Σελίδες

20.7.12

Τελάρα Κεντήματος

Οι νεώτερες ίσως δεν τα θυμάστε, μπορεί να μην τα έχετε καν δει! 
Για να σας προλάβω, δεν είμαι και τόσο μεγάλη απλά έτυχε να έχω μαμά που ασχολείται πολύ με κέντημα και πλέξιμο, επομένως θυμάμαι πολύ καλά τα τελάρα που χρησιμοποιούσε για να την βοηθούν στο κέντημα.

Τα τελευταία χρόνια και δεδομένου ότι η σύγχρονη γυναίκα δεν έχει χρόνο για τέτοιες ασχολίες, τα τελάρα αυτά είχαν εξαφανιστεί ή καταχωνιαστεί! 
τελαρα κεντηματος

Όλο και συχνότερα όμως συναντώ αναρτήσεις με φώτο τέτοιων τελάρων που πλέον εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς.
Δεν νομίζω να τα κρέμαγα ποτέ ως κάδρα, αν και τα βρίσκω συμπαθητικά, γιατί δεν νομίζω ότι ταιριάζουν με την υπόλοιπη διακόσμηση.

Ωστόσο περιδιαβαίνοντας στο νετ, '''έπεσα'' πάνω σε πολύ ωραίες φωτογραφίες και ιδέες!!

Ο κλασσικότερος τρόπος χρήσης τους που έχω δει μέχρι στιγμής είναι ως ''κάδρα'' για διάφορα εκθέματα. Αντικαθιστώντας τις βαριές κορνίζες και χρησιμοποιώντας απλά υφάσματα στο εσωτερικό τους, μπορούμε εύκολα και ανέξοδα να διακοσμήσουμε πρωτότυπα μια γωνιά ή έναν άδειο και αδιάφορο τοίχο!

embroidery hoops

Θέλετε έναν πίνακα ανακοινώσεων αλλά έχετε βαρεθεί τους συνηθισμένους που πουλάνε σωρηδόν σε διάφορα καταστήματα; Παίρνετε ένα τελάρο, το βάφετε, τοποθετείτε στο εσωτερικό του ύφασμα της αρεσκείας σας το οποίο μπορείτε κιολας να αλλάζετε ανάλογα με την διάθεση και έτοιμος ο πίνακας ανακοινώσεων!


Χρησιμοποιώντας κουμπιά και έναν μηχανισμό από παλιό ρολόι τοίχου κατασκευάζετε εύκολα και ανέξοδα ένα ολοκαίνουργιο ρολόι που θα ταιριάζει στο χώρο σας!


Η αγαπημένη Martha Stewart έβαλε και εδώ την πινελιά της. Αυτό έπρεπε να το είχα δεί κανα δυο χρόνια πριν που έφτιαξα κάτι αντίστοιχο για χριστουγεννιάτικο ντεκόρ κρεμασμένο από τα πολύφωτα και μου έσπασαν τα νεύρα με το ευλύγιστο σε βαθμό αηδίας σίδερο που χρησιμοποίησα. (ε μα δεν είσαι Martha Stewart αγάπη μου!!)


Κάτι αντίστοιχο και χρησιμοποιούμε και κορδέλες που ήδη έχουμε και δεν ξέρουμε τι να τις κάνουμε (είπαμε τις υφασμάτινες κορδέλες από τα δώρα δεν τις πετάμε ποτέ, έχω και άλλα να σας δείξω με κορδέλες και αν είστε κοριτσομάνες θα τις χρειαστείτε οπωσδήποτε). Μπορεί να γίνει και ένα υπέροχο φωτιστικό για παιδικό δωμάτιο!


Να και μια χρηστική πρόταση. Χρησιμοποιώντας ένα τελάρο και μια μεγάλη μαξιλαροθήκη έχετε έτοιμο ένα ''κάδο'' για τα άπλυτα! Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και στο παιδικό δωμάτιο για να εκτελεί χρέη ''παιχνιδόκουτου'' ή σαν ''καλάθι'' για να αποθηκεύετε τις κορδέλες που λέγαμε παραπάνω ή διάφορα αξεσουάρ κατασκευών (..... ή μήπως να βάλω μέσα τις σακούλες του σούπερ μάρκετ που ποτέ δεν βρίσκω τόσο μεγάλο χώρο να τις βάλω;;)



Άλλη χρήση;; 

Παρόμοια με την αρχική μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν απλό καδράκι στολισμένο με το μονόγραμμα σας. Ωραία ιδέα θα ήταν να τοποθετηθεί στην κρεβατοκάμαρα πάνω από τα κομοδίνα σας!


Να και μια ακόμα χρήση ως κοσμηματοθήκη!


Να και άλλη μια χρήση που θα έπρεπε να είχα σκεφτεί για τα γενέθλια της μικρής όταν πάλευα μόνη μου και τελικά κατάφερα να το φτιάξω από χαρτόνι κουτί πίτσας!!! Cupcake stand!!!! 



Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε σαν κορνίζα για τις προσωπικές σας φωτογραφίες!


Ενώνοντας αρκετά τελάρα μαζί έχετε ένα μοδάτο επιτραπέζιο διακοσμητικό!
 

Εδώ τα βλέπουμε να χρησιμοποιούνται σαν ονειροπαγίδες!


Και όμως! χρησιμοποιούνται και σαν χριστουγεννιάτικα στολίδια! και είναι υπέροχα!


Και άλλη μια ιδέα που με κέρδισε! Στεφάνια! Πρωτότυπα, γρήγορα και εύκολα!




Συμπεράσματα:

α) δεν πετάμε τίποτα (εκτός και αν πλέον δεν έχουμε ελεύθερο χώρο ούτε και στο μπάνιο)

β) κάποιος θα χωθεί να ανέβει στο πατάρι σήμερα.......





6 σχόλια:

  1. Ναι ναι οι ιδέες είναι τέλειες!
    Εγώ πάντως διακόσμησα μια γωνιά με τελάρα, ως κάδρα, και μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!
    Και η ιδέα που κρέμονται από το ταβάνι είναι ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμένα και ως πίνακας ανακοινώσεων μου άρεσε, ιδιως για ενα στενο χωρο που μου μένει μεταξυ ντουλαπιου κουζινας και παραθυρου! Για να μην πω για το cupcake stand!! οχι εγω η παλαβή που προσπαθουσα με χαρτοκουτα, τα καταφερα ομως, κάποια στιγμη θα ανεβασω φωτο από τα πρωτα μας γενέθλια να δείτε!! ευτυχώς μετά ανακάλυψα το μακετόχαρτο και σώθηκα!!! (και κατακόπηκα βεβαιως βεβαιως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα..ευχαριστω πολυ για τις ωραιες πληροφοριες..αληθεια ποσα πραγματα μπορουμε να φτιαξουμε αμα υπαρχει φαντασια και ορεξη..

    μου αρεσαν ολα αλλα περισσοτερο αυτο με τα κοσμηματα και η φωτογραφοθηκη

    φιλούθκια

    υγ-χαιρομαι και γω πολυ που βρεθηκαμε και για τα λογια σου με συγκινησαν
    (talibanoula: τι ωραιο ιστολογιο!! διαφορετικο και πρωτοτυπο!! πολυ χαιρομαι που βρεθηκαμε!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καιρος για κατασκευες και ανακυκλωση λοιπον δελφινάκι μου!!
    αρκει να υπαρχουν ακομα τα τελαρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή με το ρολόι και τα διακοσμητικά κουμπάκια, την είδα σε κατάστημα βαπτιστικών και μάλιστα είχε και άλλα πολύ ιδιαίτερα σχέδια.Μου αρέσει σαν ιδέα και θεωρώ ότι είναι και ρομαντικό...η κατασκευη με τα τελλαρα...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υποθέτω οτι το βρήκες και πανάκριβο ε? την καλημέρα μου επίσης!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...