Σελίδες

20.10.12

''Positive Thinking - Female Code''

Ανάμεσα στους bloggers που έγιναν μέλη μου είναι και η Κατερίνα, ''ιδιοκτήτρια'' του blog Positive Thinking - Female Code

Το Κατερινάκι είναι ένα πολύ γλυκό κορίτσι, με περισσή θετική ενέργεια που μέσα από τις αράδες του blog της μεταλαμπαδεύεται και στους αναγνώστες της. Αυτό ήταν και το διαφορετικό σημείο που μου κέντρισε το ενδιαφέρον και με κράτησε και με κρατάει στο blog της! 

Έχω να σας πω ότι δεν ήμουν ποτέ αισιόδοξος άνθρωπος. Δεν έβλεπα το ποτήρι ούτε καν μισοάδειο. Εντελώς άδειο το έβλεπα. Ακόμα και όταν πάθαινα ότι έπαθα με το θέμα ''παιδί'' , μονολογούσα και έλεγα η ίδια στον εαυτό μου ''σου τα λεγα''! Πριν έρθει η καταστροφή εγώ την είχα φανταστεί, την είχα αποδεχτεί, την είχα αγκαλιάσει και φυσικά με αυτό τον τρόπο της άφηνα και ολόκληρη πόρτα ανοικτή, όχι απλά χαραμάδα! Κάποια στιγμή όμως είπα στον εαυτό μου ''φτάνει, ως εδώ ήταν''! Και από εκείνη τη στιγμή και μετά άρχισαν τα μαγικά και όλα πήγαν καλά!

Αυτό ακριβώς το κομμάτι ''είδα'' και στην Κατερίνα! Δεν ήταν αισιόδοξο άτομο εξ αρχής! Δεν έβλεπε πάντα το καλό που συνοδεύει το κακό. Όπως και σε μένα, έτσι και στην Κατερίνα ήρθε η ώρα που μέσα της έγινε αυτό το κλικ, αυτή η αλλαγή που ανάβει το φωτάκι στο βάθος του τούνελ! Και αυτό το φωτάκι προσπαθεί με κάθε ανάρτησή της, με κάθε γραπτό της και με κάθε ενέργεια της να μας δείξει στο μπλογκ της. Γιατί οι καιροί που βαδίζουμε θα ναι ακόμα πιο δύσκολοι από αυτούς που ήδη ζούμε και αν δεν την δούμε λίγο αλλιώς, το  μόνο  που θα κάνουμε είναι να αφήνουμε χώρο στη μιζέρια.

Μ αρέσει η Κατερίνα. Την γνωρίζω λίγο λίγο μέσα από τα γραπτά της αλλά έχει καταφέρει με τον τρόπο της να τριγυρνάω στο μπλογκάκι της, γιατί είναι σαν ήλιος σε καταγάλανο ουρανό!  Και όσο και αν έγινε το κλικ μέσα μου είναι μέρες που την χρειάζομαι και εγώ την δόση  της θετικής ενέργειας!  Ξέχασα επίσης να σας πω ότι είναι και ομορφόφατσα, αμέ! 



Πάμε όμως να μας συστηθεί η ίδια μέσα από ένα δικό της γραπτό και να την γνωρίσουμε ακόμα καλύτερα επισκεπτόμενοι το blog της!

"Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα!!
Πρώτα απ'όλα να ευχαριστήσω την Μάχη που μου πρότεινε να παρουσιάσω το blog μου και να της δώσω συγχαρητήρια για την στήλη "Πρόσωπα πίσω από  blogs"!!
 Το ταξίδι μου στο κόσμο των blogs ξεκίνησε στις 12 Μαϊου 2012 με κεντρική ιδέα να αποτελέσει μια ανάσα αισιοδοξίας και θετικής αύρας σε αυτήν την δύσκολη εποχή που διανύουμε.. Η θεματολογία έχει μεγάλη ποικιλία για να καλύψει αρκετά που μας ενδιαφέρουν.Αφορά κυρίως στην στάση ζωής-νοοτροπία, ψυχολογία, υγεία, συμβουλές, αληθινές ιστορίες ανθρώπων που ξεπέρασαν πολλά εμπόδια και τα κατάφεραν αλλά και χιουμοριστικά,πιο ανάλαφρα θέματα για να ξεχνιόμαστε (παιχνίδια, τεστ, μόδα, διαγωνισμοί, φωτογραφικές προσκλήσεις).

Η καθημερινή μου επικοινωνία με πολλούς μπλογκερς με έκανε να συνειδητοποιήσω πως αν χειριστείς πολιτισμένα το ίντερνετ,έχεις να "κερδίσεις" συναισθηματικά πάρα πολλά και να προσφέρεις απλόχερα πολύ περισσότερα!! Ο τίτλος "Positive Thinking-Female Code" δημιουργήθηκε γιατί είχα αρχικό σκοπό να εστιάσω περισσότερο σε γυναικεία θέματα..Όμως στην πορεία μου βγήκε αλλιώς!Συνομιλώ και με άντρες και τα θέματα που αναρτώ τους αφορούν κι εκείνους.

Θα πιστεύετε πως είμαι από την φύση μου ένας αισιόδοξος άνθρωπος για να ξεκινήσω ένα τέτοιο ιστολόγιο..Κι όμως δεν ήμουν!! Θεωρούσα ότι με κυνηγούσε η γκαντεμιά επειδή μου συνέβαιναν διάφορα περίεργα και γκρίνιαζα.. Κάποια στιγμή όμως την είδα αλλιώς.. Σταμάτησα να πιστεύω ότι είμαι άτυχη και προσπάθησα να ενισχύσω την θετική μου ενέργεια..Αφού μέσα μου υπερίσχυε η θετική αύρα γιατί να το χαλάω με αρνητισμούς; Όταν σκέφτεσαι λοιπόν έτσι κάποια στιγμή θα συνωμοτήσει και το σύμπαν.. :)

Όλη αυτήν την εμπειρία στην μπλογκόσφαιρα την "οφείλω" στον αρραβωνιαστικό μου  που είχε ήδη ξεκινήσει το δικό του μπλογκ και με παρότρυνε να δημιουργήσω κι εγώ! Χωρίς την ενθάρρυνσή του δεν θα είχα αισθανθεί τόσο όμορφα επικοινωνόντας καθημερινά με κόσμο από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω όλους.. Σας περιμένω!!

Να χαμογελάτε, να προσέχετε την υγεία σας και να θυμάστε πως για κάθε πρόβλημα υπάρχει και μια λύση!

Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν την ανάρτηση είναι από το blog της Κατερίνας!

4 σχόλια:

  1. Δε ξέρω πως να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια και που μου έδωσες την ευκαιρία να πω λίγα λόγια ενώ είμαι νέα στον χώρο αυτό..! Με συγκίνησες!!Και πάλι συγχαρητήρια για το μπλογκ σου και αυτή τη στήλη.. Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και σου εύχομαι ό,τι καλύτερο!! :) Always look at the bright side of life.. Γιατί δεν γίνεται αλλιώς να επιβιώσεις!! Καλή συνέχεια!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα Μάχη μου, τι ωραία ιδέα και αυτή, με συγκινούν πολύ τέτοιες αλτρουιστικές κινήσεις απο τους bloggers και πραγματικά πιστεύω στην φιλία ανάμεσα μας.
    Πραγματικά δεν θα μπορούσες να τα πεις καλύτερα για την Κατερίνα, το όνομα του blog της είναι αντιπρωσοπευτικό της προσωπικότητάς της και εγώ την συμπαθώ πολύ και την παρακολουθώ.
    Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου στο blog μου, εύχομαι να τα λέμε συχνά!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ παρακολουθω αυτό το μπλογκ γιατί πραγματικά σου χαρίζει θετική ενέργεια και σου δίνει ελπίδα και δύναμη να προχωράς παρακάτω! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλοι χρειαζόμαστε θετική ενέργεια, γιατί όπως και να το κάνουμε, κάποια στιγμή τα δικά μας αποθέματα σώνονται ! Κι εκεί είναι που στρεφόμαστε προς τους δικούς μας ανθρώπους, για να πάρουμε δύναμη ! Το blogging, άν το χειριστείς με ευπρέπεια, όπως πολύ σωστά λες, σου δίνει την δυνατότητα και να δώσεις και να πάρεις αγάπη και δύναμη ! Χαίρομαι που σε έχω συναντήσει, λυπάμαι μόνο που δεν έχω χρόνο να στρογγυλοκάθομαι στα σπιτάκια σας πιο συχνά ! Φιλιά Πολλά Πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...