11.11.12

Ο πρώτος μας διαγωνισμός!

Ξέρετε ότι η talibanoula έχει αδυναμία στα παιδιά, έτσι δεν είναι? Και θέλει να τα βλέπει ευτυχισμένα και χαρούμενα! Αλλά όχι μόνο τα παιδιά! Και τις μαμάδες τους και όλες τις γυναίκες!

Για αυτό το λόγο σας ετοίμασε διαγωνισμούλη. Και για τις γυναίκες και για τα παιδάκια!

Τα καταστήματα Carousel προσφέρουν για τους αναγνώστες μας:

α)  για δύο τυχερές από μια τσάντα, με την δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ 4 διαφορετικών σχεδίων. Τα σχέδια φαίνονται στις παρακάτω φωτογραφίες:

Τσάντα Νο1:

Τσάντα Νο2:

Τσάντα Νο3:

Τσάντα Νο4:


Πρόκειται για πολύ ευρύχωρες και ανθεκτικές τσάντες που μπορούν να σας συντροφεύουν όλες τις ώρες και να απογειώνουν το στυλ σας με την φινέτσα τους και τα υπέροχα χρώματα και σχέδια τους.

β) για ένα τυχερό παιδάκι ένα πρωτότυπο και διασκεδαστικό παιχνίδι, το κρίκετ! 
Το κρίκετ είναι ένα ιδιαίτερο παιχνίδι και η ιδιαιτερότητα του έγκειται στο ότι μπορεί να γίνει ατομικό ή ομαδικό παιχνίδι, να χρησιμοποιηθεί τόσο από αγόρια όσο και από κορίτσια, εσωτερικά ή εξωτερικά του σπιτιού! Μπορούν επίσης να συμμετέχουν ευχάριστα και οι γονείς ενισχύοντας έτσι τους οικογενειακούς δεσμούς ακόμα περισσότερο!
Τέλος, μπορεί να μεταφερθεί άνετα ώστε να διασκεδάσει μικρούς και μεγάλους στις διακοπές ή στις εκδρομές! 
Στόχος είναι με την βοήθεια των μπαστουνιών να περαστούν οι μπάλες μέσα από τις υποδοχές.
Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας τεσσάρων ετών και άνω (4+) και οι διαστάσεις του είναι (ύψος-μήκος-πλάτος): 56-6-4 εκατοστά!

Το Carousel γεννήθηκε σαν ιδέα το καλοκαίρι του 2006 μέσα από την ανάγκη των ιδιοκτητών του -της Αγλαϊας και του Μανώλη- να εκφράσουν την δημιουργικότητα τους αλλά και να περιβάλλουν με περισσότερο φως και χρώμα τον κόσμο μας. Τον Δεκέμβρη της ίδιας χρονιάς το όνειρό τους γινόταν πραγματικότητα με την δημιουργία του δικού τους καταστήματος στην Αλεξάνδρεια. Δυο χρόνια αργότερα ένα ακόμα κατάστημα, στην Άρτα αυτή τη φορά, πηγαίνει το όνειρο ακόμα παραπέρα, αποδεικνύοντας ότι η ζωή είναι γενναιόδωρη για αυτούς που ονειρεύονται!

Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν που το Carousel είναι ένας χώρος που ξυπνά αναμνήσεις παιδικών χρόνων, που εξάπτει την φαντασία και την δημιουργικότητα μικρών και μεγάλων. Και στα δυο καταστήματα του - Αλεξάνδρεια και Άρτα- θα βρείτε παιχνίδια από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρίες του χώρου, ποιοτικά, ασφαλή, παιδαγωγικά και διασκεδαστικά. Είναι κατασκευασμένα από φυσικά υλικά όπως το ξύλο, το ύφασμα και το μέταλλο και υπάρχουν πολλά πρωτότυπα είδη που καλύπτουν όλες τις ηλικίες.

Μέσα από τα παιχνίδια του Carousel τα παιδιά ανακαλύπτουν, δημιουργούν, φαντάζονται, διασκεδάζουν, εξασκούνται, επεκτείνουν την αντίληψη και τις αισθήσεις τους. Αλλά δεν είναι μόνο τα παιδιά που συναρπάζονται. Και οι μεγάλοι διασκεδάζουν και απολαμβάνουν δημιουργικό και ουσιαστικό χρόνο με τα παιδιά!

ΠΩΣ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ:

Για να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό για τις υπέροχες τσάντες και το πρωτότυπο παιχνίδι από το Carousel θα πρέπει να κάνετε τα εξής απλά πραγματάκια:

α) να κάνετε Like στην σελίδα του Carousel πατώντας ΕΔΩ!

β) να γίνετε μέλη της σελίδας της Talibanoulas πατώντας ΕΔΩ! ή εναλλακτικά να κάνετε Like στην σελίδα ΕΔΩ!!

γ) να κοινοποιήσετε την εικόνα του διαγωνισμού στην δική σας σελίδα στο facebook.
Η εικόνα του διαγωνισμού είναι η κάτωθι και υπάρχει διαθέσιμη και στην σελίδα facebook της ταλιμπανούλας ΕΔΩ! (πρέπει να στε συνδεδεμένοι για να μεταβείτε)



δ) αφήνετε ένα σχόλιο κάτω από αυτήν την ανάρτηση με το οποίο θα μας γνωστοποιείτε:
- το όνομα και το e-mail σας ώστε να μπορούμε να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση που είστε ο  νικητής, 
- για το ποια τσάντα προτιμάτε σε περίπτωση που κερδίσετε την τσάντα.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ!
1. Για να είναι αποδεκτή μια συμμετοχή θα πρέπει να έχει κάνει τα παραπάνω (α,β,γ,δ)
2. Επίσης συμμετέχετε με το σχόλιο σας και για τις τσάντες και για το παιχνίδι, απλά μη ξεχάσετε να μας διευκρίνισετε στο σχόλιο σας για ποια τσάντα!
3. Δεκτή θα γίνεται μια συμμετοχή ανά άτομο.
4. Θα γίνονται δεκτές συμμετοχές μέχρι την Κυριακή 18/11/2012 και τα ονόματα των νικητών θα ανακοινωθούν την εβδομάδα που ακολουθεί της λήξης του διαγωνισμού. Οι νικητές θα ενημερωθούν και με e-mail γι αυτό προσοχή: ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!

Θα χαρώ πολύ να σας δω και ως μέλη του μπλογκ μου!

Καλή επιτυχία σε όλους!!











126 σχόλια:

  1. Τέλειος διαγωνισμός ευχαριστούμε!!
    Θα προτιμούσα την πρώτη τσαντούλα αν είμαι η τυχερή!

    Katerina Verigka
    kverigka@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή και παιχνίδι και τσάντα η νικήτρια; Πολύ ωραία δώρα ταλιμπανούλα μου!
    Εγώ σε περίπτωση που θα κέρδιζα θα ήθελα την 1η τσάντα με το έργο του Κλίμτ.
    Katerina (kathy by anthomeli)
    kathycallie@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία δώρα!!! Και εγώ την πρώτη τσάντα θα ήθελα!!

    Konstantina (...kai xeira kinei)
    kkag39@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να'μαι κι εγώ!!! Τι ωραίος διαγωνισμός! Εννοείται παίρνω μέρος! Από τις τσάντες μου αρέσει το 3 με τα cupcakes!
    Πάω να κάνω και το share! Φιλιά!
    vera_lev@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!! Τελειος ο διαγωνισμός! Εμένα από τις τσάντες μου αρέσουν τα cupcakes (3). Μακάρι να κερδίσω!!!
    Το μέιλ μου είναι athinakarg@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (επιτέλους!τα καταφερα!)
    Λοιπόν,αν κ δεν νομίζω να κερδίσω,μου αρέσουν οι 2 κ 3!όποια από τις 2 ευπρόσδεκτη!
    καλή επιτυχία σε όλες-ους!
    Λένα
    elefotaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καταπληκτικος διαγωνισμος, εγω θα προτιμουσα την τσαντα νο4.

    apasiakor@hotmail.com

    aspasia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίος διαγωνισμός <3 :)
    Λεκίδου Μαρία
    θα ήθελα την πρώτη(1) τσαντά <3<3<3lekidou.maria@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι υπεροχα δωρακια!μολις ειδα τη τσαντα νουμερο 1...ειναι ο πινακας του klimt το φιλι...τον εχω!και τον λατρευω!μακαρι να ειμαι μια απο τις τυχερες!!!ευχαριστουμε!
    magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com
    εννοειται πως εκανα ΟΛΑ τα βηματακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχος διαγωνισμός!!Μ'αρέσει πολύ η πρωτη τσάντα!!!
    gfc:papinoula
    fb:Katerina Kat
    e-mail:papinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο!!!!!!!!!
    Fotis Rozakis
    fotis_rozakis@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειος διαγωνισμός!!!
    ΞΑΝΘΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    xanthi.pap@hotmail.com

    Την τσαντουλα με το Νο 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. teleios diagwnismos!an kerdisw tha ithela thn tsanta No 3!
    despina yiavrouta
    dgiav@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. einai teleia!!!
    faih_gr2000@hotmail.com
    fb Φαίη Ιωάννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. likee
    anna tsolaki
    anna.tsolaki@gmail.com
    Τσάντα Νο4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μυρτα
    myrtasou.dia@gmail.com

    Ενδιαφέρομαι μόνο για το παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κλαψ! δεν έχω facebook! Super διαγωνισμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Μάχη τρομερή μανούλα! Μπράβο για το διαγωνισμό, τα δωράκια είναι πάντα καλοδεχούμενα. Δεν έχω FB οπότε δεν συμμετέχω αλλά μπορώ όμως να σου πω καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ FACEBOOK!
    MARIA KIRIAKOU
    mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολυ ωραιος διαγωνισμος!!!Ειδικα η 2η τσαντα η κιτρινη με το κοκκινο χερουλι ειναι τελεια!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τέλειος διαγωνισμός!
    Σεβαστούλα Ντάκουλα
    sebintakoula@yahoo.gr

    Την τσαντουλα με το Νο 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πολυ στεναχωριεμαι που δεν μπορειτε να συμμετεχετε επειδη δεν εχετε facebook!
    μηπως να ανοιγατε μια σελιδουλα;; εεεε;;; καλα μου κοριτσακια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τελειος ο διαγωνισμος!!!Θα βαλω Banneraki στο bloggoσπιτο μου!Εμενα μου αρεσει η τριτη τσαντα. parentslandgr@gmail.com.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. θα προτιμουσα την 4η τσαντουλα!
    ma-rine@live.com
    fb marina gm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΗΝ 4η ΤΣΑΝΤΑ!!!!
    paxoulitsa13@hotmail.com
    kiki grispou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εγω θελω την τσαντα νο3
    Κατερίνα Σαφάκα
    ka8rin18041992@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. teleia ola an kerdiso tha protimousa tin prwti tsanta!!!
    lily koyfoy
    mail lilizeta42@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλώς σε βρήκα. Πολύ ιδιαίτερο και ξεχωριστό blog , εξαιρετικός ο τρόπος που συνστήνεσαι. Κ εγώ ειμαι μαμά ενός αγοριού 11 ετών. Θα ήθελα να συμμετάσχω για την τσάντα 2, αν και ομολογώ οτι δυσκολεύτηκα να αποφασισω γιατι ειναι ολες εξαιρετικες. Σε ευχαριστουμε πολυ.

    Μαιρη Ανδρεαδάκη
    FB Mary Andreadaki
    GFC Mary Andreadaki
    e-mail mairi_kostas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πολύ ωραίος ο διαγωνισμός !! μου άρεσε η γαλάζια με τα κεκάκια!! μούρλια!!
    elpida2701@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τέλειος ο διαγωνισμός!!Μού αρέση η Νο2 τσάντα!Καλή επιτυχία!Καλή Κυριακή!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. NICK ΣΤΟ FB: Μαρία Αποστολάκη
    ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Μαρία Αποστολάκη
    e-mail: diagonismoula@hotmail.com

    Μου αρέσει πολύ η τσάντα νούμερο 1!
    Ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τελειος διαγωνισμος μπραβο σας!!Την 1η τσαντουλα.sofia.tasos2006@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, - http://www.SaveAndWin.GR αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ελευθερια ιωαννου,kykrit@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όλες είναι υπέροχες! Θα προτιμούσα την πρώτη, αλλά αν μου τύχαινε κάποια άλλη πραγματικά δε θα είχα κανένα πρόβλημα! Καλή μας τύχη κορίτσια!
    fb: Stella Petridou
    email: petridoustela@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. thn 1 thelo tsanta! karakatsani1977@hotmail.com καρακατσανη χρυσουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. gfc:dora.dk
    dora.dk@hotmail.com
    Fb:Dora Kerani

    καλη τυχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ξεχασα ξεχασα!!!την 4η τσαντουλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. τελεια....ολα....και ολες οι τσαντουλες....με καλυτερη την Νο 2.
    μοσκοφιδου ολγα
    moskofidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εύα Καρυοφύλλη
    evakaryofylli@gmail.com
    Θα προτιμούσα την πρώτη τσάντα σε περίπτωση που κέρδιζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. teleia ola alla tha hthela thn prwth !!
    xristina stavridou
    cristina4554@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. panemorfes oi tsantoules....
    an kerdiza 8a i8ela tin "4"
    paris 1889
    theano_ks@yahoo.gr
    theano katsidi
    Kali epituxia se olous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. μου αρέσει η 4
    Ταλιμπανουλα ευχαριστούμε!!!
    vassoda@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. μου αρέσει η 2η τσάντα,η κίτρινη αλλά έχω και παιδί οπότε και το παιχνίδι εξίσου θα μας ευχαριστούμε αν σταθώ τυχερή!
    gfc:flora aga
    fb:Flora Ger
    email:floranceaga@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. η πρώτη τσάντα είναι απίστευτη!!! Σοφία Κορωνίδου skoronidou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. oels oi tsantes einai teleies!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. oi tsantes wraies makari na kerdiza!!!
    Stella Rizou

    stella_riz@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΟΛΓΑ ΠΟΥΛΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ olgapoulo@gmail.com,θα ηθελα την τεταρτη τσαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΕΛΕΙΑ ΔΩΡΑ!! ΤΗΝ 1Η ΤΣΑΝΤΑ.
    ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
    anastasiagiou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μ'αρέσει πολύ η πρωτη τσάντα!!!
    lefkoz@hotmail.com
    gfc Lefko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Nα μαι κ γω!!Πολυ ωραιος ο διαγωνισμος!!Λοιπον εγω προτιμω την πρωτη τσαντα, αν φανω τυχερη, που το αποκλειω δλδ!!
    p.margariti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. teleia tha mou arese i tsanta no2
    ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
    sidiropouloukiki@yahoo.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ
    mariaf190@hotmail.com
    teleiessssssss k i number 1 einai top

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. η τσαντα νο1 μαρεσει λιγο περισοστερο αν κ ειναι ολες παρα πολυ ωραιες!
    baswtzimopoulou@yahoo.com
    fb:Basw Tzimopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. atzoynopoyloy@cyta.gr, TΗΝ 1η ΤΟΥ KLIMT. ΤΖΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. η δευτερη! georgelina10@yahoo.gr
    γεωργια τσαλουχιδου
    georgia tsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Την 1η τσάντα θα ήθελα να κερδίσω
    e-mail fanoulamail@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αχ πολύ χάρηκα με τον πρώτο διαγωνισμούλη σου και είναι τόσο ωραίος!Μπράβο σε σένα και στο carousel!Η πρώτη τσαντούλα θα μου πηγαίνει πολύ νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τι ωραίος διαγωνισμούληηηης! Έτσι να χαρούνε κι οι μαμάδες και τα παιδάκια χιχιχ! Εγώ θα προτιμούσα την τσαντουλα ΝΟ2, παρακαλώ!
    Τα στοιχεια μου είναι :

    Garyfalia Kakari
    garifa76@yahoo.gr
    Ευχαριστώ, μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑΑΑ τέλειος διαγωνισμος εμενα μου αρεσουν ολες οι τσαντουλες δεν εχω θεμα... Καλη επιτυχια Μαχουλα μου!!!

    Elen Arno:
    elenarno@yahoo.gr
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. teleia dwrakia , eyxaristoume !!!
    I <3 PARIS , etsi dialegw thn 4 !!!
    GFC/FB. Eleftheria Lemontzi
    lefty.lemontzi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. πολύ όμορφος διαγωνισμός! κρίμα, δεν έχω facebook.. :( φιλάκια, καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ευχαριστούμε πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό! Εμένα μου αρέσει πολύ η τσάντα με το Παρίσι!
    zina_flee@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πολυ ομορφα δωρακια!!!ξεχωριζω την τσαντουλα Paris λογω της αδυναμιας μου στο Παρισι!!!Μπακογιάννη Βασιλική vasobako230906@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!
    kalliniki_k@yahoo.gr
    kanatsiopoyloy kalliniki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΤΕΛΕΙΑ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!ΑΝΝΑ ΣΥΛΙΒΕΣΤΡΟΥ annasylivestrou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μου άρεσε περισσότερο η τσάντα PARIS!

    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Φωτούλα Ξανθοπούλου
    f.xanth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΣΑΝΤΟΥΛΕΣ
    ΑΛΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ
    ANASTASIA SOMARIPA
    natasasom@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ωραίος διαγωνισμός
    kostivi@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. πολύ ωραία τα δώρα! εμένα θα μου άρεσε η τσάντα νο 2!carmenous1900@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Να 'μαι και εγώ! Καλημέρα!
    Συμμετέχω κανονικά στον υπέροχο διαγωνισμούλη σου :)
    Επιλέγω την τσάντα No1 αφού απεικονίζει έναν από τους αγαπημένους μου πίνακες, 'Το φιλί' του Gustav Klimt.
    e-mail: aspasia_kanta@hotmail.com
    FB: Aspasia Kanta
    'Like' στις σελίδες σας θα σας κάνω αμέσως τώρα!!!
    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τελεια πραγματακια εχετε η τσαντα νουμερο 1 μου αρεσει
    marysnails@gmail.com
    Facebook name Mary Kon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. την τσαντούλα με τα γλυκά, καθότι τρελά γλυκατζού!!!
    mymusicdreams@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Το banner σου δεξια δεν οδηγει στην σελιδα. Κοιταξε το.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. δυστυχως δεν εχω facebook
    καλη επιτυχια σε ολους:)
    φιλακια ταλιμπανουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Καλησπέρα. Πολύ ωραίες οι τσαντούλες!!! Αν κερδίσω, θα ήθελα την νούμερο 4.
    Μαρία Οικονομίδη
    zygos18@hotmail.com
    Facebook: Marija MOikonomidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ολα τελεια! προτιμω το παιχνιδακι για το κοριτσακι μου!!
    απο τσαντες αγαπω πυργο Αιφελ!!
    evargir@yahoo.gr
    fb name argiriou evangelia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Φοβερές οι τσαντούλες αλλά θα προτιμήσω την τσάντα νο.2
    το e-mail μου είναι alikisangel@gmail.com
    και στο facebook θα με βρείτε ως Aliki Cavras.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. wraia pragmata tha hthela thn tsanta me ton pyrgo toy aifel. sotirislathour@hotmail.com fb name sotiris lathour

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. wraia h tsantola me ton pyrgo kai to paixnidaki wraio einai............litsa54@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Eopyynf HM
    ΗΛΙΑΣ ΜΥΛΩΝΑΣ
    eopyynf@gmail.com
    Τσάντα Νο1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ααααχ, ολες τέλειες!
    Ας επιλέξω την πρώτη!
    iro_geo@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. teleies oles!!! tin proti tsantoula tha eithela polu na tin kratao!!
    Maria Koufou
    mail mariamaraki73@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Η τσάντα Νο 1 μου αρέσει πολύ.
    anastzarog@gmail.com
    fb:Αναστασία Ζαρογιάννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ωραίος διαγωνισμός! Θα προτιμούσα τη τσάντα Νο 2.

    Maria Chatziioannou
    goitevmeni@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΕΥΑ ΑΡΒΑΝΙΤΟΥ
    evanip2011@hotmail.com

    ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. τελειο δωρακι !!

    evita Bak

    evitabak2012@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. FB Anastasia Mitro
    e-mail amitrosili at yahoo.com

    Αν κερδίσω την τσάντα θα ήθελα την πρώη με το Φιλί του Κλιμτ!
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία!
    Αναστασία Μητροσίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ!HAYA BASHI, hayabassi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. υπέροχος διαγωνισμός!!!
    εγώ δεν έχω facebook,αλ΄λά εύχομαι καλή επιτιχία σε όλους-)))
    ωραίο το μπλογκ σου-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ιατρού Ράνια
    rania@nedon.gr

    ωραίος διαγωνισμός!!!
    η τσάντα με το φιλί του Κλιμτ μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Kαταπληκτικά τα δώρα σου.Ευχαριστούμε πολύ..Αν κερδίσω θα ήθελα την πρώτη τσάντα το ΦΙΛΙ του GUSTAV KLIMT,καθώς είναι απο τους αγαπημένους μου ζωγράφους και ο συγκεκριμένος πίνακας καλύπτει όλο τον τοίχο του δωματίου μου.
    facebook: Pergamonto
    gfc:pergamonto.blogspot
    mail:pergamonto.blog@gmail.com

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Καλησπέρα!Πολύ όμορφος ο διαγωνισμός σας!Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!
    Επιλέγω την πρώτη τσάντα αφού απεικονίζει έναν από τους αγαπημένους μου πίνακες 'Το φιλί' του Gustav Klimt.
    Facebook name:Kyriaki Intzeidou
    E-mail:kyr.intzeidou@yahoo.gr
    GFC :Kyriaki
    Αποστολή εξετελέσθη πλήρως!
    Να είστε πάντα καλά!
    Κυριακή Ιντζεϊδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. είμαι η Maya Mpempita και αν κερδίσω είμαι σίγουρη πως θα με βρεις μπορεί να μην είσαι η Νικολούλη αλλά θα με βρεις χαχαχαα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. kali epityxia se oles mas koritsia, emena moy aresoun oles oi tsandes
    sofia dpa
    s-pavlidou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. η πρωτη
    mymusicdreams@yahoo.gr
    anna maria man

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Πολύ όμορφες οι τσαντούλες! Προτιμώ τη Νο4.
    FB Claire Gianneli
    email cgianneli@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ολα ειναι πολυ ομορφα...
    fc:Evaggelia Papastoika
    manoulaeva@hotmail.com
    tsanta to no1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Πολύ όμορφες οι τσαντούλες σας !!
    Δεν έχω facebook , λυπάμαι , μόνο σελίδα www.voltastoneiro.blogspot.gr.
    Γράφω αν και δεν ξέρω αν μπορώ να συμμετάσχω (email: athina_pk@hotmail.com)
    Η πρώτη με ζωγραφική και Κλιμτ , αδυναμίες είναι αυτές !!

    Σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Καλημερα!!!Τι ωραιος διαγωνισμος!!!
    Εαν νικησω θα προτιμουσα την 1η τσαντουλα!!!Το mail μου ειναι marksof@hotmail.com !Ευχαριστωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Την τσαντούλα Νο 4!!

    Σταυρούλα Γουρδομιχάλη
    descolorira@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Τσάντα Νο4 την λατρεύω!!!!!!!!!!!!!!!
    καλή τύχηη!!
    ntina19561@hotmail.com
    μαλαματένια μπαρτζάκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. υπεροχοσ διαγωνισμοσ!!!!!!αν θα ειμαι η τυχερη θα προτιμουσα την τριτη τσαντουλα!!!!!!!karagian84@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Πολύ όμορφα δωρακια εχει ο διαγωνισμός! Αν σταθω τυχερη θελω την τσαντα Νο4! Στο FB είμαι η Μatina Ki και το mail μου είναι matinaki4c(at)gmail.com

    Aκολουθησα ολα τα βηματα! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. https://www.facebook.com/#!/ylika.kaidhmioyrgies17 Νοεμβρίου 2012 - 11:14 π.μ.

    Θέλω κι εγώ αυτες τις υπεροχες τσαντες!!! την 1 ή την 4 κατα προτιμηση!!!
    και το κρικετ θα το λατρεψουν σιγουρα τα κοριτσια μου!!!!
    g.papadopoulou01@gmail.com
    fb ylika kai dhmioyrgies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. GFC: Savvina Chalkidi
    Fb: Σαββίνα Χαλκίδη
    mail: chsavvina@gmail.com

    Είμαι μεταξύ 1ης και 4ης τσάντας!Αν πρέπει να επιλέξω μόνο μία θα πω την 1η!

    Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η σελίδα σου!Μου αρέσει ιδιαίτερα η εικόνα στο πάνω μέρος και η φράση που περιέχει..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Τάλι, τι είναι αυτά που μου κάνεις! Ορίστε μου έφτιαξε ο άντρας μου το facebook και τώρα όλοι θα μάθουν την ηλικία μου... Δεν ξέρω πως να μεταφέρω τη φωτό του καρουσέλ στη σελίδα μου... To ξέρω, είμαι ανίδεη. Δεν πειράζει. Στον επόμενο διαγωνισμό σου, κούκλα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Πολύ θα μου άρεσε η τρίτη τσαντούλα... e-mail: anoigospiti@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Μου αρεσει η τεταρτη τσαντα.
    elenikard@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Γεια σας....αν κερδίσω θα ήθελα την 1η τσάντα!!!
    fotinimissa7@yahoo.gr


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Πολύ ωραία δώρα, σας ευχαριστούμε!
    Όλες οι τσάντες μου αρέσουν! Με δυσκολία θα διαλέξω τη Νο 4, με τον πύργο του Άιφελ!

    GFC & F/b name: Nina Kampouri

    e-mail: ninacardu@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Πανέμορφες όλες οι τσαντούλες, την κίτρινη θα ήθελα αν είμαι τυχερή (τη Νο2).

    Facebook: Foteini Tsakalou
    GFC: Faih
    E-mail: fallen_angel@hol.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. τελειες τσαντες. θα ηθελα να κερδισω την 4Η τσαντα. Lena.Agelopoulou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. τελειες τσαντες. θα ηθελα να κερδισω την 4Η τσαντα.fb lena agelopoulou
    mail: Lena.Agelopoulou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...