4.7.12

Φρούτα+Γιαούρτι = Smoothies!

Τα Smoothies είναι ένας πανέξυπνος τρόπος να εμπλουτίσετε το διαιτολόγιο του παιδιού σας αλλά και το δικό σας με απαραίτητα και ωφέλιμα συστατικά και βιταμίνες, προσφέροντας ταυτόχρονα και μέγιστη απόλαυση στον ουρανίσκο σας!


Η προσθήκη του γιαουρτιού σας παρέχει ακόμα περισσότερες βιταμίνες, μέταλλα και ασβέστιο, στοιχεία απαραίτητα τόσο για την ανάπτυξη του παιδιού σας όσο και για την διατήρηση της υγείας των δικών σας οστών.

Υπάρχουν πάρα πολλές συνταγές για smoothies, ωστόσο η ουσία είναι ότι οποιοδήποτε φρούτο ή λαχανικό έχουμε στο ψυγείο μας, μαζί με λίγο γιαούρτι μετατρέπονται άμεσα και γρήγορα σε ένα γευστικότατο smoothie! Για τον λόγο αυτό, δεν είναι ανάγκη να ακολουθείτε τις συνταγές κατά γράμμα, ανοίξτε το ψυγείο σας ή την κατάψυξη σας και χρησιμοποιήστε ότι υλικά θέλετε.

Φρούτα τα οποία είναι πλέον αρκετά ώριμα για να φαγωθούν, μπορούν κάλλιστα να καταψυχθούν σε ειδικές σακούλες με zipper, τεμαχισμένα σε κομματάκια, το ίδιο και τα λαχανικά! Και voila!!! Έχετε ήδη τα μισά υλικά για το smoothie σας. 

Κόψτε τα ώριμα φρούτα σε κομμάτια, ό,τι φρούτα και αν είναι αυτά, ακόμα και λαχανικά όπως καρότο, πιπερίτσες, μαιντανό, σέλινο κλπ. τοποθετήστε τα μέσα στις ειδικές σακουλίτσες, αναγράψτε απέξω από κάθε σακουλίτσα το περιεχόμενο της και καταψύξτε τα.


Όταν έρθει η ώρα να φτιάξετε το smoothie σας, απλά βγάζετε την σακουλίτσα από την κατάψυξη, τοποθετείτε το περιεχόμενο αμέσως στο blender σας (εγώ τα βάζω στο μούλτι για να είμαι ειλικρινής), προσθέτετε μια δυο κούπες γιαούρτι και πατάτε το κουμπάκι. Μπορείτε να προσθέσετε ακόμα και λίγο γάλα ή να συμπληρώσετε και φρέσκα φρούτα της αρεσκείας σας. Για πιο καλοκαιρινό αποτέλεσμα, προσθέστε και παγάκια.

Μη ξεχάσετε να γαρνίρετε με λίγο μέλι, ενισχύοντας έτσι ακόμα περισσότερο τις βιταμινούχες ιδιότητες του ποτού σας. Σαν γαρνιτούρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και κομματάκια ξηρών καρπών.

Είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να ''κρύψετε'' και συστατικά που το παιδάκι σας ή εσείς δεν τρώτε με ευκολία όπως πχ. το σέλινο, το τζίντζερ κλπ.
Προσωπικά πολλές φορές προσθέτω και λίγο παντζάρι αν τύχει να έχω φτιάξει και φυλάξει το οποίο δίνει μια γλυκιά γεύση.

Στην υγεία σας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...