1.11.12

Υγρό Σαπούνι από μια μπάρα σαπουνιού!!

Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότερες από εσάς δεν προτιμάτε τις μπάρες σαπουνιού! 
Και με το δίκιο σας! 

Η ευκολία και η καθαριότητα του κρεμοσάπουνου μέσα σε δοχείο με dispencer δεν συγκρίνεται με την εικόνα του βρωμισμένου από τα υπολείμματα σαπουνιού νιπτήρα! Και τι έγινε που το κρεμοσάπουνου κοστίζει ακριβότερα?? Τα αξίζει τα λεφτά του στο έπακρο!!

Τι θα λέγατε να φτιάχναμε κρεμοσάπουνο, όμορφο και μυρωδάτο, από μια μπάρα σαπουνιού? Η διαδικασία είναι πανεύκολη και από μια μπάρα σαπουνιού θα έχετε σχεδόν 2 λίτρα κρεμοσάπουνου!! Διόλου ευκαταφρόνητη ποσότητα και μάλιστα με το ελάχιστο κόστος μιας μπάρας σαπουνιού συν ενός φιαλιδίου γλυκερίνης!

Θα χρειαστούμε λοιπόν:
- μια μπάρα σαπουνιού της επιλογής σας - θα χρησιμοποιήσουμε μια κούπα ξυσμάτων
- γλυκερίνη (την βρίσκεται στα φαρμακεία, εμένα που την έδωσε τζάμπα η φαρμακοποιός μου)
- 10 κούπες νερό
- τρίφτη, κατσαρόλα, χωνί, δοχείο με dispencer

Βήμα - βήμα:

1. Παίρνουμε την μπάρα σαπουνιού και την τρίβουμε στον τρίφτη


Συνήθως η μια μπάρα σαπουνιού βγάζει 1,5-2 κούπες ξυσμάτων. Εμείς θα χρειαστούμε μόνο μια κούπα, επομένως φυλάμε τα υπόλοιπα ξύσματα για μεταγενέστερη χρήση ή φτιάχνουμε όλη την ποσότητα, προσθέτοντας και τις αντίστοιχες κούπες νερού και κουταλιών γλυκερίνης.

2. Στην συνέχεια τοποθετούμε τα ξύσματα της μιας κούπας σαπουνιού σε μια κατσαρόλα και προσθέτουμε 10 κούπες νερό και  1 κουταλιά της σούπας γλυκερίνη. Τα σιγοβράζουμε σε χαμηλή προς μέτρια φωτιά μέχρι να λιώσει τελείως το σαπούνι. Συνήθως μέσα σε ένα πεντάλεπτο έχει λιώσει! 



3. Σβήνουμε το μάτι και αφήνουμε το μίγμα να κρυώσει λίγο. Αν θέλουμε σε αυτό το στάδιο μπορούμε να προσθέσουμε και άρωμα από αιθέρια έλαια, αλλά προσοχή: αν το αρχικό σαπούνι που χρησιμοποιήσατε είναι ήδη αρωματισμένο, τότε μην χρησιμοποιήσετε έξτρα αρωματικά γιατί θα μπερδευτούν οι μυρωδιές. Έπειτα με την βοήθεια ενός χωνιού το τοποθετούμε στο μπουκάλι με το dispencer. Αν περισσέψει ποσότητα την αποθηκεύουμε σε άλλα μπουκάλια.
Και έτσι,  τόσο απλά - τόσο γρήγορα έχετε το δικό σας κρεμοσάπουνο!


Επίσης στην αρχική συνταγή έλεγε ότι μπορεί να μην χρησιμοποιηθεί και η γλυκερίνη και το αποτέλεσμα είναι εξίσου καλό, αλλά δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά καθώς εγώ χρησιμοποίησα γλυκερίνη!

Την αρχική συνταγή και τις φώτο (με εξαίρεση της βράζουσας κατσαρόλας που είναι το μόνο που θυμήθηκα να φωτογραφίσω) τα βρήκα ΕΔΩ! 


25 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΕΓΩ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΧΩΡΙΣ ΓΛΥΚΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΞΥΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΟΛ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ..ΧΩΡΙΣ ΒΡΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι πολυ ωραια ιδεα. Απο δω και περα σαπουνακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαχη το εκανα και εγω και εβαλα και αιθερια ελαια για αρωμα.Μου κρατησε για πολυ καιρο.Επισης με τον ιδιο τροπο γινεται και για υγρο πιατων.Εγω προσθετω και ενα φλυτζανακι SWEEP.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου βαζετε και αλλες ιδεες
    μου εμειναν ξυσματα, θα δοκιμασω να τα αφησω για μια νυχτα χωρις βρασιμο

    επισης για τα πιατα;; με μπαρα κοινου σαπουνιου?? ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα Μάχη μου!! Το έχω κι εγώ μέσα στα επόμενα σχέδια μου!! Θα το δοκιμάσω και θα σου πω πως βγήκε..ps τι σαπούνι χρησιμοποίησες;; Γιατί οι συνταγές που έχω δει έλεγαν για σαπούνι τύπου dove..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. dove χρησιμοποιησα και εγω και μαλιστα πολυκαιρισμενο
    ηταν το μονο που ετυχε να εχω σπιτι γιατι δεν αγοραζα ποτε μπαρα, με νευριαζει που κανει χαλια τον νιπτηρα
    το κλασσικο λευκο dove εβαλα και ημουν και τυχερη γιατι μ αρεσει το αρωμα του
    βεβαια και καποια του παπουτσανη μυριζουν υπεροχα και μου εχουν μπει φυτιλιες ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα! Το βρίσκω καταπληκτική ιδέα! Είναι εύκολο και οικονομικό. Θα το κάνω μόλις πάρω γλυκερίνη. Αλήθεια πόσα ml γλυκερίνης χρειαζόμαστε; Μετά δεν παγώνει; Συνεχίζει το σαπούνι να ρέει;
    Kathy by anthomeli
    A! Κοινοποιώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καθυ μου εγω πηγα στο φαρμακειο της γειτονιας για αλλα πραγματα και ζητησα και γλυκερινη, με ρωτησε τι την θελω και της ειπα και μου την εβαλε μεσα .....σε εναν ουροσυλλεκτη! δεν μου την χρεωσε καν και μου ειπε οτι μου εβαλε λιγη απο την δικη της που χρησιμοποιουν σε διαφορες παρασκευες
    για το σαπουνι χρειαζεται μονο μια κουταλια αλλα εγω εβαλα λιγο παραπανω και μια χαρα εγινε
    τωρα γι αυτην που εμεινε μεσα στον ουροσυλλεκτη δεν ξερω πως θα γινει στο μελλον γιατι το εκανα μολις εχτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, τι ωραία. Έχω καμιά 10ρια μπάρες από πράσινο σαπούνι που δε χρησιμοποιώ.
    Ξέρεις τι σκέφτομαι όμως? Ποιος θα ξεπλύνει μετά την κατσαρόλα μετά από τόσα κιλά σαπούνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλό μήνα
    μου αρεσει πολύ η θεματολογια σου
    και οι ωραιες αναρτησεις που βαζεις καθε φορα , ψαχνεις και βρισκεις κατι διαφορετικο,κατι χρησιμο,γι αυτο και γω αγαπω το καθε μπλογκ ξεχωριστα για το καθενα εχει την ομορφια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραία, χρήσιμη ανάρτηση! Ολοι μπορούμε να βρούμε λίγη ώρα για τα περισσευούμε σαπούνια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία, χρήσιμη ανάρτηση! Ολοι μπορούμε να βρούμε λίγη ώρα για τα περισσευούμε σαπούνια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 2 λίτρα ε; Εντυπωσιάστηκα με την ευκολία και την ποσότητα! Κάπου θα έχω κι εγώ μια μπάρα σαπουνιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια ιδέα! Θα το φτιάξω σίγουρα! Σκέφτομαι να προτιμήσω το πράσινο σαπούνι...
    Ταλιμπανούλα, όποτε μπορέσεις, θα ήθελα να μου πεις λίγα λόγια για την αλόη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρησιμότατη πληροφορία ! Να ΄σαι καλά Ταλιμπανούλα μου,να με μαθαίνεις κάτι κι εμένα την αχαϊρευτη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικό!!!δεν γνωριζα κατι τετοιο...θα φτιαξω κι εγω κρεμοσαπουνο!!ειχαριστω για την συνταγη!το μπλογκ σου ειναι πανεμορφο!!!να χαιρεσαι την κουκλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. δεν ξερω αν το εχεις εφαρμοσει αλλαθα το δοκιμασω....καλο σου βραδυ...γιωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω εφαρμόσει αλλά οι δικές μου φωτο ηταν με βραδινή λήψη και ήταν για κλάμματα...

      Διαγραφή
  18. καλημερα μολις εκανα το κρεμοσαπουνο! ειναι τοσο νερουλο; δεν μου αρεσε. και εβαλα επιτηδες 9 κουπες, ουτε σαπουναδα κανει στα χερια μου; γιωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κριμα! τι σαπουνι εβαλες; το dove που ειχα βαλει εγω ειχε βγει μια χαρα, δεν ηταν και παχυρευστο αλλα σιγουρα δεν το ελεγες νερουλο

      Διαγραφή
    2. και ομως το αφησα 2 ωρες και επηξε τοσο πολυ που εγινε σαν ΄΄μυξα΄΄ δεν ξερω αν ειναι καλο αυτο! και μυριζει αβοκαντο και τελεια σαπουναδα! συντομα θα κανω αναρτηση να το δεις και εσυ! εβαλα και μια καψουλα βιταμινη Ε , δεν ξερω που χρησιμευεις αλλα εγω εβαλα. γιωτα

      Διαγραφή
  19. μαχη sos επηξε τοσπο πολυ που δεν μπορει να το τραβηξει η ανλια. τι να κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να σου πω βρε παιδι μου, απορώ γιατί, εμένα μια χαρα μου έγινε, μήπως να το αραιωσεις με νερο ξανά? κριμα

      Διαγραφή
    2. καλημερα!!! το ξανα ζεστανα και εβαλα 5 κουπες νερο. θα περιμενω να δω!!! σε επρηξα το ξερω...συγνωμη! γιωτα

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...