24.8.12

Διακόσμηση Κουτιού


Αυτό το κουτί με παίδεψε και το παίδεψα όσο τίποτα άλλο! Νομίζω όμως ότι τα κατάφερα και έγινε καταπληκτικό!!! Και ναι το λέω έχοντας πλήρη αυτογνωσία!!

Η αρχική του μορφή - η οποία δεν υπάρχει σε φώτο καθώς το είχα αρχικά βάψει πολύ πριν δημιουργηθεί αυτό το blog- ήταν από σκέτο ξύλο. Ένα απλό, απλούστατο ξύλινο κουτί που φιλοξενούσε ένα μπουκάλι κρασί. Μάλιστα ήταν από κάποια εταιρεία και είχε και την επωνυμία της πάνω και με δυσκόλεψε στο βάψιμο.

Το είχα αρχικά βάψει ροζ με σκοπό να το χρησιμοποιήσω στο δωμάτιο της ταλιμπανούλας. 




Το είχα βάψει λοιπόν και το είχα παρατήσει στην άκρη γιατί πολύ απλά δεν μου άρεσε!
Σήμερα λοιπόν μετά από γενική της βεράντας, πλύσιμο παραθύρων, ξεκρέμασμα κουρτινών και όλα τα συναφή, είπα να χαλαρώσω! Και φυσικά το μάτι μου έπεσε στο κουτί. Αυτό ήταν! Είχε έρθει η ώρα του!

Το εσωτερικό του φανερώνει την αρχική του κατάσταση:



Αρχικά σκέφτηκα να το αφήσω έτσι ροζ και απλά να προσθέσω πινελιές από κάποιες αυτοκόλλητες ταινίες -γνωστές και ως washi tape- που είχα πάρει από το γνωστό παιχνιδομάγαζο.


Άρχισα λοιπόν να διακοσμώ το εσωτερικό του. Έκανα πολλές σκέψεις, γενικά αμφιταλαντεύτηκα πολύ με αυτό το κουτί γιατί πήγαινα βλέποντας και κάνοντας.


Το βλέπετε εδώ ακόμα ροζ εξωτερικά και με αυτοκόλλητες ταινίες στο πάνω εσωτερικό του μέρος.


Και πάλι όμως δεν μου άρεσε. Τότε θυμήθηκα ένα πουκάμισο του άντρα μου που είχε χαλάσει και επειδή μου άρεσε το ύφασμα το είχα κρατήσει να το χρησιμοποιήσω κάποια στιγμή. 



Ευκαιρία λοιπόν να δοκιμάσω και μια κόλλα σε σπρει που είχα πάρει από το Πλαίσιο. Κατενθουσιάστηκα με αυτή την κόλλα!!! Με βλέπω να κολλάω όλο το σπίτι! Είναι καταπληκτική! Κόλλησε το ύφασμα αμέσως πάνω στο κουτί χωρίς ζάρες, χωρίς σημάδια, τέλεια!
Και είναι και επαναχρησιμοποιούμενη, αν δεν κολλήσει κάτι καλά, απλά τραβάς και το ξανακολλάς!! και η τιμή της γύρω στα πέντε ευρώ με αρκετή ποσότητα μέσα!


Αυτό που με παίδεψε αρκετά ήταν το κούμπωμα αλλά με το ξυράφι νομίζω ότι τελικά το κατάφερα αρκετά καλά!




Στη συνέχεια κόλλησα το πλαϊνά του καπακιού με τον τρόπο που φαίνεται στις φώτο.


Με το ξυράφι και πάλι ''τρίμαρα'' λίγο τα τελειώματα του καπακιού.


Και πάλι κάτι δεν μου άρεσε! Επειδή οι ρίγες του πάνω υφάσματος ήταν μωβ, δεν μου πήγαινε να το αφήσω ροζ από κάτω. Και έτσι έπιασα και πάλι δουλειά. Βρήκα ένα μωβ ύφασμα που είχε περισσέψει από κάτι κουρτίνες και ξεκίνησα να ντύνω και το κάτω μέρος.


Με έναν χοντρό μαρκαδόρο, μάρκαρα πάνω στο ύφασμα τις περιφέρειες του κουτιού αποτυπώνοντας το σχήμα του. Το βρίσκω πολύ πιο εύκολο να ντύνω κουτιά έτσι.


Ξεκίνησα με τον πάτο του κουτιού και περιστρέφοντας το, αποτύπωσα και τα πλαϊνά.


Στην συνέχεια έκοψα λίγο πιο έξω από τις γραμμές για να έχω περιθώριο υφάσματος σε περίπτωση λάθους και το σχήμα που πήρα ήταν το κάτωθι:


Ακολουθώντας την διαδικασία που είδαμε και στο καπάκι, έντυσα και το κάτω μέρος. Μαγική κόλλα λέμε! Και voila!!! Κάτι αρχίζει να γίνεται!



Για να καταλάβετε το πάνω μέρος έχει μωβ ρίγες, ελπίζω να φαίνονται καλά!



Ε και φυσικά δεν μπορούσα να το αφήσω χωρίς διακόσμηση, θα ταν κρίμα!
Με τον τρόπο που σας είχα δείξει εδώ έφτιαξα λουλουδάκια που διακόσμησα με χάντρες. Το μωβ λουλούδι που βλέπετε αριστερά, δεν σας το έχω δείξει ακόμα σαν τεχνική, υπόσχομαι να το δείξω σύντομα.



Και με το απαραίτητο πλέον πιστόλι σιλικόνης, άρχισα να τα κολλάω πάνω στο κουτί μου. Επειδή έλαβα κάποια μηνύματα που ρωτάτε που βρίσκουμε πιστόλι σιλικόνης, να σας πω ότι μπορείτε να βρείτε σε μαγαζιά με είδη χόμπι αλλά από την εμπειρία μου αυτά είναι και τα πιο ακριβά. Εγώ έχω ένα πάρα πολύ απλό που έχω πάρει από τα Leroy Merlin, αν θυμάμαι καλά γύρω στα 6 ευρώ. Ήταν δώρο του αντρούλη μου (πολύ φθηνά του έρχομαι μου φαίνεται!). Επίσης και για τις ράβδους σιλικόνης να προτιμάτε τέτοια μαγαζιά. Τις έχω βρεί μέχρι και σε σούπερ μάρκετ μόνο με 1 ευρώ και κάτι το πακέτο των 6 ράβδων.



Ε να μην βάλω και ένα φτεράκι αφού το είχα και στο κατάλληλο χρώμα?



Έτοιμη και η σύνθεσή μας, κολλημένη πάνω στο κουτί!!


Να το και από μακριά!!
Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ και θα διακοσμήσει υπέροχα την τουαλέτα μου!



 Και επειδή η ταλιμπανούλα κοιμόταν στο κρεββάτι μας και δεν μπορούσα να το φωτογραφήσω στην κρεβατοκάμαρα, το φωτογράφησα στο τζάκι. 
Πώς σας φαίνεται?





Φυσικά και τώρα τρώγομαι να αλλάξω και το εσωτερικό του καθώς η κόκκινη με καρδούλες washi tape που έβαλα αρχικά καθόλου δεν πηγαίνει. Επίσης κάπου έχω ένα σατέν μωβ υφασματάκι που κουτί θα του πήγαινε για εσωτερική επένδυση...αλλά το παραδέχομαι, κουράστηκα πολύ για σήμερα. Αύριο ίσως....

Νομίζω ότι το πριν και το μετά τα λέει όλα!

ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ


17 σχόλια:

  1. Υπερπαραγωγή!!! Μπράβο για την υπομονή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα ταλιμπομανούλα, είσαι απίστευτη!!!!!! Συγχαρητήρια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tόσο μα τόσο ωραίο!!..άσε που βήμα βήμα όπως το περιγράφεις, είχα αγωνία να δω το μετά!
    Και φυσικά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει!
    Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό αυτή τη στιγμή είναι οτι.... χαραμίζεσαι...! :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από απλό σε Posh!!! Είναι καταπληκτικό!!....γιατί είναι και στα ''δικά μου'' χρώματα...

    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο! Τέλεια ιδέα!!!
    Και πολύ καλό αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φοβερή αλλαγή!!!!!!! Πολύ ωραίο έγινε! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίστευτη η μεταμόρφωση Μάχη μου, μπράβο!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλή αλλαγή!Έγινε πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγνώριστο έγινε Μάχη! Και η κόλλα φαίνεται σούπερ, θα την έχω στα υπόψιν!!! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτά τα κουτιά είναι υπέροχα για κάτι τέτοιες μεταμόρφωσεις!!! Έβαλες δουλειά όχι αστεία... και λουλουδάκια και ύφασμα!! Μπράβο Μάχη έγινε αγνώριστο!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εκεί που όλοι βλέπουν ένα κουτί, κάποιοι βλέπουν ένα στολίδι! Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ,πολύ όμορφο το κουτί,μου αρέσει και το μωβ χρώμα!!!Την κόλλα θα την έχω στα υπόψη,καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι καταπληκτικό! Αυτό που μου αρέσει είναι οι τόσο λεπτομερείς οδηγίες με φωτογραφίες σε κάθε στάδιο που έχεις προσθέσει. Και το αποτέλεσμα σε δικαιώνει! Η κόλλα είναι ήδη στη λίστα μου!
    Από το παρτυ σου ερχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φοβερή αλλαγή! Αυτό το πριν και το μετά, μου θύμισε την εκπομπή με τις ανακαινίσεις στα σπίτια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έτσι, βήμα-βήμα γίνονται οι ωραιότερες δημιουργίες αφού δεν υπάρχει μια εικόνα στο μυαλό από την αρχή ώστε να σε περιορίσει. Μπράβο σου!
    Και τώρα, φτιάξε καινούργιο κουτί για την ταλιμπανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε συ....ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!
    μπράβοοοοοοο
    απ'το πάρτυ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...