29.11.12

Η Λογική και η Άλλη!

- Και να που ήρθε πάλι αυτή η μέρα!

- Όχου τι την θυμήθηκες τώρα; μια χαρά δεν είμαστε;

- Εσύ είσαι μια χαρά γιατί ως γνωστόν είσαι αναίσθητη και δεν καταλαβαίνεις τίποτα!

- Τί να καταλάβω δηλαδή;; ε ναι οκ, μεγαλώνουμε. Ε και? Οι πρώτες είμαστε ή οι τελευταίες?

- Μα 37??? ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΠΤΑΑΑΑΑΑ??? Δεν το χωράει ο νους μου! Μα πότε, πώς;;;;

- Καταρχήν δεν είμαστε 37! Αμέσως με την λογική σου να τα καταστρέψεις όλα! Είμαστε 36! ολοστρόγγυλα!

- Και κλεισμένα!

- Ολοστρόγγυλα σου λέω! Και επειδή είμαστε δυο, είμαστε και οι δυο μαζί -ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ- 36! Που σημαίνει ότι είμαστε από 18 έκαστη!!! Δεν καταλαβαίνω γιατί έβαλες πλερέζες που ενηλικιωθήκαμε??? άλλοι κάνουν πάρτι!

- Ναι αλλά ο κόσμος δεν ξέρει ότι είμαστε δυο, ένα σώμα βλέπει, και αυτό είναι 37!

- ΤΡΙΑΝΤΑΕΞΙ ΟΛΟΣΤΡΟΓΓΥΛΑ σου λέω και οι δυο μαζί! 18 έκαστη! όχου! μας έχεις καταστρέψει με αυτή τη λογική σου!




- Ναι αλλά η λογική μου μας έχει σώσει από πολλές καταστάσεις και μας έφτασε εδώ που είμαστε τώρα! Γιατί αν στηριζόμασταν σε σένα....

- Ναι τι θα γινόταν?

- Το πιθανότερο είναι ή να μας είχαν φάει τα άγρια θηρία στον Αμαζόνιο ή να ψωμολυσσάγαμε με κανέναν rastaman στην Κούβα

-Τζαμάικα αστοιχείωτη!

- Το ίδιο κάνει!

- Ναι είδαμε και εσένα την λογική τι κατάφερες!

- Κατάφερα, πως δεν κατάφερα: έχουμε μια καλή δουλειά

- Που μας σπούδαζες τόσα χρόνια, μας κατέστρεψες τα μάτια στο διάβασμα και τελικά τώρα πέρνουμε τα μισά λεφτά!

- Εχουμε έναν καλό σύντροφο και ένα αξιολάτρευτο ζουζούνι!

- Άντε για τον σύντροφο θα συμφωνήσω, για το παιδί αν δεν ήσουν τόσο λογική και δεν τα έπαιρνες όοοοολα τοις μετρητοίς ίσως να μας είχαν έρθει ευκολότερα και γρηγορότερα!

- Ναι αλλά αν είχαμε στηριχτεί σε σένα το πιθανότερο είναι ότι δεν θα είχαμε ούτε δουλειά ούτε σωστό σύντροφο ούτε παιδί!

- Αααααν είχαμε στηριχτεί σε μένα, θα είχαμε περάσει καλύτερα και το πιθανότερο είναι ότι θα είχαμε και αυτά και ακόμα περισσότερα!

- Είδαμε και στα νιάτα μας που μου χες πάρει τον αέρα και έκανες κουμάντο τι καταφέραμε!

- Γιατί άσχημα πέρασες;;; και τα πτυχία σου τα πήρες, και δουλειές μόνη σου βρήκες να μην χρωστάς χάρες σε κανέναν και τη ζωή μας κάναμε!

- Ναι που με έσερνες στα μπαράκια και εγώ νύσταζα και έπρεπε να ξυπνάω αξημέρωτα για να πάω δουλειά και μετά διάβασμα για το μεταπτυχιακό!

- Θυμάσαι εκείνες τις βραδιές στο Αργώ στην Πλουτάρχου;;; για ποτάκι μετά από συναυλίες στον Λυκαβηττό και ροκιές να βαράνε?

- Ξεχνιούνται αυτά??? που με πήγες απευθείας από το μπαράκι για δουλειά γιατί έπεφταν τα γενέθλια μας καθημερινή και ήθελες να τα γιορτάσεις την ίδια μέρα;;;

- Ε μα αυτό θυμάσαι? δεν θυμάσαι τι ωραία που περάσαμε?

- Ε ναι καλά ήταν δεν λέω! αλλά την επόμενη μέρα -που για εμάς ήταν η ίδια- δεν σε είδα να λες τίποτα στο meeting, όλα μόνη μου τα έκανα και μάλιστα τρεκλίζοντας!

- Όχου όλο γκρίνια είσαι!


- Το θέμα είναι τώρα τι κάνουμε;; 37! λίγο πριν τα 40 δηλαδή!!!! 

- Ε και τί έγινε? οκ αφήσαμε κάποια όνειρα λίγο πίσω, αλλά ποτέ δεν είναι αργά!

- Και αργά είναι και κρίση έχουμε!

- Εσύ έχεις κρίση! κρίση μέσης ηλικίας! και θες να σε ακολουθήσω! E jamais που λέει και μια ψυχή...


- Κρίση μέσης τι????? ώστε το παραδέχεσαι: είμαστε μεσήλικες!!!

- Κουκλάρες είμαστε! απλά η μια μας βγήκε λίγο ξινή!

- Και η άλλη ονειροπαρμένη που ακόμα ονειρεύεται όμορφα σπιτάκια στην παραλία μπροστά και κουτσούβελα να πλατσουρίζουν! Μαζέψου λέμε, δεν ξέρουμε αν σε λίγο θα έχουμε να φάμε!

- Εγώ τα όνειρά μου δεν τα χαλαλίζω ούτε καν για σένα και ας μοιραζόμαστε το ίδιο σώμα! τι κρίση και αηδίες? οι γονείς μας είχαν πλούτη και έκαναν τόσα παιδιά?
οκ για το σπιτάκι στην παραλία πάω πάσο! Αλλά και πάλι που ξέρεις?? είμαι μόνο 18, έχω μια ζωή μπροστά μου!!

- Ε δεν βγάζω άκρη μαζί σου, τέλος!!

- Τουλάχιστον συμφωνούμε ότι είμαστε δυο?

- Ε μα είναι πασιφανές!!

- Μίλησε ο Μπαμπινιώτης μέσα σου πάλι! άρα αφού είμαστε δυο και μαζί είμαστε 36 ολοστρόγγυλα, πόσο είναι η καθεμια μόνη της σαϊνι μου?

- 18 γκρρρρ

- Α γεια σου! 

Χρόνια μας πολλά! και να τα 1000σουμε!! 

.........η καθεμιά από μόνη της!!!!











30 σχόλια:

  1. xaxaxaxaxa τι ωραια αναρτηση χχαχαχαχαχ γελασα με τη ψυχη μου!!!! χρονια πολλα και στις δυο σας λοιπον!!!!!να τα χιλιασετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαιρομαι που σ αρεσε! η αληθεια ειναι οτι ειμαστε περισσοτερες απο δυο αλλα το κρυβω επιμελως να μην πλακωσουν ψυχιατροι γιατι δεν εχω φραγκα καρντια μου!
    ευχαριστουμε πολυ για τις ευχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχα πλάκα έχετε οι δύο 18χρονες!!! Μάχη μου χρόνια πολλά και στις δυο σας!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για την τόσο όμορφη ευχή σου στο fb!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχαχ! Να τα χιλιάσετε κορίτσιααααα! Και οι δυο μαζί κάνετε ένα "σετάκι" υπέροχο κι ακαταμάχητο και μη μαλώνετε! Είστε 18 είπαμε και τέλος! Σμουυυυυυυτς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟΟΟΟΟ ΣΑΑΑΑΑΣ !!! ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ (ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΚΡΎΒΟΝΤΑΙ ΧΑΧΑ)!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΜΑΧΗ ΜΟΥ!! ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ!! ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα χιλιασεις! Χρόνια πολλα κ στις δυο κ μην αφήσεις κάποια πίσω παραμελημενη, αξίζουν κ οι δυο την προσοχή σου! Πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά σας! Εξαιρετική ανάρτηση! Όλες τα ίδια περνάμε! Εγώ φέτος το ξεπέρασα το σοκ λέγοντας τι έχω καταφέρει στην ζωή μου ως τώρα! μια χαρά τα πήγα. Οπότε ζήτω και τα 36!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και στις δυο σας.......φαντάσοτ αν είσασταν 4 θα πηγαίνατε ακόμη δημοτικό....... Η αλήθεια είναι ότι μου έφτιαξες τη μέρα.......γέλασα πολύ και θυμήθηκα την αξέχαστη Ρίτα με το "οι 40ντάρες ίσον με δύο 20άρες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρονια πολλα και να ξερεις οτι οσο ειστε δυο δεν θα μεγαλωνετε ποτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχα, τι ωραία άποψη! Και καλά τα λέει η μία..18 + 18! Του χρόνου θα πέσει μαλλιοτράβηγμα!
    Χρόνια σου Πολλά και Καλά! Δημιουργικά, χαρούμενα, ευτυχισμένα! Να χαίρεσαι την ταλιμπανο-οικογένεια και να είστε όλοι καλά να φροντίζετε ο ένας τον άλλο!
    Και σιγά που θα πάθουμε από τώρα κρίση ηλικίας! Δηλαδή όταν η ηλικία μας δείξει 56, τι θα κάνουμε; 76; 86;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχαχα!!! ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΧΗ. Ε Γ Ρ Α Ψ Ε Σ!!!!!!!!!! Ο διάλογός σου, απολαυστικότατος! Και ξέρεις κάτι; Σήμερα σε γνώρισα περισσότερο και σε συμπάθησα ακόμη περισσότερο! Γιατί κουβαλάς μία 'τρέλα' που μου αρέσει πολύ!

    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με συνεπήρε τόσο πολύ το κείμενό σου, που στο προηγούμενο σχόλιό μου ξέχασα να σου ευχηθώ!
    Να τα 100στήσεις Μάχη μου και όοοοοοοο,τι επιθυμείς να σου έρθει στη ζωή σου!

    Και όσο για την ηλικία, μην πτοείσαι (στην 'Άλλη' μιλάω). Αφού, ακόμη και στα 50 σου να φτάσεις, θα είσαι δύο 25ρες :)

    Άσχετο, αλλά φεύγοντας χθες από το γραφείο, προχωρώντας στον διάδρομο για το ασανσέρ, ακούω μία συνομιλία άντρα και γυναίκας (και οι δυο τους περασμένα 40, ίσως και 50).

    Γυναίκα: Ναι, αλλά η μεγάλη (σε ηλικία εννοούσε) κότα έχει το ζουμί.
    Άντρας: Ναι αλλά η μικρή κότα κάνει τον κόκορα να κακαρίζει!

    (Δεν υποννοώ κάτι - άλλωστε εσύ 18 είσαι)

    Χαχαχα!
    Καλημέρα και πάλι xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ τρελοκόριτσο!!!! Σιγά μην είσαι 37 εσύ, με τέτοια δροσιά, οξύτητα και φρεσκάδα, μου κάνεις....με το ζόρι 22! Να σε χαιρόμαστε Μάχη μου γλύκα εμείς οι blogo-φίλες σου, άντε και η οικογένειά σου!!!!
    (Υ.Γ. Είχα τον ίδιο διάλογο τον Ιούνιο...'75 γεννηθείσα και εγώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Xρόνια Πολλα και χαρούμενα. Η καλύτερη ηλικία να πραγματοποιήσεις καθε τρελή σου και μή επιθυμία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά, μπλογκοφιλενάδα, να ζήσεις χαρούμενη με τους δυο σου εαυτούς και να ευτυχείς κάθε μέρα! Λίγες μέρες μετά τα 36α μου γενέθλια έγινα μανούλα! Δεν θα τα ξεχάσω ποτέ... Πήρα ένα δώρο, μα τι δώρο, δώρο σε πυρέξ!!! Να περάσεις καλά απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και ... "τα μυαλά στα κάγκελα"! Πολύ την ευχαριστήθηκα την ανάρτησή σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σας ευχαριστουμε αμφοτερες για τις ομορφες ευχουλες!!!
    Μακαρι να μου ρθει και μενα κανενα δωρακι αρχικα σε εξεταση αιματος και αρκετα αργοτερα σε πυρεξ!
    Δημητρουλα για στασου, εγω ειμαι γεννηθεις το 76 (μα δεν περιμενε και αυτη η μανα μου ενα μηνα και δυο μερουλες να παει '77), αρα τα ποσα κλεινω ρε παιδια;;; να μετατοπισω την κρισαρα για του χρονου αν ειναι!! μπερδευτηκα τωρα!!

    βλακειες!! 18 εκαστη ειμαστε, τελος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαν! Με μπερδεψες και μενα βρε Μαχη! Κλεινεις τα 36 και μπαινεις στα 37! Αρα σε παιρναω ενα χρονο. Εισαι μικρη ακομα:)
      Εχουμε ομως καιρο μεχρι τα 40 και ως γνωστον οι 40αρες ισον με δυο 20αρες οπως λεει η φιλη μας η Ριτα (Σακελλαριου ντε!) αρα και στα 40 παλι θα κανουμε πανικο!!!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια σας πολλά κορίτσια!!Πολύ τήν απόλαυσα αυτήν τήν ανάρτηση!!Νάσαι πάντα καλά!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά βρε Μάχη μου. Μια χαρά είναι η ηλικία σου και τα σαράντα που έρχονται .... Να τα χιλιάσετε όλες μαζί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μάχηηηηηηη! Έλα αν μπορείς να πάρεις το δωράκι σου για τα γενέθλιά σου! Τι, έτσι θα σε άφηνα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Passei, vi, li e gostei muito deste blog, deixo aqui o meu blog e aguardo a sua visita: http://inkdesignerstampas.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φοβερή ανάρτηση!!Αν και σου ευχήθηκα, στη μία μόνο.. ας ευχηθώ και στην άλλη να τα χιλιάσετε ό,τι καλύτερο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να γιατί σε κάνω παρέα,γιατί είσαι ένα τοξοτάκι σκέτο τρελοκομείο με πολύ χιούμορ και μεγάλη καρδιά.Να τα χιλιάσεις φιλενάδα και ότι ποθείς να το πάθεις!Κανόνισε μόνο του χρόνου να μην είστε τρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ!! και εγω γι αυτο σε κανω παρεα αλλα δεν στο λεω τωρα, θα στο πω σε λιγες μερες στα δικα σου γενεθλια! σμουτς!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά!!! Τέλειο κείμενο!!! χαχα :) Κι εγώ χθες 34... εεε... δηλαδή 17!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τοξοτακι και εσυ λοιπον! να εισαι καλα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου και χιλιοχρονη σαν τα ψηλα βουνα! αλλωστε εισαι μονο 17!!!

      Διαγραφή
  25. χαχαχα! Χρόνια πολλά και στις δυο σας!!!! Χιλιόχρονες να είστε, 500 έκαστος!! χαχαχα!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά !!οτι επιθυμεις με υγεία σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οκ...από που να ξεκινήσω! Αργώ στην Πλουτάρχου...και να'ξερες τι μου θύμισες!
    Και τα χρόνια μην τα φοβάσαι είναι για να περνάνε! Εγώ σε 3 εβδομάδες μπαίνω στα 40 και αποφάσισα να δηλώνω από εδώ και στο εξής 22 με 18 χρόνια εμπειρίας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...