7.9.12

Ορχιδέα χειροποίητη!

Πριν από λίγο καιρό ανακάλυψα μια ορχιδέα. Χάρτινη. Αλλά τόσο όμορφη!

Την κοίταγα ώρα. Αυτή σημασία. Απαξιούσε!



Αυτό ήταν. Έρωτας με την πρώτη ματιά! Έπρεπε να την φτιάξω!

Ιδίως όταν είδα αυτή τη φώτο...


...ε μα θα την έχετε καταλάβει τώρα πλέον την αδυναμία μου στα girly things! Ιδίως αν είναι για να στολίσουν μικρό, τοσοδούλικο, σγουρομάλλικο κεφαλάκι... απλά κάμπτονται οι αντιστάσεις μου!!

Δεν την ήθελα όμως χάρτινη! Α όχι! Ήθελα να είναι υφασμάτινη! Αλλά τότε δεν θα στερεωνόταν τόσο ωραία. Θα έπεφτε.

Μέρες σκεφτόμουν πως να το κάνω (προβλήματα που έχει ο κόσμος...)

Τελικά είπα να δοκιμάσω κάπως έτσι:

Αρχικά τύπωσα το σχέδιο που δίνεται κάτω από την ανάρτηση στο blog.

 Επειδή είχα ξεμείνει από λευκό χαρτόνι χρησιμοποίησα μια χάρτινη λευκή σακούλα. Με την βοήθεια του καρμπόν αποτύπωσα τα πέταλα και το εσωτερικό στο χαρτόνι και τα έκοψα.




Στην συνέχεια έπρεπε να διαλέξω το ύφασμα που θα την έντυνα. Αρχικά είχα στο μυαλό μου δυο πολύ λεπτές οργάντζες σε χρώμα ροζ και κίτρινο που έχω αλλά αποδείχτηκε άκυρο το σχέδιο καθώς η διαφάνεια τους μαρτυρούσε το χαρτόνι που θα ταν από κάτω.

Έτσι αλλαγή πλεύσης. Στο βωμό της δημιουργίας κατακρεουργήθηκε ένα παλιό ροζ φορμάκι της ταλιμπανούλας. Ψέκασα με την κόλλα σε σπρει τα χαρτονένια πέταλα και κόλλησα το ύφασμα πάνω, κόβοντας έτσι ώστε να περισσεύει αρκετό ύφασμα περιμετρικά το οποίο -αφού του έκανα πολλές εγκοπές γύρω γύρω- το κόλλησα από την κάτω πλευρά του χαρτονιού.




Σειρά είχε το εσωτερικό της ορχιδέας. Δεν είχα άλλο ύφασμα σε κίτρινο χρώμα διαθέσιμο οπότε χρησιμοποίησα μια λεπτή τσόχα που είχα. Η διαδικασία η ίδια: σπρέι πάνω στο χαρτόνι και κόλλημα της τσόχας πάνω στο χαρτόνι.


Για να γίνει ακόμα πιο..νόστιμο, χρωμάτισα με φουξ μαρκαδόρο τις άκρες των πετάλων της ορχιδέας.


Έκοψα και ένα φυλλαράκι από πράσινη τσόχα.
Τα κόλλησα όλα μαζί και ιδού το αποτέλεσμα!



Νομίζω ότι τα κατάφερα να το κάνω να δείχνει τρισδιάστατο με το χαρτόνι.


Δεν έχω αποφασίσει όμως ακόμα αν θα το στερεώσω σε κορδέλα ή τσιμπιδάκι!

Πάντως αν βρω τόσο ωραίο χαρτόνι σαν αυτό που χρησιμοποιούν στο αρχικό tutorial θα τολμήσω να φτιάξω αρκετά για να στολίσω βάζο.

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα!Καλώς σέ βρήκα φίλη μου!Ευχαριστώ γιά τήν επίσκεψή σου!Μού αρέση πολύ τό σπιτάκι σου!Η χάρτινη ορχιδέα,έγινε πολύ όμορφη!!Καλό Σ/Κ!!Θά τά λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λόγια! και το δικο σου σπιτακι μου αρεσε πολύ!
    οσο για την ορχιδεα σημερα που την καλοβλεπω...δεν μου αρεσει! θα την συμμορφωσω μολις βρω χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου αρέσει όταν ο κόσμος έχει φαντασία κα όρεξη για νέες δημουργιες

    μου άρεσε η ορχιδέα σου
    και τα χρώματα της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρωτότυπο!!! Αν θες να κανείς πολυ Σταθερο ένα ύφασμα μπορείς να χρησιμοποιείς και ειδική καρίνα για χειροτεχνειες . Απλά τη σιδερώνεις στην πίσω όψη του υφασματος. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευγενεια μου σε ευχαριστω παρα πολυ για την πληροφορια. Δεν το γνωριζα! θα το προσπαθησω και ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!Δεν ξέρω πως ακριβώς έφτασα στο blog σου,αλλά μου άρεσε πολύ!Βρήκα όμορφες ιδέες για κατασκευές!
    Από σήμερα θα παρακολουθώ τις αναρτήσεις σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλως βρεθηκαμε wild rose μου! και εγω χαζευα τα κουτια που εχεις στολισει γιατι εδω και καιρο κανω κατι αντιστοιχο.
    Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, χαιρομαι που σου αρεσε γιατι ειναι αποτελεσμα νυχτοκαινυστοδουλειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ενδιαφέρον το blog σου,μ'αρέσουν οι κατασκευές που μας δείχνεις,είναι πολύ πρωτότυπες,ευχαριστούμε!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλως βρεθηκαμε!
    Ειναι μεγαλη τιμη για μενα να επισκεπτεσαι το blog μου!!
    Εχω χαζεψει πολλες φορες της σελιδες του δικου σου αν και τοτε δεν ηξερα που πανε τα 4 απο blogging.
    Τωρα αρχιζω και μαθαινω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίθανη ιδέα η ορχιδέα, ειδικά σαν δώρο από τα παιδιά για την γιορτή της μητέρας. Εσύ απευθύνεσαι σε ενήλικες, πολλές όμως από μας έχουμε παιδιά σε σχολεία, νήπια ή κατηχητικά οπότε πράττουμε αναλόγως με τις δημιουργίες που ανακαλύπτουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σαφως και μπορουν να προσαρμοστουν οι παιδικες κατασκευες και για παιδακια!
    αντε να ρθει η ωρα που θα τις φτιαχνω και εγω παρεα με την κορουλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...