Σελίδες

30.7.12

Τα πρώτα μας γενέθλια!

Ξέρω ξέρω: είναι κατακαλόκαιρο!
Και εγώ θα σας δείξω φωτογραφίες από τα πρώτα μας παιδικά γενέθλια που ήταν καταχείμωνο! Αλλά τώρα έχω μπλογκ, τώρα θα τα δείξω!!
Ε τότε το ιστολόγιο δεν υπήρχε καν σαν σκέψη στο μυαλό μου! 
Πάλι καλά που κράτησα κάποιες φώτο από την διακόσμηση δεν λέτε!!!

Σαν νέα μαμά λοιπόν που το αγγελούδι της γιόρταζε τα πρώτα του γενέθλια είχα πολλά πολλά σχέδια στο μυαλό μου για το πώς θα κάνω την διακόσμηση του χώρου και τι κατασκευές θα κάνω. Έλα όμως που υπολόγιζα χωρίς τον ξενοδόχο!
Βλέπετε λίγες μέρες πριν τα γενέθλια, η μικρή μου ταλιμπανούλα αρρώστησε με ίωση με αποτέλεσμα να είναι αμφίβολο ακόμα και το αν θα κάναμε τελικά γιορτούλα!

Ευτυχώς συνήλθε κάπως την ημέρα των γενεθλίων της αλλά λόγω της ίωσης το πάρτυ μας δυστυχώς δεν είχε πολλά παιδάκια και έτσι η γιορτούλα έγινε κυρίως για μεγάλους. Μέσα σε όλη την γκρίνια της ιωσούλας δεν έμεινε και πολύς χρόνος στη μαμά να κάνει αυτά που ονειρευόταν (και που είχε ενδελεχώς μελετήσει στο εθιστικό Pinterest, η αλήθεια να λέγεται) αλλά τελικά κάποια λίγα πράγματα για το καλό τα έκανε, έστω και ξενυχτώντας!




Πήρα λοιπόν φελιζόλ (ναι είχα την Θεία έμπνευση να χρησιμοποιήσω φελιζολ που είχα από το αμπαλάζ κάποιας ηλεκτρικής συσκευής το οποίο προφανώς και δεν κοβόταν με τίποτα) και έφτιαξα τον αριθμό ''1'', τον έντυσα με ροζ χαρτόνι κανσον και τον στόλισα με γκοφρέ χαρτί και ένα κοριτσάκι μαγνητάκι που είχα από κάποια βάπτιση. Δεν φαίνονται πολύ καλά οι φώτο, το ξέρω αλλά είπαμε, δεν φανταζόμουν καν ότι θα φιλοξενούνταν ποτέ σε ιστολόγιο!!

 Το ''babygirl'' που βλέπετε κρεμασμένο, το είχε κρεμάσει η μαμά μου που είχε φτιάξει μια παραμυθένια διακόσμηση για να υποδεχτεί την εγγονούλα της από το μαιευτήριο. Από τότε ακόμα κοσμεί την είσοδό μας και αρνούμαι να το βγάλω!! Θα το βγάλω μόνο αν έρθει άλλο μωρό στο σπίτι!! Είτε παιδί μου είτε ανήψι μου!! Και θα βγεί απλά για να αντικατασταθεί από ένα νέο!! Αμέ!!!




Τον ίδιο αριθμό ''1'' με τον ίδιο ακριβώς τρόπο έφτιαξα και τον στόλισα πάνω από την τραπεζαρία, κρεμασμένο από την ράγα των φωτιστικών. Μόνο που αυτόν τον έντυσα με πράσινη τσόχα που μου είχε ξεμείνει από κάτι άλλο (και έφαγα τα χέρια μου να κολλήσω την τσόχα με πιστόλι σιλικόνης γύρω γύρω) και τον στόλισα με έναν ροζ φιόγκο και ροζ πεταλούδα. Και για να μην αισθάνεται μόνος του, έφτιαξα τα πομ πομ από τούλι που βλέπετε δεξιά και αριστερά του. Η κατασκευή των πομ πομ πανεύκολη!!! 
Αν δεν με πιστεύετε, δείτε εδώ! (με βάση αυτό το tutorial έφτιαξα τα δικά μου, μόνο που χρησιμοποίησα τούλι)



Έφτιαξα cup cakes τα οποία στόλισα με βουτυρόκρεμα και στην συνέχεια έφτιαξα αυτό το σταντ για να τα παρουσιάσω! Για το σταντ...ήταν μια περιπέτεια. Όπως είπα, δεν ξέραμε αν τελικά θα κάνουμε γιορτούλα για να έχω προμηθευτεί κάποια πράγματα. Έτσι, το προηγούμενο βράδυ που είδαμε ότι η ταλιμπανούλα ήταν καλύτερα, έτυχε να έχουμε πάρει πίτσα, από τα χαρτόκουτα της πίτσας έκοψα δυο κύκλους και τους έντυσα με ροζ αυτοκόλλητο χαρτί που ευτυχώς με προμήθευσε η αδερφή μου. Τα στερέωσα πάνω σε ένα κύλινδρο χοντρό που είχα από χαρτί κουζίνας, αφού τον έντυσα και αυτόν και έτοιμο το σταντάκι! Ευτυχώς με έβγαλε ασπροπρόσωπη και δεν διαλύθηκε!!


Για να ''ντύσω'' την τραπεζαρία ράψαμε με την βοήθεια της γιαγιάς ένα σατέν τραπεζοκαρέ και περάσαμε σε λάστιχο τούλι που ούτε που θυμάμαι από που το είχα και δημιουργήσαμε κάτι σαν φούστα tutu για τραπέζι. Δυστυχώς στην φώτο δεν φαίνεται πολύ καλά αλλά αν και της τελευταίας στιγμής, ήταν πραγματικά πολύ ωραίο.
Το ντεκόρ του τραπεζιού συμπληρώθηκε με marsmellows και γλυφιτζούρια μπαστουνάκια καθώς και χαρτοπετσετούλες όλα βέβαια μέσα στο ροζ!!! Και όχι δεν ήταν τυχαίο το χρώμα!



Το τραπεζάκι του σαλονιού στολίστηκε και αυτό με σατέν ροζ τραπεζοκαρέ, κεράκια και κεράσματα για τα παιδάκια (τα μεγάλα παιδάκια ντε, έχουν και αυτά ψυχή!)
Στα ποτήρια της σαμπάνιας που φαίνονται έβαλα ροζ ''άμμο'' (δεν ξέρω πως αλλιώς το λένε αυτό το υλικό) και έφτιαξα με κουπάτ το όνομα της εορτάζουσας με την ζύμη από τα μπισκοτάκια που έφτιαξα και τα έψησα αφού τα πέρασα σε καλαμάκια (για σουβλάκια).




Να! σε αυτή την φώτο φαίνεται καλύτερα!



Και τα μπισκοτάκια μας στολίστηκαν με βουτυρόκρεμα και κάποια από αυτά δόθηκαν σαν δωράκι στους παρευρισκομένους μέσα σε κουτάκια (τα είχα πάρει έτοιμα τα κουτάκια και δυστυχώς δεν κράτησα φώτο)



Δυστυχώς δεν έχω περισσότερες φώτο! Ασφαλώς είχαμε και μπουφέ με διάφορα εδέσματα αλλά προτίμησα να φάω από το να φωτογραφήσω. Επίσης είχαμε και άλλα ντεκόρ αλλά αυτά ήταν αγοραστά από το γνωστό παιχνιδομάγαζο.

Ελπίζω στα δεύτερα γενέθλιά μας να μπορέσω να φτιάξω περισσότερα.
Εννοείται ότι ήδη μαζεύω ιδέες (λατρεμένο μου Pinterest!!!) και λεφτά και υλικά για να μην μου πέσουν όλα μαζί!!

5 σχόλια:

  1. Πανέμορφα όλα!!! Και το κυριότερο..ότι είναι με αγάπη και μεράκι φτιαγμένα απ τα χεράκια σου..μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ πολύ γκαρουλίτα μου! Να χαίρεσαι τον ομορφούλη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας ζήσει (για πέρυσι) η ταλιμπανούλα σας!!!!!!!!!
    Στόλισες πάλι!! Τώρα πάω να δω την φετινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α καλα! ότι να ναι!! το ''ευχαριστώ'' θα στο πω του χρόνου! έτσι ρε παιδί μου για να έχει ένα σασπενς!

      Διαγραφή
  4. Μπήκα να δω το 1. Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο κι ας σε παίδεψε λίγο!
    Φιλιά και να χαιρεσαι τα παιδάκια σου! (Πόσα πράγματα έχουν αλλάξει από τις 30 Ιουλίου 2012!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...