Σελίδες

9.9.12

Καινούργια Εγώ?


Τις τελευταίες μέρες αισθάνομαι τόσο μα τόσο κουρασμένη!

Και πέρα από το ότι το αισθάνομαι, το δείχνω κιόλας! Και απορούσα γιατί με ρώταγαν τελευταία αν είμαι άρρωστη. Κάτι το στίγμα, κάτι η δουλειά, κάτι η ταλιμπανούλα που έχει τον ακοίμιστο...ε δεν χρειαζόμουν παραπάνω.

Σήμερα όμως μου έκανε την χάρη και όχι απλά κοιμήθηκε, κοιμήθηκε από πολύ νωρίς. Ευκαιρία λοιπόν για επαναφόρτιση!

Και επειδή το δικό μου μπωτέ αρχίζει από την κουζίνα, ανακάτεψα λίγο ελαιόλαδο με μέλι και λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας. Χώρισα το μείγμα σε δυο μπολ, στο ένα πρόσθεσα χοντρό αλάτι και στο άλλο ζάχαρη. Φεύγοντας από την κουζίνα, πήρα μαζί μου και το ελαιόλαδο.

Πρώτος σταθμός τα μαλλιά: μπόλικο ελαιόλαδο από τις ρίζες ως τις άκρες και τύλιγμα με πετσέτα βρεγμένη σε καυτό νερό!  

Δεύτερος σταθμός τα πόδια: γέμισμα λεκάνης με ζεστό νερό, αφρόλουτρο και λίγο baby oil, μούλιασμα, peeling και τρίψιμο με ράσπα.

Μεταφορά στην μπανιέρα. Βρέξιμο του προσώπου και του σώματος με χλιαρό νερό.

Τρίτος σταθμός το σώμα: άρπαξα το μπολάκι με το ελαιόλαδο-μέλι-λεβάντα-αλάτι χοντρό και έκανα ένα ωραιότατο peeling επιμένοντας σε αγκώνες, γόνατα και τις επιρρεπείς στην κυτταρίτιδα περιοχές.

Τέταρτος σταθμός το πρόσωπο: άρπαξα το μπολάκι με το ελαιόλαδο-μέλι-λεβάντα-ζάχαρη και ξεκίνησα peeling με πιο μαλακές και ήπιες κινήσεις.



Μετά από όλα αυτά και ενώ σιγά σιγά αισθανόμουν την επαναφόρτιση, άνοιξα τη βρύση και άφησα το ζεστό νερό να με πλημμυρίσει. Για αρκετά λεπτά, τόσα ώστε να φύγουν οι πολλές ζάχαρες, τα αλάτια και τα λάδια. Μετά τάπωσα την μπανιέρα, άφησα το νερό να την γεμίσει (λιγάκι, το νερό είναι πολύτιμο) και χαλάρωσα. Αφέθηκα να φύγει όλη αυτή η κούραση, το άγχος και η μιζέρια...

Βγήκα από το μπάνιο πλήρως ανανεωμένη, πλήρως επαναφορτισμένη!
Αν καταφέρω και κοιμηθώ και ένα νορμάλ οχτάωρο θα είμαι βασίλισσα!! 

Καινούργια Εγώ αναμφισβήτητα!!!
Απλά, ανέξοδα, προσιτά!

Και αν νομίζετε ότι αυτό ήταν όλο, γελιέστε!!
Γιατί καλά όλα τα παραπάνω αλλά τους μαύρους κύκλους παραπονεμένους θα τους αφήσω;;; Ήσυχους να απολαμβάνουν την νίκη τους;;; Ε ποτέ!!!

Αφού έβαλα κρεμούλα στο καινούργιο αλαβάστρινο (λέμε τώρα) δέρμα του προσώπου, έκοψα ένα φυλλαράκι από την αλόη του μπαλκονιού μου και με κυκλικές κινήσεις άπλωσα το gel της πάνω στους μαύρους κύκλους. Θα το αφήσω εκεί μέχρι αύριο το πρωί! Αυτό ξέρει τι πρέπει να κάνει!

Το gel της αλόης είτε απευθείας από το φυτό είτε αγορασμένο, είναι ιδανικό όχι μόνο για τους μαύρους κύκλους αλλά και για κάθε είδους ουλές, σκασίματα, γδαρσίματα, κοψίματα.

Άλλες εναλλακτικές για μαύρους κύκλους και ουλές είναι:

1. Φτιάχνετε έναν πολτό που θα αποτελείται από 1/2 κουταλάκι κουρκούμη, ένα κουταλάκι γιαούρτι πλήρες και λίγες σταγόνες χυμό λεμονιού.  Απλώστε το χυλό πάνω στους μαύρους κύκλους ή στις ουλές και αφήστε το για όσο περισσότερο μπορείτε, αλλά όχι λιγότερο από δέκα λεπτά. Μη περιμένετε να δείτε αποτελέσματα από την πρώτη εφαρμογή. Η θεραπεία χρειάζεται επανάληψη για να αποδώσει. Αποτελέσματα φαίνονται μετά από 10-15 μέρες.



Η κουρκούμη ή κουρκουμάς είναι μπαχαρικό και μπορείτε να το βρείτε σε καταστήματα με μπαχαρικά ή σε κάποια σουπερ μαρκετς. Ανήκει στην ίδια οικογένεια με το τζινσενγκ και θεωρείται ότι έχει ευεργετικές ιδιότητες για το ανοσοποιητικό σύστημα. Χρησιμοποιείται ευρύτατα στην ινδική και γενικότερα ασιατική κουζίνα.

2.  Άλλη λύση είναι να ανακατέψετε μια κουταλιά ελαιόλαδο με μισή κουταλιά κουρκούμη. Και πάλι το αφήνετε όσο περισσότερο αντέχετε. 
Δουλειά κάνει και η επάληψη μόνο με ελαιόλαδο.

3. Το γνωστό σε όλους μας και παραμελημένο βούτηρο κακάο είναι επίσης ιδανικό και για  μαύρους κύκλους και για ουλές. 


Για τους μαύρους κύκλους απλά κάνετε επάλειψη και το αφήνετε, δεν το ξεπλένετε. Για τις ουλές, κάνετε επάλειψη με κυκλικές κινήσεις και το αφήνετε και πάλι να απορροφηθεί από τον οργανισμό.
Το βούτηρο κακάο το βρίσκουμε σε φαρμακεία και δεν κοστίζει ιδιαίτερα.






20 σχόλια:

  1. Καλημέρα ,καλή Κυριακή ,πολύ χρήσιμα όλα αυτά που μας είπες ,τελικα κάνουν πολύ καλή δουλειά τα φυσικά προιόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη μου πεις!! Οσο τα διαβαζα είχα χαλαρώσει απίστευτα!! welcome to reality τωρα .Και τι δεν θα δινα για μια τετοια μερα αλλά λίγο χλωμό ακομα με το μωρό και τον Κωσταντή. Που θα παει όμως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη ανάρτηση!Τήν χρειαζόμουν!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Neli το εχω γυρισει απο καιρο στα φυσικα προιοντα και εχω βρει την υγεια μου, και εγω και η τσεπη μου! Μόνο κρεμα ημερας αγοράζω πλεον και κανα ειδος μακιγιαζ αραια και που!

    Πενουλα μου δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα για να θεωρω αυτη την διαδικασια του μπωτε αξια αναρτησης φαντασου ποσο καιρο ειχα να το κανω και ποσο λιγο χρονο διαθετω! Για σενα ομως ειναι καλυτερα τα πραγματα πιστευω, τα παιδακια σου ειναι δυο που σημαινει οτι αργοτερα θα απασχολουνται μεταξυ τους, ετσι τουλαχιστον το εχω δει απο φιλες μου, ενω η ταλιμπανουλα ειναι μονη της και συνεχως γατζωμενη απο πανω μου!

    Dimi μου αφου το χρειαζεσαι να το εφαρμοσεις κιολας! Για να ειμαι ειλικρινης βεβαια, σημερα μετα από μια μερα γεματη με οικιακες δουλειες....το ξαναχρειαζομαι και εγω! αλλα ειμαι τοσο πτωμα που το μονο που θελω ειναι να ξαπλωσω στον καναπε και να κοιταω το ταβανι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάχη, καλώς μας ήλθες. Πολύ ωραίες πραγματικά οι συμβουλές σου και ανέξοδες. Αυτή την επαναφόρτιση να την κάνεις συχνά, γιατί αν την αφήσεις λόγω έλλειψης χρόνου, θα δεις πώς καταρρέεις. Να σου ζήσει το μικρό ταλιμπανάκι. Πιστεύω ότι θα γίνει πολύ ευτυχισμένο με μία τέτοια μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλως σας βρήκα Ελένη!
    Έκανα μια βόλτα στα ιστολόγια σου!
    Πόσο υπέροχα!
    Πραγματικά υπέροχα! και βρίσκεις χρόνο να τα ενημερώνεις! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα γλυκιά ταλιμπανούλα
    είδα το σχολιάκι σου στο τσατάκι μου
    και πέρασα και γω για την καλημέρα μου
    ευχαριστώ που πέρασες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερουδια δελφινακι!
    δεν ξερω γιατι αλλά ο υπολογιστης κολλαει και δεν μπορω να σου στειλω σχολιο γι αυτο αφησα στο τσατ την καλημερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωω δε ξέρω γιατί

    αν θέλεις φεύγεις την λέξη επαλήθευσης από τα σχόλια; ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εννοεις να βγαλω την λεξη επαληθευσης απο τα δικα μου σχολια;

    πρεπει να ειναι θεμα του δικου μου υπολογιστη γιατι μου το κανει και σε αλλα μπλογκς αυτο, και στο δικο μου με δυσκολια ανεβαζει σχολιο και αφου περιμενω κανα μισαωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναι να βγάλει την λέξη επαλήθευσης από τα δικά σου
    εύχομαι να είναι κάτι περαστικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια ανανέωση όπως την περιγράφεις θα μου χρειαζόταν και εμένα!!Βέβαια δεν ξέρω πως θα βρω χρόνο να φτιάξω
    τα υλικά που πρέπει να χρησιμοποιήσω..αλλά η αλόη που είναι απλή θα δοκιμαστεί σίγουρα!
    Τρέχω να αγοράσω μια για το μπαλκόνι τώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρησιμότατα tips και συμβουλές! Δεν το ήξερα για την αλόη ότι κάνει για τόσες δουλειές και μάλιστα κατ ευθείαν από την γλάστρα της! Thanks for sharing που θα έλεγαν και οι φίλες μας οι Αμερικανίδες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπόν όλο λέω λέω να πάρω αλόη....πού την βρίσκω;
    από το πάρτυ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οικονομικά, οικολογικά και απλά tips. Πολύ όμορφο και χρήσιμο post.
    Από το party σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλενάδα, γίνεται bookmark αυτή σου η ανάρτηση. Θα ακολουθήσω το παράδειγμά σου σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κοιτά που αλλού κάνει καλό ο κουρκουμας... Τον αγόρασα γιατί λένε πως κάνει πάρα πολύ καλό και δε ξέρω που να το χρησιμοποιήσω! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραίες συμβουλές!!! Εύκολες και με μικρό κόστος, νομίζω πολλές θα μπορέσουμε να τις ακολουθήσουμε! (από το πάρτυ σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ενδιαφέρουσες οι σπιτικές ομορφο-συνταγες σου! Κι εγω νιώθω ερείπιο και λετσόνι αλλά τις λίγες ώρες που έχω για τον εαυτό μου με το ζόρι ισιώνω τα μαλλιά μου....πφφφφφ ελπίζω σε "καλυτερες μέρες" χαχαχα! (από το πάρτυ σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...