2.10.12

''Πρόσωπα πίσω από τα blogs''

Ξεκίνησα να διαβάζω blogs ούσα έγκυος! Και πριν διάβαζα κάποια αλλά περιστασιακά και χωρίς να επανέρχομαι συστηματικά σε αυτά. Το έναυσμα για να ''κολλήσω'' με κάποια blogs το έδωσε η εγκυμοσύνη μου και ιδιαίτερα.... η διακόσμηση του παιδικού δωματίου!

Ξέρω πως θα περίμενε κανείς να ''κολλήσω'' με blogs εγκυμοσύνης και τα συναφή. Όμως όταν έχεις βιώσει τις εμπειρίες που βίωσα εγώ στον τομέα της γονιμότητας, δεν θες να διαβάζεις τίποτα, ούτε καλό ούτε κακό. Τον πρώτο καιρό ότι αφορούσε την μητρότητα και τα συναφή ήταν προς αποφυγή. Εντελώς συνειδητά, εννοείται. Ήθελα να αφήσω το σώμα μου να κάνει αυτό που η φύση το προόριζε, α π ε ρ ί σ π α σ τ α.

Τα πρώτα blogs στα οποία γύριζα και ξαναγύριζα ήταν για τα υπέροχα παιδικά δωμάτια τους και ήταν και τα τρία ελληνικά. Δεν θα αποκαλύψω τώρα ποια είναι αυτά, θα γίνει όταν έρθει η ώρα. 

Διαβάζοντάς τα μου γεννιόντουσαν απορίες για τους κατόχους τους. Ποιες ήταν οι γυναίκες πίσω από αυτά τα blogs? Εννοώ οι πραγματικές γυναίκες, σαν και εσένα και μένα, με τις ιδιαιτερότητές τους, τις αδυναμίες τους, τα πιστεύω τους. Κάποια από αυτά είχαν φώτο των κατόχων τους, επομένως λίγο πολύ είχες έστω μια μηδαμινή εικόνα. Το ένα, και όλως τυχαίως αυτό που είχα φάει το χοντρότερο κόλλημα, δεν είχε καμιά φώτο. Ακόμα και σήμερα δεν ξέρω πως είναι η κάτοχός του! 

Αυτό μου δημιούργησε τον παραλληλισμό ότι τα blogs τελικά χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: κάποια είναι όντως σαν το ραδιόφωνο ενώ κάποια άλλα σαν την τηλεόραση. 

Όλα όμως ανεξαιρέτως σου δημιουργούν ένα θαυμασμό. Θαυμασμό για τον γράφοντα, για τις απόψεις του -ακόμα και αν είναι αντίθετες με τις δικές σου, έχει και αυτό την γοητεία του και οξύνει το κοιμισμένο μας μυαλό-  για τα καθημερινά του αριστουργήματα, για τα όσα τελοσπάντων καταφέρνει να χωρέσει σε μια μέρα 24 ωρών μιας άκρως απαιτητικής ζωής!

Τώρα πια, αν και η ίδια κάτοχος ενός blog (αναθεμα με, πως μου ρθε?) διατηρώ τον θαυμασμό μου για το πρόσωπο που ''κρύβεται'' πίσω από κάθε blog. Ίσως γι αυτό πάντα κοιτάω λίγα στοιχεία για τον κάτοχο. Κυρίως όμως πλέον τον γνωρίζω μέσα από τα γραφόμενά του και μέσα από τα βιώματά του.

Με γνώμονα  λοιπόν τα παραπάνω και σαν άνθρωπος που θέλει να μοιράζεται το καλό και το όμορφο, σκέφτηκα να δημιουργήσω μια ενότητα για να μαθαίνουμε κάποια blogs και κυρίως τους κατόχους τους. Κάποιους έχω την τιμή να τους γνωρίζω προσωπικά και αισθάνομαι πολύ τυχερή που βρέθηκαν στο δρόμο μου, κάποιους άλλους τους γνωρίζω μόνο  μέσα από τα blogs τους και ενδεχομένως οι ίδιοι να μην έχουν καν γνώση για την ύπαρξη αυτού του εγχειρήματος. Πάντως, αν σας έρθει κάποιο μήνυμα που θα σας ζητά να συμμετάσχετε σε αυτό το εγχείρημα, μην απορήσετε, ακόμα και αν δεν γνωριζόμαστε προσωπικά.

Στην ενότητα αυτή λοιπόν, στο ''Πρόσωπα πίσω από τα blogs'' θα προλογίζω το ιστολόγιο που θα παρουσιάζω κάθε φορά, και θα ακολουθεί ένα σημείωμα από τον κατοχό του. 

Έτσι, για να γνωριζόμαστε καλύτερα!

13 σχόλια:

  1. Ωραια ιδεα ΜΑΧΗ.Θα γνωριστουμε ολες καλυτερα.Καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ιδέα!
    Πώς ήταν το μάθημα; Εμείς συναχωθήκαμε, γι'αυτό απουσιάζαμε!
    Οπότε θα γνωριστούμε την επόμενη Τρίτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία και προτότυπη ιδέα! Καλό βράδυ και από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαιρομαι που σας αρεσει η ιδεα!

    μαμα κουκουβαγια καλο ηταν αλλα λιγο... η δικια μου στην αρχη ηταν καπως κουμπωμενη μετα ομως δεν ηθελε να φυγουμε με τιποτα

    το διαβασα οτι αρρωστησατε, περαστικουλια! θα τα πουμε την τριτη απο κοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω και εγώ με τα κορίτσια, πολύ καλή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλή η ιδέα σου!! Μπράβο που σκέφτηκες κάτι τέτοιο!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα γλυκιά ταλιμπανούλα..πολυ χάρηκα που ήρθες από το σπίτακι μου..και μου άφησες μήνυμα στο τσατάκι μου. χάθηκες..χαθήκαμε

    καλή αρχή με την νέα ενότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δελφινακι μου εχει πεσει πολυ δουλεια και δυστυχως μεταφερομαστε εκτος γραφειου για να την κανουμε, ωραριο δεν υπαρχει σε αυτες τις περιπτωσεις επομενως σκουρα τα πραγματα
    σημερα ομως ειμαι εντος γραφειου και ετσι σας επισκεφτηκα
    απο αυριο ομως και για ολη την υπολοιπη εβδομαδα και την επομενη παλι στις επαλξεις! γι αυτο μην απορειτε που χαθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη ιδέα!!!

    Σκέφτηκες όμως ότι ορισμένοι bloggers επιλέγουν συνειδητά να μείνουν στο παρασκήνιο; Εννοώ, ότι ο καθένας εμφανίζει όσο πολύ από τον εαυτό του θέλει. Το υπόλοιπο μπορεί ίσως να μη θέλει να το εμφανίσει. Γιατί αν ήθελε, θα είχε αναφέρει κάτι παραπάνω.

    Δεν αναφέρομαι φυσικά σε εμένα, αφού έχω ολόκληρη σελίδα στο blog μου για το ποια είμαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα δεν προκειται να κανουμε τους ντετεκτιβς εδω ουτε να παρουσιασω πραγματα που δεν επιθυμει ο μπλογκερ

    απεναντιας η καθε αναρτηση θα προλογιζεται απο εμενα και θα ακολουθει κειμενο του ιδιου του μπλογκερ οπου μονος του θα γραφει οτιδηποτε θελησει ειτε για τον εαυτο του ειτε για το μπλογκ του

    ηδη ειναι καποια πραγματα ετοιμα και καποιοι μπλογκερς επελεξαν κειμενα που ηδη εχουν αναρτησει οι ιδιοι γιατι αυτα τους αντιπροσωπευουν ενω καποιοι αλλοι εγραψαν νεα κειμενα οπου θελουν να πουν και κατι παραπανω

    προς Θεου τα παντα θα γινουν σε αμεση επαφη και σεβασμο στον εκαστοτε φιλο μπλογκερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η αλήθεια είναι ότι κρύβεται κάτι μαγικό στον χώρο του blogging...
    όντας κάτοχος ενός blog πολύ πριν την εγκυμοσύνη μου και συναντότας κάποια άτομα είδα δύο μονοπάτια..
    Αυτά που η μαγεία χάνεται, γιατί τελικά αυτό που υπήρχε πίσω απο το διαδίκτυο ουδεμία σχέση είχε με την πραγματικότητα καθώς ήταν εντελώς ψεύτικο...
    Και εκείνο το μονοπάτι που η μαγεία γινόταν πιο δυνατή όταν συναντούσες κάποιον... γιατί έβλεπες τελικά το πρόσωπου όπως ακριβώς το είχες φανταστεί!

    Πολύ μου αρέσει η ιδέα σου!
    Ακόμα κι αν δεν γνωρίσουμε κάποια άτομα απο κοντά τελικά ακόμα κι έτσι μπορούμε να γνωριστούμε!! :)

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα! Είχα δει ότι σε ενδιέφερε να γράψεις για τα αγαπημένα σου μπλογκ και προσπαθούσες να τα βάλεις σε κατηγορίες. Μην ακούς κανένα. Η ιδέα για την παρουσίαση των μπλογκ είναι ακόμη καλύτερη, και πρωτότυπη. Και όπως λες "όπου υπάρχει θέληση... υπάρχει και τρόπος". Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...