Σελίδες

6.11.12

Κάτι όμορφο από το τίποτα!!

Δεν έχω καλύτερο από να ομορφαίνω τα πράγματα γύρω μου! Και μάλιστα τα πράγματα που φαίνονται ευτελή, τελειωμένα, χωρίς μετέπειτα ζωή! Πράγματα που στο κοινό μάτι δεν έχουν τίποτα άλλο να προσφέρουν και που η φυσική τους κατάληξη είναι τα σκουπίδια!

Μια τέτοια μετατροπή θα σας δείξω σε αυτή την ανάρτηση. Πρόκειται για ένα χαρτόκουτο που όλοι λίγο πολύ έχουμε στα σπίτια μας: ένα κουτί από χαρτί Α4 εκτυπωτή. Για να είμαι ειλικρινής, εγώ το έκλεψα! Ναι το παραδέχομαι! Στην δουλειά δεν συνηθίζουν να μας φέρνουν χαρτί με το κουτί, από κανένα πακετάκι και πολύ μας είναι, επομένως μόλις άδειασε το κουτί και ενώ η καθαρίστρια ήταν έτοιμη να το πετάξει, εγώ το άρπαξα και το έφερα σπίτι. Γιατί κάτι είδα ότι υπάρχει πίσω από την πρωτογενή του χρήση που επιτέλεσε το σκοπό της!

Δεν χρειάζεται καν να περιγράψω τι έκανα! Είναι τόσο απλό να ντύσεις ένα κουτί. Το μόνο διαφορετικό που συνηθίζω να κάνω είναι -αν είναι εφικτό και αυτό εξαρτάται από το είδος του κουτιού- να ανοίγω το κουτί εντελώς ώστε να ντύνεται πιο εύκολα και πιο όμορφα!

Το έντυσα λοιπόν με δυο διαφορετικά χαρτιά. Άλλο εσωτερικά και άλλο εξωτερικά. Μάλιστα το εσωτερικό χαρτί το γύρισα λίγο απέξω ώστε να φαίνεται σαν να είναι ύφασμα. Μου άρεσαν πολύ αυτά τα χαρτιά και αν και τα πήρα πάμφθηνα από το Διάφανο - μόλις 90 λεπτά το ένα- και αν και είναι ουσιαστικά χαρτιά περιτυλίγματος που σημαίνει αρκετά λεπτά, κολλήθηκαν υπέροχα!
Και φυσικά έβαλα και κορδελάκια στα πλαϊνά γιατί είπαμε... την θέλω την τσαχπινιά μου!






Μου άρεσε πάρα πολύ το αποτέλεσμα, τόσο πολύ που ετοιμάζομαι να κλέψω και άλλο κουτί!!!

Στην αρχή έλεγα να το χρησιμοποιήσω για να μαζεύω διάφορα μικροπαιχνίδια της ταλιμπανούλας, γι αυτό άλλωστε και το τόσο ροζ! Αλλά όσο το κοιτάζω τόσο θέλω να το χρησιμοποιήσω για κάτι καλύτερο, ίσως για να της αποθηκεύσω διάφορα πραγματάκια από την βάπτιση της που δεν χωράνε στο κουτί τους, όπως το βιβλίο ευχών, το στεφανάκι της και άλλα γουστόζικα πραγματάκια της!

Θα παρατηρήσατε ίσως ότι δεν έφτιαξα το καπάκι! Δεν το άφησα τυχαία....θα χρησιμοποιηθεί αλλού...

22 σχόλια:

  1. Ειλικρινά μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!Τόσο που σκέφτομαι να φτιάξω, για να τα δώσω στις ανηψιές μου, προκειμένου να μαζέψουν το κουκλομάνι τους.Μπράβο σου, άψογα και ναι, φτιάξε κι άλλα να μας δείξεις!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια τα ροζουλί χαρτιά! Είμαι περίεργη για το που θα χρησιμοποιηθεί το καπάκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ φιγουράτα! Φαντάζομαι τη χαρά της μικρής! Η δικιά μου είναι 7 χρονών και το δωμάτιό της είναι άπατο πηγάδι από παιχνιδάκια γιατί μαζεύονται τα άτιμα. Κι αυτά τα κουτιά είναι ό,τι πρέπει! Ελιωσα και τα σαπουνάκια μου με τη γλυκερίνη. Μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα,τέλεια η...τσαχπινιά με την κορδέλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έγινε πολύ όμορφο! Απλό απλό αλλά την δουλειά του την είχε! Ωραία τα χαρτιά!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρελαίνομαι για ροζουλί κουτάκια!Και μου αρέσει πολύ το κομποζέ της υπόθεσης που το σετάρισες με γούστο.Τέλειο έγινε Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο βρε Μάχη! Να σου στείλω και εγώ ένα να μου φτιάξεις? Είναι απίθανο! Και οι Minnie έδεσαν τέλεια στην καινούρια τους θέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πώς λέμε..δεν πετάμε τίποτα; Έτσι και καλύτερα! Μπράβο, μια χαρά έγινε, τα χαρτιά είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα που το λες αυτά τα κουτιά είναι ωραία για μεταποίηση. Και το δικό σου είναι ένα άριστο παράδειγμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πανέμορφο το αποτέλεσμα! καλά οι τσαχπινιές με τρέλαναν! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρυσοχέρα η κυρά Μαχούλα!! Το κουτί που έφτιαξες είναι πολύ όμορφο και έχει πολύ χαρούμενα χρώματα, αλλά νομίζω ότι είδα τη φωτογραφία σου στο αστυνομικό ρεπορτάζ στην κεντρικό δελτίο ειδήσεων με τη λεζάντα "καταζητείτε" για την κλοπή κουτιού Α4 από δημόσια υπηρεσία!!!!! Έγραφε ακόμα, bonus 500 ευρώ σε όποιον την βρει!!! Τώρα, να έχω μια μικρή ανάγκη πειράζει να σε δώσω????
    Φιλιά είναι υπέροχο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ευχαριστω πολυ κοριτσια για τα καλα σας λογια!!

    αχαχαχα Σινα μου!! με τα μισθα που περνουμε πλεον και αυτα που θα περικοψουν, συμφωνω και εγω να με δωσεις!!! για να σε κλεψω μετα αχαχαχαχααχχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουαου !!! φανταστικό το αποτέλεσμα!! Μου φαίνεται με αυτά που μας δείχνεις θα την βγάζω απ έξω από εταιρείες να μαζεύω τα κουτια. Κινδυνευω να γίνω ρακοσυλλεκτρια!!! Και αυτό το δόλιο το δωματιο τι να πρωτοχωρέσει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικό αποτέλεσμα!! σε πολύ αγαπημένα χρώματα!!
    Πιστεύω δεν υπάρχει κοριτσάκι που δεν θα ξετρελαθεί με αυτό!! (ταιριάζει και με το Blog σου!!)
    Νομίζω πως είσαι καλλιτεχνική φύση τελικά...
    (από το πάρτι του craftaholic) ..αλλά το είδα και στην σελίδα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο!!!
    ελπίζω και εγώ όταν γίνω μάνα να έχω την όρεξή σας να φτιάχνω τόσο όμορφα πράγματα!!!
    από το λινκ πάρτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τρελαίνομαι για κουτιά! Άντε να ξεπεταχτούν τα βλαστάρια σου γιατί μου έλειψε η DIY Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφο,ροζ και χαρούμενο!!!Από το party του craftaholic.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...