Σελίδες

25.10.12

Αρωματικοί δίσκοι απ'τα χεράκια σας!

Μιας και αρχίσαμε με τα αρωματικά, θα συνεχίσουμε για λίγο έτσι!

Αυτό δεν το έχω δοκιμάσει, μόλις το βρήκα και σας το δείχνω! Επίτηδες το δείχνω τώρα και δεν δοκιμάζω να το φτιάξω πρώτα, γιατί έχω ανοίξει τόσες ''πληγές'' στο σπίτι που υποσχέθηκα στον εαυτό μου να τελειώσω πρώτα όλα τα μισοτελειωμένα και μετά να ξεκινήσω κάτι καινούργιο (αφού ασχοληθώ και με την ραπτομηχανούλα μου λίγο). 

Είναι μια καλή εναλλακτική πρόταση για το τζελ ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και συνδυαστικά για περισσότερο άρωμα στον χώρο σας.

Υλικά που χρειαζόμαστε:
- 2 κούπες μαγειρικής σόδας
- 1-2 κούπες αποσταγμένο νερό ή απλά βράζετε το νεράκι της βρύσης για δέκα λεπτά 
- αιθέριο έλαιο της επιλογής σας
- θήκες για μάφινς ή παγοθήκες με σχήματα

1. Σε ένα μπολ ρίχνετε 3-4 σταγόνες αιθέριο έλαιο σε μισή κούπα νερό.

2. Σε ένα άλλο μπολ βάζετε την μαγειρική σόδα.

3. Ρίχνετε το μίγμα: αιθέριο έλαιο+νερό στο μπολ με την μαγειρική σόδα και ανακατεύετε καλά

4. Συνεχίζετε να προσθέτετε νερό μέχρι να δημιουργήσετε μια παχιά πάστα



5. Τοποθετήστε το μίγμα σας στις θήκες σας και περιμένετε 24-48 ώρες για να στεγνώσει. Το πόσο γρήγορα ή αργά θα στεγνώσει εξαρτάται από την υγρασία της περιοχής που μένετε.



Το αποτέλεσμα είναι όμορφο και μυρωδάτο!


Το άρωμα τους διατηρείται περίπου για ένα μήνα και όταν παρέλθει ο μήνας μπορείτε να τις ρίξετε μέσα στο πλυντήριο για να μοσχομυρίσει και η μπουγάδα σας!



Πάντως ''τρώγομαι'' πολύ να το δοκιμάσω ΑΜΕΣΑ! συν ότι λέω να ρίξω και λίγο χρώμα ζαχαροπλαστικής  μέσα για να γίνουν ακόμα πιο όμορφα!

Οι φωτογραφίες και η ιδέα ανήκουν ΕΔΩ!

12 σχόλια:

  1. τέλεια ιδέα!!! Σίγουρα θα το κάνω!! Καλή σου μερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aαααα, κι εγω θα το κανω, και πολυυυ συντομα!!!!! Με βολευουν πιο πολυ για τα κουτια μου, απ το αλλο αρωματικο με το βαζακι (αυτο θα το φταξω γι αλλου), χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι λες τώρα!!!!!!!!!!!??? Θα το δοκιμάσω, for sure!

    Και κάτι άσχετο...

    Αν θέλεις, πλέον μπορείς να γίνεις μέλος του My Lovable Baby. Πρόσθεσα το widget εγγραφής.
    Ρίξε μία ματιά εδώ:

    http://my-lovable-baby.blogspot.gr/2012/10/blog-post_25.html

    Θα χαρώ να σε δω στην παρέα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι καλοοοο!!! Θα το δοκιμάσω! Ευχαριστούμε για την πρόταση :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλειο και πολύ απλό! Ότι πρέπει για μένα δηλαδή! Δεν το έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο πάντως. Μπράβο που το ξετρύπωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ενδιαφέρον!!!! Τρώγομαι κι εγώ να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενδιαφέρουσα ιδέα.Και εύκολη.Πρέπει να την δοκιμάσω γιατί μου αρέσουν τα αρωματικά.Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα το δοκιμάσω σίγουρα! Σε περιμένει βραβειάκι εδώ http://craftaholicgr.blogspot.gr/2012/10/blog-post_25.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι τελεια ιδεα!Δεν ειχα ξανακουσει κατι παρομοιο.Να προσθεσω ιδεα; θα βαλω λιγο χρωμα και θα χρησιμοποιησω χριστουγεννιατικη θηκη. Ισως μαλιστα βαλω και στα κουτακια που θα ετοιμασω για τo bazaar του σχολειου.Ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο και εύκολο και οικολογικό! Είσαι σούπερ Ταλιμπανούλα! Θα πάω να αγοράσω τα υλικά για τη συνταγή αλλά και για το χθεσινό μυριστικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τέλειο φαίνεται, κι εγώ θα το δοκιμάσω! :) καλώς σε βρήκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...