Σελίδες

14.9.12

Και άλλα βραβειάκια!!

Η αγαπημένη Ευγενία από το koritsiagiaspiti.blogspot.gr με επέλεξε μαζί με άλλα μπλογκς για να μου χαρίσει τα εξής βραβειάκια:




Σε ευχαριστώ από καρδιάς Ευγενία μου!
Είναι μεγάλη χαρά για εμένα που είμαι τόσο νεούδι στην μπλογκογειτονιά να λαμβάνω βραβειάκια!!

Δεν ξέρω αν πρέπει να γράψω για 7 αυθόρμητα πράγματα, αλλά θα τα γράψω έτσι και αλλιώς επειδή το θέλω!

1. Είμαι πολύ οργανωτική σε βαθμό ψύχωσης που πρέπει να αποβάλλω!
2. Θέλω να μάθω ραπτική!
3. Έχω αρχίσει να αγχώνομαι πάρα πολύ για τα οικονομικά ενώ ποτέ δεν με είχαν απασχολήσει!
4. Πρέπει να ξαναρχίσω να οδηγώ!
5. Πρέπει να εκπληρώσω το τάμα μου στην Χάρη της στη Τήνο!
6. Έχω πάθει εξάρτηση από την ταλιμπανούλα μου!
7. Είναι Παρασκευή και βαριέμαι να δουλέψω!

Με την σειρά μου χαρίσω τα βραβειάκια στα κάτωθι μπλογκόσπιτα:

1. Στο δελφινάκι και του εύχομαι να ναι πάντα καλά!
2. Στην Μάρθα και της εύχομαι με κανέναν πόνο να φέρει το κουκλάκι της στον κόσμο!
3.Στην αγαπημένη μου φίλη Εβίτα που μετά από την χθεσινή της ανάρτηση θέλω μόνο να της κάνω μια αγκαλιά και να της πω: πάει πέρασε!
4. Στην Ελπίδα και τον υπέροχο μικρό της!
5. Στις νέες φίλες-μέλη Νατάσσα και Άντα!!

8 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε η ευχή σου γλυκιά μου!!!
    Για το 3 τα είπαμε και πιο προσωπικά, οπότε δεν έχω κάτι να προσθέσω!
    Θα συμφωνήσω και με το παραπάνω με το 7!! Θέλω να περάσει η μέρα!
    Επίσης, αυτό με την εξάρτηση, έχω αρχίσει και την παθαίνω κι εγώ ενώ ακόμα δεν την έχω δεί την μπέμπα μου! Σήμερα έχουμε το doppler και δεν περνάνε οι ώρες!!!!!

    [έχω κάποιες πληροφορίες σχετικά με αυτά που συζητούσαμε. Μέσα στο σκ θα καταφέρω να σου στείλω!]

    Σε φιλώ γλυκά!

    Γρήγορα να περάσει η Παρασκευή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με το καλο να δειτε την μπεμπα σας στο doppler!!! θα τα πουμε και πιο προσωπικα!! ελπίζω να παρέλαβες το βραβειάκι σου!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπημένη μου ταλιμπανούλα
    είδα το μηνυματάκι σου στο τσατάκι μου
    και ήρθα κολυμπώντας γρήγορα χεχεχε

    σ ευχαριστώ για την σκέψη να δώσεις και στο φτωχικό μου

    τα έχω ήδη και τα τρία, αλλά θα προσθέσω δίπλα και το δικό σου όνομα

    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή μου ταλιμπανούλα, τώρα μπήκα στο blog και είδα τα μηνύματα. Είμαι σε φάση που τρέχω λίγο παραπάνω και δεν μπαίνω αρκετά. Σ΄ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου :)!!!!

    Υ.Γ. Τα μαθήματα ραπτικής να τα αρχίσεις οπωσδήποτε, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χρήσιμα είναι!!!

    Πολλά φιλιά. Τρέχω να αναρτήσω το βραβείο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο ταλιμπανούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάχη μου καλησπέρα!!!Αν δενκάνω λάθος μου χάρισες μία καρδούλα αλλά δεν ξέρω να την πάρω απαστράπτουσα,θα μου πεις τον τρόπο μια που σου την ξαναχάρισαν...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εφη μου συγχωρεσε με, νομιζα οτι σου ειχα απαντησει
    δεν εκανα κατι ιδιαιτερο
    παω στο μπλογκ που μου την χαρισε, παταω πανω της δεξι κλικ και κανω ''Αντιγραφή διευθυνσης url εικόνας''

    μετά παω στις αναρτήσεις στο δικο μου μπλογκ, πατάω νέα ανάρτηση, εισαγωγή εικόνας, επιλέγω από την αριστερή μπάρα την επιλογή ''απο μια διεύθυνση url'' και στο κουτακι που βγάζει και λέει ''επικολλήστε..'' κάνω ξανά δεξί κλίκ και πατάω επικόλληση
    φορτώνει την εικονίτσα και παταω προσθηκη

    ελπιζω να σε βοηθησα
    αν οχι πες μου να το δουμε ξανα βημα βημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...