29.8.12

Νέο φουστάνι..νέα κορδέλα!


Σε λίγες μέρες έχει γενέθλια ο μπαμπάς μας και η ταλιμπανούλα θα βάλει ένα από τα φορέματα που δεν προλάβαμε να βάλουμε φέτος το καλοκαίρι. Φυσικό και επόμενο να συνδυαστεί με την κατάλληλη κορδέλα. Για το σκοπό αυτό, η μαμά έπιασε πάλι δουλειά -χωρίς να κατακάψει τα χέρια της αυτή τη φορά γιατί προνόησε και έβαλε δακτυλίθρα-  και ετοίμασε ένα νέο λουλούδι!

Η τεχνική -αν και παρεμφερής με την προηγούμενη- διαφέρει ως προς το τρόπο ραφής. Με τον ίδιο τρόπο είχα φτιάξει και το εσωτερικό μέρος του λιλά λουλουδιού με το οποίο είχα διακοσμήσει το κουτί μου εδώ! Το εξωτερικό μέρος σας το χρωστάω για μια άλλη ανάρτηση!

Αρχικά διάλεξα τις κορδέλες που θα χρησιμοποιούσα ώστε να ταιριάζουν με το φόρεμα. Μια πράσινη και μια διάφανη λευκή λοιπόν.


Έβαλα την διάφανη λευκή πάνω στην πράσινη και άρχισα να περνάω τις βελονιές μου ζιγκ ζαγκ. Καλό είναι να χρησιμοποιήσετε ίδιο χρώμα κλωστής με την κορδέλα γιατί σε αυτό το λουλούδι εφόσον η ραφή πάει ζιγκ ζαγκ, σε κάποια σημεία μπορεί να φανεί η κλωστή και αφού κολληθεί το λουλούδι.











Μόλις τελειώσω με την κλωστή σουρώνω τις κορδέλες μου  και ουσιαστικά αυτό που έχω είναι ένα σχήμα σαν φιδάκι.



Στο μεταξύ ζωγράφισα σε τσόχα και δυο φυλλαράκια και τα έκοψα. Είπα αυτή τη φορά να μην βάλω και πάλι φτερό.







Η διαδικασία από εδώ και πέρα γνωστή από εδώ! Κολλάω το λουλούδι μου κυκλικά με το πιστόλι σιλικόνης.



Κόβω ένα κύκλο από την τσόχα μου για να στηρίξω πάνω το λουλούδι. Κάνω στη μέση του κύκλου δυο εγκοπές και επειδή ξέμεινα από παραμάνες περνάω το τσιμπίδι που βλέπετε στη φώτο.






Και έφτασε η ώρα της ... συναρμολόγησης. Γυρνάω την τσόχα μου έτσι ώστε το τσιμπιδάκι να ναι από την κάτω μεριά για να πιάνεται πάνω στην κορδέλα, τοποθετώ αρκετή κόλλα με το πιστόλι σιλικόνης πάνω στην τσόχα και τοποθετώ προσεκτικά πρώτα τα φυλλαράκια και μετά το λουλούδι. Στο λουλούδι έχω ήδη ράψει μια πράσινη χαντρούλα στο κέντρο του και δυο μικρότερες κίτρινες.




Το στηρίζω με την βοήθεια του τσιμπιδιού πάνω σε μια κορδέλα από χοντρό λάστιχο που έχω ως πασπαρτού για να την χρησιμοποιώ με αρκετές συνθέσεις λουλουδιών και έτοιμο!! 
Επειδή αυτή τη φορά ήθελα να δω και τον χρόνο, έχω να σας πω ότι η όλη διαδικασία δεν κράτησε ούτε είκοσι λεπτά!

Πολύ σικ δεν είναι??



Και βέβαια θα ήταν άδικο να μην σας το δείξω μαζί με το φόρεμα που θα συνδυαστεί!








3 σχόλια:

  1. Τι να πω... Εσύ χαραμίζεσαι, γλυκιά μου... Είσαι απίστευτη! Πόσο τυχερό είναι το ταλιμπανούλι που έχει εσένα μανούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω πολύ εβιτακι μου!
    βασικα ειναι ψυχοθεραπεια ολο αυτο για μενα που σημαινει οτι οταν βλεπετε οργασμο κατασκευων .... κατι δεν παει καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Μαχη!ΑΠΙΘΑΝΟ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ!!!!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...