30.6.12

Ξεκινάμε λοιπόν!










Καιρό τώρα φλερτάρω με την ιδέα ενός δικού μου μπλογκ, αλλά όλο δεν το αποφασιζα. 
''Και τι διαφορετικό έχω να πω εγω;'' σκεφτόμουν, και όλο το ανέβαλλα.
Πιθανότατα δεν έχω να πω τίποτα διαφορετικό, τίποτα που να μην έχει ήδη ειπωθεί, άλλωστε η παρθενογένεση είναι προς εξαφάνιση στις μέρες μας. Ωστόσο, το blogging είναι ένα ταξίδι που ποτέ δεν ξέρεις που θα σε οδηγήσει. Σίγουρα είναι μια εμπειρία!
''Γιατί όχι, λοιπόν;'' σκέφτηκα.


Και κάπως έτσι, ξεκινάμε. Χωρίς σχέδιο, χωρίς δρόμο, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς στόχο. Άλλωστε η καθημερινότητά μας είναι τόσο καθορισμένη, τόσο σχεδιασμένη που χρειαζόμαστε ''μια απόδραση'' έστω και ηλεκτρονική.


Ξεκινάμε λοιπόν και όπου μας βγάλει!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...