Σελίδες

10.7.12

Καφεΐνη και Γονιμότητα

Απολαμβάνετε να αρχίζετε την μέρα σας με ένα λαχταριστό καφεδάκι;; 
Το μάτι δεν ανοίγει και ο εγκέφαλος έχει κατεβασμένα ρολά και ενεργοποιείται μόνο μετά από την αγαπημένη σας συνήθεια;;  

Το απόγευμα νιώθετε ότι πραγματικά ξεκουράζεστε και χαλαρώνετε μετά από μια κοπιαστική μέρα μόνο αν σας συντροφεύει μια κούπα καφέ;;

Το βραδινό σας συνοδεύεται πάντα από το αγαπημένο σας αναψυκτικό; 

Αν δεν είσαστε σε φάση αναπαραγωγής δεν θα πρέπει να ανησυχείτε και τόσο πολύ.
Αν όμως προσπαθείτε να αποκτήσετε απόγονο, τότε καλό θα ήταν να το ξανασκεφτείτε!!

Έχουν γίνει πολλές έρευνες που αφορούν την επίδραση της κατανάλωσης καφέ στην γυναικεία γονιμότητα. Κάποιες από αυτές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι υπάρχει άμεση σχέση και μάλιστα αρνητική μεταξύ κατανάλωσης και γονιμότητας, ενώ κάποιες άλλες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει άμεση σχέση.

Παρόλα αυτά, σε όλες αυτές τις έρευνες φαίνεται να ισχύει το ''παν μέτρον άριστον''. Οι έρευνες οι οποίες κατέληξαν σε άμεση επίδραση του καφέ στην γονιμότητα, είχαν λάβει υπόψη του γυναίκες που κατανάλωναν μεγάλες ποσότητες καφέ μέσα στην ημέρα, ενώ αντίθετα στις υπόλοιπες έρευνες δεν είχε μπει περιοριστικός όρος στην ημερήσια ποσότητα κατανάλωσης καφεΐνης. 

Αντίστοιχες έρευνες που διεξήχθησαν σε ζώα απέδειξαν ότι η καφεΐνη επιδρά στην σωστή ωρίμανση του ωαρίου με αποτέλεσμα την μη γονιμοποίησή του. Υπό αυτό το πρίσμα, σαφώς και σαμποτάρετε την διαδικασία τεκνοποίησης μέσω της λήψης καφεΐνης. Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι έρευνες αυτές αφορούν ζώα και δεν έχουν επαληθευτεί αν ισχύουν και στο ανθρώπινο είδος.

Παλαιότερα, οι γυναικολόγοι υποστήριζαν ότι μέχρι 300 mg καφεΐνης την ημέρα δεν επιδρούν αρνητικά στην γυναικεία γονιμότητα. Νεότερη έρευνα όμως ήρθε να ταράξει τα νερά, συσχετίζοντας την λήψη καφεΐνης άνω των 200 mg την ημέρα με αυξημένη πιθανότητα αποβολών.

Θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη σας ότι καφεΐνη δεν περιέχει μόνο ο καφές! Καφεΐνη περιέχει και το τσάι, τα αναψυκτικά, τα λεγόμενα ''ποτά ενέργειας'', η σοκολάτα καθώς και κάποια παγωτά. Καφεΐνη επίσης υπάρχει και σε διάφορα παυσίπονα και άλλα φάρμακα γι αυτό θα πρέπει να δίνετε μεγάλη σημασία στα αναγραφόμενα συστατικά τους.

Περιορίστε λοιπόν την κατανάλωση τους και ποιός ξέρει;;; Ίσως ο επόμενος μήνας να σας βρει δυο μέσα στο ίδιο σώμα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...