21.11.12

Κάτι μικρό αλλά για καλό σκοπό!

Ένα χρόνο και κάτι πριν, ετοίμαζα την βάπτιση της ταλιμπανούλας. Ως νέα μαμά ήθελα τα πάντα να είναι τέλεια, τα πάντα όμως! Είχα σκεφτεί και είχα αποφασίσει για την κάθε λεπτομέρεια, είχα ρίξει αμέτρητες ώρες ''μελέτης'' στο διαδίκτυο για το τι μπορώ να φτιάξω, για το πως θα κάνω μια βάπτιση ονειρική και όλα τα συναφή! 

Μέσα σε αυτά που έψαχνα ήταν και το βιβλίο ευχών! Δεν μου αρκούσε κάτι ''ετοιματζίδικο'' ούτε κάτι τετριμμένο! Ήθελα να είναι ονειρικό και φυσικά να δένει με το υπόλοιπο concept της βάπτισης! Και κάπου εκεί, μεταξύ των πολλών κοριτσιών που ασχολούνται με το είδος, επέλεξα την Πένυ του MyCraftCenter!

Η συνεργασία μας άψογη! Για την ακρίβεια το βιβλίο ευχών που μου ετοίμασε η Πένυ, ΑΨΟΓΟ! και η ίδια απλά καταπληκτική και συνεργάσιμη! Μέσα σε λίγες μέρες παρέλαβα ένα βιβλίο ευχών ακριβώς έτσι όπως το ήθελα: ονειρικό μεν αλλά όχι παραφορτωμένο! Και αν δεν με πιστεύετε, ιδού και οι αποδείξεις!



Όταν λοιπόν είδα στο facebook μια ανακοίνωση της γλυκύτατης Πενούλας που έκανε έκκληση να βοηθήσει όποιος  και με όποιον τρόπο μπορεί σε ένα bazaar με φιλανθρωπικό σκοπό που οργανώνει, ήξερα ότι ήθελα να συνεισφέρω με όποιο τρόπο μπορούσα! 

Δεν είμαι όμως ούτε καμιά επαγγελματίας ούτε καν καμιά έμπειρη crafter. Το μόνο που ίσως κάνω λίγο καλύτερα από τα υπόλοιπα μέτρια πραγματάκια που φτιάχνω είναι οι κορδελίτσες για το κεφαλάκι της ταλιμπανούλας μου! 

Και πάλι οι δικές μου κορδελίτσες ωχριούν μπροστά σε αυτές που φτιάχνουν κοπέλες που το κάνουν επαγγελματικά! Είπαμε όμως, ούτε επαγγελματίας είμαι ούτε φτιάχνω χρόνια αυτές τις κορδελίτσες! Τις φτιάχνω όμως από την καρδιά μου και στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που -για να τον έχω- τον ξεκλέβω από τον ύπνο μου.

Πήρα λοιπόν το κουτάκι με τις προμήθειες μου και ξεκίνησα να φτιάχνω λουλουδάκια.... και λουλουδάκια ... που έγιναν επιτέλους κορδελίτσες!

Η πρώτη κορδελίτσα μου σε τόνους φούξια και εκρού! Πολύ girly αλλά και vintage!



Μια ακόμα κορδελίτσα με φτεράκι σε χρώματα φούξια και γαλάζιο!


Ένα λουλουδάκι μοναχό του που όμως -όσο περίεργο και αν σας φανεί- έχει πολύ περισσότερη δουλειά από τα υπόλοιπα!


Πειραματίστηκα και έφτιαξα και κάποιες κορδελίτσες με τσόχα! Πρώτη φορά φτιάχνω λουλούδια από τσόχα, οπότε δείξτε επιείκεια!

Σε αυτό το λουλούδι, πάνω στην τσόχα έχω περάσει τούλι!

Συνδυασμός τσόχας και υφάσματος!


Και μια αγαπημένη μου, τούλι, κορδελίτσες και στρασάκι συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν κάτι παιχνιδιάρικο!


Και όλες μαζί!!


Αυτές λοιπόν τις κορδελίτσες μπόρεσα και έφτιαξα για να συνεισφέρω και εγώ κάτι, έστω και μικρό, σε αυτό το εξαιρετικό bazaar που οργανώνει η Πένυ μας. Αν θέλετε και εσείς να συνεισφέρετε κάτι ή να μάθετε περισσότερα, παρακαλώ μεταβείτε ΕΔΩ! Μπορείτε επίσης να μεταβείτε πατώντας την εικονίτσα που είναι πρώτη πρώτη στην δεξιά στήλη του blog μου!

Οι κορδελίτσες αυτές θα ταξιδέψουν μέσα στις επόμενες μέρες για να συναντήσουν την Πενούλα. Μακάρι να είχα τον χρόνο να ετοιμάσω περισσότερες αλλά τρέχουν τόσα πράγματα ταυτόχρονα τις τελευταίες μέρες που ξέρω ότι είναι αδύνατον να ασχοληθώ και δεν θέλω να καθυστερήσω άλλο.

Επίσης, επειδή η Πενούλα έγινε πρόσφατα -για δεύτερη φορά- μαμά, μια μικρής πριγκίπισσας, θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου αν φυσικά το θέλει και η ίδια, να κρατήσει όποια από αυτές τις κορδελίτσες της αρέσει για το κοριτσάκι της. Η αλήθεια είναι ότι αρχικά είχα ονοματίσει μια από τις παραπάνω για την πριγκιποπούλα της αλλά μετά σκέφτηκα ότι είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου, επομένως θέλω να διαλέξει μόνη της!

Πενούλα μου θα χαρώ πολύ να κρατήσεις μια κορδελίτσα για την μικρή σου! Οι υπόλοιπες ελπίζω να συνεισφέρουν στο σκοπό σου!

17 σχόλια:

  1. Μια εργασία και ένα πολύ όμορφο τέλος.
    Καλή εβδομάδα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφες! Ειδικά αυτή με την τσόχα!!!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μάχη! Οι δημιουργίες σου δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν τις αντίστοιχες δημιουργίες επαγγελματιών crafters! Έχεις κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά και οι φωτογραφίες το αποδεικνύουν. (Και δεν περιαυτολογώ).

    Μπράβο για την πρωτοβουλία που πήρες να συνεισφέρεις και εσύ σε αυτό το Bazaar!

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο βρε Μάχη! Και για τον σκοπό και για τις κορδέλες! Ειδικά αυτές με την τσόχα μου άρεσαν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε συνέχεια του προηγούμενου σχολίου μου...
    και όπως έγραψα και στην Πένυ...

    "...Crafter δεν είμαι ούτε καν ερασιτέχνης. Ό,τι και να φτιάξω λοιπόν, θα είναι μάλλον χάλια και δε θα επιτελέσει τον σκοπό του (δηλ. να πουληθεί για να συνεισφέρει οικονομικά στον "κουμπαρά" που θα διαθέσεις ως βοήθημα στις οιικογένειες αυτές).
    Μπορώ όμως να βοηθήσω αλλιώς. Θα αναρτήσω το banner του Bazaar στο blog μου σήμερα και θα είναι αναρτημένο μέχρι και την ημέρα του Bazaar".

    Όπερ και έπραξα :)

    Σε ευχαριστώ πολύ Μάχη που μου γνωστοποίησες αυτή την πρωτοβουλία της Μάχης. Έβαλα και εγώ ένα μικρό λιθαράκι στην προσπάθειά της.

    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To βιβλίο ευχών πραγματικά πανέμορφο, χωρίς πολλά πολλά στολίδια, στολίδι από μόνο του!
    Όσο για τις κορδέλες, τι σημαίνει δεν είσαι crafter? μια χαρά κούκλες είναι όλες, δείχνω μια αδυναμία στις πρώτες και τη τελευταία!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία χειρονομία, Τάλι, αλλά ας έρθουμε στο ψητό: πόσο τις πουλάς και πως μπορούμε να αγοράσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλε δεν τις πουλαω! ειλικρινα!
    βεβαια τις εφερα στην δουλεια για να τις παω στο ταχυδρομειο και μου ειπαν οτι αφου δυνητικα μπορω να εχω αλλη πηγη εσοδων αν επιβληθουν απολυσεις θα με προτεινουν γιατι ξερουν οτι δεν θα πεινασω!!!!!!!!!!!!!!!! σεκος η ταλι!

    οποτε αν δειτε να τις πουλαω παει να πει οτι ειμαι ανεργη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι όλες πολύ όμορφες!
    Μπράβο που συμμετέχεις για καλό σκοπό!
    Να σου ζήσει η κορούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τυφλα να χουν οι επαγγελματιες...ειναι ολες υπεροχες:)
    τυχερη η κορουλα σου που σεχει μανουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι υπέροχες!Μπράβο γιά τήν συμμετοχή σου στό μπαζάρ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο σου Μάχη για την κίνησή σου αυτή. Ήμουν σίγουρη ότι θα την κάνεις την μαγκιά σου πάλι! Είσαι φοβερή, το έχουμε πει άλλωστε!
    Δυστυχώς και εγώ, όπως και η φίλη Ασπασία, δεν είμαστε του δημιουργικού/καλλιτεχνικού, οπότε θα είναι άσκοπη μια τέτοια μας χειροτεχνία. Σας καμαρώνουμε όμως όλες εσάς. Να είστε πάντα έτσι δοτικές και φιλέσπλαχνές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι υπέροχες που είναι και λες οτι πρώτη φορά φτιάχνεις τσόχινες είναι όλα υπέροχα και για καλό σκοπό φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κουκλιστικες!!!Εμενα μου αρεσει αυτη με τον συνδιασμο τσοχας και υφασματος. Συνεχιζω να περναω ακομα τη φαση του μοβ κιολας.Με το καλο να πουληθουν και να κανουν την δημιουργο περηφανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μεγάλη και εκπληκτική ποικιλία .Θαυμάζω τον ενθουσιασμό σου την προθυμία και την διάθεση σου για δημιουργία,εργαζόμενη και με μικρό παιδί! Συγχαρητήρια για τα όμορφα και ξεχωριστά κομμάτια που έφτιαξες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πάρα πολύ όμορφες όλες!!!! μπράβο για την κίνηση αυτή! φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχου !!!! Αυτό τωρα το είδα!!! Αυτό συμβαίνει όταν έχεις δυο παιδια .Κανεις τα απολύτως απαραιτητα. Ουφ θα ήθελα ενα ακομα εικοσιτετράωρο να το αφιερώνω στο να φτιαχνω πράγματα και να αφήνω σχόλια σε όλες τις blog-o-φίλες μου.Σε ευχαριστώ πολύ Ανδρομάχη μου για τα καλα σου λόγια,για το δωράκι σου <3 (μπηκε η καρδούλα ? ακομα μαθαίνω χαχαχα) και για την προθυμια σου να με βοηθήσεις στο bazaar . Λατρεψα τα τσόχινα λουλουδάκια σου και κελαρω την φουξια με την μωβ!!! Ανυπομονώ να στήσω τις κορδελιτσες σου στο bazaar και να τις δω φοερμενες τις επομενες μερες σε πολλά κεφαλακια.Φιλια σμουτς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...