Σελίδες

9.10.12

Βραβεία, βραβεία και που θα τα δώσω?

Το Μιραντάκι μας από τα ιστολόγια BellaDonna και MirantasLittleGarden ετοιμάζοντας το πρώτο μπλογκοσπιτάκι της για το φθινόπωρο, με τίμησε δίνοντας μου τα εξής βραβεία:




Γλυκό μου Μιραντάκι σε ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες!
Τα βραβειάκια τα έχω πάρει ήδη και έχω αναφέρει 7 πράγματα για μένα! 
Επομένως δεν θα περιαυτολογήσω εκ νέου! Ξέρω ότι θα το θέλατε πολύ αλλά .... αγάλι αγάλι το φιλί για να χει νοστιμάδα!

Ωστόσο, εφόσον τα παρέλαβα ξανά, ενεργοποιείται η ''υποχρέωση'' μου να τα παραδώσω σε 7 νέα ιστολόγια (γιου χου!!)
Προσπάθησα να τσεκάρω λίγο και να τα δώσω σε ιστολόγια που δεν τα έχουν, ελπίζω να τα κατάφερα και να μην μου ξέφυγε κανένα! Και όπως έχω ήδη πει, προσπαθώ κάθε φορά να τα δίνω σε διαφορετικά από τις προηγούμενες φορές μπλογκς, για να αυξάνουμε όλοι την συλλογή μας!

Με πολύ χαρά και αγάπη τα χαρίζω λοιπόν:

1. Στην Αρμονία που με ένα σχόλιο της με συγκίνησε και με προβλημάτισε συνάμα...

2. Στην Taelia88 που με την όμορφη βόλτα της στην γειτονιά μας φέρνει πιο κοντά

3. Στα Κορίτσια για Σπίτι για τα υπέροχα πράγματα που δημιουργούν τα χεράκια τους.

4. Στην Ράνια και το La Vita E Bella για τα όμορφο μπλογκ της.

5. Στην Βανέσα και το πολύχρωμο Χαρούμενο Δημοτικό της.

6. Στην Ανθούλα και το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ blog της Παραμυθητής που με έχει βοηθήσει πολύ να επιλέγω κατάλληλα παραμύθια για την ταλιμπανούλα μου!

7. Στην Μαρία και το blog της BeautyGirl που συμβουλεύομαι συχνά για την ομορφιά μου.


8 σχόλια:

  1. Μετριόφρων παιδί η Μάχη,πολύ μετριόφρων,εγώ της χάρισα 2 βραβειάκια και αυτή πήρε μόνο το ένα!!Αλλά έτσι είναι αγάπη μου,άμα είσαι αγνό παιδί και με καλή καρδιά,δεν σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου,θέλεις να πάρουν όλοι!(και το άλλο βέβαια ήδη το έχεις γι'αυτό μην χολοσκάς).Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Φιλιά στα μούτρα της ταλιμπανούλας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πωπω με προλαβες ατιμη!
    καλε το πηρα χαμπαρι και το διορθωνα αλλα αυτος ο υπολογιστης της δουλειας καιει με καρβουνο.....

    ευχαριστω και παλι παντως! Εισαι γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ βρε Μάχη με συγκίνησες με το βραβείο αλλά περισσότερο με το σχόλιό σου! Έχω μείνει χωρίς υπολογιστή (μου παραχωρεί ο αδελφός μου για λίγη ώρα το δικό του) και δύσκολα τώρα μπορώ να διαβάζω τις αναρτήσεις των φιλενάδων bloggers! Μου έδωσε πολύ χαρά! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ΄ευχαριστώ πολύ - πολύ γλυκιά μου!Υποψιαζομαι το λόγο που συγκινήθηκες, αλλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο που προβληματίστηκες.Δες το σχόλιο μου, στο blog της Mommy D.Όλοι μας κουβαλάμε ένα δισάκι στη πλάτη μας, άλλοι βαρύτερο, άλλοι ελαφρότερο, ο σκοπός είναι το πως εσύ το νιώθεις και τι κάνεις γι΄αυτό!Πάω να στολίσω το σπιτάκι μου, έχω όμως ήδη πει ήδη 7 πράγματα που με αφορούν.Σε φιλώ και την μικρή σου κουκλίτσα επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το εχω ηδη διαβασει το σχολιο σου εκει Αρμονια μου
    και εχω να πω οτι ειστε παραδειγματα προς μιμηση
    δεν βγηκε τυχαια η φραση ''Επειδη ο Θεος δεν μπορει να βρισκεται παντου, γι αυτο επλασε την Μητερα''
    και ποσο μαλλον οταν μιλαμε για τετοιες Μητερες σαν και σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο! Τιμή μας!!! Καλό Φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια φίλη μου γιά τό βραβειάκι σου1Σού εύχομαι περισσότερα!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατ αρχήν χίλια συγνώμη για τα καθυστερημένα χιλιοευχαριστω λόγω φόρτου εργασίας...είναι το πρώτο μου και πολύτιμο μαζί φυσικά με το γλυκό σχόλιο που το ακολουθεί! Να είμαστε όλοι καλα κ να μοιραζόμαστε γλυκιες στιγμές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...