3.11.12

Σίνα: ''Είμαι Παιδί'' και όχι μόνο!


Η στήλη ''Πρόσωπα πίσω από blogs'' έχει την τιμή να φιλοξενεί μια έμπειρη blogger, μια blogger που -αν όχι όλοι- οι περισσότεροι γνωρίζουμε από το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ blog της Είμαι Παιδί! Η πολυτάλαντη Σίνα, που είναι η ψυχή του Είμαι Παιδί, είναι κατά την γνώμη μου μια υπέροχη γυναίκα, μια αγωνίστρια μαμά, ένας αξιόλογος άνθρωπος.


Η γνωριμία μου μαζί της δεν μετρά χρόνια και δεν έχει δοκιμαστεί σε καταστάσεις. Την έχω γνωρίσει πρόσφατα, δηλαδή από όταν άνοιξα το δικό μου blog, και δεν την έχω συναντήσει ποτέ. Η γνωριμία μας λοιπόν είναι καθαρά διαδικτυακή. Παρόλα αυτά, είναι από τις περιπτώσεις ανθρώπων που η ιστορία τους και τα βιώματά τους αποτυπώνονται στα γραφόμενα τους και στα γραφόμενα δεν μπορεί κανείς ούτε να κρυφτεί ούτε να ρετουσαριστεί. Όσο μα όσο προσεκτικός και αν είναι, όσο και αν θέλει να κρύψει πράγματα θα ρθει η στιγμή που ο γραπτός λόγος θα προδώσει το πραγματικό χρώμα της ψυχής του.

Η Σίνα λοιπόν -για μένα προσωπικά- έχει μια πολύχρωμη αλλά καθάρια ψυχή, και όχι αυτό δεν φαίνεται τόσο στο blog της Είμαι Παιδί

Φαίνεται όμως πεντακάθαρα σε ένα άλλο blog που διατηρεί και που δεν είναι γνωστό στο ευρύ κοινό. Το blog αυτό τιτλοφορείται Ατρησία Οισοφάγου και πραγματεύεται τον αγώνα της Σίνας ως μαμά ενάντια σε αυτήν την σπάνια πάθηση. Δεν θέλω να πω περισσότερα για το θέμα αυτό, γιατί πολύ απλά δεν είμαι ειδικό. Ομολογώ πως ούτε καν το γνώριζα σαν πάθηση, μέχρι την στιγμή που η Σίνα μου ανέφερε ότι ''κρύβεται'' πίσω και από αυτό το blog. Είμαι σίγουρη ότι θα καταλάβετε όταν το επισκεφτείτε!

Θα έχετε καταλάβει μέχρι στιγμής ότι είμαι υπερευαίσθητη σε ότι έχει να κάνει με τα παιδιά. Για μένα, η κάθε μάνα που έφερε στον κόσμο ένα παιδί, με όποιον τρόπο και όσο εύκολα ή δύσκολα έγινε αυτό, και που το σέβεται και το αγαπά, αξίζει την εκτίμησή μου. Μια μάνα όμως που όχι απλά έφερε ένα παιδί στον κόσμο αλλά που κατάφερε και το ανάστησε, όταν όλες οι πιθανότητες ήταν εναντίον της, αξίζει τον θαυμασμό μου! Πόσο μάλλον όταν αυτή η μάνα έκανε την ιστορία της οδηγό για να βοηθήσει μέσα από blog, forum κλπ και άλλους γονείς!

Η Σίνα λοιπόν ξεκίνησε από το Ατρησία Οισοφάγου όπου κατέγραφε πληροφορίες και  αγωνίες της για τον προσωπικό της αγώνα ως μαμά και συνεχίζει με το Είμαι Παιδί αποδεικνύοντας μας ότι η ζωή μπορεί να είναι και πολύχρωμη και όμορφη. Και τι έγινε αν δεν ξεκίνησε έτσι;;; μερικές φορές πρέπει να πολεμήσουμε για να γίνει έτσι...αξίζει όμως τόσο πολύ αυτή η προσπάθεια!

Σίνα μου σε ευχαριστώ πολύ που συμμετέχεις σε αυτή τη στήλη και θέλω να ξέρεις ότι, αν και σε γνωρίζω λίγο, στα δικά μου μάτια είσαι αξιοθαύμαστη! Να χαίρεσαι και τα τρία παιδάκια σου! Μακάρι όλα τα παιδιά να έχουν τέτοιους γονείς!

Ας δούμε κάποια πράγματα που μας έγραψε η ίδια η Σίνα:



''Μετά από αρκετό καιρό κατάφερα να φτιάξω αυτό το κειμενάκι για την   φίλη Μάχη, που είχε την καλοσύνη να με τιμήσει συμπεριλαμβάνοντας με στη σελίδα της στο "πρόσωπα πίσω από τα blogs". Την Μάχη αν και τη γνωρίζω μόνο διαδικτυακά, την συμπαθώ ιδιαίτερα, γιατί ένιωσα από την πρώτη στιγμή ότι μιλάμε παρόμοια γλώσσα...!! Σε ευχαριστώ Μάχη μου!

Είμαι η Σίνα και κάποιοι ήδη με γνωρίζετε από το ιστολόγιο "Είμαι Παιδί" καθώς και την αντίστοιχη σελίδα του στο facebook. Είναι ένα blog με κατασκευές, ιδέες και πολύ φωτογραφικό υλικό για παιδιά και γονείς. Αυτό που δεν γνωρίζετε είναι ότι αν και το Είμαι Παιδί είναι σχετικά καινούριο, η ίδια είμαι ενεργή blogger από το 2008. Η αφορμή ήταν ο γιος μου, ο οποίος γεννήθηκε το 2007 με μια σπάνια φυσιο-ανατομική πάθηση η οποία μας ταλαιπώρησε για αρκετά χρόνια. 

Το πρώτο μου λοιπόν ιστολόγιο ( http://www.facebook.com/l/KAQHVLm65AQGrRVIcdIMbJjH48nSju7xzEL3OWD9msxprHg/mylittlenicko.blogspot.gr/) μαζί με ένα forum, φτιάχτηκε για εκείνον, ήταν (και εξακολουθεί να είναι) η μόνη δημοσιευμένη ιστορία στο ελληνικό διαδίκτυο που παρέχει πληροφορίες για την συγκεκριμένη πάθηση. Ακολούθησαν άλλα 2 blogs τα οποία σχεδιάστηκαν για επαγγελματική χρήση αυτή τη φορά, (τα οποία δεν μου ανήκουν, τα έχω σχεδιάσει και τα ενημερώνω) και τελευταίο αποτελεί το "Είμαι Παιδί", το οποίο είναι στην κυριολεξία το δικό μου παιδί και αποτελεί φυσική συνέχεια μετά το αίσιο, αλλά όχι αλώβητο τέλος της δικής μας ιστορίας.

Όσον αφορά εμένα, μάλλον αποτελώ ανίατη περίπτωση...μιας και είμαι μαμά 2 ακόμα παιδιών, το σύνολο 3, εργάζομαι με παιδιά και τελικά γράφω και για παιδιά, μέσα από το "Είμαι Παιδί". 

Ομολογώ ότι το αγαπώ πολύ. Αποτελεί έμπνευση ακόμα και για εμένα, είναι ο δικός μου προσωπικός χώρος και έχει ένα και μοναδικό στόχο. Παιδιά-Έμπνευση-Δημιουργία. 

Ξέρω ότι πολλές από τις παρουσιάσεις που γίνονται και από εμένα, αλλά και από άλλα site με παρεμφερή θεματολογία, δείχνουν εύκολες, πολλές φορές τέλειες, λόγω του φωτογραφικού υλικού, όταν όμως τις κάνουμε εμείς, το αποτέλεσμα δεν είναι το ίδιο και απογοητευόμαστε. Ειλικρινά δεν πρέπει να νιώθουμε έτσι. Είναι πολύ σημαντικό από μόνο του το γεγονός ότι οι γονείς μπαίνουν στην διαδικασία να το επιχειρήσουν, να αφιερώσουν ποιοτικό χρόνο στο παιδί τους, ανεξάρτητα από το οπτικό αποτέλεσμα. Αυτός είναι ο λόγος που έγινε το "Έίμαι Παιδί".

Αν έστω και ένας γονιός εμπνευστεί από τις παρουσιάσεις μου, θα έχω καταφέρει να βάλω ένα λιθαράκι σε αυτό που λέγεται παιδικό χαμόγελο. Θα έχω λόγο για να συνεχίσω να γράφω.
Σας ευχαριστώ όλους:))''

Οι φωτογραφίες είναι από το blog Είμαι Παιδί!

3 σχόλια:

  1. Ωχ πολύ βάρυνε το κλίμα. Μάχη μου δεν ξέρω τι να πω τώρα, με τσάκισες...! Ψάχνω να βρω αεροπλάνο, ντρέπομαι...!!!
    Είσαι πολύ γλυκό παιδί.
    Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι έχω κάνει κάτι περισσότερο από ότι θα έκανε ένας γονιός σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Κι αν τελικά ο χειρότερος εφιάλτης μου, κατέληξε σε νίκη, αυτή η νίκη δεν ανήκει σε εμένα. Είναι του γιου μου. Εγώ στρατιώτης είμαι. Ανήκει σε κάθε παιδί που παλεύει για την κάθε ανάσα...και την κερδίζει.
    Δεν μπορώ να γράψω άλλο. Γράφω, σβήνω από την στιγμή που είδα την κοινοποίηση, πόσο σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...να είσαι καλά, να είναι καλά τα παιδάκια όλου του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τις μαχες τις κερδιζουν οι στρατιωτες Σινα μου! και οχι δεν βαρυνε το κλιμα, και μην θεωρεις οτι ολοι οι γονεις θα συμπεριφερονταν ετσι. Εδω παρατανε παιδια στα ιδρυματα και στα σκουπιδια.....Ακόμα και τωρα ο τροπος που γραφεις δειχνει χαρακτηρα!
    και παλι σε ευχαριστω για την παρουσιαση! το ηθελα παρα πολυ και το ξερεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Passei, vi, li e adorei este blog. Parabéns!!! Fico no aguardo de uma gentil visita sua em meu blog; Se você gostar do conteúdo; Por favor vota no blog para o PRÊMIO TOP BLOG 2012, já passamos pelo TOP 100, agora buscamos uma vaga ao TOP 03, http://inkdesignerstampas.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...