Σελίδες

6.10.12

Βραβείων Συνέχεια...

Η πανέμορφη Σίνα του ''Είμαι παιδί'' μου χάρισε αυτό το βραβείο! 


Χαίρομαι τόσο πολύ με τα βραβεία, σαν μικρό παιδί κάνω!

Το μπλογκόσπιτο της Σίνας είναι ένας πανέμορφος χώρος, πολύχρωμος και μαγικός, ακριβώς όπως έγινε η ζωή μου με την έλευση της ταλιμπανούλας μου! Για να μαρτυρήσω και ένα μυστικό που ούτε η Σίνα το ξέρει, κάποιες φορές ανοίγω την σελίδα της για να χαζεύει η ταλιμπανούλα γιατί πολύ φαίνεται να της αρέσουν τα χρώματα της. Μπορεί να ησυχάζει μόνο για λίγο αλλά τουλάχιστον προλαβαίνω να πάω τουαλέτα! 

Το ακόμα πιο ωραίο με αυτό το βραβείο είναι ότι δεν έχει κανόνες! Τέλεια!

Η μόνη ''υποχρέωση'' που για μένα είναι χαρά είναι να διαβιβάσω το βραβείο σε 7 νέα blogs. Κρίμα που πρέπει να είναι μόνο 7 γιατί εγώ θα θελα να το δώσω σε όλα! Δεν πειράζει όμως, θα ρθουν και άλλα βραβεία!!

Το παραδίδω λοιπόν στα εξής blogs:

1. Στην όμορφη Κατερίνα και το blog της Positive Thinking γιατί από ότι είδα κάποιος την προβλημάτισε και θέλω να ανέβει λίγο. Κατερινάκι πάντα θα υπάρχουν πικρόχολοι, μη μασάς!

2. Στο CineMagnifique γιατί αν και δεν βλέπω ταινίες πλέον ομολογώ ότι με έχει βάλει στην ''πρίζα'' να σπάσω το εμπάργκο!

3. Στην Μιράντα και το blog της mirantaslittlegarden.blogspot.gr γιατί με τις υπέροχες φώτο που βάζει και στο blog και στο facebook μου φτιάχνει την μέρα!

4. Στην Ασπασία και το blog της my-lovable-baby.blogspot.gr  γιατί μ αρέσει το ύφος που γράφει!

5. Στο blog starhomecraft.blogspot.gr όχι μόνο γιατί φτιάχνει υπέροχους κουμπαράδες αλλά και γιατί είναι για καλό σκοπό!

6. Στην Κωνσταντίνα και το blog της Και χείρα κίνει... για τους όμορφους κουμπαράδες που φτιάχνει και αυτή για καλό σκοπό αλλά και για το λιλά στεφάνι της που πολύ μου άρεσε. Καλορίζικο και το νέα σας σπίτι Κωνσταντίνα μου!

7. Στην Νάσια και το blog της blove γιατί μ αρέσει πάρα πολύ το στυλ του (μου θυμίζει blogs του εξωτερικού και όχι μόνο για την γλώσσα) και με τρελαίνει η πανέμορφη κόρη της! Νάσια μου να σου ζήσουν αυτές οι ματάρες!

Τρέχω να ενημερώσω....










8 σχόλια:

  1. Σύμπτωση!!Πριν από λίγο ανέβασα σχετικά με παιδιά ανάρτηση!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! (Δεν ήταν ένας η αιτία προβληματισμού αλλά περισσότεροι!Δεν πτοούμαστε προχωράμε ήδη!!) Καλό σαββατοκύριακο να έχεις με όμορφες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γλυκό παιδί είσαι εσύ!!! Σε Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!Εύχομαι πολλά πολλά ακόμη!!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!Είσαι πολύ γλυκιά και αν είναι να σου φτιάχνω τη μέρα θα βάζω κι άλλες πολλές φωτό!!Σ'ευχαριστώ talibanoula και για το βραβειάκι και για την όμορφη συντροφιά που μου κρατάς με τα όμορφα σχόλιά σου!Σε συγχαίρω θερμά για το βραβείο σου και ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλα τέτοια γιατί σου αξίζουν όλα!Τα φιλιά μου έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάχη μου χαίρομαι πολύ που βρήκα το μπλογκοσπιτάκι σου! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια! Τα αξίζεις σίγουρα για την τόσο όμορφη ατμόσφαιρα του "σπιτιού" σου και για τις υπέροχες ιδέες σου. Να τα χαρείς και να 'ρθουν κι άλλα πολλά! Σε φιλώ! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ παιδια μου θυμιζουμε το ''φιλιουνται αγκαλιαζονται'' του Μικρουτσικου αχαχαααχα!

    εγω σας ευχαριστω που αν και τοσο μικρο ηλικιακα το μπλογκ μου το τιματε με την επισκεψη σας!

    Χριστίνα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και εύχομαι να ανταλλάσσουμε ηλεκτρονικές επισκέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟΡΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...