25.10.12

Βραβείο από την Αθηνά του Craftaholic!

Η πολυτάλαντη Αθηνά του Craftaholic έδωσε σε εμένα και την ταλιμπανούλα μου το παρακάτω βραβειάκι:


Αθηνά μου σε ευχαριστώ παρά μα πάρα πολύ! 

Το βραβειάκι το έχω ξαναπάρει αλλά αφού ξανάρθε στο σπιτάκι μου θέλω να το παραδώσω σε 5 νέα blogs με κάτω από 200 μέλη και αυτό γιατί τα βραβεία έχουν διττό ρόλο: και ευχαριστούν τον blogger για την προσπάθεια του - και όταν είσαι νέος στο χώρο την χρειάζεσαι την τόνωση σου- αλλά και εμείς σαν αναγνώστες γνωρίζουμε νέα blogs.

Για τον λόγο αυτό θα χαρίσω το βραβειάκι στα εξής μπλογκάκια:

1. Στην Χρύσα και στο blog της Οι δικές μας στιγμές!

2. Στην Τόνια και στο blog της Ανοίγω σπίτι!

3. Στην Εύη που μας τρελαίνει με τα υπέροχα δημιουργήματα της και στο blog της My Cakes

4. Στην Γεωργία και στο blog της Μια μαμά στα ξένα!

5. Στην Ελένη και στο blog της Home in Love!

Και τώρα το καλύτερο σημείο: τρέχω για ενημέρωση!


update: δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο με τίποτα στο Home in Love! 
μου βγάζει ότι έχω συνδεθεί ως talibanoula και δεν μπορώ να σχολιάσω με αυτόν τον λογαριασμό! ελπίζω να το δεί μόνη της ή αν μπορεί κάποιος να σχολιάσει στο blog της ας την ενημερώσει να το παραλάβει! ευχαριστώ!




3 σχόλια:

  1. Ταλιμπανούλα, καλή μου, όλοι χρειάζονται ενθάρρυνση, ιδιαίτερα όταν βρίσκονται στην αρχή. Κι αυτό εσύ το κατάλαβες αμέσως στη δική μου περίπτωση και σε ευχαριστώ πολύ. Υγεία και Χαρά σε σένα και στην οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω πολυ Τονια μου!
    δεν ξερω ισως εχω περιεργο χαρακτηρα αλλα ειμαι της αποψης οτι ολοι οι καλοι χωρανε γι αυτο δεν εχω κανενα θεμα ουτε να στηριζω ουτε να παρουσιαζω αλλα μπλογκς
    το αντιστροφο μου φαινεται λιγο μιζερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου που στηρίζεις όλη την blogoγειτονιά. είναι τόσο ανιδιοτελής ο κόσμος της τελικά. Και όπως λες, υπάρχει χώρος για όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...