Σελίδες

21.8.12

Λουλούδια από κορδέλες!

Καλησπέρα, καλησπέρα!!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα!!

Εμείς συνεχίζουμε για λίγο ακόμα τις διακοπές μας αλλά μιας και βρήκα ίντερνετ είπα να φτιάξουμε κάτιτις έτσι για το καλό μετά από τόσες μέρες!

Πάμε λοιπόν να φτιάξουμε λουλουδάκια από κορδελίτσες!



Θυμάστε που σας είχα πει ότι τις κορδέλες από τα κουτιά των δώρων αν είναι υφασμάτινες δεν τις πετάμε;; Αντίθετα τις φυλάμε γιατί κάποια στιγμή όλο και κάπου θα χρειαστούν! 

Ένας τρόπος να τις αξιοποιήσουμε είναι να φτιάξουμε πανέμορφα αλλά κυρίως πανεύκολα λουλούδια τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να στολίσουμε οτιδήποτε θέλουμε. Εγώ άρχισα να τις φτιάχνω όταν θέλησα να βρω έναν τρόπο για να φτιάξω κορδέλες για τα (ανύπαρκτα) μαλλάκια της ταλιμπανούλας μου. Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ένα project μόνο για κοριτσομάνες. Από την στιγμή που τις έφτιαξα, έχω διακοσμήσει με αυτές ένα σωρό πράγματα, από κουτιά δώρων και κορνίζες, μέχρι καθρέπτες και ριχτάρια.

Καταρχήν μαζεύουμε τα υλικά που θα χρειαστούμε:
- κορδέλες διαφόρων χρωμάτων και μεγεθών: καλό είναι να τις έχουμε σιδερώσει πρώτα για να στρώνουν πιο εύκολα
- ψαλίδι
- βελόνα και κλωστή: εγώ χρησιμοποιώ μια κλωστή που είναι σαν πετονιά για να μην σπάει αλλά και η απλή μια χαρά κάνει την δουλειά της, αν μπορείτε να την ταιριάξετε και με το χρώμα της κορδέλας για να μην κάνει αντίθεση, ακόμα καλύτερα, αν και δεν θα φαίνεται
- πιστόλι σιλικόνης: το έχω δοκιμάσει και με απλή κόλλα πάντως και μια χαρά κάνει την δουλειά της απλά δεν ξέρω τι αντοχές θα έχει σε βάθος χρόνου
- διάφορα διακοσμητικά όπως χάντρες, φτερά και στρασάκια (προαιρετικά)
- παραμάνες
- τσόχα

Συλλέγουμε όλα τα υλικά που θα χρειαστούμε.


Επιλέγουμε την κορδέλα που θέλουμε να μεταμορφώσουμε σε λουλούδι. Εγώ επέλεξα μια κορδέλα φούξια χρώματος. Περνάμε την βελόνα στην κλωστή και ...


 ... ξεκινάμε  να τρυπώνουμε την κορδέλα μας. Δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω αυτό, μόνο κουμπί ξέρω να ράβω αλλά ειλικρινά δεν νομίζω να υπάρχει πιο εύκολη βελονιά από αυτή ( τα ''κορίτσια από σπίτι'' ας με διορθώσουν την ακαμάτρα αν λέγεται κάπως η βελονιά αυτή, επίσης αν με μάθαιναν και ραπτική θα ταν το καλύτερο μου, χαχα)




Συνεχίζουμε μέχρι να καλύψουμε όλη την κορδέλα μας, σουρώνοντας ταυτόχρονα. Όταν θα έχουμε τελειώσει η κορδέλα μας θα είναι κάπως έτσι:


Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε δυο κορδέλες ταυτόχρονα για πιο εντυπωσιακό συνδυασμό. Στις παρακάτω φώτο έχω χρησιμοποιήσει μια διάφανη κίτρινη μεγαλύτερη σε πάχος και μια πιο στενή εκρού και μια πιο παχιά εκρού σε συνδυασμό με μια πορτοκαλί:





Αφού λοιπόν τρυπώσουμε και σουρώσουμε την κορδελίτσα μας, έρχεται η ώρα της σιλικόνης. Ενα σας εγγυώμαι: θα καείτε! Το χω στάνταρ. Ιδίως στις πρώτες προσπάθειες είναι σίγουρο ότι θα καείτε αλλά μην πτοηθείτε, αξίζει τον κόπο. Και με τον καιρό και την πρακτική δεν θα υπάρχει κάψιμο πλέον. 
Για να ξεκινήσουμε να κολλάμε, σχηματίζοντας το  λουλούδι μας, βασική είναι η θέση του αντίχειρα. Με αυτόν γίνεται όλη η δουλειά. Θα πρέπει να παραμένει σταθερός, κρατώντας ουσιαστικά το κέντρο του λουλουδιού και να στροβιλίζετε την κορδέλα κολλώντας την γύρω από αυτόν.  Αρχικά λοιπόν πιάστε την κορδέλα και στηρίξτε την μια άκρη της με τον αντίχειρα, βάλτε κόλλα στην κάτω πλευρά της κορδέλας, εκεί δηλαδή που περάσατε την κλωστή και αρχίστε να ρολάρετε κυκλικά.







Μόλις κολλήσετε όλη την κορδέλα σας πιέστε με τα δυο σας χέρια ώστε να στερεωθεί καλά το λουλούδι σας.


Είσαστε έτοιμες να το αφήσετε. Αν δείτε ξέφτια από την κόλλα μη σας ανησυχήσουν, μόλις στεγνώσει καλά η κόλλα, φεύγουν αμέσως αν τα τραβήξετε απαλά.


Να κολλημένες και οι άλλες δύο κορδέλες που σας έδειξα πριν:


Και όλα μαζί και τα τρία μας λέλουδα!


Και εδώ μια παρεούλα από πολλά και σε διάφορα χρώματα λουλουδάκια που έχω φτιάξει από κορδελίτσες:



Αυτό που μένει τώρα είναι να τις βάλουμε πάνω σε κορδελίτσες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε έτοιμες κορδέλες που θα αγοράσετε από το γνωστό παιχνιδοκατάστημα είτε να αγοράσετε ελαστική κορδέλα με το μέτρο, να την κόψετε ανάλογα με το μέγεθος του κεφαλιού σας και να την ράψετε και έπειτα να προσαρμόσετε πάνω τα λουλούδια σας κάνοντας διάφορες συνθέσεις. Εγώ χρησιμοποιώ και των δυο ειδών τις κορδέλες.



Για να στολίσουμε τα λουλούδια μας μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε χαντρούλες και στρασάκια. Εγώ εδώ χρησιμοποίησα στρας που έχω πάρει από το jumbo και απλά τις κόλλησα με το πιστόλι σιλικόνης στο κέντρο του κάθε λουλουδιού αλλά πολλές φορές χρησιμοποιώ και χάντρες που τις ράβω. Στο φούξια λέλουδο μια καρδούλα λευκή και στο λευκό μια ροζ:




Για να τα τοποθετήσετε πάνω στις κορδέλες σας τώρα μπορείτε απλά να τα κολλήσετε ή να τα ράψετε απευθείας αλλά εγώ δεν προτιμώ αυτό τον τρόπο. Θέλετε από μαζοχισμό, θέλετε από προνοητικότητα για να μπορώ να αφαιρώ τα λουλούδια και να τα τοποθετώ σε πολλές διαφορετικές κορδέλες ή καπέλα ή ακόμα και ρούχα σαν μπουτονιέρα, προτιμώ να τα κολλάω πάνω σε τσόχα στην οποία έχω περάσει μια παραμάνα για να τοποθετείται / αφαιρείται εύκολα.


Για να τα τοποθετήσετε σε τσόχα, παίρνετε ένα κομμάτι τσόχας -μπορείτε να τις προμηθευτειτε με το μέτρο από κατάστημα με υφάσματα με περίπου 7 ευρώ το μέτρο- ή να αγοράσετε φύλλα τσόχας για χειροτεχνίες από τα jumbo ακόμα φθηνότερα - και με ένα ποτήρι φτιάχνετε ένα κύκλο. Κόβετε το κυκλάκι σας, το τσακίζετε στη μέση και με το ψαλίδι  κάνετε δυο κάθετε εγκοπές για να περάσει η παραμάνα.



:Περνάτε την παραμάνα με τον τρόπο που φαίνεται στην φώτο

 Έτσι θα φαίνεται από την πλευρά που θα κολλήσετε τα λουλούδια.


Βάζετε μπόλικη κόλλα πάνω στην τσόχα...


...και κολλάτε πιέζοντας τα λουλούδια πάνω στην τσόχα.

Συνεχίστε να πιέζετε στο κέντρο των λουλουδιών για να στερεωθούν καλά.


Τώρα  μπορείτε αν θέλετε να στολίσετε και με λίγα φτεράκια πάλι αγορασμένα από το παιχνιδοκατάστημα.



Και έτοιμη η σύνθεσή μας!!
Όμορφη δεν είναι??



Μπορείτε να την βάλετε σε κορδέλα..


...αλλά και σε καπελάκια!!



Και εδώ είναι κάποιες άλλες κορδέλες που έχω φτιάξει για την ταλιμπανούλα μου:




Αυτά από εμένα!
Ελπίζω να σας αρέσουν τα λουλουδάκια μου και να αξιοποιήσετε και τις δικές σας κορδέλες!
Καλές κατασκευές και ακόμα καλύτερες βουτιές!!

Η ανάρτηση αυτή συμμετέχει στο πρώτο link party του parentsland.

13 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση!!! Ευχαριστώ για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραια ιδεα!Η μικρη σου θα χαρηκε πολυ που φοραει τις δημιουργιες της μαμας της.Καλο βραδυ Αναστασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ok την κυνηγαω να τις φορεσει γιατι δεν δεχεται τιποτα στα μαλλακια της αλλα νομιζω οτι αργοτερα θα εκτιμησει το χειροποιητο!! Θελω να πιστευω δηλαδη!

    Καλωσηρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. που μπορουμε να βρουμε πιστολι σιλλικονης; πολυ ωραια η προταση σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε μεγαλα βιβλιοχαρτοπωλεια, σε μαγαζια με ειδη χομπι αλλα και σε μεγαλα σουπερμαρκετ
    εγω το δικο μου το εχω παρει παμφθηνα (γυρω στα 6 ευρω) απο τα leroy merlin, μη ξεχασεις να παρεις και τις ραβδους σιλικονης για να το γεμιζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απίστευτο!!! Έχω ένα σωρό κορδέλες, γιατί όπως είπες και εσύ, ποτέ δεν ξέρεις που θα χρησιμεύσουν, και μου έδωσες τρομερή ιδέα!!!
    Έρχομαι από το link party του ParentsLandGr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά τέλειες!!! Μήπως να μας φτιάξεις ασορτί με τα φορεματάκια μας?? :)
    Και εγώ έχω ''χιλιάδες'' κορδέλες και στέκες για τις μικρές μου..και αν και δεν τις φοράνε πάντα, εγώ τρελαίνομαι να τις συνδυάζω με ωραία φουστανάκια! Αν ήταν στο χέρι μου μάλλον και στην παιδική χαρά με φουστανάκι θα τις πήγαινα..χαχα..
    Σκεφτήκατε ποτέ πως όσες έχουν-έχουμε κορίτσια συνεχίζουν να ''παίζουν'' με τις ''ζωντανές κούκλες'' τους μέχρι να μεγαλώσουν τόσο που να μην μας αφήνουν πια?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλο μηνα. Κοιτα που δεν την ειχα πετυχει αυτη την αναρτηση. Και εχω και πολλεs κορδελεs. Κοριτσια δεν εχω αλλα μπορουν να μπουν και σε δωρα.Σε ευχαριστω για την συμμετοχη. Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω Μάχη... με κάτι τέτοιες αναρτήσεις νιώθω εντελώς άχρηστη... Υπέροχα!!! Φιλιά! (από το link party του ParentsLandGr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν μπορώ να βλέπω τέτοιες αναρτήσεις! Εγώ ούτε κουμπί δεν ξέρω να ράβω!! Τέλεια τα λουλουδάκια!
    (από το link party του ParentsLandGr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάχη σούυυυπερ ιδέα!!!!!!Πολύ μου άρεσαι!!! Ήρθα από
    link party του ParentsLandGr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Thanks for the great tip on how to add the safety pin! I needed that earlier this year. Thanks for linking up to Two Uses Tuesday.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...