Σελίδες

14.10.12

Μιράντα!!!

Ένα από τα πρόσωπα που γνώρισα μέσα από το λίγο καιρό που έχω το blog είναι η Μιράντα! 

Από την στιγμή που, πέρα από τα blogs, γίναμε ''φίλες'' στο facebook μου χρωματίζει την μέρα καθημερινά από το πρωί με τις υπέροχες εικόνες της! Υπάρχουν στιγμές που η διάθεση μου είναι πεσμένη ή ''η δουλειά έχει φάει τον αφέντη'' και όμως με μια και μόνο φωτογραφία της ηρεμώ και το κυριότερο ονειρεύομαι! 

Πολύ φυσικά σαν να γνωριζόμασταν ήδη από καιρό αρχίσαμε να συνομιλούμε και να πειραζόμαστε. Μοιάζει σαν έναν άνθρωπο που ενώ δεν έχεις δει ποτέ με σάρκα και οστά, ωστόσο είναι σαν να τον ξέρεις χρόνια!

Μέσα από αυτήν την καθημερινή επαφή μας και μέσα από τα blogs Bella Donna και Miranta's Little Garden που διατηρεί αρχίζω και εγώ -μαζί με εσάς εύχομαι- μέρα με την μέρα, λίγο λίγο να μαθαίνω περισσότερα πράγματα για την Μιράντα.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής το blog της που μου κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν αρχικά το Miranta's Little Garden! Απορούσα πως είναι δυνατόν να γνωρίζει τόσα για τα λουλούδια! Οι δε συνταγές λουλουδιών όσο ξένες και αν ακούγονταν για την ελληνική διατροφή, ήταν εντυπωσιακότατες! Υπέθεσα ασφαλώς ότι θα ήταν το αντικείμενο το σπουδών της ή κατ επέκταση η ίδια η εργασία της. Και φυσικά έπεσα έξω! Είναι απλά η αγάπη της, το πάθος της!

Μιλώντας μαζί της μου αποκάλυψε ότι κάποια στιγμή στη ζωή της άφησε την μεγαλούπολη και μετακόμισε σε προάστια και αυτό ήταν το έναυσμα για να αρχίσει αυτή η αγάπη! Δεν της το αποκάλυψα στην συζήτησή μας αλλά αυτό είναι ένα όνειρο ζωής για μένα. Να μπορέσω κάποια στιγμή να φύγω από την τσιμεντούπολη και να  μετοικήσω σε ένα περιβάλλον φιλικότερο και ασφαλέστερο για την ανθρώπινη φύση και κυρίως για το παιδί μου!

Αλλά ας σταματήσω εγώ την φλυαρία και ας γνωρίσουμε την Μιράντα πρώτα μέσα από τα δικά της λόγια και έπειτα από τα blogs της:

''Επειδή δεν ξέρω πως να αρχίσω θα το κάνω με σικέ τρόπο.  

Μια φορά και έναν καιρό και καθώς είχα πατήσει και τα τριανταεφτά, αποφάσισα να γεμίσω τις πολλές ώρες ανίας, με εποικοδομητικό τρόπο...

Έτσι θα μοιράζομαι μαζί σας σκέψεις, συναισθήματα, αντιρρήσεις και ότι άλλο προκύψει.

Θα μου ήταν αρεστό να συμμετέχετε, όχι τίποτα, για να μην χάσω την έμπνευση, και όποιος αντέξει...

Με αυτά τα ολίγα ξεκίνησα στις 14 Φλεβάρη του 2012 το μπλόγκ μου Bella Donna και την γνωριμία μου με τον κόσμο των blogs''

Ας ξανασυστηθούμε λοιπόν μετά από την μεγάλη τιμή που μου έκανε η γλυκύτατη μαμά Μάχη να συμμετέχω στην κανούργια της ενότητα ''πρόσωπα πίσω από blogs''.

Γεια και χαρά σε όλους!
Είμαι η Μιράντα, μια Θεσσαλονικιά με όΛα της, μαμά ενός 7χρονου αεικίνητου αγοριού και λάτρης όλων των όμορφων πραγμάτων. 

Το ''Belladonna'' το ξεκίνησα σχεδόν αυθόρμητα, για να μοιράζομαι σκέψεις, εμπειρίες και συναισθήματα που κατά βάση σχετίζονται με την γυναικεία ψυχολογία. Πιάσε τ' αβγό και κούρεψ' το δηλαδή, γιατί άβυσσος η ψυχή της γυναίκας καλοί μου αναγνώστες, εδώ έχουν χύσει τόνους μελάνι για να αναλύσουν το πως σκεφτόμαστε, θα το κάνω εγώ ξαφνικά μέσα σε λίγες αράδες? Και ποια είμαι εγώ που θα σου πω πως θα νιώσεις και θα σου αναλύσω τον ψυχικό σου κόσμο? Όχι δεν θα το κάνω αυτό σε σας, μόνο σε μένα. Εμένα αναλύω, εμένα ψυχογραφώ, εμένα σχολιάζω. Τώρα άμα τύχει να ταυτιστείς με αυτό, πες το μου να το ξέρω. Παύση ο παραλογισμός, πάμε παρακάτω.

Παιδί της πόλης μέχρι και τα 32 μου κατοικούσα στο κέντρο (πιο κέντρο δεν γίνεται) νόμιζα ότι το οξυγόνο που αναπνέουμε έχει την μυρωδιά της βενζίνης και οι φυσικοί ανθρώπινοι ήχοι που ακούει το αυτί είναι οι κόρνες από τα αυτοκίνητα και τα μαρσαρίσματα των σπασμένων εξατμίσεων...

Μέχρι που αποφασίσαμε να μετακομίσουμε σε προάστιο στην εξοχή και ανακάλυψα πραγματικά τι θα πει οξυγόνο, τιτίβισμα πουλιού, εποχές και φύση. Αυτό ήταν, αγάπησα και μαγεύτηκα, και θέλοντας να μαγέψω και εσάς και να έρθουμε όλοι ένα βηματάκι πιο κοντά σε αυτό, δημιούργησα τον κήπου μου (Miranta's little garden). Εκεί συγκεντρώνω τις προσωπικές μου απόπειρες κηπουρικής και ότι είδα στο διαδίκτυο που μου άρεσε και έχει να κάνει με την φύση.

Και για να απαντήσω σε μερικές ερωτήσεις κάποιας φίλης όχι δεν το έχω σπουδάσει αυτό, εγώ τουριστικά τελείωσα, όχι δεν έχω χωράφια που καλλιεργώ επαγγελματικά, αν και πολύ θα' θελα, όχι δεν έχω πολύ καιρό που ασχολούμαι με την κηπουρική, σίγουρα υπάρχουν πολλοί από εσάς που με διαβάζετε που γνωρίζετε περισσότερα πράγματα από μένα, έχω όμως μεγάλη λόξα για κάθε τι που αγαπώ και με κάνει να χαίρομαι, για κάθε τι που με εμπνέει και με κάνει καλύτερο άνθρωπο και επειδή η αποστολή του blogger (τρομάρα μου) είναι να μοιράζεται γιατί νοιάζεται, αυτό θα κάνω και εγώ.

Με αυτή την ευκαιρία που μου δόθηκε, θα ήθελα να ευχαριστήσω την μικρή Ταλιμπανούλα και την υπέροχη μαμά της για την όμορφη φιλία τους που τόσο απλόχερα μου δίνουν, αν και δεν τις γνωρίζω προσωπικά παρά μόνο διαδικτυακά, ομορφαίνοντας του ατελείωτους περιπάτους στον κήπο μου...  


Αυτή είναι η Μιράντα μέσα από τα δικά της λόγια. Αν θέλετε να την γνωρίσετε καλύτερα δεν έχετε παρά να περάσετε από τα δυο υπέροχα μπλογκοσπιτάκια της. Μην παραλείψετε να της αφήσετε και λουλουδένια λογάκια!

Μιραντάκι σε ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες να συμμετέχεις σε αυτήν την νέα στήλη και να την ομορφύνεις με τα λουλουδένια λογάκια σου και τα υπέροχα μπλογκοσπιτάκια σου!

Οι φωτογραφίες της ανάρτησης είναι φυσικά από τα blogs της Μιράντας!

5 σχόλια:

  1. σε περιμενω στο σπιτακι μ να τα λεμε και απο εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Μαχούλα για την τιμή που μου έκανες να μου αφιερώσεις ολόκληρη ανάρτηση,να είσαι πάντα γερή(περαστικά σου που είσαι αρρωστούλα τώρα)και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.Καλημέρα σε γλυκοφιλώ.Ααα κάποια στιγμή να μας παρουσιάσεις και τον εαυτό σου(έπρεπε να το είχες κάνει εδώ και καιρό)δεν επιτρέπεται να μην ξέρουμε ποια μας παρουσιάζει!χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχεις δικιο. Επισκευτηκα τα blog της. Ειδικα εκεινο που ειναι αφιερωμενο για τον κηπο ειναι η αδυναμια μου. Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μιραντακι μου να αυτοπαρουσιαστω αλλα δεν ξερω τι να πω! ασε που για πρωτοτυπια μπορει να αποφασισω να παρουσιαστω και εγω σαν φιλοξενουμενη σε αλλο μπλογκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία η παρουσίαση
    τώρα αξιώθηκα να το διαβάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...