Σελίδες

23.11.12

Οργάνωση κορδελών και άλλων μικροαντικειμένων!


Θυμάστε που -όταν σας έδειχνα το κουτί που είχα ντύσει μεταμορφώνοντας ένα απλό χαρτόκουτο σε κάτι όμορφο-  σας είχα πει ότι το καπάκι του το είχα κρατήσει για κάτι άλλο?

Να λοιπόν που ήρθε η ώρα να σας δείξω πως το αξιοποίησα!

Από καιρό έλεγα ότι έπρεπε να βρω έναν τρόπο να οργανώσω λίγο τις κορδέλες που χρησιμοποιώ για να φτιάχνω τα κορδελάκια για το ταλιμπανοκεφαλάκι. Τέτοιες κορδέλες σας έχω δείξει εδώ και εδώ και προσφάτως εδώ!.

Όλο το ανέβαλα όμως και τελικά όποτε ήθελα να φτιάξω μια κορδέλα παιδευόμουν να συγκεντρώσω τα υλικά.

Το πήρα λοιπόν απόφαση, πήρα και το καπάκι από το κουτί παραμάσχαλα και ξεκίνησα. Το έντυσα εσωτερικά και εξωτερικά με διαφορετικά χαρτιά. Βρήκα κάποια μικρότερα  κουτιά που τα ταίριαξα ώστε να χωράνε στο εσωτερικό, δημιουργώντας κατά κάποιο τρόπο θήκες όπως είχα κάνει εδώ!




Στην συνέχεια έκοψα μικρά χαρτονάκια και ξεκίνησα να τυλίγω γύρω τους τις κορδέλες που είχα σκόρπιες δεξιά και αριστερά. Χώρεσαν αρκετές από αυτές και έμεινε και χώρος για να αποθηκεύσω κάποια λουλουδάκια που έχω έτοιμα για μελλοντικές κατασκευές καθώς και κάποια άλλα υλικά όπως φτεράκια και κουμπάκια.


Δυστυχώς δεν χώρεσε όλα τα υλικά και είναι απόλυτα λογικό γιατί έχω μαζέψει πάρα πολλά κατά καιρούς. Όμως αφενός έγινε μια αρχή, αφετέρου τα υλικά που χρησιμοποιώ συχνότερα και είναι σε τέτοια ποσότητα ώστε να χρησιμοποιηθούν σε αρκετές κατασκευές, είναι τουλάχιστον μαζεμένα σε ένα μέρος.


Στο μεταξύ, όση ώρα κόλλαγα, έκοβα, τοποθετούσα άκρα ησυχία υπήρχε στο σπίτι. Και όχι η ταλιμπανούλα δεν κοιμόταν....που σημαίνει ότι η άκρα ησυχία ήταν άκρως ανησυχητική!! Για να δούμε τι έκανε λοιπόν το ταλιμπανάκι:


Ε μα ναι!! Τι πιο φυσικό από ένα κοριτσάκι 20 μηνών να έχει πάρει ένα (ψεύτικο) μανό και να ''βαπσω νύχια''??????

17 σχόλια:

  1. Τι γλυκό, το κοριτσάκι σου!Κοκέτα από τα μικράτα της!
    όσο για τον τρόπο που βρήκες να τακτοποιήσεις τα υλικά σου,πολύ πρακτικός και καλαίσθητος!Εγώ έχω αλλάξει τα φώτα στα κουτιά των παπουτσιών, τα φτιάχνω με ντεκουπάζ και...γεμίζω...γεμίζω... Φιλάκια και πάντα ομορφιές, μαμά και κόρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύο τα σχόλιά μου:
    1) Είσαι μαμά χρυσοχέρα και οργανωτική!!! Σε είχα καταλάβει από την πρώτη στιγμή της e-γνωριμίας μας :)
    2) Η ταλιμπανούλα είναι μία μικρή κοκκετούλα :) Μου θυμίζει τη Δάειρα η οποία βέβαια δεν έπιασε ακόμη μανό στα χέρια της, αλλά κάθε μέρα περνάει τους κρίκους από ένα Fisher Price παιχνίδι στα χέρια της και νομίζει ότι φοράει βραχιόλια. Χαχαχα. Και ξέρεις πιο είναι το αξιοπερίεργο; Ότι εγώ δεν φοράω βραχιόλια!!! Που στο καλό το εμπνεύστηκε αυτό; Στο DNA τους το έχουν το μικρόβιο της κοκκέτας; Απορώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Μαχούλα για την οργάνωση σου. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου. Πάντως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί κάθε φορά που κάθονται ήσυχα, εμείς είμαστε σίγουρες ότι κάτι κάνουν? Και η πλάκα είναι ότι όντως κάτι κάνουν...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμ Ασπασια μου εδω σε θελω... και εγω δεν βαφω πλεον νυχια πλην ελαχιστων εξαιρεσεων πχ βαπτιση της αλλα βλεπει την θεια της που αυτη ειναι η δουλεια της και τα συνεργα που εχει και προφανως επειδη ειναι στην ηλικια που μιμειται τα παντα ειπε να δοκιμασει και ας ειναι ψευτικο το μανο! το ωραιο ειναι οτι επειδη δεν βγαζει χρωμα το μανο ερχεται και μου λεει ''χαασε χαασε'' (χαλασε)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία οργάνωσες τις κορδέλες σου!!!!Τέλειο το στυλ της μικρούλας σου,από μικρή...στα βάσανα της ομορφιάς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάχη μου είσαι μία νοικοκυρά πρότυπο για άλλες νέες μανούλες....Οτι κάνεις είναι σωστό μετρημένο οργανωμένο τυχερή Η μικρή σου που την μεγαλώνεις με πολύ όμορφο και στοργικό τρόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να τα οργανώνεις, καλή μου, τόσο συστηματικά κι ωραία, θα πει ότι έχεις βάλει στο μυαλό σου ποιος ξέρει πόσα μελλοντικά projects. Εδώ θα 'μαστε να τα βλέπουμε. Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε είχα καταλάβει ότι είσαι οργανωτική, από το διαγωνισμό Μάχη! Μα και κουτί για τις κορδέλες? ακόμα και αυτές αξίζουν το δικό τους χώρο.
    Όσο για το μανό της talibanoulas...δεν έχω λόγια! Έπρεπε να φέρεις τη θεία της να της κάνει ένα ψεύτικο manicure, μην παιδεύεται η καημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία οργάνωσες τις κορδέλες σου Μαχη!Πολύ όμορφο τό έφτιαξες τό κουτάκι σου!!Η μικρούλα σου σκέτη γλύκα!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι γλυκούλα!! είδες τι παρέα σου κάνει όσο εσύ οργανώνεις? :) πολύ ωραία τα έφτιαξες όλα!! :) φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΣΟΥ!ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ!ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. για μενα την ανοργανωτη με τις κορδελες ειανι οτι πρεπει!!!
    γεια στα χερια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!! η κόρη φοβερή!!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι απίθανο καλσονάκι χαχαχα!!
    Ωραία η οργάνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο για την οργάνωση! Όλα στη σειρά όπως πρέπει! Αλφαδιασμένα!
    Καλά η μικρή άλλο πράγμα, τι σου είναι τα κορίτσια ε;
    Όσο για τον Άγιο Βασίλη, είναι ο αγαπημένος μου! Εσύ μάζεψες όλη του την οικογένεια σπίτι ε; Βρε λες ο δικός μου να έχει θέμα και να του λείπουν οι δικοί του; χεχε
    Φιλιά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επανέρχομαι για να ευχηθώ (έστω και καθυστερημένα) ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο κοριτσάκι σου!!! Υγεία και καλή πρόοδο σε ό,τι κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατι τετοια μου κανετε της αγορομανας και το σκεφτομαι το τριτο!Γιατι αν δω γιο μου να τα βαφει θα φρικαρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...