Σελίδες

3.10.12

Βραβείο!

Η συλλογή με τα βραβειάκια μου μεγαλώνει και άλλο! 

Η mamastaxena τίμησε το ιστολόγιο μου προσφέροντάς μου το παρακάτω βραβείο:



Την ευχαριστώ πολύ από καρδιάς και σπεύδω να σας ενημερώσω για τους κανόνες που το ακολουθούν, έτσι όπως τους έδωσε η mamastaxena!

1. Αναρτούμε το βραβείο στο ιστολόγιο μας
2. Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε
3. Αναφέρουμε 7 πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας
4. Αναφέρουμε τους κανόνες
5. Χαρίζουμε το Βραβείο σε ακόμα 7 ιστολόγια της επιλογής μας
6. Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να περάσουν να το παραλάβουν

Τα Νο 1-2-4 έχουν γίνει ήδη!

Πάμε στο Νο 3 και τώρα εγώ θα πρεπει να πω 7 (μόνο) πράγματα για μένα! Ας το προσπαθήσω λοιπόν:

1. Δεν βλέπω τηλεόραση, παλιότερα έβλεπα μόνο ταινίες σε dvd αλλά τώρα δεν βλέπω καθόλου!
2. Με αγχώνει πολύ το καθημερινό μαγείρεμα.
3. Έχω αρχίσει να σιχαίνομαι το σιδέρωμα ενώ πρώτα μου άρεσε κιόλας (ναι ναι μέγας μαζοχισμός, αλλά αποθεραπεύομαι γιατρέ μου!)
4. Έχω διαβάσει τόσα πολλά βιβλία που πλέον ακόμα και αν τύχει να δω αγγλόφωνη ταινία, δεν διαβάζω υπότιτλους. Ότι πιάσει το αυτί!
5. Από όταν γέννησα δεν ανέχομαι πάνω μου στενό ρούχο και ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς.
6. Βαριέμαι απίστευτα την γυμναστική -αν και πρέπει να βρω ένα τρόπο να γυμνάζομαι λίγο- και δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω ποτέ δίαιτα (ελπίζω να μην χρειαστεί κιολας) 
7. Σκέφτομαι κάποια στιγμή να βάψω τα μαλλιά μου ξανθά γιατί έχω πολλές λευκές τρίχες από πολύ νεαρή ηλικία (αχ βρε μπαμπά τι βρήκες να μου κληροδοτήσεις) και ΒΑΡΕΘΗΚΑ να τα βάφω κάθε 20 ημέρες!

Και αφού καλύψαμε και την συμβατική υποχρέωση Νο3, πάμε να χαρίσουμε το βραβείο σε επτά ιστολόγια της επιλογής μας. Γενικά προσπαθώ κάθε φορά να χαρίζω το βραβείο σε διαφορετικά ιστολόγια και αυτό θα προσπαθήσω και τώρα:

1. Στην Mommie D και το ιστολόγιο της Παιδί και Ανάπτυξη, γιατί της ''βγάζω το καπέλο'' για πολλά πράγματα.

2. Στην Αναστασία και τις Έξυπνες Ιδέες της γιατί σαν αυτοδίδακτη φτιάχνει με την ραπτομηχανή της υπέροχα πράγματα και με βάζει στην πρίζα να το τολμήσω και εγώ!


3. Στην γλυκιά Sheena και το πολύχρωμο Είμαι Παιδί που με τα χρώματα και της αναρτήσεις του μου φτιάχνει την διάθεση!

4. Στην ταλαντούχα Ανεράιδα που χωρίς να το γνωρίζει το ιστολόγιο της ήταν η αιτία που ξεκίνησα να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου!

5. Στην Νατάσσα και το The Pink Fairy Studio για τα υπέροχα πράγματα που φτιάχνει!

6. Στην Φωτεινή και το Little Treasures για τα καταπληκτικά της κοσμήματα και όχι μόνο. Αυτές οι πεταλουδίτσες σε χρυσό και ροζ με έχουν ξετρελάνει!

7. Τέλος, στην μικρομαμά Blondie Vickie και το ιστολόγιο της HeartCore Toys! για τα λαχταριστά μανιταροκεκάκια της που μου έφτιαξαν το πρωινό!

Τρέχω να ενημερώσω τους νέους κατόχους για το βραβείο τους!!




7 σχόλια:

  1. Ουπς κάπου είδα το όνομα μου...! Καλησπέρα Talibanoula και σε ευχαριστώ πολύ, πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Ταλιμπανούλα μου!!! Με συγκίνησες!!! Φιλάκια!!!
    Υ.Γ. Αχ, αυτό το σιδέρωμα!!! Σε νιώθω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο!Ευχομαι κι άλλα πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, Μάη μου!
    Πολύ ευχάριστο που μάθαμε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για σένα!
    Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, μου έφτιαξες τη μέρα με τα σχόλιά σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ, συγνώμη, συγνώμη.... μου ξέφυγε το "χ", Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σου και ελπίζω να γεμίσει το σπιτάκι σου από βραβειάκια!Μου αρέσει ο τρόπος που παρουσίασες το εαυτό σου,είχε χιούμορ!Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...