31.10.12

Βινύλιο + Σπάγκος = Η νέα σου φρουτιέρα!

Είμαι σίγουρη ότι κάπου έχετε καταχωνιασμένα παλιά βινύλια! Ελάτε σκεφτείτε!

Και αν δεν έχετε εσείς, έχει η μαμά ή ο μπαμπάς,  πάντως σίγουρα κάποιος έχει. Και τα κρατάει γιατί λυπάται να τα πετάξει, γιατί κάποτε τα είχε χρυσοπληρώσει, γιατί απλά του χάρισαν ωραίες στιγμές! 

Καιρός να αξιοποιήσουμε μερικά! Να τους δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία για μια νέα ζωή, με άλλη λειτουργία και διαφορετική χρηστικότητα! Μόνο προσέξτε  μη τα στερήσετε από κανέναν συλλέκτη, γιατί μόλις δει σε τι δοκιμασίες θα υποβληθούν και πως θα καταλήξουν....κάποιος θα φάει ξύλο και κάποιος θα πάθει εγκεφαλικό (αφού πρώτα δώσει το ξύλο χεχε!)

Τα παλιά βινύλια, λοιπόν, μπορούν να μετατραπούν σε υπέροχες φρουτιέρες ή μπολ. Μάλιστα λόγω του υλικού τους που είναι άθραυστο, είναι ιδιαίτερα ασφαλή για μικρά χεράκια! Και αν νομίζετε ότι θα είναι άσχημα εμφανισιακά, κάνετε λάθος! Η χρήση σπάγκου τους δίνει μια πολύ εκλεπτυσμένη αύρα!!  Δείτε και μόνοι σας:


Πάμε να δούμε λοιπόν βήμα βήμα πως θα μετατρέψουμε τα παλιά βινύλια σε αυτά τα έργα τέχνης.

Θα χρειαστούμε:
- ένα βινύλιο
- σπάγκο
- πιστόλι σιλικόνης

1. Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 200 βαθμούς. Τοποθετούμε το βινύλιο πάνω σε ένα πυρέξ κυκλικού σχήματος και το αφήνουμε στον φούρνο για 8 λεπτά.



2. Αφού περάσουν τα 8 λεπτά, βγάζουμε το βινύλιο από το φούρνο και το αναποδογυρίζουμε μέσα στο μπολ. Ξ ανατοποθετούμε στον φούρνο και το αφήνουμε για άλλα 5 λεπτά!


3. Το βγάζετε από τον φούρνο, το αφαιρείται από το εσωτερικό του μπολ και το αφήνετε να κρυώσει. Στο μεταξύ προθερμαίνετε το πιστόλι σιλικόνης.

4. Αφού κρυώσει, το γυρίζετε ανάποδα και ξεκινάτε να κολλάτε τον σπάγκο περιμετρικά. Μόλις φτάσετε στο χείλος του μπολ, συνεχίζετε να κολλάτε τον σπάγκο και στην εσωτερική πλευρά.




Και να που εύκολα και πρωτότυπα έχετε έτοιμη την νέα σας άθραυστη φρουτιέρα!!



Στο μεταξύ καλού κακού έχετε και το τηλέφωνο της πυροσβεστικής κοντά σας καθώς και κανέναν πυροσβεστήρα.

Η ιδέα δεν είναι δική μου και όσο και αν μ' αρέσει το αποτέλεσμα προτιμώ την ασφάλεια του να ντύσω ένα πλαστικό μπολ.

Η ιδέα και οι φώτο ανήκουν ΕΔΩ!

Άλλες γουστόζικες μετατροπές με την χρήση σπάγκου:





















16 σχόλια:

  1. Προσωπικά θα προτιμούσα το βινύλιο "άντυτο" αλλα εν πάση περιπτώση η ιδέα μου άρεσε πάρα πολύ!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Του άλλαξες τα φώτα, ειναι γεγονός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάπου έχω ξαναδεί τα μπωλ από παλιούς δίσκους, αλλά ντυμένα πρώτη φορά και ομολογώ ότι μου αρέσουν πιο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο σου!Πέρα ότι μου αρέσει πολύ όπως τον έφτιαξες με το σχοινί, μου έδωσες και άλλες ιδέες, που περιλαμβάνουν τι άλλο?... decoupage!Την καλημέρα μου και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α, ωραία ιδέα! Μου αρέσει, όπως κάθε χειροποίητη προσωπική δημιουργία!

    (Αν θες πέρνα από το blog μου (http://syllegw-stigmes.blogspot.gr/2012/10/gadget.html) και γίνε μέλος/αναγνώστης, μιας και πλέον διορθώθηκε το Gadget "Αναγνωστών". Ευχαριστώ εκ των προτέρων!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι λες τώρα!!!!!!! Ξέρεις πόσες φρουτιέρες φτιάχνω στο πατρικό μου; Φρουτιέρα Sinatra, φρουτιέρα Pavarotti, φρουτιέρα Mozart...
    Και μόλις τις δει η μαμά μου, θα μου τις φέρει στο κεφάλι φυσικά.
    Χαχαχα!!!
    Που την βρήκες πάλι αυτή την ιδέα; Είσαι μεγάλο ξετρυπωτήρι (από το "ξετρυπώνω").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ουάου!!!! Φανταστικό!Ξετρελάθηκα και πρέπει να το κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά ε πολύ εντυπωσιακό!Παλιά όταν ήμουν πιτσιρίκα έκαιγα τα βινύλια του μπαμπά μου και τα κρεμούσα στους τοίχους για διακοσμητικά,αλλά βινύλιο φρουτιέρα πρώτη φορά βλέπω!Οι κατασκευές με το σχοινί είναι 'φυσικές' και μου αρέσουν πολύ.Μου δημιουργούν μια ανάλαφρη διάθεση...μη με ρωτήσεις γιατί.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια η φρουτιέρα,όπως και οι άλλες ιδέες για κατασκευές με σπάγκο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαντασία να 'χεις και χεράκια πρόθυμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία ιδέα αλλά θα την δοκιμάσω με κάποιο άλλο υλικό γιατί τους δίσκους που έχω τους φυλάω σαν ενθύμια!!!
    Όλες οι κατασκευές που μα έδειξες με σπάγκο είναι σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ ωραια ιδεα ! κ εγω θα προτιμησω τ μπωλ μ τ σπαγο ασε δεν ειμαστε για φωτιες τωρα!!!!!καλως σε βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίο έγινε! Βέβαια η καρδιά μου δεν το'χει να βάλω το δίσκο στο φούρνο γιατί εμείς πήραμε καινούριο πικάπ πέρσυ φαντάσου..οπότε θα αρκεστώ στις υπόλοιπες ιδέες που δεν παίζουν και με την υγεία του συζύγου..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειστε με τα καλα σας ?????
    Τι κανετε εκει?? θα τρελαθω!
    εδω προσπαθουμε κομματι το κομματι να τα περισωσουμε και σεις τα φτιαχνετε ... μπωλ? δε λεω, πολυ ομορφη προσπαθεια κ το αποτελεσμα εξαιρετικο!
    ΑΛΛΑ κριμα δεν ειναι ??
    πραγματικα αν δεν εχετε τι να κανετε τα βινυλια σας τουλαχιστον χαριστε τα , η δωστε τα με καποιο αντιτιμο/ανταλλαγμα κτλ...
    Εγω εδω ειμαι παντως, οποιος εχει "βαρεθει να τα βλεπει να σκονιζονται και να τα φτιαχνει εργα τεχνης , μπορει να ερθει κ σε επαφη μαζι μου!
    φιλια!
    Μαριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχ το ξερα εγω οτι αν μας επερνε χαμπαρι κανενας συλλεκτης θα τα ακουγαμε!!
    Μαριε να διευκρινισω οτι και εγω ειμαι κατα, οχι γιατι ειμαι συλλεκτρια απλα γιατι αναγνωριζω πως το βινυλιο ειναι αγαπη για πολλους και δεν πρεπει να του συμπεριφερομαστε ασχημα
    γι αυτο αλλωστε αν παρατηρησεις προς το τελος της αναρτησης γραφω οτι θα προτιμουσα να το επιχειρησω ντυνοντας καποιο μπολ και οχι χρησιμοποιωντας δισκο, κυριως για λογους ασφαλειας
    οι φωτο και η ιδεα ερχεται απο το εξωτερικο απο το λινκ που ηδη εχω βαλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η φρουτιέρα είναι τέλεια ! Εγώ φυσικά λατρέυω οτιδήποτε έχει σπάγκο, οπότε είμαι προκατειλημμένη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...