17.7.12

Πορτατίφ, Αμπαζούρ, Λάμπα ή όπως αλλιώς θες!!

Ψάχνοντας τρόπους να αλλάξω τα πορτατίφ της κρεβατοκάμαρας που τα έχω βαρεθεί, βρήκα κάτι υπέροχες ιδέες!


αμπαζουρ, diy

Για δείτε!!

Έχετε κάποιο πορτατίφ που το ''καπέλο'' του είναι άχρωμο σαν το παρακάτω;


Κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να γράψετε πάνω ένα γράμμα, τους στίχους από ένα τραγούδι που σας εκφράζει, ακόμη και κάποια γνωμικά. Εδώ, η εμπνεύστρια της ιδέας έχει γράψει ένα γράμμα από την μαμά και τον μπαμπά στο αγγελούδι τους και το τοποθέτησε στο παιδικό δωμάτιο! (κλικ κάτω από την εικόνα, για να μεταβείτε στο σύνδεσμο)



Θέλετε να δώσετε έναν ρομαντικό τόνο στο δωμάτιο της πριγκίπισσας σας αλλά το βαλάντιο σας δεν φτάνει για τα παραμυθένια πορτατίφ του Pottery Barns?
Ας πειραματιστούμε να φτιάξουμε ένα μόνες μας!
Πατήστε κάτω από την φώτο να δείτε πώς!!



Τι θα λέγατε για ένα πορτατίφ που όταν το ανάβεις διαβάζεις πάνω του μηνυματάκι;



Μήπως σας περισσεύουν κορδέλες που δεν ξέρετε τι να τις κάνετε;



Μπορείτε επίσης να ζωγραφίσετε το καπέλο μαζί με το παιδάκι σας!



Μήπως θέλετε να φτιάξετε ένα καπέλο από διακοσμητικό χαρτί ή χαρτόνι; Εύκολο!!




Επίσης από χαρτί!


Έχετε ένα ύφασμα που σας αρέσει πολύ; Ευκαιρία να ντύσετε ένα απλό λευκό καπέλο δίνοντάς του χαρακτήρα!



Άλλη μια ρομαντική homemade version από πορτατίφ του Pottery Barns!!!



Με δαντέλα και λουλουδάκια!! Απλά υπέροχο!!! (νομίζω ότι κάπως έτσι θα τα κάνω τελικά!)





Δώστε προσωπικό τόνο χρησιμοποιώντας φωτογραφίες!




Ευτυχώς το ίντερνετ έχει άπειρες ιδέες για το πώς να αλλάξεις ένα πορτατίφ μόνη σου! Αρκεί να καταλήξεις σε τι στυλ το θες. Νομίζω ότι ξέρω ποιο στυλ ταιριάζει στην κρεβατοκάμαρά μου! Αρκεί τώρα να μαζέψω τα υλικά και το σημαντικότερο: να βρω ελεύθερο χρόνο!!!!!!



5 σχόλια:

  1. Υπέροχες ιδέες και εγώ τα πειράζω συνέχεια τα καπέλα των πορτατίφ γιατί έτσι αλλάζουν και ύφος και στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου έδωσες Ιδέες και εγώ θέλω να αλλάξω τα δικά μου.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες ιδέες Μάχη για diy αλλαγές ανανέωσης, ελπίζω να βρω χρόνο να ασχοληθώ με ένα άχρωμο πορτατίφ που δεν με εμπνέει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω κι εγώ 2-3 τέτοια και όλο σκέφτομαι τι να τα κάνω! Ευχαριστούμε για τις ιδέες! Ειδικά αυτήν που μπορούν να ζωγραφίσουν τα παιδιά είναι τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν θέλω να φτιάξω ένα καπελο από την αρχή γιατι δεν έχω κάποιο να το αλλάξω τι υλικά χρειάζομαι? Υπάρχει κάποιο ειδικό χαρτί ή πλαστικό που να αντέχει την θερμότητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...