15.9.12

Κλεφτές Ματιές στην Ταλιμπανουλοχώρα!

Κανονικά ο τίτλος θα πρεπε να ναι: Κλεφτές ματιές στο παιδικό μας δωμάτιο. 

Αλλά παιδικό δωμάτιο καλούμε το χώρο που το παιδί κατά κύριο λόγο κοιμάται και κατ επέκταση παίζει, διασκεδάζει, δημιουργεί. Επομένως υπάρχει ένα ουσιαστικό κώλυμα να χρησιμοποιήσω αυτό τον τίτλο αφού η ταλιμπανούλα κοιμάται στο δωμάτιο μας και η κούνια της βρίσκεται εκεί.

Το δωμάτιο της λοιπόν τελεί χρέη παιδότοπου και παιχνιδοκατάστασης. Είναι ο χώρος που θα διαβάσουμε τα παραμύθια μας, θα παίξουμε με την κουζίνα μας και τα κουζινικά μας, θα καλλωπιστούμε στο μπουντουάρ μας, θα ταΐσουμε τα νινάκια μας, θα ζωγραφίσουμε, θα παίξουμε με τα play doh μας και τόσα άλλα πράγματα.

Βέβαια όλο το σπίτι είναι το βασίλειο της ταλιμπανούλας και παντού μα παντού ακόμα και στα πιο αναπάντεχα μέρη (ακόμα και πάνω στις σωληνώσεις του καλοριφέρ!) θα βρεθούν δικά της ή σχεδόν δικά της (πρώην δικά μου που κατασχέθηκαν από την μικρή εισβολέα) πράγματα! Απλά το αρχηγείο της είναι εκεί που ελπίζουμε ότι κάποτε θα γίνει και δωμάτιο της!

Για να τρυπώσουμε λοιπόν τώρα που κοιμάται:

Η πόρτα της στο πάνω μέρος κοσμείται με το όνομα της (μια προσπάθεια του μπαμπά και της μαμάς να συνειδητοποιήσουν ότι το αγγελούδι τους πρέπει κάποια στιγμή να πάει στο χώρο του), ενώ το κάτω μέρος έχει κολλημένη μια παράσταση που της αρέσει πάρα πολύ!

Τα πομ πομ δημιουργία της μαμάς που ξέμεινε από τα πρώτα μας γενέθλια!


Όταν πρωτοκόλλησα αυτά τα αυτοκόλλητα περνάγαμε ώρες να μελετάμε και να παίζουμε με τα ζωάκια, να αναπαριστούμε τους ήχους τους και να της λέω την ιστορία με την Κιβωτό και τον Νώε!



Μια από τις αγαπημένες μας γωνιές είναι αυτή που έχω δημιουργήσει χρησιμοποιώντας το στρωματάκι από το παρκοκρέβατό της που πια έχει αποθηκευτεί, διάφορα μαξιλάρια με αγαπημένα της θέματα (μεγάλη τρέλα με τα γατάκια) και γύρω γύρω όλα τα αγαπημένα της λούτρινα, κουκλάκια, παιχνίδια, παραμύθια!




Πάνω στο καλοριφέρ η αγαπημένη της μαμά προβατίνα με το προβατάκι της, συντροφιά με τα παπάκια!


Και όλη αυτή η γωνιά ντύνεται με το θαλπωρικό φως του γνωστού φωτιστικού του ΙΚΕΑ



Η συντροφιά συμπληρώνεται με τις αγαπημένες Μίνι καθισμένες στην γλυκούλα πολυθρονίτσα μας. Για την ιστορία να αναφέρω ότι αυτή η πολυρονίτσα είναι καθαρά διακοσμητική. Αν και όταν μας την έφεραν δώρο χάρηκα πάρα πολύ γιατί μου άρεσε τρομερά, όταν κατάλαβα οτι είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες, πολύ στεναχωρέθηκα. Και για να εξηγηθώ: είναι αγορασμένη από ένα τσουχτερό μαγαζί παιχνιδιών. Το κάλυμμά της πέρα από ότι είναι πολύ όμορφο και ταιριάζει πολύ με το χώρο, αφαιρείται και πλένεται. Όλα τέλεια μέχρι εδώ! Μόλις όμως το αφαιρέσεις αυτό που αντικρίζεις είναι .... μια φουσκωτή πολυθρόνα, η οποία όσο και να την φουσκώσεις δεν σταθεροποιείται πουθενά και έχει και μια ελαφριά κλίση μπροστά με αποτέλεσμα το παιδί να μην μπορεί να καθίσει με τίποτα (σαφώς και αποτάνθηκα στην εταιρεία αλλά.....)


Ο χώρος φιλοξενεί και το τραπεζάκι μας μαζί με το ένα μας καρεκλάκι (το άλλο είναι στην βεράντα και κάνει παρέα σε άλλο τραπεζάκι), την συρταριέρα μας, το κουτί-παγκάκι των βαπτιστικών μας που με την βοήθεια της γιαγιάς ταίριαξε χρωματικά με τον χώρο.


Πάνω στο τραπεζάκι μας μέσα σε κουτάκια από παπούτσια και από κουτιά σκόνης γάλατος που έντυσε η μαμά, φιλοξενούνται οι πλαστελίνες μας και τα κοπτικά τους, οι νερομπογιές μας και οι ξυλομπογιές μας. Η μαμά πάντα φροντίζει να εκτυπώνει σελίδες με ζωγραφιές από το ίντερνετ για να τις μουτζουρώνει η θηλυκή Πικάσο της!



Να και το κουτί της βάπτισης που λέγαμε...
(χρειάζεται ένα βαψιματάκι σε ροζ ή σε πράσινο αλλά κάντε ότι δεν το είδατε τώρα, δεν έχω προλάβει ακόμα)


Μια ακόμη αγαπημένη μας κούκλα, δώρο της άλλης γιαγιάς!





Το όμορφο φωτιστικό μας που είναι ασορτί με την προίκα της κούνιας μας (που βέβαια δεν θα δείτε σήμερα γιατί η μικρή μου κοιμάται και δεν μπορώ να βγάλω φώτο)



Και το ασορτί καλάθι με τα καλλυντικά μας, γιατί είμαστε κοκέτες από κούνια, αμέ!!!


Και αν δεν με πιστεύετε περί κοκεταρίας, να και το μπουντουάρ μας! Κανονικότατο μπουντουάρ: με τους καθρέπτες του, το σκαμπουδάκι του και εξοπλισμένο με κραγιόν, μανό (ψεύτικα φυσικά), σεσουάρ και τα κοσμήματά μας!


Να και το κουζινάκι μας και το καλαθάκι που φιλοξενεί όλα τα φλυτζανάκια-ποτηράκια-πιατάκια-τσαγεράκια κλπ κλπ



Ο απέναντι χώρος που δυστυχώς ή ευτυχώς (δεν το έχω αποφασίσει ακόμα) φιλοξενεί και αυτός παράθυρο, λόγω της εσοχής που κάνει χρησιμοποιείται για τα πράγματα που θέλουμε να κρύψουμε (πχ η σιδερώστρα που ξεχάστηκε και φαίνεται σε κάποιες φώτο), όπως τα αμέτρητα λούτρινα που βολεύτηκαν στην κρεμαστή θήκη της ΙΚΕΑ και τα παιχνιδόκουτα μας και αυτά από το ίδιο κατάστημα.


Δίπλα ακριβώς υπάρχει μια  κατασκευή της μαμάς που έφτιαξε από πίνακα ανακοινώσεων και εκεί αποθηκεύουμε τις κορδέλες μας και γενικά τα περι κώμης μας!



Στην συνέχεια του τοίχου με την εσοχή βάλαμε ραφάκια να φιλοξενήσουν και άλλα λούτρινα και άλλα παραμύθια!


Και βέβαια υπάρχει και η ντουλάπα μας που δεν θα μπορούσε να μην μετέχει στον στολισμό! Παραπονεμένη θα την άφηνε η τρελομάνα?!


Μια αγορά που δεν έχω μετανιώσει καθόλου και έχει βγάλει τα λεφτά της στο πολλαπλάσιο είναι και το αφρώδες παζλ μας! αρκετά μεγάλων διαστάσεων, αγοράστηκε όταν η ταλιμπανούλα άρχισε να στέκεται σωστά και περιφερόμενο σε όλα τα μέρη του σπιτιού, εσωτερικά και εξωτερικά, την βοήθησε να μπουσουλήσει με ασφάλεια και τώρα πια να παίξει, να κυλιστεί και να κάνει -μαστική- (γυμναστική, είμαστε και fit)!


Και μια πανοραμική της αφισοταπετσαρίας μας!


Όπως είδατε το δωμάτιο βρίθει παιχνιδιών και σας το ορκίζομαι ότι πολλά έχουν μαζευτεί-χαριστεί!  Και να φανταστείτε ότι δεν είδατε ούτε το περιεχόμενο των παιχνιδοκουτων ούτε τον πανικό που γίνεται στην βεράντα.

Όχι! ένα παιδί δεν χρειάζεται τόσα παιχνίδια γιατί πολύ απλά -ιδίως σε αυτή την ηλικία- δεν κάθεται να παίξει μόνο του! Θέλει συνέχεια να το απασχολείς και χαίρεται πολύ περισσότερο να του γεμίσεις μια λεκάνη με νερό και να πλατσουρίζει παρά να ασχοληθεί με όλα αυτά. Αυτός είναι και ο λόγος που εμείς της έχουμε αγοράσει ελαχιστότατα από αυτά που βλέπετε, όσο αφορά τα παιχνίδια. Κυρίως της αγοράζουμε παραμύθια, πλαστελίνες, χρώματα και τέτοιου είδους υλικά! Και επίσης αυτός είναι και ο λόγος που με τρόπο αρχίσαμε να  ''απαγορεύουμε'' την εισροή άλλων παιχνιδιών με εξαίρεση γιορτές και γενέθλια!! 

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα!Πολύ όμορφο τό δωμάτιο της κορούλας σου!Ροζουλί!!Ξέρω από κορίτσια ,έχω δύο καί μία εγγονούλα!!Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο το δωματιάκι σας! Ο όμορφος κόσμος της ταλιμπανούλας σας που γέμισε το σπίτι σας χαμόγελα! Ένα θα σου πω, έχω μέσα στην καρδιά μου τα πρόβατα και το καρεκλάκι σας από τη βάφτιση... Εσύ το έντυσες με το χρωματιστό κάλυμμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κουκλίστικο το δωματιάκι!!! Γεμάτο παιχνίδια και πολύ πολύ αγάπη!!! Καλώς σε βρήκα!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια!
    Dimi μου να τις χαιρεσαι και τις κορες και την εγγονι και να δεις και αλλα εγγονακια!

    Εβιτάκι το μαξιλαράκι με το χρωματιστο καλυμμα πανω στο κουτι-παγκακι το εφτιαξε η μαμα μου! Εγω δυστυχως δεν κατεχω απο αυτά αν και πολυ θα ηθελα και δεν εχω και ραπτομηχανη αλλα που θα μου παει...

    Kiki μου καλωσορισες και καλως σε βρηκα και εγω! Δεν ξερω πως κατεληξα στο μπλογκ σου αλλα μου αρεσε παρα πολυ!

    Να εχουμε ολοι μια καλη εβδομαδα με καλυτερη ψυχολογια γιατι η δικη μου εχει πεσει στα ταρταρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια τέτοια πολυθρόνα έχω δεί κι εγώ και θέλω να την πάρω.. προς το παρόν θα είναι μονο για διακοσμητικούς λόγους αλλά θα μου άρεσε να κάθεται και αργότερα... τώρα όμως που μου έβαλες την ιδέα θα το ψάξω λίγο καλύτερα!
    Επίσης, έχω ήδη "κλέψει" κάποιες ιδέες για την διακόσμηση.. δεν κρατιέμαι βλέπεις απο τώρα!

    Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ καλα κανεις και κλεβεις ιδεες! εγω να δεις ποσες ιδεες εκλεψα απο αλλα μπλογκς οταν ετοιμαζαμε το δωματιο, και παλι δεν βλεπω την ωρα για αλλαγες!
    για την πολυθρονιτσα τωρα που λες, μην παρεις φουσκωτη σε καμια περιπτωση! χιλιες φορες αυτες που εχουν τα τζαμπο και το πολυ πολυ να την ντυσεις με αλλο υφασμα της αρεσκειας σου αν πιανουν τα δικα σου χερια ή της γιαγιας!
    φιλακια πολλα στο κοιλονι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφο και χαρούμενο talibano-δωμάτιο!!! Εύχομαι να είναι πάντα χρωματιστό και γεμάτο αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά η ταπετσαρία απλά υπέροχη! Πολύ μου αρέσει αυτό που γράφεις περί αγοράς παιχνιδιών κλπ. είσαι πολύ σωστή! Υπέροχο παιχνιδο-δωμάτιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάχη μου, φαίνεται όλη η αγάπη και η προσοχή που βάλατε στο φτιάξιμο του δωματίου της... Είναι όλα τόσο όμορφα!!! Έχουν χάρη τα κοριτσάκια... Σ' ευχαριστώ που ήρθες στο πάρτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάτι τέλεια βλέπω και μια επιθυμία για κοριτσάκι μου γεννιέται... Πανέμορφα όλα, να την χαίρεσαι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σαν κουκλοσπιτο ειναι... :)

    απο το παρτυ της http://www.manamanoulamama.gr/ έρχομαι... έστω και αργά...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...