Σελίδες

23.10.12

Οργάνωση και Αποθήκευση κοκαλακίων και κορδελών!

Όταν είσαι κοριτσομάνα έχεις να κάνεις, μεταξύ άλλων, και με πολλά -μα πάρα πολλά!- αξεσουάρ: κορδελάκια, κοκαλάκια, καπελάκια, σκουφάκια και όλα τα συναφή! Όλα αυτά λοιπόν χρειάζονται την οργάνωσή τους, διαφορετικά σε κυνηγάνε όπως και τόσα άλλα αντικείμενα στο παιδικό κοριτσίστικο δωμάτιο!

Έχω ήδη μετατρέψει έναν πίνακα ανακοινώσεων σε μέρος αποθήκευσης όλων αυτών. Σας το είχα δείξει όταν ρίξαμε κλεφτές ματιές στην ταλιμπανουλοχώρα! 

Είναι αυτό εδώ: 



Όμως πλέον αφενός βαρέθηκε το μάτι να το βλέπει και αφετέρου έχει παραγεμίσει και δεν με εξυπηρετεί πιά! Έτσι είμαι σε αναζήτηση κάτι καινούργιου, κάτι διαφορετικού! Θέλω να κρατήσω αυτό σαν ιδέα γιατί ιδίως τα γαντζάκια που έχω τοποθετήσει στο κάτω μέρος είναι πολύ εξυπηρετικά -το καλοκαίρι κρεμάω κορδέλες ενώ τον χειμώνα τα σκουφάκια- και να μετατρέψω το πάνω μέρος ή να φτιάξω κάτι επιπρόσθετο μόνο για τις κορδέλες!

Με μια πρόχειρη αναζήτηση βρήκα κάποια πραγματάκια. Και επειδή δεν έχω αποφασίσει ακόμη ποιο να φτιάξω, τα μοιράζομαι μαζί σας να μου πείτε και γνώμες!

Κάτω από κάθε εικόνα έχω λινκ με το σύνδεσμο που οδηγεί στις οδηγίες κατασκευής ώστε να το δείτε αν θέλετε να φτιάξετε κάτι αντίστοιχο.

Μια πρώτη ιδέα είναι να φτιάξουμε ένα ''βιβλίο'' που μέσα θα μπαίνουν τα κοκκαλάκια:




Πρωτότυπη ιδέα αλλά ''μπελαλίδικη'' για κάποια άσχετη στα ραπτικά σαν και μένα!

Επόμενη ιδέα να μετατρέψω ένα μεγάλο τενεκεδένιο κουτί σε σταθμό αποθήκευσης κορδελών! Καλό και νόστιμο!



Άλλη απλή και γρήγορη λύση είναι να μετατρέψουμε ένα κρεμαστράκι σε χώρο αποθήκευσης απλά τοποθετώντας κάθετα μια κορδέλα!



Κάτι παρόμοιο με αυτό που έχω μετατρέποντας μια μεγάλη κορνίζα. Το μειονέκτημα με αυτά είναι ότι από ένα σημείο και μετά οι κορδέλες χαλαρώνουν από την πολύ χρήση και κρεμάνε άχαρα.


Κάτι νόστιμο και γλυκό:



Λαμπατέρ με διπλή υπόσταση: και φως και αποθήκευση! Καλό!






Και άλλη νοστιμιά χρησιμοποιώντας ένα μπλουζάκι και τούλι:




Και τα δυο που κερδίζουν απόλυτα την ψήφο εμπιστοσύνης μου: μαγνητικοί πίνακες!
Είναι αρκετά εύκολο να μετατρέψω τον ήδη υπάρχοντα πίνακα απλά τοποθετώντας φύλλο αλουμινίου και το ''κρέμασμα'' των τσιμπιδακίων και λοιπών μπλιμπλικίων δείχνει ότι θα είναι πολύ πιο εύκολο!! Φτάνει τώρα να βρώ φύλλο αλουμινίου!




Εσείς τι προτείνετε??
















9 σχόλια:

  1. Λοιπόν εγώ κοριτσομάνα δεν είμαι, αλλά σαν αγορομάνα σκέφτομαι πιο πρακτικά:Μήπως να 'περνες ένα μεγάλο νεσεσέρ και τα 'χωνες όλα μέσα? Αν πάλι επιμένεις στις πιο στυλάτες λύσεις που μας εκθείασες μου άρεσε καλύτερα η πρώτη με το βιβλίο(πρωτότυπο και λειτουργικό)(τώρα που πήρες ραπτομηχανή δεν θα πιάνεσαι στο ράψιμο),αλλά και το λαμπατέρ που κάνει δυο δουλειές!Δεν ξέρω αν σε βοήθησα...Η επιλογή δική σου!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειες όλες οι ιδέες, μα περισσότερο μου έκανε κλικ το λαμπατέρ!
    Για φύλλο αλουμινίου - στα ικέα!
    Έχω ένα λευκό στο "εργαστήρι" μου, μαζί με τα βαζάκια που έχουν μαγνήτη στη βάση με εξυπηρετεί αφάνταστα!
    Είμαι σίγουρη πως ότι και να φτιάξεις θα'ναι τέλειο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν αυτές τις μέρες! Μ'αρέσει το κοριτσάκι με τις κοτσίδες και η κορνίζα! Κλασσική λύση αλλά εύκολη και πρακτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμενα μου αρεσε η τελια ιδεα που ειναι το μπλουζακι και το τουλι.Ειναι τελιο για μπαλετο. (Τα παραπάνω τα έγραψε η κόρη μου...) Εμένα μου άρεσε ο μαγνητικός πίνακας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το λαμπαντέρ το λαμπαντέρ! Αλλά και ο πίνακας ο μαγνητικός...Χμ, δεν μπορώ να αποφασίσω. Φτιάξε ότι σου αρέσει και περιμένουμε φώτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουτε εγω ειμαι κοριτσομανα, αλλα τη γνωμη μου θα την πω!! Χιχιχι!! (ειχα ξαναγραψει, αλλα κατι εκανα με το σχόλιο μου μαλλον)... Εγω προτιμω τον πινακα το μαγνητικο, και το κοριτσακι με τις κοτσιδες!!!! Το ενα απιστευτα πρακτικο και ομορφο, το αλλο πολυ παιδικο και τρισχαριτωμενο!! Ασε που την κανεις και Ραπουνζελ αν το θες παραμυθενιο!!! (αλλα εμενα κι ετσι μ αρεσει πολυ, μου θυμιζει....hippy style!!!) Oτι και να φτιαξεις ομως τελειο θα ναι, ειμαι σιγουρη!!! (σματς!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανεμορφα!!! Σιγουρα στο μελλον θα μας χρειαστουν για να κρεμαμε τις κορδέλες μας και τα κοκκαλακια μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εγώ που έλεγα να ντύσω το λαμπατέρ (το καπέλο) με ντεκουπάζ!! Βρήκαν τη θέση τους εκατομμύρια κοκκαλάκια, τσιμπιδάκια, κλάμερ που βρίσκονται σκόρπια απο δω και επό εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. α το εφτιαξες;; θελουμε να δουμε φωτο!!!

    εγω παλι περιμενω να φερει το πλαισιο την πιο λεπτη ποιοτητα φυλλου αλουμινιου γιατι αυτη που βρηκα ηταν παχια και νομιζω οτι θα πεσει πολυ βαρος πανω στον πινακα
    σημερα αυριο θα την φερουν μου ειπαν, για να δουμε
    δεν βρηκα ομως μαγνητακια που το ειχα δεδομενο οτι θα εχουν στο πλαισιο
    ξερει καμια που μπορω να βρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...