11.10.12

Τι δεν λέμε ποτέ σε ένα ζευγάρι χωρίς παιδιά?!

Τον καιρό που προσπαθούσαμε για μωράκι και που βιώσαμε όλα αυτά τα ανάποδα άκουγα διάφορες ατάκες, άλλοτε καλοπροαίρετα άλλοτε όχι και τόσο, που το μόνο που κατάφερναν ήταν να θέλω να πάω σπίτι μου να κρυφτώ κάτω από τα σκεπάσματα και να μπήξω τα κλάματα.

childless couples


Ξέρω ότι οι περισσότερες που με επισκέπτονται είναι ήδη μαμάδες, ωστόσο επειδή πέρασα από αυτήν την φάση της παρατεταμένης προσπάθειας και των αποβολών, δεν σημαίνει ότι επειδή τα κατάφερα, ξέχασα κιόλας πως είναι να είσαι εκεί. Και πιστέψτε με, δεν είναι καθόλου βολικά! 

Όταν θες κάτι τόσο πολύ, όταν συνειδητά έχεις αποφασίσει ότι θες να κάνεις παιδί και μάλιστα όχι για εγωιστικούς λόγους, ούτε γιατί έτσι πρέπει/ είθισται αλλά γιατί πραγματικά το λαχταράει η καρδούλα σου και αυτό είτε δεν έρχεται είτε έρχεται και φεύγει τόσο γρήγορα όσο ήρθε, το τελευταίο πράγμα που θες είναι να ακούς και διάφορα ''νόστιμα''.

Σαφώς και αν είσαι αυτό που λέμε ''κολλητός'' και έχεις ένα θάρρος παραπάνω με αυτόν που βιώνει το πρόβλημα ή αν ο ίδιος σου έχει ''ανοιχτεί'' θα πεις την γνώμη σου. Είναι τελείως διαφορετικό όμως να έχεις λάβει το πράσινο φως από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο ή να βιώνεις το πρόβλημα μαζί του ως αδελφικός φίλος και εντελώς διαφορετικό να πετάς ατάκες που μπορεί στα δικά σου αυτιά να είναι αθώες, στην ψυχή όμως του άλλου να σκάνε σαν βόμβες μεγατόνων.

Μιλώντας με διάφορες φίλες που και αυτές δεν τα βρήκαν εύκολα σε αυτόν τον τομέα, συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν κάποιες ατάκες κλισέ που κυριολεκτικά σε βγάζουν από τα ρούχα σου. Καλό λοιπόν είναι αν συναναστρεφόμαστε με άτομα που είτε γνωρίζουμε ότι βιώνουν κάποιο θέμα υπογονιμότητας είτε απλά το υποψιαζόμαστε, να αποφεύγουμε να λέμε ατάκες όπως:

1. Άντε αργείτε, πότε θα ξεκινήσετε προσπάθειες?
Ατάκα δηλητήριο! Το ζευγάρι μπορεί ήδη να προσπαθεί πολύ καιρό ή και να έχει αποτανθεί σε ειδικό και απλά να μην θέλει να το ... κοινοποιήσει. Στην περίπτωση αυτή το μόνο που κάνουμε είναι να ρίχνουμε λάδι στη φωτιά και φυσικά την ψυχολογία του ζεύγους στα Τάρταρα!

2. ''Όταν γίνεις μάνα θα καταλάβεις!''
Και το λέμε αυτό σε μια γυναίκα που ο μεγαλύτερος της φόβος είναι ότι ποτέ δεν θα καταφέρει να γίνει μάνα! Μπορεί εμείς που το λέμε να το λέμε με την καλύτερη προαίρεση, υπονοώντας ότι ''έχω πίστη σε εσάς, θα τα καταφέρετε και όταν τα καταφέρετε με το καλό και γίνεις μάνα θα με καταλάβεις''. Ωστόσο, θυμηθείτε ότι μια γυναίκα που αντιμετωπίζει κάποιο θέμα υπογονιμότητας δεν είναι και στην καλύτερη ψυχολογία και είναι πολύ φυσικό γι αυτήν να παρερμηνεύσει ακόμα και την καλή προαίρεση. Από την άλλη το πιθανότερο είναι ότι έχει βομβαρδιστεί τόσο πολύ με ερωτήσεις τέτοιου τύπου που πλέον είναι δύσκολο ή και αδιάφορο να διαχωρίσει την καλή από την κακή προαίρεση!!

3. ''Είστε τόσο καιρό παντρεμένοι και παιδί γιοκ. Έχετε κάποιο πρόβλημα ή απλά δεν θέλετε;''
Το είχα ακούσει χιλιάδες φορές! Από ένα σημείο και μετά απαντούσα ''ούτε το ένα ούτε το άλλο, απλά δεν θέλουμε να σου πούμε''. Ε μα πιά! Αν ένα ζευγάρι θέλει να μιλήσει γι αυτό το θέμα θα μιλήσει από μόνο του, το να το ρωτάς ευθέως το μόνο που κάνεις είναι να το φέρνεις σε μια δύσκολη θέση για κάτι το οποίο ούτε έχει επιλέξει αλλά ούτε και φταίει. Κάποια πράγματα στην ζωή είναι απλά λαχείο, καλό ή κακό λαχείο!

4. ''Και ποιος έχει το πρόβλημα?''
Αν κάνεις το λάθος και απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα, θα ακολουθήσει και αυτή η ερώτηση βόμβα! 
Δεν κάνουμε ποτέ τέτοια ερώτηση! Γιατί πέρα από αγένεια, είναι και άνευ σημασίας. Τι σημασία έχει ποιος έχει το πρόβλημα? Ο συνδυασμός κάθε ζευγαριού είναι μοναδικός. Μπορεί να μην έχει κανείς πρόβλημα, μπορεί να έχουν και οι δυο, μπορεί απλά μεταξύ τους, στον συνδυασμό τους να δημιουργείται κάποιο θέμα. Πόσα ζευγάρια δεν έχουν φτάσει να χωρίσουν για τέτοια θέματα και μετά να φτιάξουν τις ζωές τους με νέους συντρόφους και να αποκτήσουν παιδιά σχεδόν...άκοπα?
Η ουσία είναι ότι αυτό το ζευγάρι αντιμετωπίζει κάποιο θέμα από κοινού, δεν έχει καμιά μα καμιά σχέση αν έχει και ποιος έχει πρόβλημα. Όπως το παιδί που θα ρθει θα είναι και των δυο, έτσι και το ''πρόβλημα'' είναι και των δυο!

5. ''Δεν σας κάλεσα στο πάρτι γιατί ήταν παιδικό''
Face control ή μάλλον status control και μάλιστα σε παιδικό πάρτι δεν είχα ξανακούσει! Γενικότερα, τέτοιοι διαχωρισμοί είναι κάπως....ρατσιστικοί. Μπορείτε κάλλιστα να καλέσετε και ζευγάρια χωρίς παιδιά και να το αφήσετε στην δική τους διακριτική ευχέρεια το αν θα παρευρεθούν ή όχι!

6. ''Ξέρω έναν καταπληκτικό γιατρό....''
Χμμμμ, χμμμμμ, χμμμμ. Οι καταπληκτικοί γιατροί που ήξεραν κάποιοι μας καθυστέρησαν 1,5 ολόκληρο χρόνο χωρίς καν να προσπαθούμε. Αν το ζευγάρι θελήσει να αλλάξει γιατρό ή να πάρει μια δεύτερη γνώμη, θα ψαχτεί από μόνο του. Και θα ψαχτεί σε κύκλους που πάνω κάτω αντιμετώπισαν παρόμοια θέματα. Αν επίσης θελήσει να του συστήσετε κάποιο γιατρό και πάλι θα ρωτήσει από μόνο του. Άλλωστε ο ''καταπληκτικός'' γιατρός για εμάς δεν σημαίνει ότι θα είναι ''καταπληκτικός'' για κάθε περίπτωση!

7. ''Δοκιμάσατε αυτή τη στάση / αυτό το σκεύασμα / αυτή τη δίαιτα;''
Στις περιπτώσεις αυτές καλό είναι να μην γινόμαστε γιατροί. Είναι γνωστό ότι το έχουμε συνήθειο σαν λαός να δίνουμε διάφορα ''γιατροσόφια'' με μεγάλη ευκολία και βέβαια επί παντός επιστητού. Όμως είπαμε, στην υπογονιμότητα, η ψυχολογία είναι πεσμένη και η λογική ανύπαρκτη, επομένως ας μην υποκαθιστούμε τον γιατρό γιατί μπορεί αυτό που προτείνουμε όχι απλά να ναι ''φούσκα'' αλλά να κάνει και κακό. Και  ο άλλος στην απελπισία του πάνω να το δοκιμάσει! Ξέρω φίλη που καθόταν με τις ώρες πάνω από λεκάνες με καυτό νερό τις γόνιμες μέρες γιατί της είχαν πει ότι οι παλιές έτσι αύξαναν τις πιθανότητες σύλληψης! Και μιλάμε για επιστήμονα γυναίκα!

Αν είμαστε η πλευρά που αντιμετωπίζει το πρόβλημα δεν είναι καθόλου κακό ή αγενές να θέσουμε κάποια όρια, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνουμε σκληροί με κάποιους που το παρατραβάνε. Η καλή ψυχολογία είναι σημαντικός σύμμαχος σε αυτόν τον αγώνα και δεν αξίζει να την θυσιάζουμε για κανέναν εξωτερικό παράγοντα.

Αν είμαστε από την πλευρά του φίλου / γνωστού / συγγενή καλό θα είναι να είμαστε πιο διακριτικοί ακόμα και αν έχουμε καταλάβει ότι ''κάτι τρέχει''. Αν το ζευγάρι το θελήσει θα το συζητήσει από μόνο του μαζί μας. Επίσης καλό θα είναι να είμαστε λίγο παραπάνω προσεκτικοί με τα λόγια μας γιατί μπορεί να πληγώσουμε ακόμα και αν δεν το έχουμε πρόθεση. Και αν είμαστε πραγματικοί φίλοι ή σωστοί συγγενείς αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θέλουμε, έτσι δεν είναι?  

 Πάντως σαν γυναίκα που έγινε μαμά αφού πρώτα πέρασε δύσκολα ένα έχω να πω:






28 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!Μπράβο σου που δεν ξεχνάς πως ήταν πριν γίνεις μητέρα..Έχω την εντύπωση πως οι περισσότερες ξεχνάνε και κάνουν στους άλλους αυτά που δεν ήθελαν να κάνουν σε εκείνες! Δεν έχω παιδί,ακόμα αργεί για μενα γιατί προέχουν άλλα..Όμως αντιμετωπίζω μια άλλη περίπτωση.Είμαι αρραβωνιασμένη εδώ και 1,5 χρόνο,δεν μας πήγαν όλα όπως τα σχεδιάζαμε και θα καθυστερήσουμε να παντρευτούμε.Όταν βλέπουν την βέρα μου ή όταν με ρωτάνε ακολουθούν ερωτήσεις που με φέρνουν σε δύσκολη θέση..Συζείτε, πότε θα παντρευτείτε,πότε θα κάνετε παιδί..; Δυστυχώς η Ελλάδα είναι ένα μεγάλο χωριό..Πιστεύω ακόμα όμως στην καλοσύνη των ανθρώπων..Καλό βράδυ να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Ταλιμπανούλα για το άρθρο αυτό, όσες δεν τα βρήκαμε και τόσο ρόδινα στην προσπάθεια για παιδί σε καταλαβαίνουμε απόλυτα..Καλό είναι όμως να ευαισθητοποιηθούν και να καταλάβουν όλοι ότι είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα , για το οποίο πριν πούμε ο,τιδηποτε πρέπει να το χουμε σκεφτεί πολύ πολύ καλά..πρώτα σκεφτόμαστε και μετά μιλάμε..ειδικά σ αυτό το θέμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινα μου δυστυχως έτσι ειναι η Ελλαδα σε τετοια θεματα. Πρέπει να εχεις σιδερενια αυτοσυγκρατηση ορισμενες φορες για να μην λιθοβολησεις κανεναν!

    Γκαρυ μου δεν σου λεω τιποτα, τα λεει ολα ο στιχος του τραγουδιου ''εσυ με ξερεις πιο πολύ από ολους στη ζωη μου, τα ''μαγικα'' ταξιδια μου τα εκανες και εσυ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα... Μερικοί δεν σκέφτονται και ίσως σε προσβάλλουν χωρίς να το θέλουν! Καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς, που λένε! Καλό βράδυ Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακριβώς όπως τα λες είναι και καλά έκανες και τα επισήμανες αυτά τα πράγματα.Η αφέλεια μερικών - μερικών καταντάει αηδία.Πάνω από όλα τακτ,να ξέρεις να φέρεσαι.Δυστυχώς δεν το'χουν όλοι και πρέπει να μάθουμε να τους χειριζόμαστε.Πολύ ωραίο ποστ.Εις το επανιδείν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα !! Υπέροχη η ανάρτηση σου ίσως γίνει και μπούσουλας για τους καλοπροαίρετους σχολιαστές...Μόνον με την καλή αγωγή και την ευγένεια μπορούμε να το χειριστούμε σωστά!!!Μου άρεσε η φωτό της ανάρτησης!!! Τα πρωινά μου φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδώ κολλάει το καλύτερα να μασάμε, παρά να μιλάμε μερικές φορές. Άκου σκηνικό. Έχω μια πολύ καλή φίλη που επί έτη έκανε προσπάθειες για να μείνει έγκυος. Κάποια στιγμή έχουμε πάει επίσκεψη και το καμάρι μου (ο μικρός) είπε στη φίλη μου. "Εσένα που είναι το παιδάκι σου?" Δεν ήξερα που να κρυφτώ. Η αλήθεια είναι ότι σε ανθρώπους που έχεις το θάρρος, είναι φίλοι και ξέρεις το πρόβλημα δεν υπάρχει και λόγος να ρωτήσεις. Τώρα για περιπτώσεις που δεν γνωρίζεις, χρειάζεται διακριτικότητα και ναι, είναι και στον άνθρωπο. Αν ο άλλος είναι αδιάκριτος είναι σίγουρο ότι θα πει την βλακεία. Εκεί θέλει λίγο αναισθησία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο για την ανάρτηση! Νομίζω ότι ακόμα και φίλος να είσαι με το ζευγάρι πρέπει να περιμένεις να σου ανοιχτεί το ίδιο. Πώς το βιώνει το κάθε ζευγάρι, ειδικά η γυναίκα είναι πολύ ευαίσθητο θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη ανάρτηση...εμένα με έχουν αποκαλέσει "τεμπέλα" γιατί δεν έκανα δεύτερο παιδί!!! Συγκεκρημένα "τεμπέλου"...΄κι άλλα επίσης αλλά αυτό...απλά αξέχαστο!! Κουράγιο στους ανθρώπους που ταλαιπωρούνται!!Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κορίτσι γιορτάζεις σήμερα; Μόλις είδα κάπου οτι γιορτάζει η Ανδρομάχη . Αν ναι , χρόνια πολλά σου και να είσαι πάντα καλά και δημιουργική.... Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με προλάβανε βλέπω! Να είσαι πολύχρονη, υγιής, γεμάτη όρεξη, όνειρα κι επιθυμίες! Και φυσικά θέληση... Πολλά Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κοριτσια μου να στε καλα αλλα δεν με γιορταζουν σημερα
    η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω που και πως ξετρυπωθηκε αυτη η γιορτη σημερα
    η Ανδρομαχη ηταν ιστορικο προσωπο και οχι θρησκευτικο
    οπως και να χει παντως επειδη η γιαγια γιορταζε του Αγ.Ανδρεα και εγω που πηρα το ονομα της γιορταζω τοτε

    να στε καλα παντως για τις ευχες, ειναι παντα ευπροσδεκτες!

    φιλια σε ολες και σας ευχαριστω πολυ και για τα σχολια!
    το συγκεκριμενο ποστ ειναι πολυ σημαντικο για μενα καθως ειναι ενα απο τα καθαρα βιωματικα αρθρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να συμπληρώσω ένα ακόμα...
    "΄Οποιος δεν έχει παιδί
    έχει ένα καημό ",
    ότι τάχα δηλαδή είσαι τυχερή,
    γιατί δεν έχεις και πολλές έννοιες,
    πολύ όμορφη ανάρτηση, σημείωσε
    ότι όλα αυτά τα έχω ακούσει κατά κόρον,αφού πέρασαν 18 χρόνια μέχρι να
    γεννήσω τον γιο μου.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία ανάρτηση!!Μπράβο σου!!
    Καλώς σε βρήκα;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Bρε Κατερινα και εσυ τοσο τεμπελα?? μεχρι και στο σεξ τεμπελια??? τς τς τς!!

    Σοφακι εισαι ηρωιδα και η αποδειξη οτι οταν θες κατι πολυ το καταφερνεις! Να χαιρεσαι τον γιοκα σου και μερα με την μερα να σου σβηνει τις ασχημες θυμησες της αναμονης.


    Σας ευχαριστω ολες για τα καλα σας λογια!

    Επειδη ελαβα μειλ και απο κοπελες που αντιμετωπιζουν τα ιδια ΤΩΡΑ, και μαλιστα σε καποιες περιπτωσεις τραβαγα τα μαλλια μου, ενα εχω να πω: κοριτσια τυπωστε την αναρτηση, καντε την φωτοτυπιες και στην τσαντουλα σας. Οταν παραζοριζει το πραγμα, βγαλτε μια κοπια και τριψτε τους τη στην μουρη!
    Χρυσουλα μου καλως βρεθηκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολυ αντιπροσωπευτικη η αναρτηση σου, χαιρομαι που δεν ξεχνας το πως ενιωθες πριν το μπεμπεκι σου..κι εμεις ειμαστε 4 χρονια παντρεμενοι, το τι εχω ακουσει δε λεγεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι μου θύμησες!!! Ξεχνιούνται όλα αυτά που πέρασες και άκουσες, όταν πάρεις στα χέρια σου το παιδί σου, μετά από προσπάθειες ετών. Ο κόσμος γύρω μας στερείται τακτ, δεν προσπαθεί να μπει λίγο στη θέση του άλλου που έχει ιδρωκοπήσει μέσα στα ιατρεία, έχει τινάξει στον αέρα λογαριασμούς τραπεζών, έχει αποκυρήξει το "αδύναμο" σώμα του κλπ. Πολύ ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα!!! εμείς είμαστε 2 χρονια και κατι μήνες παντρεμένοι και έχω ακούσει πολλά... θα συμφωνήσω ότι η Ελλάδα είναι χωριό σε τέτοια ζητήματα άλλα και εδώ δεν πανε πίσω(ΚΑΘΟΛΟΥ!!!) μέχρι και που άρχισα τέννις πρέπει να απολογούμαι γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν θέλω παιδί.. όλοι στη δουλειά έχουν λυσσάξει (συγνώμη κιολας!!!) καιμε ρωτάνε συνέχεια!! επειδή εδω παντρεύονται από τα 20 και στην ηλικία μου έχουν τουλάχιστον τρια παιδιά, εγώ είμαι μεγάλη και πρέπει να βιαστώ!!!ΕΛΕΟς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όσον αφορά την πίκρα μερικών ανθρώπων, που δεν αντέχουν αν δεν την πουν.. τι μπορείς να κάνεις.. δεν πρόκειται να αλλάξουν..
    βέβαια, μερικές φορές έχω σκεφτεί σε τέτοιους ανθρώπους ότι η ευθεία απάντηση που έβαλες "απλά δε θέλω να το πω σε σένα" είναι τέλεια!... εεεεμα! η αδιακρισία δεν έχει όρια με μερικούς..!
    Πολύ ωραία τα λες..! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. η ερωτηση 3 απλα τραγικη!!!μα μερικοι ανθρωποι δεν ντρεπονται να μπαινουν σε τοσο προσωπικα ζητηματα του ζευγαριου;;εγω επειδη εμεινα εγκυος στα 25 και μικροδειχνω κιολας οταν πηγαινα στα μαγαζια να ψωνισω για το μωρο μου ελεγαν με περιλυπο υφος''μικρη εμεινες εγκυος ε;δεν πειραζει''ντοινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μπράβο για το άρθρο σου!!!!δύο περιπτώσεις μου έτυχαν και από γειτόνισσες. 1η ερώτηση που μου έλαχε να πάθω: είσαι έγκυος;;Γιατί παντρευτήκατε και όσοι παντρεύονται κάνουν παιδιά.
    Και 2η από μια γιαγιά που το πήγαινε λάου λάου.Τηγάνιζε ψάρια και μήπως μου μύρισαν με ρώτησε. Μήπως είμαι έγκυος κι εγώ τηγανίζω και σου μυρίζουν,αμαρτία είναι. Από μέσα μου έλεγα και που πας στην εκκλησία πως να ξεπλυθούν οι αμαρτίες σου.Ούτε ένα χρόνο παντρεμένοι,είχα μια αποβολή και τώρα καταλαβαίνω πόσο λεπτό είναι αυτό το θέμα. Όταν σε ρωτάνε είναι σαν να μπαίνουν στο κρεβάτι σου. Πήρα πάντως ιδέες για απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχω ακούσει όλα τα παραπάνω.Όλα.. Όπως επίσης ακούω συχνά τη φράση μην αγχώνεσαι, χωρίς να δείχνω σημεία άγχους... Με ρωτάνε:έχουμε τίποτα;Απαντάω:όχι, για να ακολουθήσει η ατάκα:μην αγχώνεσαι(πάντα, όμως). Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι αγχώνομαι, ποτέ δεν το κατάλαβα.

    Πολλές φορές μετά την παραπάνω ατάκα ακολουθούν και διάφορα tips για να επιτευχθεί η εγκυμοσύνη. Θα αναφέρω ένα που θυμάμαι:"μην αγχώνεσαι, θα σου πω εγώ τι θα κάνεις και θα μείνεις αμέσως έγκυος. Γέμισε μια λεκάνη με βραστό γάλα και κάθισε από πάνω". Και μετά κάθε φορά που επικοινωνούσαμε στο τηλέφωνο:"έκανες αυτό που σου είπα με το γάλα"

    Βέβαια αυτά είναι σταγόνα στον ωκεανό. Έχω δεχθεί πολλές ερωτήσεις απείρου κάλλους, έχω ακούσει πολλές ατάκες-αναπενάληπτες- που αφορούν την εγκυμοσύνη μου (;;). Στην αρχή απαντούσα με ευγένεια και χαμόγελο, τώρα έχω κόψει και την ευγένεια και το χαμόγελο. Γιατί εγώ να σκέφτομαι μήπως στεναχωρήσω τους άλλους με τις απαντήσεις μου; Ας σκεφτούν ότι πρώτοι αυτοί και με στεναχωρούν και με εκνευρίζουν και με αγχώνουν με τις αδιάκριτες ερωτήσεις τους.

    Όχι άλλες ερωτήσεις!! Όχι άλλες συμβουλές!! Έχω γιατρό για να μου δώσει συμβουλές. Και πάρτε επιτέλους τα μάτια σας από την κοιλιά μου,μη καρφώνεστε!! αν μεγαλώσει θα το καταλάβετε!! Δε θα χρειαστεί καν να μιλήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το συγκεκριμένο θέμα έχει γίνει ανέκδοτο. Νομίζω όλες έχουν να διηγηθούν μια τρελή ιστορία με πρωταγωνιστή μια θεία, ή κάποια πεθερά..... άλλες αστείες άλλες στα όρια του τραγικού. Τι να πω ....... και τι να μην πω .... νομίζω όμως ότι μπορείς εύκολα να ξεχωρίσεις τα καλοπροαίρετα και κάπως διακριτικά σχόλια, και σίγουρα τις οχιές και την κουτσομπολίστικη διάθεση !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ ωραία η ανάρτησή σου Μάχη μου! Έχω στο κοντινό μου περιβάλλον άτομα που παλεύουν για ένα παιδάκι και βλέπω πόσο δύσκολο είναι! Μακάρι να έρθει σύντομα σε όλες το πολυπόθητο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ πάντως έχω βοηθήσει πολύ κόσμο με τις συμβουλές που τους έχω δώσει. Δεν νομίζω ότι είναι κακό να μοιραζόμαστε κάποιες εμπειρίες μας όταν ο άλλος υποφέρει... Και όχι μόνο σε ζητήματα εγκυμοσύνης, αλλά γενικότερα σε θέματα που έχουμε επίσης αντιμετωπίσει (ασθενειών κλπ). Μερικές φορές οι γιατροί αποδεικνύονται τελείως άχρηστοι στα ζητήματα σύλληψης παιδιών (εκτός και αν υπάρχει συγκεκριμένο θέμα που χρήζει συγκεκριμένης ιατρικής αντιμετώπισης). Κακώς του έχουμε θεοποιήσει τόοοοοσο στην Ελλάδα (και τους πληρώνουμε κι έναν σκασμό λεφτά !!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...