8.10.12

Mommy D.

Ένα από τα καλά του διαδικτύου είναι ότι σε φέρνει σε επαφή με άλλα άτομα, άτομα που έχουν τις ίδιες προσδοκίες, τα ίδια προβλήματα, τις ίδιες ανησυχίες.

Την περίοδο που βίωνα πολύ έντονα το θέμα της υπογονιμότητας, τα ''πέτρινα χρόνια μου'' όπως καμιά φορά λέω, γνώρισα πάρα πολλές κοπέλες διαδικτυακά, που και αυτές  - με τον ένα ή τον άλλο τρόπο- ανέβαιναν την δική τους ανηφόρα.

Ανάμεσα σε αυτές, μια γυναίκα πολύ δυναμική, με ξεχωριστή παρουσία, ένα άτομο που θαυμάζω απεριόριστα κυρίως για το τσαγανό του και για τον τσαμπουκά του! 

Μια γυναίκα που γέννησε τον πανέμορφο γιο της μια φορά και που τον ανασταίνει κάθε μέρα! 
Και για τον τρόπο που το κάνει, παρά τις αντιξοότητες που φέρνει η ζωή, της βγάζω το καπέλο!

Αυτή είναι η Mommy D. 
Ένας άνθρωπος ανοικτό βιβλίο. Που θα σου συμπαρασταθεί όταν το χρειάζεσαι αλλά δεν θα διστάσει να ''στα χώσει'' όταν το τραβάει ο οργανισμός σου!

Και είναι αυτή η πάστα του ανθρώπου που θαυμάζω απεριόριστα!

Η Mommy D. λοιπόν είναι ένα πολυπράγμων πλάσμα. Δεν της αρκούσε ένα ιστολόγιο. Όχι, όχι, ένα ιστολόγιο είναι πολύ λίγο. Γι αυτό έφτιαξε τρία! Έχω μεγάλη απορία πως τα προλαβαίνει, αλλά τα προλαβαίνει.

Σαν μαμά διαθέτει τα ιστολόγια Υποτονία και Παιδί και Ανάπτυξη, ενώ σαν νοικοκυρά ενημέρωνει το ιστολόγιο Νοικοκυρέματα. Αξίζει να τα επισκεφθείτε όλα!

Ωστόσο, στην παρούσα παρουσίαση θα σταθώ στο ιστολόγιο Παιδί και Ανάπτυξη
Πρόκειται για ένα πολυποίκιλο ιστολόγιο, πάντα με κέντρο το Παιδί, όπου με πολύ αγάπη και μεράκι παρέχονται πληροφορίες για την ανάπτυξη των παιδιών μας, για την διατροφή τους, για παραστάσεις και τεκτενόμενα ανά την χώρα που αφορούν τα παιδιά. Επίσης, παρουσιάζονται κατασκευές για παιδικά χεράκια, χρωμοσελίδες, δραστηριότητες με και για τα παιδιά και γενικότερα αποτελεί ένα σημαντικό βοήθημα για κάθε γονιό!

Πριν αναρτήσω το κείμενο που επέλεξε η ίδια η Mommy D. θα παραθέσω ένα κειμενάκι που έχει αναρτήσει και η ίδια στο ιστολόγιο της και με συγκινεί κάθε φορά που το διαβάζω:

Ο Θεος λεει...

"Ναι, υπάρχει μια γυναίκα που θα ευλογηθεί με ένα παιδί "λιγότερο από το τέλειο". 
Δεν το έχει συνειδητοποιήσει ακόμα, αλλά θα είναι αξιοζήλευτη.
Ποτέ δεν θα λάβει ως δεδομένη μια λέξη, ποτέ δεν θα θεωρήσει ενα βήμα ως "δεδομενο".
Όταν το παιδί θα πει «μαμά» για πρώτη φορά, θα είναι παρούσα σε ένα θαύμα και το γνωρίζει!
Θα της επιτρέψω να δει καθαρά τα πράγματα που βλέπω
-την Άγνοια, τη σκληρότητα, την επιφύλαξη - και θα της επιτρέψω να σταθεί πάνω απο αυτά.
Ποτέ δεν θα είναι μόνη της. Θα είμαι στο πλευρό της κάθε μέρα της ζωής της γιατί κάνει την δουλειά μου
~Άγνωστος~


Αυτό που έχω να της πω μόνο μέσα από την δική μου σελίδα και δημόσια, είναι ότι είναι μια μαμά ευλογημένη με ένα πανέμορφο παιδάκι το οποίο είναι πολύτιμο και μοναδικό! Ναι, μπορεί το έργο της να είναι πιο δύσκολο από το δικό μου, αλλά στο τέλος θα δικαιωθεί πανηγυρικά και θα μαι μαζί της για να το γιορτάσουμε και θα δει το αγοράκι της να θεριεύει και να γίνεται άντρας και αν όλα αυτά μοιάζουν μακρινά και ονειρικά, θα ρθει η μέρα που με την επιμονή, την υπομονή και την προσωπική της εργασία θα γίνουν μια πραγματικότητα.

Γνωρίστε λοιπόν την αξιοθαύμαστη Mommy D!

''Γεια σας. Ειμαι η mommy D, η μαμά ενός δίχρονου αγοριού. (τριχρονου σημερα.... ποτε περασε ενας χρονος...)

Τον τελευταίο χρόνο αντιμετωπίσαμε ένα θέμα υγείας που αφορούσε την κινητική μας ανάπτυξη, η οποία παρουσίασε καθυστέρηση και επηρρέασε και τους υπόλοιπους τομείς της ανάπτυξής μας. Παράλληλα με τα ραντεβού μας με παιδονευρολόγους, αναπτυξιολόγους, εργοθεραπευτές και παιδοψυχολόγους, έκανα κι εγώ την δική μου έρευνα στο διαδίκτυο, στην προσπάθειά μου να βοηθήσω όσο μπορώ τον μικρό μου.

Σημαντικός κανόνας: Το διαδίκτυο δεν μπορεί να αντικαταστήσει κανέναν επιστήμονα. Και κυρίως φροντίστε να μην ψάχνετε όταν δεν είστε σε καλή ψυχολογική κατάσταση. Οτιδήποτε διαβάζετε θα θεωρείτε οτι το έχει και το παιδί σας και θα μπειτε σε έναν φαύλο κύκλο αναζήτησης, που μόνο καλό δεν θα σας κάνει.

Το βασικό είναι να έχετε έναν παιδίατρο που να τον εμπιστεύεστε και να μοιράζεστε μαζί του τις απορίες σας έτσι ώστε έγκαιρα να μπορέσει να σας κατευθύνει, αν προκύψει κάποιο θέμα.

Σκοπός αυτού του blog είναι να μοιραστώ μαζί σας όλα αυτά που έχω αποκομίσει όλο αυτό το διάστημα και να σας δώσω μια μικρή βοήθεια σε όποιες απορίες μπορεί να έχετε. Εγώ δεν είμαι επιστήμονας. Μια απλή μαμά είμαι που έψαξα κάποια πράγματα.''

14 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα η Mommy D.! Πάω για επίσκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στη Mommy D. Ο μικρός της άγγελος είναι τυχερός που την έχει μάνα...
    "Τα πέτρινα χρόνια" τι ωραία που το είπες, ταλιμπανομανούλα... Το ζήτημα είναι να μην τα ξεχνάμε τα πέτρινα χρόνια και τι μας ένωσε. Γιατί δυστυχώς ο κόσμος ξεχνά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που υπάρχουν τόσο υπέροχες μανούλες, που καθημερινά κάνουν υπέρβαση εαυτού,κοινωνίας, οικογενιεακού περιβάλλοντος ίσως, για να έχει το παιδί τους, ένα παιδί λιγότερο από τέλειο, μια τέλεια ζωή!Δε θα κρύψω ότι δάκρυσα με το λόγο του Θεού, γιατί έχω προσωπική εμπειρία.Σ΄ευχαριστούμε που μας τη γνώρισες!Πάω να την επισκεφθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να την επισκεφτεις Αρμονια μου! Δεν ξερω ποια ειναι η προσωπικη σου εμπειρια, ευχομαι μονο Δύναμη και Θέληση,και αν δεν λυνονται ολα τουλαχιστον βελτιωνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Talibanoula!Πες σε παρακαλώ στη μαμά να κάνει ένα διάλειμμα από τις συγκλονιστικές αναρτήσεις που γράφει και να περάσει από τη http://m-belladonna.blogspot.gr/ να παραλάβει τα βραβειάκια της!Φιλάκια στα μαγουλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχχαχαχαχαχα
    η μαμα δεν κανει συγκλονιστικες αναρτησεις, απλα διαβαζει εναν φορολογικο ελεγχο που θα πρεπει να εχει τελειωσει μεχρι τις 2!! γκρρρ

    ερχεται ομως παραυτα!!

    ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έγινα μέλος της. Σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες. Τέτοια κείμενα πρέπει να κοινοποιούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ναι Σινα μου
    τετοιες γυναικες πρεπει να τις γνωριζει ο κοσμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σπουδαία γυναίκα και προπάντων Μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Μάχη!Πολλά συγχαρητήρια για τη στήλη σου που τιμάει τους μπλόγκερς!! Θα επισκεφθώ την Mommy D γιατί μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα γυναίκα!!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο talibanoula. Πολύ καλή "δουλειά"! Μόλις έκανα επίσκεψη και εγγραφή στην Mommy D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...