η αλλη τις τελευταιες μερες αχαχαχαχα

    το εχω δει το παιχνιδι αθηνουλι μου απο την πρωτη μερα αναρτησης, απλα δεν εχω προλαβει να περασω απο τα σπιτακια σας για σχολια ακομη, και αυτη την αναρτηση την εκανα πριν που κοιμοταν η ταλιμπανουλα, τωρα ξυπνησε και με βαζει να χορευω ζουζουνια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω ειμαι τρελιαρα βρε νουμερο εσυ;;;;;;
    Χα χα χα!!! Το αλευρωμα, το ζωδιο, το κλεψιμο με αποτελειωσαν!!!!
    Και εγω δεν συμπαθω τα κομμωτηρια Μαχη! Παω για κουρεμα, μην μοιαζω σαν τον Γιοκαρινη, αντε και κανα pedicure!
    Σε ζηλευω που πηρες μερος σε κλεψιμο και τα παιδια ειναι τωρα ευτυχισμενα!!!! Τι τελεια!!!!
    Το βραβειο το αξιζεις και ολα οσα παιρνεις!!!! Εισαι ατομαρα και ψυχαρα και τρελιαρα!!!!
    Μπραβο για τις αλλαγες, μας κανουν καλυτερους! Δεν εχω fb οποτε εκει δεν ξερω τι γινεται.
    Οσο για τα 5 πραγματα, ειμαι σιγουρη οτι θα εχεις 555 αμα σκεφτεις περισσοτερο! Σε συγχωρω ομως γιατι ξυπνησε η talibanoula και εχεις και χορο να κανεις!! Φιλακια πολλα τρελοκομειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχασα! Λατρευω και εγω James, U2, Rolling Stones και φυσικα Depeche Mode!!!! Εχω κανει και τα παιδια μου ροκαμπιλια!! Βγαλε λοιπον τα ζουζουνια απο την μικρη ταλιμπανουλα και βαλ´της ν´ακουσει λιγο Bono:)

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώώώ Δήμητρα τα παιδιά πρέπει να παίρνουν από νωρίς σωστή μουσική αγωγή! ;)

      Διαγραφή
    3. ε ναι εννοειται οτι παιζουν και αυτα στο σπιτι!! απλα τοτε χορευω εγω την μικρη ενω στα ζουζουνια με χορευει (=τραβαει) αυτη!

      Διαγραφή
    4. 1) Γράψε με σε βίντεο εσένα και την talibanoula να χορεύετε ζουζούνια και U2 και θέλω να είναι αυτό το Χριστουγεννιάτικο δώρο μου!!!
      2) Είπαμε με τη Σίνα να φτιάξεις ΕΣΥ το ιπτάμενο κάστρο από το blog της και εμείς να βάζουμε στοιχήματα αν θα τα καταφέρεις! Τι λες????

      Διαγραφή
    5. 1) ποιος σου ειπε οτι θα σε κανω δωρο???οεο??? δωρο ειναι η συντροφια μου!!! (τι ειπα παλι??)
      2) λεω οτι ειστε σκατουλες και οι δυο!!! σμουτς!!

      Διαγραφή
    6. Χα χα χα!!!! Που θα μου πας, δεν θα σε συναντησω.....

      Διαγραφή
  5. Μάχη απλά δεν υπάρχεις...χαχαχαχαχα... Γέλασα με την ψυχή μου!!! Φαινόσουν από μικρή ότι θα γίνεις τρελιάρα! (Ευτυχώς που δεν υπερισχύει πάντα η λογική) Περιμένουμε νέα ανάρτηση με περισσότερα αστεία περιστατικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλορίζικες,καλόβολες και ...καλοφάγωτες?!?!?! οι αλλαγές,με άρεσαν πολύ!Ότι με εκπλήσσεις ακόμη σου το έχω πει?Άκου 'τοξότης' δεν υπάρχεις λέμε!Να τα χιλιάσεις κοριτσάρα μου τα βραβεία σου γιατί τα αξίζεις ΟΛΑ ξανά και ξανά.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ ωραια μου κυρια!! αν δεν ταιριαζαμε δεν θα συμπεθεριαζαμε!!

      Διαγραφή
  7. καλόριζικες οι αλλαγές
    πριν λιγες μέρες έβαλα και γω τα εικονάκια κοινωνικής δικτύωσης κάτω από τις αναρτήσεις μου
    συγχαρητήρια για το βραβείο
    μου άρεσαν οι αστείες στιγμές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολλα φιλακια και καλο μηνα!
    οσο για την ιστορια με την παρθενα ακομα γελαω..χαχχα
    φιλακια και μεγεια τις αλλαγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας αρέσεις, μας αρέσεις! Μπράβο για το βραβειάκι. Εγώ το χρωστάω σε 15 γιατί το έλαβα 3 φορές. Help! σε ποιον να το χαρίσω που πρέπει να έχει λιγότερο από 200 και οι περισσότεροι έχετε 300+
    Σε φιλώ, θα σε δω στο Pinterest!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε, με ανακαλυψες και στο pinterest??? μπραβο σου!εχω να μπω μερες, δεν προλαβαινω!!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...