30.10.12

Πάρκο Τρίτση, Johnny&Me και Βραβείο!

Αυτό το Σαββατοκύριακο είχε από όλα, από όλα και σε μεγάλες δόσεις! Αυτό που είχε όμως περισσότερο ήταν κούραση και αυπνία! 

Γι αυτό και εγώ θα κάνω την ανάρτηση σε ενότητες σήμερα! Σαν τις τριλογίες ένα πράγμα!

Ενότητα 1η: Το ΣΚ της κούρασης και της αϋπνίας!

Η ταλιμπανούλα είναι γενικά δύσκολο παιδί στον ύπνο. Ξυπνάει από τις 6-6.30 το πρωί, κατά την διάρκεια της ημέρας θα κοιμηθεί το πολύ κανα μισάωρο και το βράδυ θα κοιμηθεί κατά τις 9.30-10! Δυστυχώς αυτό το πρόγραμμα το διατηρεί και το ΣΚ!!!! Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια της μαμάς έχουν λάβει αστρονομικές διαστάσεις και ότι τουλάχιστον μέχρι στιγμής η ξεκούραση δεν κατοικεί σπίτι μας! Ούτε καν μας επισκέπτεται!!!

Έτσι λοιπόν το Σάββατο, και αφού με είχε ξυπνήσει δυο φορές την νύχτα για γάλα και αφού τελικά σηκώθηκε οριστικά από τις 7 το πρωί παρά τις προσπάθειες μου να κοιμηθούμε λίγο παραπάνω, το πήραμε απόφαση και είπαμε να την πάμε μια μακρινή βολτούλα. Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας, είχαμε βρωμερό σχέδιο: να την κουράσουμε όσο γίνεται περισσότερο ώστε να κοιμηθεί το μεσημέρι και να στρώσουμε τα χαλιά με την ησυχία μας. Αμ δε!!!

Αποφασίσαμε να πάμε στο Πάρκο Τρίτση! Είχαμε ακούσει τόσα γι αυτό το πάρκο, το είχαμε δει και στο διαδίκτυο και μας άρεσε πάρα πολύ! Συν ότι φαινόταν ιδανικό για να ευοδώσουμε τον σκοπό μας!

Το Πάρκο είναι υπέροχο, τεράστιο και υπέροχο! Θυμίζει μεγάλα πάρκα του εξωτερικού αλλά δυστυχώς είναι αρκετά παραμελημένο όπως και τόσα άλλα αριστουργήματα του τόπου μας!
Θα μπορούσα να γράφω σελίδες επί σελίδων για τις δραστηριότητες και τις ομορφιές του αλλά νομίζω ότι ο σχετικός δικτυακός τόπος τα γράφει σαφώς καλύτερα. 

Από την πλευρά του επισκέπτη αυτό που έχω να σας πω είναι ότι -ιδίως αν πάτε με μικρά παιδιά- να πάτε προετοιμασμένοι. Καταρχήν χρειάζεται οπωσδήποτε καρότσι, καλό θα ήταν και ένα ποδηλατάκι για να απολαύσει το παιδί ακόμα περισσότερο τις υπέροχες διαδρομές και τα μονοπάτια, μόνο που είναι τόσο μεγάλο που στάνταρ το παιδί θα κουραστεί κάποια στιγμή οπότε το καρότσι είναι απαραίτητο. Επίσης, υπάρχουν υπέροχα κιόσκια με τραπεζάκια και παγκάκια που μπορείτε να απολαύσετε ένα γεύμα που θα έχετε φέρει από το σπίτι ή ακόμα και να κάνετε κλασσικό πικνικ στην ύπαιθρο!

Από ζωάκια έχει επίσης πολλά να δείτε: γαιδουράκια, άλογα, πόνυ, πάπιες, θαλάσσιες χελώνες, ερπετά! Διαθέτει και παιδική χαρά και καφετέρια και λίγα καταστήματα!

Η δική μας βόλτα ήταν άκρως διασκεδαστική! Τρέξαμε, φάγαμε, είδαμε τα παπάκια και τις -λώνες (=χελώνες), βγάλαμε πανέμορφες φωτογραφίες και κάποια στιγμή -μετά από κανένα τρίωρο- πήραμε τον δρόμο της επιστροφής με την υπόσχεση ότι θα ξαναπάμε σύντομα μόνο που θα είμαστε πιο οργανωμένοι. Ελπίζω ο καιρός να μας το επιτρέψει ξανά άμεσα!





Για την ιστορία: γονείς - ταλιμπανούλα = 0-1!!! Κοιμήθηκε στο καρεκλάκι του αυτοκινήτου κατά την επιστροφή και μετά ντούρασελ για το υπόλοιπο της ημέρας! Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι στρώσαμε το σπίτι Σάββατο και Κυριακή με το πιτσιρίκι μέσα στα πόδια μας να χαλάει ότι φτιάχναμε, να πέρνει να παίζει με τα παιχνίδια που τόσο καιρό δεν ακουμπούσε καν και τα ξεχώριζα για διώξιμο, να απαιτεί να φορέσει ρούχα που δεν της χώραγαν και τα ξεδιάλεγα για χάρισμα και όλα αυτά τα όμορφα!

Ενότητα 2η: Ο Τζόνυ και εγώ!

Πολλές με ρωτάτε -ιδίως στο fb- πως είμαι, πως δείχνω, τελοσπάντων με τι φάτσα κυκλοφορώ σε αυτόν τον κόσμο! Η αλήθεια είναι ότι έχω μεγάλο δίλημμα για το αν θέλω να δείξω ή όχι φωτογραφίες τόσο του παιδιού όσο και δικές μου, γι αυτό άλλωστε όσες φώτο βλέπετε είναι τραβηγμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να μην φαίνονται καθαρά τα πρόσωπά μας. Επειδή όμως είμαι και μια σταρ που προσπαθεί να περάσει ιγκόγκνιτο και υπάρχουν στιγμές που νικάει η σταρ μέσα μου θα σας αποκαλυφθώ!!! Ο βασικός λόγος που το κάνω είναι γιατί είναι αδικία να με βλέπετε μόνο όσες με έχετε στο fb και γιατί θέλω να τονίσω ''κάτω τα χέρια από το αγόρι, έχω και αποδείξεις ότι είναι δικός μου''



Για να σοβαρευτούμε τώρα, αν θέλετε και εσείς να παίξετε με τις φωτογραφίες σας μεταβείτε εδω!

Ενότητα 3η: Βραβείο!

Μέσα στο ΣΚ είχα και την τιμή και την χαρά να λάβω ακόμα ένα βραβείο:



Το βραβείο μου το έδωσε η Καλλιόπη και το blog της Child and Play! Καλλιόπη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ, χαίρομαι που αυτό το βραβείο έγινε η αφορμή να ''γνωριστούμε''!

Οι κανόνες παραλαβής του βραβείου λένε να το δώσω σε πέντε blogs που έχουν λιγότερα από 200 μέλη. Επειδή όμως αυτό το βραβείο το έχω λάβει πάνω από 2-3 φορές και το έχω ήδη δώσει σε αρκετά blogs, όσο και αν έψαξα, δεν βρήκα blogs που να μην το έχω ξαναδώσει και να ικανοποιούν την συνθήκη αυτή! Για το λόγο αυτό, προσκαλώ όποιο blog θέλει και έχει λιγότερα από 200 μέλη να το παραλάβει από εμένα και να στολίσει το σπιτάκι του! Θα χαρώ πολύ να το δω σε όσα περισσότερα ''σπιτάκια'' γίνεται!!







7 σχόλια:

  1. Είχαμε πάει κι εμείς πέρσυ στο πάρκο! Αν το φροντίζανε θα ήταν καταπληκτικό, δυστυχώς είναι παραμελημένο όπως λες..
    Όσο για τα υπόλοιπα με τις φατσούλες, τις φωτογραφίες κτλ εμένα δεν με νοιάζουν.. εξάλλου τα κορίτσια μας είναι συμμαθήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρε συ, την φωτο με τον τζωνυ την εβαλα για πλακα, δεν το καταλαβες απο το υφος του κειμενου; πιο πολυ την εβαλα για να παιξετε με τις φωτο απο τον αντιστοιχο ιστοτοπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκα η μικρη!!!!Να την χαιρεσαι!!!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχετικά με την Ταλιμπανούλα, σε νιώθω, γιατί και στο σπίτι μου έχω μια τέτοια...χαχαχα... είναι υπέροχη η μικρούλα σου!!! Να την χαιρεσαι!!!
    Και η φωτό με τον Τζώνη τέλεια, πολύ ταιριαστοί είστε βρε!!! Καλή μέρα να έχεις, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...να τη χαιρεσαι την μικρούλα σου...και αν θέλεις να σου στείλω και τον δικό μου ταλιμπάν(έτσι τον λέμε και μεις) να κάνουν παρείτσα...είναι 2 1/2 και δεν λέει να φτιάξει η κατάσταση.....!σε συμπωνω!

    Υ.Γ.΄΄΄και ο Τζόννυ θεός!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεμάτο πρόγραμμα! Η μπουμπού σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πάρκο Τρίτση είναι πολύ ωραίο και το κυριότερο μέσα στην πόλη. Αν υπήρχε θέληση, θα υπήρχε και τρόπος να το φτιάξουν... Αλλο πολύ ωραίο πάρκο είναι το Αλσος Συγγρού που κάτι βλέπω ότι κάνουν και το συντηρούν. Η "Ταλι" κούκλα... να τη χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...