26.10.12

My-Lovable-Baby & Ασπασία!!



To blog My-Lovable-Baby είμαι σίγουρη ότι οι περισσότερες το γνωρίζετε! 

Ψυχή του blog είναι η Ασπασία, μια νέα μαμά, μια ''τρελούτσικη'' μαμά κατά την γνώμη μου, που τα γράφει πολύ ωραία και πολύ άμεσα! Μια μαμά που φαίνεται ψαγμένη σε όλα της, αρχίζοντας ακόμα και από το καταπληκτικό όνομα που έδωσε στην νεραιδούλα της! (Ασπασία χίλια Likes για το όνομα!!!!!)


Διαβάζοντας την Ασπασία είναι σαν να είσαι με την κολλητή σου και να πίνεις καφεδάκι κουτσομπολεύοντας διάφορα μικρά και μεγάλα θεματάκια που σε απασχολούν! Με την ίδια αμεσότητα και ευθύτητα γράφει και στο blog της, δημιουργώντας ένα κλίμα τόσο οικείο που ξεχνάς ότι ουσιαστικά δεν την γνωρίζεις προσωπικά, δεν την έχεις δει ποτέ μα ποτέ!

Το δεύτερο πράγμα που σου τραβάει την προσοχή είναι οι φωτογραφίες της! Είτε πρόκειται για δικές της φωτογραφίες είτε πρόκειται για αυτές τις όμορφες τύπου καρτούν, είναι διαφορετικές και νομίζω ότι πλέον αποτελούν σήμα κατατεθέν του blog της!

Hot spot του blog της για το κοινό νομίζω ότι είναι πλέον η στήλη Babies got style! Αν και δεν είμαι φαν των ακριβών και ''αγοραστών'' πραγμάτων για τα πιτσιρίκια -προτιμώ τα handmade πραγματάκια- ομολογώ ότι είναι κάποια άρθρα αυτής της στήλης που με ''τσίγκλισαν'' να υποκύψω και να την κάνω την αγορά! Δεν ξέρω πως τα ανακαλύπτει όλα αυτά, είναι υπέροχο πάντως να τα βλέπεις, γιατί ακόμα και αν αντισταθείς στον πειρασμό να κάνεις άμεσα αγορά, σίγουρα εμπνέεσαι να δημιουργήσεις κάτι αντίστοιχο!

Αντίθετα, hot spot για εμένα είναι η στήλη της ''Σκέφτομαι - αισθάνομαι'' και αυτό γιατί εκεί βλέπω περισσότερο τον άνθρωπο Ασπασία πίσω από το blog του! Έναν άνθρωπο ευαίσθητο και συνειδητοποιημένο για ότι γίνεται και γύρω του αλλά και μέσα του. Και βλέπεις και το θαύμα της μητρότητας και πόσο όμορφα γλυκαίνει το μέσα σου! Ίσως επειδή είμαι στην ίδια φάση με μια μικρή ταλιμπανούλα να μου διαφεντεύει την ζωή, την αγαπάω πολύ αυτή τη στήλη της!

Αρκετά όμως φλυάρησα πάλι! Ας δούμε τι έχει να μας πει η ίδια η Ασπασία! 

''Πριν συστηθώ, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Μάχη για την πρόταση που μου έκανε να συμμετάσχω και εγώ στη στήλη της "Πρόσωπα πίσω από blogs". Η ιδέα της να δημιουργήσει μία νέα ενότητα στο blog της με στόχο να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας, είναι πολύ όμορφη πρωτοβουλία και της αξίζουν συγχαρητήρια! Συγχαρητήρια Μάχη!
 
Λίγα λόγια για μένα λοιπόν...
Είμαι η Ασπασία, η μαμά της Δάειρας (εξού και το Daeira mommy), μία πανευτυχής μαμά! 
Ζω το όνειρο, τη χαρά, την ευτυχία...της μητρότητας από τις 11 Αυγούστου 2011 που έφερα στον κόσμο το αγγελικό μου πλασματάκι. 
Από τότε...
Πλέω σε πελάγη ευτυχίας...αλλά και κολυμπώ στα βαθιά. 
Πετάω στους 7ους ουρανούς...αλλά και στα σύννεφα. 
Βρήκα τον εαυτό μου...αλλά έχω χάσει τον ύπνο μου. 
Ηρέμησα...αλλά και τρέχω με 1000. 
Με λίγα λόγια, είμαι μία χαζομαμά που "πετάει", "κολυμπάει" και "τρέχει".
 
Το blog μου, το My Lovable Baby, το ξεκίνησα όταν βρισκόμουν σε άδεια εγκυμοσύνης-μητρότητας, λίγους μήνες μετά τη γέννηση της κόρης μου. Τότε, ως νέα μαμά πλήρους απασχόλησης, ούσα σε άδεια και κλεισμένη ως επί το πλείστον στο σπίτι, αφιέρωνα όλο τον χρόνο μου στο μωράκι μου και τον ελεύθερο χρόνο μου στον εαυτό μου. Επειδή όμως ο ελεύθερος χρόνος μου τότε ήταν όταν και μόνο όταν κοιμόταν η μικρή (και αφού είχα εκπληρώσει τις υπόλοιπες υποχρεώσεις μου ως μαμά- δηλ. πλύσιμο μπουκαλάκια και ρουχαλάκια μωρού), είπα και εγώ να ασχοληθώ με κάτι χαλαρωτικό (πέρα από το να κοιμάμαι). Να γράψω... 
 
Η σύλληψη της ιδέας ήρθε κάποια στιγμή που τάιζα το μωράκι μου με το μπιμπερό. Άλλωστε, η ώρα του ταϊσματος είναι η μοναδική ώρα που μπορείς πραγματικά να χαλαρώσεις σώμα και πνεύμα, καθώς τις υπόλοιπες ώρες...τρέχεις σαν σίφουνας να προλάβεις τα πάντα. 
Αποπνέει τόση γαλήνη και ηρεμία να βλέπεις το μωρό σου να χαλαρώνει κατεβάζοντας το γαλατάκι του καθώς ακούς το γκλου-γκλου-γκλου, που ό,τι σκοτούρες και άγχη έχεις, πάνε περίπατο. Διαλογίζεσαι. Βυθίζεσαι στην εικόνα του. Σου αρέσει να το χαζεύεις με τις ώρες! Την ίδια στιγμή κατακλύζεσαι από έντονα συναισθήματα. Εκεί συνειδητοποιείς τι σημαίνει ΖΩ.
Αισθάνεσαι ΤΗΝ απέραντη ευτυχία που έχεις φέρει στον κόσμο και μπορείς να χαίρεσαι αυτό το υπέροχο πλασματάκι το τόσοαξιαγάπητουπέροχοπολύτιμο και ευλογημένοΓιατί, το να φέρνεις στον κόσμο ένα παιδί, το να δημιουργείς ζωή από τη ζωή σου, είναι μεγάλη ευλογία!
 
Δεν ξέρω αν όλες οι μαμάδες αισθάνεστε κάπως έτσι ή αν εγώ τα ζούσα και τα ζω όλα στον υπερθετικό βαθμό. Ούτε επίσης ξέρω αν με βρίσκετε υπερβολική, αλλά δεν έχει και καμία σημασία εδώ που τα λέμε.
 
Τότε, είχα πολλή ανάγκη να εξωτερικεύσω αυτά που αισθανόμουν. Ήθελα να καταγράψω εμπειρίες, ευτυχισμένες στιγμές, σκέψεις, συναισθήματα. Ήθελα αυτό το μπλογκ να λειτουργήσει ως ένα ημερολόγιο που θα άφηνα παρακαταθήκη στο παιδί μου για όταν θα μεγαλώσει. Να το επισκεφτεί και να διαβάσει πώς περνούσαμε, τι ζούσαμε, τι σκεφτόταν και τι αισθανόταν η μαμά. 
 
Έτσι, δειλά-δειλά το ξεκίνησα. "Έχτισα" το μπλογκοσπιτάκι μου με πολλή αγάπη. 
 
Όσον αφορά στην εμφάνισή του, έκανα αρκετές φορές "ανακαίνιση" καθώς δε με ικανοποιούσε. Τον τελευταίο καιρό έχω σταματήσει τις "ανακαινίσεις". Προσπάθησα να το φτιάξω όσο πιο λειτουργικό και καλαίσθητο γίνεται, για να δημιουργεί μία αίσθηση ηρεμίας. Το πέτυχα; Δεν ξέρω...εσύ θα μου πεις. Όποιο "δωμάτιο" και αν επισκεφτείς, πιστεύω θα χαλαρώσεις.
 
Όσον αφορά στο περιεχόμενο, ενώ αρχικά είχα αποφασίσει να ασχοληθώ με ευχάριστα προσωπικά βιώματα, εμπειρίες και σκέψεις, στην πορεία ανακάλυψα ότι με ενδιέφερε να καταπιαστώ και με άλλα πράγματα. Πέρα από τα προσωπικά μου, που εκτός από το παιδάκι μου στο μέλλον, ελάχιστους μπορεί να ενδιαφέρουν, άρχισα να ασχολούμαι και με πράγματα πιο κοινού ενδιαφέροντος, όπως baby stylingέξυπνες ιδέες που κυρίως ενδιαφέρουν μαμάδες αλλά και διάφορα ενδιαφέροντα άρθραπου βρίσκω και παρουσιάζω κάτω από το δικό μου προσωπικό πρίσμα σχολιασμού. .
 
Έτσι, το My Lovable Baby έγινε ένας χώρος όπου μοιράζομαι προσωπικές εμπειρίες, ευτυχισμένες στιγμές, προτάσεις για baby style, έξυπνες πρωτότυπες ιδέες, συναισθήματα, σκέψεις...αλλά και διαβάσματα από διάφορα γραφόμενα. 
Με λίγα λόγια, γράφω για Ό,ΤΙ ζω, Ό,ΤΙ μου έρχεται στο νου και Ό,ΤΙ ενδιαφέρον φτάνει στα μάτια και στα αυτιά μου! 
 
Κάπως έτσι γεννήθηκε το My Lovable Baby, λίγο μετά τη γέννηση της κόρης μου, και μεγαλώνει μαζί της.
 
Πόσο πιο εύλογο λοιπόν να ονομάσω το blog μου έτσι? Το My Lovable Baby είναι ένα blog αφιερωμένο καταρχήν στο μωράκι μου αλλά και σε όλα τα μωράκια, τα τόσο υπέροχα (LOvely), πολύτιμα (VAluable) και ευλογημένα (BLEssing) που είναι όλα τους, αναμφισβήτητα, αξιαγάπητα (LO-VA-BLE)...''

 Οι φώτο είναι από το blog της Ασπασίας My-Lovable-Baby!! Επίσης η Ασπασία μόλις χτες (OMG!!) ενεργοποίησε το widget εγγραφής μέλους, οπότε .... ξέρετε εσείς!!!



9 σχόλια:

  1. καλημέρα
    δε το γνώριζα αυτό το μπλόγκ
    πάω να το δω
    τι περίεργο όνομα Δάειρα..δεν ξανακουσα ετσι όνομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω το blog της Ασπασίας! Ο τρόπος που γράφει είναι μοναδικός! Κι όπως πολύ σωστά είπες Μάχη είναι σαν να μιλάς με την κολλητή σου! Τη διαβάζεις και νιώθεις σαν να την ξέρεις χρόνια! Μπράβο για αυτή τη στήλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ταλιμπανούλα μου, με συγκίνησες πρωί-πρωί! Τι εξαιρετικά είναι όλα αυτά που γράφεις για εμένα!

    Συγκινήθηκα πολύ που με βλέπεις έτσι όπως με παρουσιάζεις. Διάβασα τον πρόλογό σου ξανά και ξανά και ξανά, λες και προσπαθούσα μέσα από τα γραφόμενα σου να μάθω περισσότερο τον εαυτό μου.

    Σε ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για τη φιλοξενία και το εξαιρετικό αφιέρωμα στα πλαίσια to know us better.

    Βρήκες την πιο κατάλληλη μέρα να το κάνεις! Σήμερα γιορτάζει το πραγματικό My Lovable Baby, είναι η πρώτη της γιορτούλα (Δάειρα-Δήμητρα) και πραγματικά σήμερα με έκανες πολύ χαρούμενη.

    Όταν ξεκίνησα το μπλογκ μου δεν περίμενα ότι θα είχε τέτοια ανταπόκριση και πάνω από όλα δεν περίμενα ότι θα γνώριζα τόσους υπέροχους ανθρώπους έστω και διαδικτυακά. Γιατί μέσα από τα γραφόμενά σας, αισθάνομαι ότι σας ανακαλύπτω σιγά σιγά. Ανακαλύπτω τις προσωπικότητες της καθεμίας. Και είναι υπέροχο αυτό το "ταξίδι" της ανακάλυψης νέων φίλων. Μαμάδων σαν και εμένα που μοιραζόμαστε τις ίδιες ανησυχίες, παρόμοιες εμπειρίες, τα ίδια ευχάριστα συναισθήματα αλλά και τις ίδιες αγωνίες για τα παιδάκια μας. Αλλά και άλλων κοριτσιών, μη μαμάδων, που χαίρεσαι που βρέθηκαν στο δρόμο σου. Γιατί η καθεμία σας έχει να μου προσφέρει μέσα από κάθε γνωριμία, κάτι το διαφορετικό.

    Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!
    Σε ευχαριστώ πολύ Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αααα να το χαιρεσαι το κοριτσακι σου! να ναι παντα γερο και καλοτυχο!! και να συνανταει μονο καλους ανθρωπους στην ζωη του!!

    τα αλλα δεν τα σχολιαζω...παω να φερω χαρτομαντηλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου για τις ευχές! Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά και εσύ και το ζουζουνάκι σου και ο καλός σου αντρούλης (δεν τον ξέρω αλλά τόσο καλή μαμά μόνο με καλό μπαμπά θα μπορούσε να ταιριάξει).

    Να έχεις μία υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο και στις δυό σας! Εμείς θα σας παρακολουθούμε και θα επιβραβεύουμε κάθε νέο βήμα, είτε της μιας, είτε της άλλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η στήλη αυτή της Μάχης είναι όντως φοβερή και πραγματικά για....to know us better όπως είπε και η Ασπασία.
    Την Ασπασία αλλά και εσένα Μάχη τις γνώρισα από σχόλια που διάβαζα σε blogs που ήδη επισκεπτόμουν. Ο τρόπος που γράφατε, η αμεσότητα, η απλότητα, το χιούμορ, με έκαναν να θέλω να σας επισκεφθώ...όπως και έκανα!
    Μιάς και σήμερα μιλάμε για την Ασπασία, έχω μόνο μπράβο να της πω και να συνεχίσει να μας ενημερώνει για όλα τα υπέροχα που βρίσκει στην βόλτα της στο διαδίκτυο αλλά και φυσικά τα κατορθώματα της μικρής Δάειρας!
    Keep up on blogging girls:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το blog! Αξίζει το βραβείο Liebster Award εδώ http://childandplay.blogspot.se/2012/10/child-and-play-received-its-first-award.html

    Καλλιόπη εκ μέρους του Child and Play

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την Ασπασία την γνώρισα σχετικά πρόσφατα, αλλά ακόμα και από τα λιγοστά mail που ανταλλάξαμε με κέρδισε με την αμεσότητά της!!!
    Συγχαρητήρια και στις δυο σας για την οικειότητα και την ζεστασιά που έχετε στα σπιτάκια σας!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...