Σελίδες

13.7.12

Οργάνωση Σπιτιού

Ανακάλυψα αυτό το blog, ok έχω τρελαθεί!!
Μιλάμε για την απόλυτη οργάνωση, τις τέλειες ιδέες και λύσεις!! Δεν ξέρω πως θα είναι αν χτυπήσεις απρόσκλητος το κουδούνι, πάντως οι φώτο είναι υπέροχες!! Και οι ιδέες ακόμα καλύτερες!!

Για δείτε:
Έτσι ακριβώς έχω και εγώ τα dvd!!
Μπορώ να μείνω μόνιμα σε αυτό το μπάνιο!!
Από δω γράφω τα θέματα του blog μου!
Και εδώ είναι η craft closet! (μη με ξυπνάτε)

Η είσοδος των ονείρων μου!!

Καλέ τα ντουλάπια μου! (I wish!!)
No comments!!





Αυτό και αν το χρειάζομαι!! Η τραπεζαρία μου ποτέ δεν είναι μαζεμένη!!





Οκ! Πήρατε μια γεύση, δεν συνεχίζω άλλο γιατί δεν πρόκειται να θελήσω να γυρίσω σπίτι μου!!!!
Αν το αντέχετε μπείτε στο blog!!!!!





8 σχόλια:

  1. Τί να πούμε κι εμείς, τώρα!!! Τα είπαν όλα οι λεζάντες σου. το σίγουρο είναι ότι θα κλέψω κάποιες ιδέες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mου θυμίζεις εμένα πριν φτιάξω το σπίτι, δηλ. πριν το γάμο. Και δώστου εκθέσεις σπιτιού και μπόλικος κατάλογος ΙΚΕΑ. Δεν είναι τυχαίο ότι γράφεις την ανάρτηση, τώρα, μετά από ένα παιδί... Κάνεις νέα αρχή;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα τα ίδια έπαθα πριν αρκετό καιρό όταν ανακάλυψα το ίδιο μπλογκ.
    Σε βάζει στην πρίζα ε; Τα θέλεις όλα τέλεια και τα τακτοποιημένα, η αλήθεια είναι ότι δίνει καταπληκτικές λύσεις!
    Αναρωτιέμαι πως τα καταφέρνει με 4 παιδιά (τόσα δεν έχει;).
    Απίστευτο μπλογκ!
    Καλό σερφάρισμα κοριτσάκι χεχε θα σου πάρει τα μυαλά, το μυρίζομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευγενεια μου κλεψε ότι θες!! Σάμπως δικά μου είναι;; (που τετοια τύχη!!)

    Μαρον μου οτι αλλαγες ηταν να κανω τις εκανα πριν 18-20 μηνες, δηλαδη πριν γεννηθει το παιδι! Και τώρα δηλαδη αν ειχα λεφτά θα άλλαζα πολλα αλλα ας οψεται!! Τουλαχιστον δεν μπορει κανεις να μου σταματησει τα ονειρα!!

    ΦραουΛιτσακι μου ασε, εχω μεγαλη τρελα με την διακοσμηση αλλα εχω περιορισμενους χωρους και υπαρχουν τοσα blog σχετικα που τρελαινεσαι!! Εδω να φανταστεις οτι κοιταω και κατι γερμανικα blogs που έχεις κατά καιρούς ποστάρει και ας μην καταλαβαινω την γλωσσα! Να ναι καλά η μετάφραση!! Παντως δεν τους το ειχα των Γερμανων να ναι τοσο της λεπτομερειας σε θεματα οικειας! Μπραβο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν βλέπω τέτοια σπίτια παθαίνω κατάθλιψη... γιατί σκέφτομαι πώς θα βρω το σπίτι, όταν επιστρέψω από τη δουλειά... κλαψ κλαψ... πρέπει να οργανωθούμε μου φαίνεται!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλως την φιλενάδα μου!!
    Εβιτάκι ιδίως σήμερα είναι μια μέρα τραγική! Πρέπει να έχω μαζέψει ίσα με 48 φορές το δωμάτιο της, καμιά δεκαριά φορές το υπόλοιπο σπίτι χώρια το σίδερο, μαγείρεμα κλπ
    και αυτή τη στιγμή αν μου χτυπήσεις το κουδούνι θα βρεις ενα ωραιότατο κυπελάκι γιαουρτιού πάνω στο τζάκι, ένα τραπεζάκι σαλονιού κολλημένο στο έπιπλο της τηλεόρασης, το στρωμα του παρκοκρέβατου μεταξύ των δυο καναπέδων, τις καρεκλες της τραπεζαρίας σε πλήρη στοίχιση μακριά από το τραπέζι γιατι κάτω από το τραπέζι έχουμε φτιάξει σκηνή και ταίζουμε τα νινάκια μας και τα βάζουμε για ύπνο! Χώρια το πάτωμα της κουζίνας που αφού το ταίσαμε με μακαρονάκια και κοτόπουλο, δεν μας άρεσε που το καθάρισε η ''οικιακή βοηθός'' και είπαμε να το πασπαλίσουμε με λίγα τρίμματα μπισκότου!!!
    Μια ομορφιά σου λέω
    Και μετά αναρωτιέσαι γιατι την λέω ταλιμπανούλα.....Καμικάζι έπρεπε να την λέω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε για τη παρουσίαση!έμεινα με το στόμα ανοιχτό και πριν αφήσω σχόλιο πήγα πρώτα και έγινα αναγνώστρια σε αυτό το blog.Να φανταστείς ότι υποτίθεται ότι έχω και σπίτι που επικρατεί η τάξη, γιατί είμαι άρρωστη με την αταξία...αλλά τόσο πολύ!!!όλο και κάτι θα ξεσηκώσω!Φιλάκια και υπομονή με τη μικρή, η εφηβεία είναι χειρότερη πίστεψε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...